Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Bare en enkelt på en hverdagsaften.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 05:18

"Ja tak" Svarede han og og ikke blikket fra Yo. Han havde ikke regnet med, at han egede en båd? Og passede det i det hele taget. Det kunne være fedt hvis det gjorde, men han troede bare at det var en undskyldning.
Han tog imod øllen og satte sig ned på sofaen. Hans egen taktik var, at ignorere pigen, indtil hun gik af sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 05:21

Yo så over på Lovell "du vil ikke se mig sur, så hvis jeg var dig ville jeg smutte nu" brummede han og bed sine tænder hårdt sammen for ikke at flippe ud, han vende sit blik hurtigt mod Eolith "håber du kan lide øl" sagde han blidt og strøj en hånd igennem sit hår, han drak selv lidt mere af sin øl
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 05:25

Lovell gik lidt nærmere så han stod i døren til kahytten "det kunne da være sjovt?" sagde han og tog det stille og roligt, selvom han allígevel var en smule usikker, men skjulte det, han så på dem begge og lagde hovedet en smule på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 05:28

"Love it. Hate it. Need it" Svarede han, med den berømte sætning, og tog en tår. Han så på Lovell, og undrede sig. Han kunne ikke gennemskue at det var en dreng på grund af det overbevisende udseende samt den falske stemme. Han sad og så skummel ud på sofaen, mens han ventede på en løsning.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 05:32

Yo rejste sig hurtigt op og gik hen til Lovell "nu smutter du med dig trunte" brummede han og tog fat i hans håndled "du har bestemt selv om du selv ville gå eller du ville se mig sur" brummede han og hev ham med hen til bådkantet "farvel" brummede han og tog ham op i sine arme og kastede ham ned i vandet inden han gik ind og lag sig på sofa'en igen
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 05:41

Lovell gispede og nåede næsten ikke at opfatte hvad han ville før han landte i det kolde vand, han kom kort tid efter op på vandets overflade, han så op mod båden "idiot!" hvæste han med en mørk og gyselig stemme, han kravlede op på land igen og var sjask våd, han så vredt på båden og gad ikke længere spille pige, han hoppede op på båden igen og vred sit hår så der blev vådt oppe på dækket "Dét slipper du ikke godt fra .. " sagde han og så pludseligt ikke nær så piget ud og hans stemme var også hans egen drenge stemme, han hoppede på Yo så de begge væltede med ham Lovell øverst, selvom han var en lille svækling kunne han ikke lade hver, han pressede hænderne om hans hals og var ret hidsig, vand var ikke ligefrem hans ynglinds ting.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 05:46

Eolith så op, da der pludselig lød et plask, og efterfølgende en fremmed, meget vred stemme udenfor kahytten. Han stillede sin øl og skyndte sig derud, for at se, hvad ialverden, der foregik. "Hey!" Råbte han, da han så Lovell ifærd med at tage kvælertag på hans fyr. "Hey!" Råbte han chokeret, og vidste hverken ud ell ind. Han gik hen til ham og forsøgte at trække den vrede engel væk fra ham. Han tænkte ikke over, at det skulle være en dreng, eftersom, at han allerede havde dannet et billede inde i sit hovee om, at han var en hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 05:52

Yo lag sit hoved på skrå og lo lidt, han tog fat i hans håndled. og hev dem væk fra sin hals "tænkte nok du ikke var en pige" brummede han og satte sig op "slå kold vand i blodet lille engelbasse" lo han og rejste sig op, han strøj en hånd igennem Lovell hår "slap af" brummede han inden han vende sig om og gik hen til Eolith "rolig" hviskede han og vende sig om mod Lovell "lad være med at være så sur, det skal engle jo ikke være" lo han ondt, og så ned af sig selv "vand, jeg hader vand" mumlede han og gik ind for at skifte tøj
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 06:01

Lovell vrissede kort af ham og ville slå ud efter ham hvis han ikke allerede var smuttet så hurtigt fra ham "Idiot, kom tilbage og slås som en mand" sagde han og rejste sig hurtigt op, han vred vredt sin kjole og så efter ham med et stift blik "Sikke en .. Sød .. Ven du har" sagde han til Eolith og fik lyst til at brase ind, men vidste af gode grunde at det nok ikke var så godt, han så så pludseligt nærmest helt panisk ud, han hev skoen af og trak sin sok af og tog hånden ned i den og fiskede 700 våde kroner op "arh, mine penge!!" råbte han og kastede sin sko hen på kahyt døren "Du for mig ikke til at gå! bare så du ved det .. Du kan kaste mig i vandet 100 gange før jeg går" sagde han fast besluttet på ikke at give efter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 06:05

"Hvem siger at engle er rolige?" Spurgte han i en ellers rolig stemme, og så ud til den ikk nær så rolige engel udenfor. Han vidste ikke om han skulle gå ud og blive vred på Lovell, men valgte at blive inde, da han ikke orkede det. Han syndes også, at han havde fået en gevaldig hovedpine, af at blande alkohol med stress. Han gik hen og satte sig på sofaen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 06:10

Yo gik ud til Lovell igen og så surt på ham "hør her hvad med at smutte" mumlede han og hev nogle penge op af sin lomme "her" sagde han blidt og gik hen og gav ham pengene "2 sekunder" sagde han og gik ind og hentede nået tøj og gik ud igen og kastede det efter ham "jeg har ikke lyst til at være sur, så opfør dig pænt eller smut" mumlede han og gik ind igen, han gik ind i sit soveværelse og lukkede døren så hev han nået tøj frem og at skifte
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 06:17

Lovell så på tøjet, det var for det første alt for stort og drenge tøj "Fuck af helved til!" sagde han og holdte stramt fast om pengende, han kastede tøjet tilbage og hoppede ned fra båden han fjernede rebet som gjore at båden ikke sejlede væk, han skubbede til båden så den flød længere ud "Hav en god tur .. " sagde han så og havde de tøre penge i den ene hånd og de våde i den anden, han havde desuden også en kunde her om en time så smuttede derfor nu, men skulle nok få betalt, på et eller andet tidspunkt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 06:22

Eolith bliv siddende og så ud efter han. Han tog sig til hovedet og sukkede lettet. Han havde netop fundet ud af, at det ikke var nogen joke, at dette var Yos båd, og at han var fra overklassen. Han var efterhånden begyndt at have kendskab til både voksne og rige fyre?
Han fnøs et diskret smil frem ved tanken, og drak lidt af sin øl.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 06:26

Yo skiftede hurtigt tøj og gik ud til Eolith "hey" sagde han inden han gik videre og rystede på hovedet, han fik hurtigt båden ind igen til badebroen og fastgjort den igen. lidt efter gik han ind til Eolith igen "hey Angel" lo han og gik hen til sofa'en og satte sig igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 06:30

"Du blir ved med at kalde mig Angel?" Lo han stille og så på ham med et roligt smil. Han lagde sig tilbage og så på ham. "Kan du godt lide engle?". Han spurgte af ren interesse, da der efterhånden havde været et par stykker, som havde snakket om, hvor fanstastisk det var at han var en engel.
Han studerede Yos kropsbygning et par enkelte sekunder, og lod blikket glide op på hans ansigt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 06:33

"du er jo en Angel.. ikke en engle" sagde han og så over på ham med et smil "de engle som jeg har mødt så er du faktisk den eneste som jeg sådan kan lide. jeg har ikke været så vild med engle" hviskede han og så op og ned af ham med et smil "ville være skønt hvis du var en dæmon eller en vampyr" hviskede han og smilte lidt inden han bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 06:38

"Det er hurtigt du bedømmer mig" Smilte han i et lettere lumsk smil, men var skam ikke utilfreds med udtalelsen "Jeg kan også lide dig". Han rettede sig op igen og satte sig bedre imod ham.
Tanken om at skulle være andet end en engel, passede ham nu ikke, da han havde hørt hvilke skødesløse liv de havde.
Han så ind i hans øjne og spekulerede på, hvordan lide Yo mente.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 06:43

"må jeg da ikke det ?" spurgte han blidt om og smilte lidt "det lyder da godt, jeg troede ellers at ingen engler ville kunne lide mig da jeg jo er en dæmon" hviskede han og bed sig i læben han tog sin øl i sine hænder og så lidt på den, inden han drak lidt af den og smilte derefter til ham "Angel" hviskede han og viste ikke hvad han ville sige
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 06:47

"Jeg er ikke opdraget til at hade jer" Svarede han "Jeg er opvokset blandt mennesker, og har næsten ikke mødt nogen engle i mit liv".
Han så på Yo og på øllen, og derefter på sit armbåndsur, han for engangs skyld havde husket med sig. Den var ikke engang elleve endnu. Det var utroligt at han kunne komme så tæt på en dæmon så let.
Han så op på ham igen og tømte sin øl.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 06:53

Yo nikkede mens han lyttede efter "mennesker er jeg så ikke vilde med" sagde han og brummede lidt, han bed sig hårdt i læben da han ikke kunne lide at han brummede over for Eolith. han satte flasken stille på bordet, og smilte til ham "jeg lader som om du ikke er en engel så vil dette gå meget bedre" hviskede han og strøj en hånd igennem sit hår, mens han lo lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 07:04

Eolith smilt falsk over bemærkningen. Inderst inde irriterede det ham, eftersom at det var anden gang han diskriminerede hans race.
"De menneske jeg kender, er der intet i vejen med. De er bare ike som os, fordi de er lavest i fødekæden". Han trak sig diskret tættere på ham, og havde allerede glemt alt om sin irritation.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 07:10

"ja måske, undskyld" hviskede han og så på ham med et smil "du er en dark-angel" hviskede han og bed sig i læben, da han mærkede at Eolith rykkede tætter på ham. han tog sin hånd op i sit hår og rodet lidt i det, mens han lag sit hoved på skrå og smilte lidt. han viste ikke helt hvad han skulle gøre "hvad syntes du om min båd ?" spurgte han blidt om og så sig omkring
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 07:16

"Jeg synes den passer perfekt til en ovenatning" Svarede han, og hentydede naturligvist til noget frækt. Han havde en fornemmelse af, at Yo var ude på samme galestreger som han selv, men var overhoved ikke sikker.
Han fiskede en af sine egne flasker op og stillede den på bordet. "Har du en øloplukker?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 07:20

Yo lo lidt mens han rejste sig op "ja, man sover da godt i den" hviskede han og gik hen til en skuffe, og hev en øloplukker og gik tilbage til Eolith "her" sagde han og gav ham den mens han stod og så ned på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 07:29

Eolith svarede ikke der. Han undrede sig lidt, da han ikke forstod hans hentydning. Han åbnede flasken og var ikke længe om at tage den første tår.
Det ville være en god ide, at drikke Yo fuld, havde han tænkt sig, men vidste ikke hvor megt sprut der skulle til at gøre det.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en enkelt på en hverdagsaften.   Bare en enkelt på en hverdagsaften. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Bare en enkelt på en hverdagsaften.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» En kedelig hverdagsaften (åben)
» Bare mennesker?
» Gadeuorden min bare røv.
» Jeg låner jo bare.. ! //Karina//
» Bare et rygte om dæmoner ?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: