Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Bjergene? Tja....[Jake]

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Bjergene? Tja....[Jake] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake]   Bjergene? Tja....[Jake] - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 19:37

Jeg kiggede lidt forvirret på dæmonpigen da hun lige pludselig virkede meget genert på en måde. Han kunne ikke helt tyde hvorfor, men det var nok bare ham der aldrig tænkte over sådanne ting. "Så, skal vi stå her hele dagen eller finde et eller andet at give os til?" forsatte han og slap taget om hendes talje for istedet at rode lidt i hendes hår med den ene hånd. Typisk af ham aldrig rigtig at tænke over hvad han lavede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bjergene? Tja....[Jake] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake]   Bjergene? Tja....[Jake] - Page 2 Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 08:04

Hun klukkede lidt af ham og slap roligt taget om hans hals og grinte mere ægte da han roede i hendes hår. Hun smilte roligt til ham og hun kunne mærke hun havde følt hendes tvivlen. Hun gik et par skridt baglæns og havde hænderne uskyldigt på ryggen "Men hvad skal vi så lave?" Hun spurgte list drillende og så ham i øjnene med et lidt udfordrende blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bjergene? Tja....[Jake] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake]   Bjergene? Tja....[Jake] - Page 2 Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 17:53

Jake rullede kort med øjnene og folede hænderne over kors.. *Kvinder..Forventer de at man kan læse dem som en åben bog..* tænkte han til sig selv og rystede lidt på hovedet. "gezzz.. hvad vil du lave? Alt er vel muligt når man lever evigt!" svarede han og drejede rundt på hælen og tog et par skridt væk imens han sparkede lidt til at par sten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bjergene? Tja....[Jake] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake]   Bjergene? Tja....[Jake] - Page 2 Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 18:28

Karina gik hen bag ham og lagde lidt lokkende armene om hans mave og kørte hænderne op under hans trøje "Jeg ved vi er svære at læse, men prøv nu bare" Hun lsmilte og spillede med sine fingre op af hans mave og bryst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bjergene? Tja....[Jake] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake]   Bjergene? Tja....[Jake] - Page 2 Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 19:00

Jake fik et mindre shok og vendte sig hurtigt rundt hvorefter han begyndte at bakke lidt væk med et anstrengt smil. "Naaaa, jeg klare mig fint nok med ikke at forstå kvinder.." insisterede han og stoppede op lidt væk fra hende. Det hun havde gang i der var ikke ligefrem et spor som han ville ud på..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bjergene? Tja....[Jake] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake]   Bjergene? Tja....[Jake] - Page 2 Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 19:13

Hun klukkede roligt af ham og holdte sine hænder oppe "Sorry, jeg ville bare drille og det gør du sikkert" hun lod sine hænder falde igen og smilte roligt til ham. Hun lagde roligt hovedet lidt på skrå og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bjergene? Tja....[Jake] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake]   Bjergene? Tja....[Jake] - Page 2 Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 19:21

Jake stoppede helt op og kiggede lidt underligt på hende. Han lærte nok virkelig aldrig at forstå kvinder.. Han kunne dog ikke lade være med at grine da hun 'klukkede' og lagde hovedet på skrå. "Du minder lidt om en høne.." grinede han og holdte den ene hånd op foran munden for ikke at grine for meget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bjergene? Tja....[Jake] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake]   Bjergene? Tja....[Jake] - Page 2 Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 19:28

Hun grinte lidt og lavede så sine arme så det lignede vinger og gik som en høne og klukkede. Hun stoppede og grinte stort mens hun så på ham. Hun gik prøvende lidt hen mod ham, men havde ingenn bagtanker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bjergene? Tja....[Jake] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake]   Bjergene? Tja....[Jake] - Page 2 Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 19:38

Jake rystede på hovedet og grinede af. "Du er underlig ved du godt det?" sagde han så og tog et skridt frem kun for at give hende et prik med 2 fingre i panden på hende. Det var nok godt nok at hun var lidt underlig, så kedede man sig ikke i hendes selvskab.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bjergene? Tja....[Jake] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake]   Bjergene? Tja....[Jake] - Page 2 Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 19:43

Hun skulde op til hans fingre og snappede efter dem "Ja jeg ved godt jeg er mærkelig, men det går nok på jeg har kunnet læse folks tanker ved berøring hele mit liv" Hun så roligt på ham og smilte så sort og lidt sultent. Grinte så og rystede på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bjergene? Tja....[Jake] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake]   Bjergene? Tja....[Jake] - Page 2 Icon_minitimeOns 01 Jun 2011, 01:32

Jake stoppede med at grine og kiggede så lidt mere seriøst på hende. "Ja hvordan er det så? At vide alt hvad folk tænker om dig altid?" svarede han og løftede overlegent det ene øjenbryn. Måske var det meget praktisk altid at vide hvad folk ville gøre eller hvad de tænkte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bjergene? Tja....[Jake] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake]   Bjergene? Tja....[Jake] - Page 2 Icon_minitimeOns 01 Jun 2011, 01:39

"Det er meget forskelligt, med nogle folk er det goe tanker om mig, men nogle har også beskidte tanker" Hun klukkede lidt og smilte så roligt til ham. "Men i kamp er det okay at vide hvad din modstander har tængt sig at gøre ved dig. Igennem årene har jeg dog fundet ud af nogle dæmoner kan lukke af for mig, det er frostrerende" Laver et surt ansigt kort, men smiler så stort til ham "Det må være fedt at kunne sætte tiden i stå? Det må være sjovt at drille folk" Hentyder lidt til det han gjore før, men nævner det ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bjergene? Tja....[Jake] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake]   Bjergene? Tja....[Jake] - Page 2 Icon_minitimeOns 08 Jun 2011, 19:03

Jake tænkte lidt over det og undrede sig over hvordan nogle dæmoner kunne blokke en evne, var det tilfældigt eller en bestemt evne de besad? "Hvordan fungere det? At de lukker dig ude altså?" spurgte han å og bed sig let i tommelfingeren. Han kastede derefter sin opmærksomhed overpå hendes spørgmål. "Jeg hygger mig med det.." svarede han kort og besluttede sig for at uddybe lidt. "Men der er meget mere ved det end bare at sætte tiden i stå, meget .. praktisk evne..". Hans stemme var fløjelsblød og dog alligevel lidt dyster imens han talte. Et skævt smil hang på hans læber hele tiden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bjergene? Tja....[Jake] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake]   Bjergene? Tja....[Jake] - Page 2 Icon_minitimeLør 11 Jun 2011, 10:44

"Folk kan sætte så manga skjold opat jeg ikke kan komme ind til dem. Du ved folk kan gå med "Masker" i verdagen, det er når de spiller en rolle der ikke er deres i livet, det kan nogen også i tankerne, og det er et stort problem, for så tænker de heller ikke som de ville gøre vis de bare var sig selv..." Hun stoppede op og holdte sig for munden, for nu plaprede hun, og det var kun når hun var nærvøs hun gjore det, og det var sjælent hun var det. Hun så roligt på han med hænderne over munden og et stort smil i øjnene og nikkede roligt til det han fortalte. Hun fjernede roligt hænderne igen og smilte roligt til ham, over hans stemme og at han fortalte. "Hvad er det ellers da?" Hun prøvede på at lave lidt samme stemme som ham, men den blev meget mere piget og lokkende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bjergene? Tja....[Jake] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake]   Bjergene? Tja....[Jake] - Page 2 Icon_minitimeTors 30 Jun 2011, 12:01

Jake nikkede forstående og tog en tot græs op foran sig og vendte det imellem fingrende inden han lod vinden tage det. "Så man lyver for sit eget hoved?" svarede han flabet og flashede hende et kækt smil. Mest for at sige at det var meget intressant det hun sagde og ikke bare var plapren. Han kørte langsomt en hånd igennem det strittende sorte hår og rystede lidt på hovedet af det næste hun spurgte om. "Kun fantasien sætter grænser.." svarede han og smilede lidt mere. Det var ordene fra en legetøjsreklame fra tv brugt i en hel anden betydning. Men det var rigtig nok, hvis han ville, så ville han næsten kunne gøre alt.. Mere eller mindre..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bjergene? Tja....[Jake] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake]   Bjergene? Tja....[Jake] - Page 2 Icon_minitimeTirs 12 Jul 2011, 06:14

Hun stod roligt og så på ham med et roligt og venligt smil "Det kan man godt sige, de lyver ivertfal for sig selv og andre. Dæmoner kan også have evner til simpelthen at lukke det ude..." Hun klukkede og smilte stort af ham da hungodt kendte den reklame "Ja, kun fantasien sætter grænser..." Hun lagde hovedet lidt på skrå og havde et lidt dyrisk og nysgerigt blik "Hvad kan du ellers lide og lave?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bjergene? Tja....[Jake] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake]   Bjergene? Tja....[Jake] - Page 2 Icon_minitimeOns 13 Jul 2011, 11:53

Jake gengældte kort hendes smil med et mere kæphøjt et og samlede noget græs op i hånden. Det var dejlig blødt imellem fingrende og kildede når vinden tog fat i det. "Som i at deres evne er at lukke tankelæsere ude? Hvor upraktisk" fnyste han og trak lidt mere på smile båndet. "Tja, hvad kan jeg li' at lave, at finde nogen andre væsner at slå jorden hmmm, ellers at spille eller høre musik. " svarede han og det kløede næsten i knoerne da han nævnte at slå nogen i jorden. Det var vel mest det han brugte sin tid på, selvom han for tiden var blevet alt for blødsøden. "hvad med dig?" afsluttede han og fik øjenkontakt med hende. Det var mest for at holde samtalen kørende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bjergene? Tja....[Jake] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake]   Bjergene? Tja....[Jake] - Page 2 Icon_minitimeOns 13 Jul 2011, 19:27

Karina smilte roligt til ham og lod ham tage øjnekontakten "Tja...jeg hrer også musik, s læser jeg lidt og spiller. Ellers lokker jeg andre dæmoner i fordærv og jager mennesker..." Hun smilte roligt og spurgte så roligt og venligt da hun ikke ville snakke om hendes måde at jage på "Hvilke musik hører du?" Hun var faktisk lidt nysgerig da han var den første hun rigtig har kunnet snakke med uden at lokke til noget efter hun kom her til. Alle andre dæmoner hun havde mødt var bare med på hvad hun ville og havde ikke gjort rigtig modstand som ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bjergene? Tja....[Jake] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake]   Bjergene? Tja....[Jake] - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Jul 2011, 02:37

Jake slog ud i et smil. Ikke et pusse nusse sødt smil, men så venligt som han nu kunne lave det. "Alt virkelig, op igennem tiden må man vel høre hvad der kommer" svarede han og huskede tilbage til hans ungdom hvor alt var klasisk eller folkedans musik, sikke noget lort.
"Hvad spiller du?" fortsatte han og rystede lidt på hovedet så hans hår kom væk fra øjnene igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bjergene? Tja....[Jake] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake]   Bjergene? Tja....[Jake] - Page 2 Icon_minitimeMan 25 Jul 2011, 10:30

Karina smilte stort og venligttilbage til ham, lavede såen skør lufguitar bevægelse og grinte lidt "Jeg spiller guitar, de vil have mig til at synge men jeg hader det..." Hun stilte sig roligt igen og lagde armene på ryggen. Så stadig på ham med et stort smil. "Jeg hører næsten al den musik jeg komme til,og bøgerne bliver for det meste til fantasy..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bjergene? Tja....[Jake] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake]   Bjergene? Tja....[Jake] - Page 2 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 23:27

"Tsk..." Mumlede han og lavede et kast med hovedet. "Sang er vel noget man skal gøre hvis man lyster det" svarede han og trak på skuldrene.
>Han selv var nu ikke meget til fantasy, bog genre. Han var mere til lidt dybere bøger. "Kender du Mozarts niende symfoni? Min ynglings" Svarede han og tænkte tilbage de mange musik numre han havde hørt igennem tiden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bjergene? Tja....[Jake] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake]   Bjergene? Tja....[Jake] - Page 2 Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 01:05

Karina holdte hendes grin tilbage og så på ham "Ja...jeg kender den...men jeg troede ikke lige du...en som dig hørte det.." Siger det med en latter i stemmen, holder mig sor munden og ser på ham, ryster på hovedet og kan ikke stoppe med at grine lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bjergene? Tja....[Jake] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake]   Bjergene? Tja....[Jake] - Page 2 Icon_minitimeMan 29 Aug 2011, 05:06

Jake grinte lidt med hende. "Nej, det ville jeg nok heller ikke have været hvis jeg havde levet i nutiden, men når man har levet så længe som mig så for man sine favoriter" Svarede han og gabte en gang inden han strakte sig.
Han overvejede lidt om hans dæmon sammenbo havde fået lavet noget mad endnu, han begyndte at blive sulten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bjergene? Tja....[Jake] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake]   Bjergene? Tja....[Jake] - Page 2 Icon_minitimeMan 29 Aug 2011, 06:29

Karina smilte roligt og så på ham med et smil "Det gør man nok....men det har jeg ikke endnu..." Hun smilte roligt og så spørgende og roligt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bjergene? Tja....[Jake] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake]   Bjergene? Tja....[Jake] - Page 2 Icon_minitimeMan 29 Aug 2011, 06:31

"Det kommer nok" Svarede han og trak på skulderene inden han hoppede en gang på stedet. "So, har du noget du vil lave, eller skal vi stå og stene hele dagen?" Fortsatte han kæphøjt og gav hende et tandsmil der blottede et par halvspidse tænder.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Bjergene? Tja....[Jake] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake]   Bjergene? Tja....[Jake] - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Bjergene? Tja....[Jake]
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Nattehimlen i bjergene. //Avreil//
» Mellem bjergene (Lelouch vi Britannia)
» Den friske vind i bjergene-Heath
» Jake?
» You know nothing about me and I know nothing about you -Jake

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Dreins Mountain-
Gå til: