Jake grinede lidt og rystede kort på hovedet. "In other words sagde jeg bare at jeg selv talte japansk og spurgte om du gjorde" Sagde han ligeud og trak på skuldrene imens han kiggede ned på sine fødder som næsten automatisk fortsatte emd at gå.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake] Man 03 Okt 2011, 04:28
Karina klukkede lidt og så kort på ham "Jeg snakker det lidt, men kan det ikke så godt" Hun skar en grimasse og så lige frem igen.
"Det er vel forventeligt fra en så ung dæmon" Drillede han og kastede hovedet tilbage. Hvor var de på vej hen igen? "Så hvad skulle vi, ud og finde noget mad til dig?" Afsluttede han og kløede afslappet sin nakke.
Karina smilte og så på ham, hun gik roligt og ubemærket med bare fødder på skarpe sten "Jeg har spist Jake, ellers kunne jeg ikke holde mig fra dig" Hun smilte roligt og så på ham med vennelige øjne.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake] Ons 19 Okt 2011, 02:25
"wow... Hvor beroligende, hold da op!" Svarede han og gav hende et bedrevidene blik. "Men det ændre ikke faktummet at jeg er ved at være sulten...Underligt nok efter en eller anden form for menneske fast food" Fortsatte han og så tænksom ud.. Hvor længe havde det ikke været siden han rent faktisk havde lyst til en burger der var blevet tilberedt af klamme små...ad...
Karina grinte lidt af ham. "Det har jeg desvære aldrig rigtig gidet at spise" Hun gik beglæns foran ham og så på ham mens de gik. Hun smilte roligt og venligt til ham "Men jeg vil gerne smage det" Hun havde stadig sine sko i hånden ig gik med bare fødder på de skarpe sten.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake] Tors 24 Nov 2011, 11:00
Jake kiggede vantro på hende. Aldrig fast food?! "Du kan ikke seriøst sige til mig at aldrig har smagt pizza?" Sagde han så og spærrede øjnene op. "Det SKAL du prøve!" Han plejede ikke at udbryde noget. Plejede at tage det chill .. Stille og roligt, men når man aldrig havde smagt pizza var der noget galt. "Jamen lad os komme afsted efter noget" Sagde han så mere roligt igen som om han irettesatte sig selv for ikke at være rolig. Et blik ned på hendes fødder. Det så ikke rart ud.. "Burde en pige rive hendes fødder til blods på den måde?" Sagde han så og nikkede imod hendes fødder. "Her nu skal jeg" Mumlede han flabet og var på ingen tid - ved hjælp af evnen- på den anden side af hende og tog fat om livet på hende for at slynge hende over skulderen og gå videre med hende over armen. "Much better" Smilede han bredt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake] Tors 24 Nov 2011, 18:41
Karina gav et kort vin fra sig da han tog hende over skulderen og videre til armene. Hun kom til at grine lidt,men lod ham bære hende "Nej en pige skal nok ikke gå med bare fødder, men det gør jeg nu engang, ret tit faktisk" Hun smilte og holdte fast i ham der hun nu kunne holde fast.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake] Lør 03 Dec 2011, 10:08
Jake kom til at grine... For første gang i lang tid faktisk... Alt for lang tid. Han kvalte det hurtigt. At grine rigtigt var en svaghed... det skulle have været hans sædvandelige hånefulde og kolde grin, men istedet var det kommet ud som en drenget latter ag morskab. Han hostede en gang. "Dårligt for dig, dårligt for dig, jeg håber du skammer dig!" Smilede han så hans ene hjørnetand var blottet.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake] Man 05 Dec 2011, 20:15
Karina smilte og holdte stadig fat i ham. Hun var ikke van til at blive båret rundt. Men det gjorde hende nu heller ikke så meget. Hun havde hørt ham grine og smilte så roligt og venligt til ham "Jeg skammer mig ikke, jeg kan bare ikke så godt lide at gå eller løbe med sko på" Hun så på ham for at se hans reaktion på det hun havde sagt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake] Man 19 Dec 2011, 08:13
Han kiggede roligt op på hende og rystede på hovedet. "Du er underlig... Nogle folk tænder på fødder.. Du ender med at blive voldtaget hvis du blotter dig sådan" Drillede han og drejede rundt en gang for at gøre hende svimmel. "så se da og få nogle sko på kvinde." Afsluttede han og satte tempoet lidt op.. Han kunne godt bære hende et godt stykke, men hvis han gik langsomt ville det blive hårdt i længden.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake] Man 19 Dec 2011, 18:47
Karina kunne ikke lade være med at klukke lide af ham og det han sagde "Jeg tror nu nok jeg skulle kunne kæmpe imod det hvis jeg ikke ville have det" Hun havde sine arme om hans nakke, men hun blev ikke svimmel da han drejede rundt "Der skal mere til at gøre mig rundtosset" Hun så skiftevis på ham og hvor de var.
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake] Tors 26 Jan 2012, 21:48
((Dette emne sættes på pause indtil Jake har foretaget de rettelser i sin rolle han er blevet efterspurgt))
Gæst Gæst
Emne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake] Lør 28 Jan 2012, 21:36
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …