Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Bjergene? Tja....[Jake]

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Bjergene? Tja....[Jake] - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake]   Bjergene? Tja....[Jake] - Page 3 Icon_minitimeMan 29 Aug 2011, 06:34

"Det gør det nok..." Hun smilte og klukkede lidt "Jeg har ingen ide, men jeg vil gerne have mine sko igen..." Hun pejede op af der han havde skubbet hende ud over tidligere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bjergene? Tja....[Jake] - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake]   Bjergene? Tja....[Jake] - Page 3 Icon_minitimeMan 29 Aug 2011, 06:47

"Dine sko?" Svarede han og kiggede op. "Godt nok". Han brugte sin evne igen og var på ingen tid oppe og tilbage med skoene der dumpede ned foran hende. "There you go" Mumlede han og kørte en hånd igennem sit hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bjergene? Tja....[Jake] - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake]   Bjergene? Tja....[Jake] - Page 3 Icon_minitimeMan 29 Aug 2011, 06:52

Karina smilte og klukkede lidt, tog dem så i hånden og gik hen mod ham og strejfede kort hans hage med den hånd hun havde fri of smilte roligt og lidt udfordrende til ham "Tak..." Hun sagde det lidt som en visken og gik så forbi ham og hen mod en lille sti, håbede han ville følge efter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bjergene? Tja....[Jake] - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake]   Bjergene? Tja....[Jake] - Page 3 Icon_minitimeMan 29 Aug 2011, 07:13

Han stod helt stille og fik kort øjenkontakt da hendes hånd strejfede hans ansigt. Efter hun var gået forbi sod han et sekund inden han vendte på hælen. "Hvor er du nu på vej hen, kvinde?" Spurgte han efter hende og tog et par rolige, men faste skridt frem efter hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bjergene? Tja....[Jake] - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake]   Bjergene? Tja....[Jake] - Page 3 Icon_minitimeMan 29 Aug 2011, 17:38

"Nedad..." Hun svarede roligt og lidt drillende "Og så ville jeg drille lidt..." hun kiggede sig over skulderen med et lusket smil og stoppede så op lige foran ham og vendte sig med front mod ham "Jeg har ingen ide om hvad du havde lyst til...men jeg ved med mig selv..." hun smilte lusket og så op på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bjergene? Tja....[Jake] - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake]   Bjergene? Tja....[Jake] - Page 3 Icon_minitimeTirs 30 Aug 2011, 02:24

Jake sukkede og løftede advarende en hånd op foran sig. "Hvis det har noget at gøre med at rode i mit hår så glem det!" Svarede han iskoldt og løftede et øjenbryn. Så trak han på skuldrende og fortsatte forbi hende. "Så hvad er det?" Mumlede han og kiggede lidt ned på sine fødder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bjergene? Tja....[Jake] - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake]   Bjergene? Tja....[Jake] - Page 3 Icon_minitimeTirs 30 Aug 2011, 06:57

Karina klukkede lidt af ham og gik efter ham "Det har inetmed dit hår at gøre..." Hun gik op ved siden af ham "Jeg har bare en trang..." Hun så foran sig og gik roligt på bare fødder på det stenede underlag, hun lod ikke selv mærke til det var sten. Hun gik lige ved siden af ham og så roligt hvor de gik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bjergene? Tja....[Jake] - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake]   Bjergene? Tja....[Jake] - Page 3 Icon_minitimeTirs 30 Aug 2011, 07:25

Jake kiggede igen uforstået på hende, hvorfor skulle kvinder altid gøre alting så damn kompliceret og ikke bare sige hvad de ville? "go on?" Mumlede han irrriteret og lavede en håndbevægelse. Han rettede lidt på sin T-shirt og gabte igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bjergene? Tja....[Jake] - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake]   Bjergene? Tja....[Jake] - Page 3 Icon_minitimeTirs 30 Aug 2011, 07:56

karina smilte men viste ikke om hun skulle sige det, men hun sagde det så lige ud da han åbenbart ikke fårstod det "Jeg er blod dæmon og har trang til to ting, sex og blod, jeg har drukket ret meget i dag, så gæt selv det sidste..." hun smilte en smule stører og gik stadig lige ved siden af ham uden at se på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bjergene? Tja....[Jake] - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake]   Bjergene? Tja....[Jake] - Page 3 Icon_minitimeTirs 30 Aug 2011, 17:11

"Aha.." Mumlede han og grinede lidt. "Ja beklager med den der, men jeg er ikke af den store interesse for fysiske lyster" Svarede han lige så ærligt og trak på skulderene. Det var egenlig temlig underligt når han var dæmon, men havde aldrig rigtig haft den store trang til at have sex med alle mulige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bjergene? Tja....[Jake] - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake]   Bjergene? Tja....[Jake] - Page 3 Icon_minitimeTirs 30 Aug 2011, 17:41

"Det var også det jeg startede med at sige, du ville ikke bryde dig om det..." Hun smilte af ham og gik roligt "Jeg forstår dig nu godt..." Mumlede hun og så stadig lige frem og ikke på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bjergene? Tja....[Jake] - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake]   Bjergene? Tja....[Jake] - Page 3 Icon_minitimeTirs 30 Aug 2011, 22:14

"du forstår det?" Spurgte han og plantede hænderne i bukselommerne. "Det er jeg ikke helt sikker på" Han grinede lidt og kiggede op imod en sky der var gledet hen over solen. Det var nu meget rart ikke at blive konstant blændet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bjergene? Tja....[Jake] - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake]   Bjergene? Tja....[Jake] - Page 3 Icon_minitimeTirs 30 Aug 2011, 23:11

Hun smilte skævt "Jo jeg forstår dig, jeg ved ikke hvorfor, men jeg forstår du ikke har lyst til bare at knalde den første og bedste du ser på vejen, har selv tænkt på det" hun dansede kort rundt og op foran ham og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bjergene? Tja....[Jake] - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake]   Bjergene? Tja....[Jake] - Page 3 Icon_minitimeOns 31 Aug 2011, 08:31

Jake fnøs og kneb øjnene sammen i en grimase. "Og alligevel gør du det?" Svarede han halvt konstaterende og tog et par skridt rundt om hende og udenom på en drillende måde. Bare for at irritere hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bjergene? Tja....[Jake] - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake]   Bjergene? Tja....[Jake] - Page 3 Icon_minitimeFre 02 Sep 2011, 22:00

Karina smilte og nikkede roligt, hun havde hele tiden øje med ham for en sikkerhedsskyld "Ja det gør jeg, men det er ikke med alle og en ver..." Hun smilte drillende tilbage og gik stadig roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bjergene? Tja....[Jake] - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake]   Bjergene? Tja....[Jake] - Page 3 Icon_minitimeMan 05 Sep 2011, 06:07

Jake rollede med øjnene og for sjovs skyld brugte sin evne for at 'teleportere' rundt omkring imens de gik. "Nææææ, hvor er jeg beæret" Svarede han og havnede ved siden af hende igen. "Det er komisk, jeg har aldrig forstået hvor dæmon lyster" Mumlede han og løftede hankastet et øjenbryn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bjergene? Tja....[Jake] - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake]   Bjergene? Tja....[Jake] - Page 3 Icon_minitimeMan 05 Sep 2011, 18:02

Karina klukkede af ham og smilte så til ham "Nej... Det kan jeg heller ikke, men det er nu nogle okay lyster" Hun så roligt på ham og gik roligt og kiggede efter ham ver gang han var et andet sted.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bjergene? Tja....[Jake] - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake]   Bjergene? Tja....[Jake] - Page 3 Icon_minitimeOns 07 Sep 2011, 04:37

Jake flakkede lidt med øjnene. "Synes du? Jeg synes de er ... underlegne, primitive" Svarede han og skød et hurtigt tandsmil der blottede et bar hjørnetænder. Ikke at hun skulle blande sig i hvad hun lavede i sin fritid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bjergene? Tja....[Jake] - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake]   Bjergene? Tja....[Jake] - Page 3 Icon_minitimeOns 07 Sep 2011, 05:56

Karina klukkede af ham "Du er en dreng, klart du syntes de er underlegne, piger kan skjule deres lyster..." Hun stoppede op og gik så helt tæt og lidt Proævokerende på ham og viskede så drillende og lokkende "Men det kan drenge ikke..." hun begyndte at gå igen "På en måde er det kvinderne der har magten, og så aligevel ikke..." Hun grinte indvendig og drejede lidt rundt mens hun gik "Vis mænd ikke får hvad de vil have bliver de svage, men vis kvinder ikke får hvad de vil have bliver de stærkere og kæmper mere for det"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bjergene? Tja....[Jake] - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake]   Bjergene? Tja....[Jake] - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Sep 2011, 05:41

Jake fnøs og blev bare koldt stående med hænderne i lommerne. "Det prinsesse, kommer helt an på hvem du snakker om" Svarede han og kunne have givet hende 100 mod eksempler på det hun lige havde sagt, men han valgte istedet bare at svare kort og kontant.
"Jeg tvivler på at Napoleon, Cæsar og Alexander den store ville være enig".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bjergene? Tja....[Jake] - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake]   Bjergene? Tja....[Jake] - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Sep 2011, 05:47

Karina grinte lidt af ham og var hurtigt henne foran ham og kunne ikke holde sig tilbage og tog lidt på ham "Vis mænd ikke får fisse bliver de svage, selv Napoleon, Cæsar og Alexander den store ville ikke have gjort hvad de gjorde vis de ikke havde en kvinde bag sig, alle mænd er svage, tro på det..." Hun havde en lidt alvorlig stemme og havde fået oprejste popiller og så ham i øjnene. Så slap hun ham og gik videre. Hun mumlede kort og næsten uhørligt "Dadebajo"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bjergene? Tja....[Jake] - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake]   Bjergene? Tja....[Jake] - Page 3 Icon_minitimeFre 16 Sep 2011, 05:40

Jake løftede bare et øjenbryn og rystede på hovedet. "Marcus Antonius tabte hele det romerske rige på grund af Kleopetras beslutninger" Sagde han koldt og lavede et overlegent smil. Han traskede op på siden af hende igen. "At snakke japansk vil ikke virke heller" Drillede han derefter og slog hovedet let tilbage. Igennem tiden havde han lært temmelig mange sprog.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bjergene? Tja....[Jake] - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake]   Bjergene? Tja....[Jake] - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Sep 2011, 18:10

karina stoppede kort opog så overasket på ham da han sagde vilke sprog det var hun talte. Hun smilte stort og gik så igen, hun ville ikke prøve mere at overbevise ham om at kvinderne havde magten. Hun gik ved siden af ham og de var snart nede ved byen. "Jeg kan bare godt lide japansk" Hun mumlede det lidt og så ned i jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bjergene? Tja....[Jake] - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake]   Bjergene? Tja....[Jake] - Page 3 Icon_minitimeFre 23 Sep 2011, 07:47

Jake smilede lidt breddere og overvejede at køre den lidt mere ud i blær. Han blev enig med sig selv om at gøre det, andet havde ikke lignet ham alligevel. "Watashi wa nihongo ga hanashimasu. Anata wa?" Svarede han med et halvt hånene smil. Det var dog ikke ondt ment, bare bedrevidende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bjergene? Tja....[Jake] - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake]   Bjergene? Tja....[Jake] - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 19:18

Karina forstod ikke helt hvad han ville sige "Nani te iu no?" Hun så ikke på ham mens hun talte, så bare lige frem og havde et lille smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Bjergene? Tja....[Jake] - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bjergene? Tja....[Jake]   Bjergene? Tja....[Jake] - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Bjergene? Tja....[Jake]
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Nattehimlen i bjergene. //Avreil//
» Mellem bjergene (Lelouch vi Britannia)
» Den friske vind i bjergene-Heath
» Jake?
» You know nothing about me and I know nothing about you -Jake

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Dreins Mountain-
Gå til: