|
| du er måske lidt langt hjemmefra - crasie | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: du er måske lidt langt hjemmefra - crasie Tors 21 Jul 2011, 10:08 | |
| Crasie undlod med at svare, men lyttede til hvad hun sagde. Hun havde også hørt de andre rygter om Succubus om at de befrugtede andre, den havde hun ikke troet på. Men det kunne jo være sandt, og det ville Crasie ikke være bøddel til om det er sandt eller ej. Selvom hende ord virkede beroligen var Crasie's forsvar oppe, og hun vidste at Zaela kunne forføre. Med vilje eller ej var spørgsmålet, men det gjorde allerede at man fik mistillid til hende uden af set hvad, syntes Crasie. Men noget forundrede Crasie og det var at Zaela sagde at hun var den første. Kommer der til at være flere, eller hvad andre ting er der blevet gjort ved Zaela. Måske visse evner eller andre ting. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: du er måske lidt langt hjemmefra - crasie Tors 21 Jul 2011, 10:18 | |
| "jeg kan se du ikke helt stoler på mig men jeg siger sandheden. jeg er blevet 'skabt' til at ikke at kunne spise sjæle. jeg spiser normalt menneske mad og men det gør dog at jeg har ikke nogen af de samme evner som rigtige succubus har. jeg kan fx ikke læse folks tanker eller hypnotisere folk til at være mine slaver. også selv om at min far arbejder med at få gjort det så jeg kan" sagde zaela og det virkede faktisk som om at hun fortalte sandheden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: du er måske lidt langt hjemmefra - crasie Tors 21 Jul 2011, 10:28 | |
| Crasie var glad for at hører at hun virkede til at sige sandheden, men det sidste kunne hun dog godt ha undgået. Følte hun for et sekund, men nej hun ville hellere vide tingene. Så ved hun hvad hun skal bekrymre sig om og passe på. Men det var da godt at hun ikke kunne alle de evner, eller kunne hun? Crasie gad ikke at spekulere mere omkring det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: du er måske lidt langt hjemmefra - crasie Tors 21 Jul 2011, 10:41 | |
| "det eneste jeg kan end til videre er at jeg kan fornemme folks følelse og så kan jeg vække bestemte følelser i folk. altså fx gøre dem mega liderlige at de bliver nød til at gøre noget ved det" sagde zaela venligt. "dog er det lidt svært endnu" sagde hun derefter som en kommentar til det hun sagde tidligere. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: du er måske lidt langt hjemmefra - crasie Tors 21 Jul 2011, 10:45 | |
| Crasie lyttede intersant med og nikkede til flere af tingene hun sagde. Hun var glad for at hører at hun ikke var helt god med den evne. Men det ville nok ikke påvirke Crasie, for hun havde et stærk phykisk forsvar imod det, hvis det ikke var for Isabella som kan bryde det inde fra, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: du er måske lidt langt hjemmefra - crasie Tors 21 Jul 2011, 21:48 | |
| "men det jeg prøver at sige er at jeg har ingen grund til at skade dig eller noget i den stil" sagde zaela venligt og smilte. nu var de kommet hen til den store metal port der førte ind til borgen. der var stadig masser af larm fra arbejderene der hamrede og det hele på borgen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: du er måske lidt langt hjemmefra - crasie Tors 21 Jul 2011, 23:16 | |
| Hun undlod at sige noget, det kunne godt være lige nu havde hun ingen grund til at gøre Crasie noget, men hvad med senere? Crasie undrede sig lidt over larmen, sover de aldrig eller arbejder de både dag og nat? De gjorde de sikkert på skift, og gad vide hvad de faktisk lavede. For hun syntes at borgen så fint ud, men deet så ud til at være et stort arbejde så, gad vide hvad grunden er. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: du er måske lidt langt hjemmefra - crasie Fre 22 Jul 2011, 09:23 | |
| zaela kiggede lidt på crasie og sagde ikke noget før efter et minut eller noget. "jeg kan se du har spørgsmål på hovedet. måske kan jeg hjælpe med at svare nogen af dem?" sagde zaela med et venligt ansigt. zaela så ud til at ville gerne svare på crasies spørgsmål men kunne ikke fordi crasie ikke sagde noget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: du er måske lidt langt hjemmefra - crasie Fre 22 Jul 2011, 09:30 | |
| Crasie ventede lidt med før hun svarede. "Hvorfor bliver der bygget på borgen?" Hun så spørgende på hende og vente derefter blikket på at de personer som arbejdede. Et nyt spørgsmål kom i hendes hoved? Var de slaver eller frivillige? Noget sagde i Crasie at de var slaver, deet plejede store og magtfulde personer altid at have. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: du er måske lidt langt hjemmefra - crasie Fre 22 Jul 2011, 09:56 | |
| "min far er igang med at få udbygget borgen så det bliver mere til et slot. han har altid ønsket sig et slot og derefter så ved jeg ikke mere men jeg mener min far har store planer i hvert fald" sagde zaela med et venligt smil. de så ikke ud til at være slaver. de havde nemlig ikke nogen kæder på og der var ikke nogen bag ved dem der piskede dem eller noget hvis de var for langsomme. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: du er måske lidt langt hjemmefra - crasie Tors 01 Sep 2011, 19:46 | |
| //skal vi måske ikke lave et nyt emne :D med et eller andet godt plot :P// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: du er måske lidt langt hjemmefra - crasie Lør 03 Sep 2011, 03:04 | |
| //det kunne vi jo. nogen ideer om et godt plot eller bare noget til et plot i starten? :)// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: du er måske lidt langt hjemmefra - crasie Lør 03 Sep 2011, 20:58 | |
| mmmmmmm I have no idear rigth now :D
|
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: du er måske lidt langt hjemmefra - crasie | |
| |
| | | | du er måske lidt langt hjemmefra - crasie | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|