Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 15  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 3 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 12:11

Han tog trøjen til sig og så op på ham. "N-nej, jamen... Hvor står vi henne? Hvad er jeg til dig?" Spurgte han hurtigt, inden at de endte med ikke at tale igennem om det. Han måtte vide det, før han kunne slappe af nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 3 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 12:14

Yo rystede på hovedet
"du forstår ikke af at skifte emne" hviskede han
og gik stille hen og satte sig i sofa'en, han så stille ned på gulvet. og gav et suk fra sig
"jeg ved det ikke, jeg ved ikke hvor du står os mig, jeg er ret forvirret med os" fortalte han
uden at se op på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 3 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 12:18

"Du betyder alt for meget for mig nu Yo" Sagde han og prøvede at holde gejsten oppe. Han så ned på trøjen og trak sin egen af, for at skifte. Den duftede af ham, i det mindste. Han pillede lidt ved den og så hen på ham. "Vil du tænke over det? Til i morgen?".

//Jeg må gå i seng nu//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 3 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 12:27

Yo nikkede stille og bed sig i læben, men slap den lidt efter
"jeg skal nok prøve" sagde han
og rejste sig op mens han så på ham og prøvede at smile lidt, hans øjne var begyndt at blive helt gule
"jeg bliver altså nød til at smutte lidt, inden det går udover dig" sagde han
og klappede på sin mave, han gik stille hen og tog sine sko på og tog sin trøje af. han smed den på sofa'en, og så tilbage på ham
"du skal ikke vente på mig, og bare lås døren hvis du ikke kan lide at den er åben, jeg har nøgler med" sagde han blidt
og strøj en hånd igennem sit hår, inden han åbnede døren og gik ud. han tog en dyb indånding, inden han gik ud og tog sine vinger ud. han gav et støn fra sig, inden han så tilbage på døren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 3 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 17:21

Han så efter ham og nikkede, selvom han ville have, at han skulle blive, men han kunne godt se, at som dæmon, blev man nødt til at have sin mad. Han tog sit tøj og og tog det me ind på værelset, lagde det sammen i en bunke på stolen og lagde sig derefter ind under dynen med et opgivende suk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 3 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 23:37

Yo smilte lidt hen til døren, inden han begynde at baske med sine vinger. han fløj afsted ud af syne..
lidt efter kom Yo tilbage, han landede lydløst på båden. og smilte lidt hen til døren med sine perfekte lyse grønne øjne, han tog sine vinger lidt for hurtigt ind og gav et støn fra sig. han bed sig i læben og gik stille ind af døren, han så op på ur'et
*hrmm.. klokken er jo ikke så mange* tænkte han
og gik hen til køleskabet og tog en øl, han gik hen og satte sig i sofa'en og satte øllen på bordet. han tog sine ting op af sine lommer, inden han lag sig tilbage i sofa'en og drak nået af sin øl. mens han lukkede sine øjne i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 3 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 05:33

Eolith var faldet i søvn, og sov. Han vågnede ikke af Yo der kom ind, da han var meget træt. Han havde ellers ligget og ventet på, at Yo skulle komme tilbage, men faldt i søvn med det samme.

//Næste dag, måske? o.o//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 3 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 05:45

//jepp,, det kan vi godt sige (: //

Yo var faldet i søvn på sofa'en, der stod et par øl flasker på bordet. da Yo havde drukket lidt,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 3 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 05:54

Eolith vågnede tidligt, og rejste sig træt. Han gik hen til spejlet og og redte hårt med fingrene. Han havde ingen ting med, til at gøre sig i stand i overhoved, men lige nu var han ligeglad.
han gik ud af værelset og så hen på Yo, der lå i sofaen. Han smilte lidt og gik hen til ham. *Han sover*.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 3 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 06:04

"ja måske lidt" hviskede han
og smilte til ham, uden at åbne sine øjne. han lag stille en arm under sit hoved
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 3 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 06:07

"Ah" Lo han lidt, men med en lidt træt stemme. Han gik hen og satte sig på sofakanten og krammede ham, mens Yo stadig lå ned "Drikker du også til hverdag?". Han så hen på ølflaskerne og satte sig op igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 3 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 06:14

Yo gabte lidt, og satte sig. han nikkede stille
"nogle gange gør jeg, det får mig jo til at glemme ting. og ikke huske mine drømme" fortalte han
og rejste sig op og strakte sin krop
"hvis du er sulten, så tager du bare" sagde han
og rodet sig lidt i håret
"jeg må hellere tage et bad" hviskede han
han gik stille ind i sit soveværelse, og hentede nået nyt tøj. han gik ud og stod lidt og så på Eolith, mens han smilte
"hvis det er, så kan du bare tage nået tøj. selv om det er vil være lidt for stort" sagde han blidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 3 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 06:18

"Tak. Jeg skal nok hente noget tøj snart igen" Svarede han ham. Han satte sig tilbage mod ryglænet og slappede af. Han så på Yo, og ville egentlig gerne med ham i bad. Det var ikke noget han havde prøvet at gøre med nogen før, men han havde altid gerne villet det.
Han smilte til ham, og tænkte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 3 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 06:23

Yo smilte stort
"bare tag den tid du har brug for" svarede han
og begynde at gå hen mod toilet døren, han åbnede den og lukkede den efter sig. uden at låse, han tog sit tøj af og smed det i vaskerkurven. han gik stille ind under bruseren, og tænde for vandet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 3 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 06:26

Han blev stille lidt, og lyttede med. Der var ensomt så snart han var gået igen. *Han farer rundt..* Tænkte han stille og rejste sig. Han gik hen til værelset og trak trøjen af, og samlede sit tøj op og tog det på. Ha kunne sagtens gå i det to dage i træk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 3 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 06:28

"nej jeg gør ikke" råbte han ud
mens han vaskede sit hår, og bed sig lidt i læben samtidligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 3 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 06:31

*Jo du gør* Svarede han, og gad ikke bruge stemmen nu, da han ikke behøvede det. Han rettede på tøjet før han gik ud igen, og så ventende på badeværelsesdøren.
Endnu et suk brød ud, og han lænede sig stille op ad væggen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 3 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 06:33

"nej jeg gør da ikke" råbte han
og bed sig lidt i læben
"er der nået galt ?" spurgte han stille om
mens han fik sæbe i øjet
"av" peb han for sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 3 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 06:36

Han kunne høre det lille av, og gik hen til døren. "Tag nu bare dit bad Yo" Han så på døren og gik hen og lagde sig i sofaen. Uden Yo, var der intet at lave ud over at spekulere, og Eolith havde ikke nogle positive spekulationer lige for tiden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 3 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 06:43

"det er jo det jeg gør" mumlede han
han gik lidt efter ud af sit bad, han tørrede sig hurtigt. og tog sine underbukser og sine bukser på, han gik stille ud af døren. mens hans prøvede at så styr på sin skjorte, og få den på
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 3 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 06:45

Han så hen på ham og lidt væk igen. "Du lovede at tænke over noget..." Sagde han, og ville høre, om han havde fundet ud af det. Det pinte ham at skulle vente på at få svar. Han ville høre det nu.
Han så hen på ham igen, for at høre hans svar, og han satte sig op fra sofaen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 3 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 06:47

Yo tog stille sin skjorte på, og så hen på ham. han gik hen til ham og satte sig i sofa'en uden at knappe sin skjorte
"hvad var det nu jeg skulle tænkte over ?" spurgte han
stille om og bed sig lidt i læben, inden han rodet sig i håret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 3 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 07:00

"..Har du glemt det?" Mumlede han lavt, og trak benene til sig, for at holde om dem. Han tænkte lidt igen. Han følte ikke længere, at han betød noget. Hvorfor var han der så?
"Hvis du ikke kan huske det, så må det jo være fordi du er ligglad?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 3 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 07:05

"Angel jeg er ikke ligeglad, men jeg har jo lidt dummet mig. at drikke" sagde han
og kravlede hen til ham og så på ham, uden at røre sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 3 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 08:09

"Det er ingen undskyldning for ikke at svare mig på mit spørgsmål2 svarede han og så på ham. "Er jeg virkelig så forfærdelig? Hvorfor kan du ikke bare tilgive mig?".
Han slap taget om sine ben og så på ham. Han lagde en hånd på Yos kind og så uforstående på ham "Yo..".
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.
Tilbage til toppen 
Side 3 af 15Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 15  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: