Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 11 ... 15  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 8 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 11:23

Yo så på sin vinger og rystede på hovedet
"årh nej, årh nej" hviskede han
og så hen mod Eolith, han kravlede hurtigt hen til ham. og skulle til at røre ham, men lod være at han ikke viste hvis han kunne styre sig
"Angel, er du okay... mener har jeg gjort dig nået ?" sagde han
trist og flovt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 8 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 11:31

"Hold dig.. lidt på afstand" Sagde han med en lavt hviskende stemme og tørrede sine øjne "...Du gjorde mig bange...". Han så hen på ham, men havde ikke lyst til at se ham i øjnene. Han så i stedet kun på hans bryst mens han tænkte.
Al hvad han netop havde i tankerne, var i det sekund hvor Yo berørte hans læber med sine egne og skulle til at suge sjælen ud af ham. Det havde mindet ham alt for meget om et kys.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 8 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 11:35

"Angel.. det var ikke min mening. det var ikke mig, ikke mig" hviskede han
mens han rykkede sig lidt væk fra ham, han så ned på sine hænder
*Yo du er et moster* tænkte han
og bed sine tænder hårdt sammen, det ville aldrig være hans mening at gøre Eolith nået ondt
"Angel, jeg er så ked af det. jeg ville aldrig havde gjort det.... hvis... jeg ikke havde været et moster" hviskede han
og så den anden vej
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 8 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 11:39

"Du forstår det jo ikke!" Sagde han "Det var jo det jeg ville have. Du skulle kysse mig...". Han tog sig il hovedet, og kiggede ned i gulvet "Jeg er ligeglad. Jeg vil give alt for et kys, hvor du rent faktisk kunne lide det, koste hvad det ville".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 8 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 11:44

Yo rystede på hovedet
"jeg vil ikke gøre dig nået ondt" hviskede han
og så hen mod ham med sine lysegrønne øjne, han bed sig lidt i læben men slap den lidt efter. han rykkede sit lidt tætter på ham, men holde stadig en afstand
"Angel, jeg kunne havde taget din sjæl.. mistet dig.. jeg vil aldrig kunne tilgive mig selv for det" hviskede han
da han ikke rigtigt kunne tale
"og jeg kan intet huske.. intet, udover når du sagde mit navn" hviskede han
og rodet lidt med sine fingere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 8 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 11:46

"Der skete ikke noget.. som sådan.." Svarede han og studerede Yo ved sin side "...Måske skulle du spise lidt oftere, hvis du ikke vil ende med at spise din omgangskreds.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 8 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 11:48

Yo rystede på hovedet
"det er ligemeget hvor meget jeg spiser, min sult til dig. vil aldrig stoppe ligemeget hvad" hviskede han
og bed sig lidt i læben, mens han stille lag sin hånd i hans skød
"ligemeget jeg vil aldrig kunne tilgive mig selv, ligemeget hvad jeg har gjort" hviskede han
og lag sit hoved på skrå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 8 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 11:52

"Hmph.." Fnøs han, og rejste sig op, da han allerede følte, at han havde kommet sig. "Du kunne da roligt som ingenting have sex med mig og være sammen med mig. Det er først nu du ikke kan styre dig?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 8 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 11:59

Yo rystede på hovedet
"du ved ikke hvor mange kræfter jeg har brugt på at styre mig" hviskede han
og rejste sig op, han bed sig lidt i læben
"sex lyder godt" mumlede han
mest til sig selv, og blev bare stående
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 8 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 12:05

"Og jeg troede jeg havde problemer.." Lo han svagt, men ikke just fordi, han syndes det var morsomt. Han så lidt ind i væggen, og tog sig tænkende til armen.
"Du skal ikke tvinge dig selv til at være i nærheden af mig, når det begynder at blive slemt... Men jeg vil gerne have dig i nærheden alligevel.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 8 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 12:11

Yo rystede på hovedet
"jeg vil gøre alt for at være tæt på dig, selv om min lyst til at tage din sjæl og lysten til sex.. det skal ikke komme i vejen" hviskede han
og lag stille sine arme om ham
"jeg skal nok styre mig, vil gøre alt for det ikke sker igen" hviskede han
ind i hans øre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 8 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 12:14

"Mnh..." Han så på ham med et stille blik "Men jeg vil jo gerne have sex med dig..?". Han føte at situationen var lidt akavet efter det der var sket, men sex havde været noget han ville have lige siden han trådte ind i Yos hjem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 8 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 12:18

"sex" gentog han
og tænkte sig lidt om
"sex lyder virkelig godt, selv om Dean kommer til at slå mig ihjel" hviskede han
og tænkte sig lidt mere om, inden han tog hans hånd. og begynde at gå hen mod soveværelset
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 8 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 12:21

Han nikkede uden at forstå noget som helst. Han lod sig bare trækkes med ind på værelset. Han kunne mærke hvordan det begyndte at stramme mellem sine ben, af bare tanken om at skulle have det med ham igen. Han havde helt lagt alle seksuelle tanker bag sig, for at glemme det. "..Jeg elsker dig Yo.." Sagde han, mens hjertet slog hårdt inde i hans bryst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 8 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 12:27

"vil du stadig elske mig, selv om jeg er død" spurgte han stille om
og kunne ikke få Dean ud at sit hoved, men lysten til Eolith var for stor. han slap stille hans hånd, og gik hen og satte sig på sengen. mens han hev sine vinger ind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 8 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 12:32

"Det er jo ikke noget du dør af" Svarede han, og måtte selv trække sine vinger til sig, før han kunne tage sin trøje af. Han smed trøjen på gulvet og satte sig op i sengen til ham og satte sig op på hans skød. Han lagde hænderne ved hans ansigt, og kyssede ham på munden uden at tøve, men ventede dog med at lade tungen kom med, før han fik bekræftet, at det var okay.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 8 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 12:34

Yo tænkte sig lidt om, inden han kyssede ham tilbage. han lag sine arme tæt omkring ham, mens han lukkede sine øjne hårdt i. og kunne ikke få sig selv til at stoppe, selv om han ikke havde lyst til at gøre det mod Dean
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 8 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 12:40

Eolith trak armene omkring ham, og kyssede ham længselsfuldt. Han sad helt tæt imod ham, så han kunne mærke det hele, og fornemme lysten, der blev gengældt. Han sukkede ivrigt efter vejret, når han glemte at trække vejret under kyssende.
Han slap ham med den ene hånd, og knappede op i hans skjorte, mens han kyssede ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 8 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 12:45

Yo gispede lidt efter vejret, mens han prøvede at hjælpe med at få sin skjorte af. som ende med at han næsten rev den af, han tog stille sine hænder ned til hans bukser. han åbnede dem stille, mens han gispede lidt. og blev bare ved med at kysse ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 8 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 12:53

Han småstønnede allerede, og kunne lide, at Yo var lige så ivig som han var. *Jeg vidste det* Tænkte han frydefuldt, mens han straks knappede op for Yos bukser.
Han legede med kysset, Yos tunge og læber, men måtte kysse ham ned ad halsen i stedet, da det krævede mere luft. "Du vidunderlig Yo!".

//Smutter i seng nu n.n Kommer på igen når jeg står op, deromkring//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 8 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 12:57

"hvad viste du ?" hviskede han
og bed sine tænder sammen, mens han gav et støn fra sig. han hev hans bukser ned så meget han kunne, og løftede ham op i en arm mens han tog rasten af hans bukser af. og satte ham ned i sit skød igen

//KaY//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 8 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 21:20

"At du også har haft lyst til mig" Sukkede han og kyssed ham blidt på kinden. Han lagde en arm omkring ham, da han var helt afklædt, og så ned på ham, der stadig havde sine bukser på. Han satte den ene hånd for sit eget lem, da hans lyst var for slem "Skynd dig Yo".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 8 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 02:37

"lysten til sex, er svær at tage væk fra mig" hviskede han
Yo så lidt op og ned af ham, han satte ham stille ned ved siden af sig. han åbnede sine bukser og hev dem stille af
"så travlt har vi da heller ikke" drillede han
og så lidt på ham, han lag stille en hånd på hans kind. og kyssede ham blidt på munden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 8 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 03:14

*Han har ret..* Tænkte han og lukkede øjnene, og kyssede ham gengældt. Det var dog fristende, at gå på ham lige med det samme.
Han fjerndede hånden fra sig selv og tog i stedet hånden og tog rundt om hans lem. Han aede kærligt op ad den, og klemte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 8 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 03:24

Yo gav et støn fra sig, og lod ham bare gøre det. mens han selv kyssede ham bare videre, han lod sin ene hånd glide igennem hans hår
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 8 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.
Tilbage til toppen 
Side 8 af 15Gå til side : Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 11 ... 15  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: