Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 8 ... 15  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 10:27

Yo vende sig stille om og så ned på ham
"jeg kommer om lidt" hviskede han
og gik hen og tog sine sko på, inden han gik ud af døren og videre over til nabo'en. lidt efter kom han over med en pose, han smed sine sko og gik over til køkkenbordet
"nu skal jeg lave mad til dig" sagde han
og smilte lidt, mens han begynde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 10:30

"Jo, tak" Svarede han med et smil. Han gik hen og lænede sig afslappet tilbage op ad væggen. Han var mere olig nu, da stemningen ikke var så akavet mere. Han så lidt rundt i den dejlige, sejlende bolig. Det lød bestemt ikke tosset at kunne flytte sit hus fra sted til sted når det passede. Det var en smart ide.
Han stod lidt og tænkte for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 10:33

Yo lo lidt
"Angel, du behøver ikke tænke. jeg kan jo læse dem" mindede han ham om
han forsatte med at lave mad
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 10:35

"Undskyld, jeg tænker ikke over det" Smilte han gengældende, og så på ham stå og lave mad "Jeg er nok bare lidt halvtræt". "Jeg beundrede dig bare for at have kommet på den ide, at flytte ind i en båd".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 10:41

Yo smilte stort, uden at se på ham
"altså, når jeg var menneske.. det eneste jeg kan huske end min mor's navn. er havet, og derfor tror jeg at jeg også elskede havet når jeg var menneske.. men havet er jo en stor del af mit liv" sagde han
lidt efter, tog han en tallerken og lag maden op på. han gik stille hen til Eolith
"håber det smager godt" sagde han
og satte tallerken på bordet, inden han gik hen og hentede to sodavand. og satte sig ned i sofa'en igen og satte sodavanderne på bordet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 10:45

"Tak" Sagde han, da han fik taallerkenen i hånden. Han gik hen til sofaen og satte sig ved ham. "Jeg troede ellers, at dæmoner var født som dæmoner?". Han begyndte at spise maden og smilte for sig selv, fordi det smagte bedre, end hvad det umiddelbart så ud til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 10:49

Yo rystede på hovedet
"altså nogle er nok, men jeg har været menneske. men kan ikke huske nået om det, men så røg jeg der ned" sagde han
og pejede ned mod gulvet, mens han smilte lidt
"også blev jeg sendt her op, da de ikke var vilde med mig der nede" hviskede han
mens han så på at han spiste
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 10:52

"Mærkeligt" Smilte han, da det var en højst besynderlig foklaring. "Du er slet ikke dårlig til at lave mad" Lo han "Jeg kan slet ikke lave mad..". Han spiste roligt det sidste op, og lagde bestikket på tallerkenen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 10:55

"takker, og jeg laver ellers aldrig mad" hviskede han
og lag sine arme på bordet, mens han smilte lidt til ham. han bed sig lidt i læben, da han ikke viste hvad han skulle sige
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 10:57

Han smilte stort og lænede sig op ad hans side. Forsigtigt gled smilet væk, da det kun mindede ham om, hvor meget han havde savnet ham. "Er du sikker på, at du ikke vil have sex med mig? I alle de dage?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 11:03

Yo bed sig i læben, han viste godt at han ikke andet ned kunne lyve om det. han nikkede
"ja, ikke sex.. kan ikke, du har såret mig meget, og sex er ikke ligefrem det der hjælper mest" sagde han
og bed sine tænder sammen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 11:07

"M-men jeg har brug for det" Svarede han og kunne mærke nervøsiteten stige i maven igen, bare på grund af dette "Jeg ville jo.. flytte ind hos dig, for ikke at begå fejl". Han kom til at tænke på alle dem han havde ligget med i ugens løb. Der havde været ret mange på grund af savn. "..Jeg vil ikke presse dig, men det var ikke meningen at såre dig. Det sker ikke igen".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 11:15

Yo vende stille sit blik mod ham
"Angel, jeg kan ikke" hviskede han
han rejste sig stille op, og bed sine tænder sammen
"Angel.. det er okay hvis du tager ud for at havde sex med andre" sagde han
uden at røre på sig
"du har såret mig, og det er jo derfor jeg ikke vil havde sex.. jeg har bare lyst til at hygge, uden sex" sagde han
og bed sine tænder sammen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 11:18

"Hvad mener du?" Spurgte han og så og på ham "Er du ligeglad med at jeg går i seng med andre?". Han rystede på hovedet. "Men nej, jeg vil kun med dig Yo... Så må jeg jo vente... til du har det bedre...?".
Han så spørgende på ham, og håbede på at få de rigtige svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 11:22

"hvorfor vil du nu plusenlig kun med mig, før gjorte du det da med mange ?" sagde han
og rejste sig stille op, han gik stille ud for at få frisk luft
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 11:25

Han gøs ved tanken om at skulle udenfor, men gik udenfor til ham. "Men Yo.. du har jo sagt at du vil være sammen med mig?" Spurgte han og så forventningsfuldt på ham. Han lukkede døren bag sig, og tog armene omkring sig "Nu er det noget andet. Nu har jeg jo kæreste på, og så kan man ikke bare rende rundt mellem folk på den måde".
Han stillede sig tæt på ham for at få varmen. Han forstod ikke hvorfor han virkede så ligeglad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 11:34

Yo så ned på ham og gav et suk fra sig
"har du nu også fået en kæreste, havde du ikke lige slået op med Elvern ?" spurgte han om og forstod intet
han bed sine tænder hårdt sammen og prøvede at smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 11:40

Han så på ham og følte at han ikke kunne få vejret i det øjeblik, og fik tårer i øjnene. "Det kommer an på om du har tænkt dig at slå op med mig..." Sagde han, uden lyd i stemmen. Han tog sig til halsen. Nok havde han såret ham? Men var de ikke sammen? Eolith vidste ikke noget mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 11:44

"mig" udbrød han
og slog ud med sin arm, han så chokket på ham. og bed sig i læben og viste ikke hvad han skulle sige
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 11:49

Eolith så knust på ham. Han forstod slet ingenting. "Det er måske bare mig der har misforstået noget..?" Spurgte han, mens han prøvede at holde sig ret "Du sagde jo ja sidst, og du ville ikke slå op med mig, selvom jeg sagde at du bare kunne".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 11:54

"Ja men du har været væk i flere dage, du tog afsted fra mig" sagde han
og hev ham med ind
"du må fryse" hviskede han
og lukkede døren efter sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 11:57

"Jeg havde dårlig samvittighed" Svarede han og tørrede sine øjne "Derfor gik jeg. Vi blev fulde, og jeg vidste du ikke ville blive glad for det, når du vågnede op igen". Han holdt Yos hånd og tog den ind til sig "Jeg ville ikke såre dig, men jeg forværrede kun alting ved at blive".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 12:02

Yo rystede på hovedet, og hev sin hånd til sig
"det hjalp ikke, det sårede mig mere. at jeg vågnede og du ikke var her" sagde han
og gik forbi ham
"har du tøj med ? eller vil du låne" spurgte han om
for at tænke på nået andet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 12:06

"Undskyld Yo" Svarede han lavt, og kunne kun selv høre det. "Nej.. jeg har ikke noget med.." Han så efter ham og følte kun skyldfølelse, når han rev sin hånd til sig på den måde. "Jeg er jo ikke sammen med Armand mere... Det er kun dig",
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 12:09

Yo gik stille hen til sin dør og åbnede den, han gik hen til sit skab og fandt en lang t-shirt frem. han gik ud til ham igen
"her, den er nok meget sort til dig" hviskede han
og rakte ham den, han rystede stille på hovedet
"lad os nu bare snakke om nået andet" tilføjede han
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 15Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 8 ... 15  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: