Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 10 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 09:24

Dean trak på skulderne og nikkede "Okay, jeg bliver" Dean kiggede bare ned i gulvet, også selvom han havde armene om ham, lige nu havde Dean det underligt, Da Yo kyssede ham, lukkede han kort øjne men drejede så hovedet..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 10 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 09:25

Eolith stivnede, da Yo pludselig hold om en anden og kyssede ham lige foran ham. Hvad bildte han sig ind? "Y-yo.." Hviskede han og skævede blikket væk. Han vidste ikke om han skulle hjælpe ham eller smide Dean væk, men så ville han jo være en dårlig kæreste. Hvis de da ellers var det?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 10 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 09:29

Yo så på Dean og bed sig lidt i læben
"hvad er der galt ?" spurgte han stille om
og så efter på Eolith og lag sit hoved på skrå
"hvad er der ?" spurgte han stille om
mens han gav slip på Dean, han bed sig lidt i læben. og viste ikke hvad han skulle gøre
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 10 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 09:30

Dean havde mange føleser inde i sig og da han hørte Eolith gav Dean et sæt fra sig, "Nej vel" sagde han og rystede på hovedet, han ikke på Yo, med et meget trist blik, "Yo, hvad har du lavet" spugerte han, og bed sig hårdt i læben og alle muskler i Deans krop blev spændte..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 10 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 09:33

Eolith slog blikket op på dem igen. Han ville høre Yos svar, da det også gjaldt ham. *Du må ikke smide mig ud, Yo..¤ Tænkte han og så bedende på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 10 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 09:35

Yo så skiftevist på dem, han bed sig hårdt i læben. men slap den lidt efter
"hvis jeg fortæller dig, så har jeg en chance for at miste dig. det har jeg ikke lyst til" hviskede han
og så ned på Eolith, og rystede på hovedet
"jeg kan ikke lov dig nået" sagde han
og vende sit blik mod Dean og så trist på ham, mens han bed sig i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 10 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 09:38

Dean så rigtig skrammene ud, hans øjne blev røde da han fik kigget på Eolith men da hans så på Yo, var de stadig røde, han stirrede på Yo og vendtede på en svar, "Vis du ikke siger noget nu, så har du misted mig" hans steme var hård og han stirrede med sine røde øjne på Yo
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 10 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 09:40

"Årh.." Svarede han lidt fornærmet og så på ham. *han har tænkt sig at lade Dean afgøre det?! Hvis han vil have ham, ryger jeg ud, og hvis ikke, kan jeg godt bruges alligevel?* han rejste sig op og så på Yo, men så derefter på Dean. "Jeg henter selv min vand, så.."
Han drejede om, og gik ud i køkkenet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 10 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 09:45

Yo rystede på hovedet af Eolith tanker, Yo så trist på Dean
"så mister jeg dig ligemeget hvad, men du må godt slå mig ihjel" hviskede han
og tog stille Dean's hænder
"jeg har dummet mig, je..." sagde han
og gav et suk fra sig
"jeg kunne ikke holde mine bukser på" fortalte han
og så ned på gulvet, mens han lukkede sine øjne hårdt i. mens han ventede på at blive slået
*Yo dit store fjols* tænkte han
og bed sig hårdt i læben
"jeg ved at jeg er en idiot.. at jeg ikke skulle havde gjort det,, men ved ikke hvad jeg havde gang i.. sker ikke igen" hviskede han
inden han bed sig i læben igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 10 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 09:49

Dean hev sine hænder til sig og råbte "Skider du vikrelig så meget på anders føleser, du er det støste svin på denne her jord" han kiggede på ham og trådte nogle skridt tilbage, "Jeg slår dig ikke ihjel, jeg slår mig selv ihjel, hvem tror du at du er" råbte han, Dean kunne slet ikke slappe af alle hans muskler var spændte og han så meget stører ud end han plejede..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 10 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 09:52

Eolith var ved at tabe glasset med vand, da han hørte Dean råbe op. Forsigtigt gik han hen i dørkammen og så ud på dem. *Hvorfor snakke de begge om at dø!?*. Han turde ikke vove sig længere ud. Han var jo trods alt ikke andet end en sølle engel i forhold til en dæmon og en vampyr.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 10 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 09:57

Yo rystede på hovedet
"nej det gør jeg altså ikke" hviskede han
mens han kun kunne mærke smerten inde i sig selv
"Dean.. du skal ikke slå dig selv ihjel. der skal ikke ske dig nået" sagde han
og prøvede at gå et skridt tætter på ham, mens han bed sig lidt i læben
"jeg er et fjols, en idiot og et svin.. men Dean jeg elsker dig, det er bare svært for mig.. at stoppe med sex, sådan fra den ene dag til den anden.. jeg.." sagde stoppede med at snakke
kunne bare mærke en tåre trille ned fra hans kind, han vende stille sit blik mod Eolith
"jeg er ked af det.. men jeg har valgt, selv om han nok ikke vil havde mig mere" hviskede han
og vende sit blik mod Dean
"jeg ved godt at jeg aldrig skulle havde gjort det,, men nu mister jeg jer begge" hviskede han
da han ikke havde nogen stemme tilbage, han lag stille sine arme omkring sig. og satte sig bare ned på gulvet hvor han stod
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 10 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 10:02

"Jeg bstemmer selv om jeg vil dø, det kommer du og jeg understreger du aldrig tig og bestemme" sagde han hårdt " vis du virkelig havde elsket mig, havde du beholdt dine bukser på, og du løj for mig, Eolith har aldrig kun været din ven, han har været din kærste nummer to, du er ja du er fandme mere end en idiot" sagde han surt "Du ved slet ikke hvad det er du gør, du knepper bare hist og pist, og du tror jeg vil blive hos dig, nej du har ødelagt mig nok" råbte han og kiggede ned på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 10 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 10:06

Eolith valgte at tilsidlægge det Yo lige havde sagt og trådte frem. "Han kunne jo ikke gøre for det" Sagde han vredt og så stift på Dean "Det var jo mig der pressede ham til det, så du kan da ikke bare skælde ham sådan ud!".
Han vidste ikke hvorfor han støttede Yo, når han selv var vred på ham, men lige nu, kunne han bedre lide Yo end Dean.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 10 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 10:09

Dean kiggede ondt på Eolith, "Du kan jo heller ikke gører for det lige om lidt, for du ved ikke hvad jeg har tænkt mig og gører ved dig" sagde han ondt til Eolith, men kiggede så på Yo, "Jeg elskede dig, men du var ligeglad" sage han trist
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 10 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 10:12

"så følger jeg med dig i graven" mumlede han
uden at se op på ham, han rystede på hovedet
"nej jeg gør ikke, jeg prøver at gøre det så godt jeg kan. men jeg er ikke perfekt, og det er du jo heller ikke" mumlede han
og så hen mod Eolith og rystede på hovedet
"Angel.. det gør ikke nået, jeg fortjener at blive skældt ud" sagde han
inden han vende sit blik ned mod gulvet igen, inden han så hurtigt op på Dean
"du røre ham ikke" sagde han
og så hurtigt hen mod Eolith, og rystede på hovedet. inden han vende sit blik mod Dean igen
"jeg er ikke ligeglad, jeg har jo ikke lyst til at miste dig" hviskede han
og rejste sig hurtigt op og gik hen og stod foran Eolith, han så hen mod Dean og rystede på hovedet
"du må ikke røre ham" sagde han
hurtigt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 10 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 10:16

"Nej det kan Hayley få lov til," sagde han irrertert og rystede på hovedet "Ja, hun har fortalt mig at du har voldtaget Marcus"sagde Dean og kiggede kort på Eolith men så så på Yo "Nej, lev du dit liv, det kan værer du kan få god sex" Vis Dean kunne græde havde han gjordt det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 10 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 10:20

"Men Yo.." Sagde han og så på ham. Han vidste ikke hvad han skulle sige. hvorfor måtte han ikke beskytte ham. "Du må ikke bare dø fra mig? Jeg er din... uanset hvad du eller Dean siger". han så forsigtigt hen på Dean, men uden at sige noget, der kunne provokere ham, men idet marcus blev nævnt stivnede han.
"H-hvad..? Nej jeg gjorde ikke.." Han så på ham, og forstod ikke hvor han vidste noget om det fra. Havde Marcus sagt det videre?
"Marcus tilgav mig lige efter. Han sagde han forstod mig.. Du ved ingenting!"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 10 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 10:25

Yo så stift på Dean
"ingen skal røre ham, og du skal slet ikke snakke om voldtægt, det ved du godt" sagde han
og prøvede at gå tætter på Dean, men var ikke sikker på om han skulle eller lade være
"Angel, jeg har gjort en fejl.. og sådan er det,, du behøver ikke beskytte mig for det.. jeg skulle havde vist bedre" sagde han
og gik lidt tætter på Dean
"men jeg vil jo havde mit liv med dig" hviskede han
og rakte en hånd ud til ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 10 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 10:28

"Jeg er lige glad med om Marcus forstod dig, du voldtog ham for han ville ikke" sagde han og kiggede surt på Eolith, men så hurtigt på Yo igen, "Yo, du havde en mulighed for at blive hos mig og det kun var os to, men du havde sex med Eolith alligevel, men du får nu et valg du kan vlæge Eolith heller du kan vælge og have sex med mange ander og du kan vlæge mig og droppe alt med Sex med ander, du kan også vælge at du finder en ny og jeg vil gører det nemt fordig du får mig aldrig og se igen" Dean kiggede på hans hånd men tog den ikke
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 10 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 10:33

"Du får ham ikke tilbage Yo". Eolith så efter ham med blanke øjne, da han var lige ved at kvæstes i gråd. Yo kæmpede for at få Dean tilbage efter at de næsten havde fuldbyrded sex. Han troede at de var sammen igen, men på så kort tid, var han blevet bevidst om, at de ikke var. "Du skal ikke dø på grund af den nar.."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 10 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 10:35

"Argh så luk dog røven" sagde han til Eolith, Dean sukkede dybt vælget er dit" sagde han til Yo
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 10 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 10:39

Yo så skiftevist på dem
"men.. men Angel jeg elsker ham jo" hviskede han
og så hen mod Dean, han tog stille sin hånd til sig. og så skiftevist på dem, inden han vende blikket mod Eolith
"jeg var jo tæt på at slå dig ihjel, det er for farligt at være sammen med mig" hviskede han
og blev bare stående i midten
"Dean, tale pænt til ham.. han betyder meget for mig, og det vil han altid gøre" svarede han
og så hen imod Dean
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 10 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 10:42

"Luk selv" Henkastede han og så på Dean. Nogle gange glemte han alt om hvor i fødekæden han var, og svarede igen på den måde. Han lyttede til Yo, og så på ham igen "Mnh.. Men du elsker jo også mig.. Du har det jo godt, når du er sammen med mig, ikke? Hvorfor er det så, så slemt at vælge mig?".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 10 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 10:45

"Ja okay jeg snakker pænt" sagde han stillet og hans øjne blev til sine egne igen, han kiggede bare på Yo, "Yo, du kan stadig værer venner med ham, vis du elsker mig og du kan besvie mig det, er jeg ligeglad hvad du gør, bare du ikke har sex med nogle" sagde han stillet og tog et skridt tætter på ham
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 10 Icon_minitime

For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.
Tilbage til toppen 
Side 10 af 15Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15  Næste
 Lignende emner
-
» For sidste gang - Rolf
» Vi prøver igen ... Sidste gang!{Tilbage...værs...tråd? Cora}
» Prøver skolen for gang jeg ved ikke hvad ((Azriel))
» Flimmer.. Ikke hjerte flimmer denne gang.. (Panda)
» Sidste forstilling.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: