| For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Fre 18 Dec 2009, 11:30 | |
| Yo vende sig hurtigt om "Angel du skal altså spise" mumlede han og begynde at lave mad "men hvordan ved du når jeg er sammen med andre ?" spurgte han stille om og bed sig lidt i læben
//okay :b// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Fre 18 Dec 2009, 17:28 | |
| "Jeg ved det, fordi jeg følger efter dig... Hvordan ellers?" Han gik lidt tættere på, men stillede sig nogle skridt fra ham "Bare indtil du tager mig tilbage igen... For jeg vil ikke vente så længe, at jeg er døden nær. Jeg vil ikke spise noget, for har jeg dig ikke, så kan jeg ligeså godt ligge død og begravet et eller andet sted.." |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Fre 18 Dec 2009, 23:47 | |
| "Angel, du skal spise.. jeg er jo her stadig, og jeg er jo på en måde din" sagde han og så tilbage på ham, mens han bed sig i læben "hvis du vil følge efter mig, så må du godt det" hviskede han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Lør 19 Dec 2009, 01:47 | |
| "Du skal ikke på en måde være min. Jeg vil ikke dele dig med nogen" Sagde han og havde allerede besluttet det hele "Du kan vel egentlig også være ligeglad om jeg spiser eller ej. Jeg er jo ingenting for dig?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Lør 19 Dec 2009, 01:55 | |
| "men ligemeget hvad du skulle du dele mig med mine venner" sagde han og bankede en kniv ned i bordet, han vende sig hurtigt om. og tog fat i hans arme og skubbede ham op af en væg, og holde tog fast i hans håndled "du skal aldrig sige, at jeg er ligeglad.. nogensinde igen" brummede han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Lør 19 Dec 2009, 01:59 | |
| "Du er ligeglad" Svarede han, mest for bare at provokere. Han så stift på ham, og følte sig ikke truet af ham, da han godt vidste, at han ikke ville gøre ham ondt. Eller det forventede han i hvert fald. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Lør 19 Dec 2009, 02:07 | |
| Yo trykkede hans arme hårdt op mod væggen "hold op med at sige sådan nået" brummede han og viste godt med sig selv at han havde det svært, ved at styre når han blev sur. man kunne se i hans øjne, at han ikke havde lyst til at gøre ham nået ondt. han prøvede at for at slappe af men kunne bare ikke "hold op.. ikke sige sådan nået, jeg beder dig.. jeg vil ikke gøre dig nået ondt" brummede han stemme mens han tvang sine ord ud, da hans krop ikke mente det samme som ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Lør 19 Dec 2009, 02:13 | |
| "Du tager dig jo ikke af mig. Du er kold over for mig, efter at jeg har valgt at gøre om på hele mit liv, bare for at kunne være sammen med dig" Svarede han. Han kneb øjnene sammen, da det faktisk gjorde ondt i sine håndled. "Slip mine hænder". |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Lør 19 Dec 2009, 02:20 | |
| "hold kæft" råbte han en tåre trillede ned af hans kind, han slap stille hans håndled. mens hans arme rystede, han kunne ikke røre sig. fald bare ned på sine knæ, han så ned på gulvet mens han mærkede sin krop ryste i det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Lør 19 Dec 2009, 02:31 | |
| Han ømmede sin ene hånd og så ned på ham. Han satte sig på hug foran ham, og trak ham til sig. "Det er for at gøre dig lige så ked af det som mig... Jeg ved jo godt du ikke er ligeglad, men jeg føler mig ikke engang sikker på om du er til at stole på længere. Hver gang vi er sammen viser det sig, at du har en anden". |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Lør 19 Dec 2009, 02:36 | |
| Yo så hurtigt op på ham "tror du at jeg har gjort at dette for at gøre dig ked af det" spurgte han hurtigt om, og rystede på hovedet. da han viste med sig selv at det ville han aldrig gøre mod Eolith, han var jo en af de personer som Yo holder mest af "jeg har ingen anden end Dean,, jeg har ikke tænkt mig at gøre det mod ham som jeg gjorte mod Fie" hviskede han og bed sig lidt i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Lør 19 Dec 2009, 03:00 | |
| "Nå? Men du vil gerne gøre det mod mig så?" Spurgte han og slap ham. Han var blevet lidt stærkere nu, hvor det var Yo, der var faldet grædende til jorden. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Lør 19 Dec 2009, 04:03 | |
| Yo rystede på hovedet "det med mig og Dean har intet med dig at gøre" mumlede han uden at se op på ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Lør 19 Dec 2009, 04:07 | |
| "Har det intet med mig at gøre?" spurgte han og så tænksomt på ham "jeg vil sige, at det har meget med mig at gøre. Han er den person jeg hader allermest i verdenen lige nu. Jeg burde egentlig hade dig". |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Lør 19 Dec 2009, 04:43 | |
| yo rystede på hovedet "du skal ikke hade ham" mumlede han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Lør 19 Dec 2009, 04:46 | |
| "Det gør jeg" Han så på ham og blev stille "Jeg har en god grund til det." |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Lør 19 Dec 2009, 05:05 | |
| Yo rystede på hovedet "hvilken grund er det ?" spurgte han stille om |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Lør 19 Dec 2009, 05:10 | |
| Han vendte sit blik. "Du ved det jo godt... Han har taget din interesse fra mig. Jeg vil komm som nummer to uanset hvad det drejer sig om. Måske tre.. jeg ved ikke hvor mange flere du har udover mig". |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Lør 19 Dec 2009, 07:33 | |
| "der er kun Dean,, jeg har lovet ham at jeg ikke vil være ham utro" hviskede han uden at se op på ham mens han bed sig i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Lør 19 Dec 2009, 09:28 | |
| "Du er et fjols..." Hviskede han og så stift på ham "Jeg føler at du har løjet for mig. Du er MIG utro". Han sad stadig foran ham og så på ham "Hvis du virkelig ikke var ligeglad med mig, så ville du i det mindste gøre noget for mig. Du vil ikke engang overveje det". |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Lør 19 Dec 2009, 23:17 | |
| "Angel, vi kom jo ikke engang sammen" hviskede han og lag stille sin hånd på hans, mens han bed sig i læben. han slap den lidt efter, og så op på ham "jeg er ikke ligeglad med dig, aldrig... hvad vil du gerne havde" hviskede han og bed sig lidt i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Søn 20 Dec 2009, 00:48 | |
| "Jo vi gjorde, ellers havde jeg ikke holdt så meget af dig!" vrissede han vredt "Og du slog ikke op med mig, men du regnede med vi ikke var sammen mere. jeg sagde jo til dig, at jeg ville komme tilbage!" Han greb fat i hans krave og så på ham "hvorfor vil du ikke? Hvorfor betyder det fjols mere for dig, end jeg gør? Er det ham du foretrækker da?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Tirs 22 Dec 2009, 05:47 | |
| Yo bed sig i læben, og tog stille fat i hans håndled "Angel, du betyder virkelig meget for mig.. jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige" hviskede han og bed sig lidt i læben, mens han så trist på ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Ons 23 Dec 2009, 03:50 | |
| Han så modsgtridigt på ham og slap ham. "Åbenbart ikke. Der gik ikke engang en uge, og så mødte du 'dit livs kærlighed'". Han vrissede og rejste sig op "Du er sådan en idiot yo..". |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Ons 23 Dec 2009, 03:57 | |
| Yo tog hurtigt fat i hans hånd, han så ned på gulvet. men så lidt efter op på ham med et trist blik "Angel, ikke gå.. bliv, jeg ved godt jeg er en idiot" hviskede han og bed sig lidt i læben, men slap den lidt efter "du fortjener nået der er bedre end mig" sukkede han og vende sit blik ned mod gulvet igen |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. | |
| |
|
| |
| For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. | |
|