Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 11 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 10:55

Yo så skiftevist på dem
"Dean.. Angel.." hviskede han
og bed sig lidt i læben, da han ikke viste hvem han skulle vælge
"Angel.. jeg er bange for at jeg gør dig nået igen.. hvis jeg vælger dig, så kan der ske meget, hvis jeg ikke får spist... så mister jeg dig" hviskede han
og så derefter på Dean
"hvis jeg vælger dig, så kan jeg ikke lov at jeg stopper med at havde sex fra den ene dag til den anden, du må give mig tid til at stoppe" hviskede han
og så derefter skiftevist på dem igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 11 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 10:59

"Jeg er ligeglad med om du spiser mig.. Forlader du mig, knuser du mig" Svarede han og så bedende på ham "Du må ikke gå fra mig igen.. Det er ikke retfærdigt, for jeg har kæmpet.. Jeg har virkelig kæmpet Yo.. men jeg kan snart ikke mere"
Han så hen på Dean, der havde chokkeret ham, ved at give Yo en ny chance, for han vidste jo godt inderst inde, hvem Yo virkelig var interesseret i.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 11 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 11:11

Yo så hen mod Eolith og rystede på hovedet
"jeg vil ikke miste dig, jeg vil ikke miste nogen af jer.. i gør det så svært" hviskede han
og bed sig lidt i læben, inden han så skiftevist på dem
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 11 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 11:30

"Undskyld, jeg vil ikke gører det svært for dig, en vis du vælger mig, så skal du love mig og sige vis du har haft sex med nogle" Sagde han stillet, og kiggede undskyldene på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 11 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 11:38

"Du må ikke såre mig igen. Denne gang har jeg ikke fortjent det" Sagde han og så på Yo "Det med, at det er for farligt at være sammen med dig, det kan jeg sagtens tage.. vi finder ud af en løsning.. Forlader du mig, dør jeg sikkert alligevel..".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 11 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 11:42

"Nej han forlader sikkert mig" sagde han grædene og så ned i jordern, "Du var min eneste grund til og leve" han vendte sig om for ar gå "Hils Hayley og sig jeg er død" sagde han grædene og begyndte og gå, hen mod døren
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 11 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 11:45

Yo så på Dean og gik et skridt tætter på ham, han vende sig stille om og så på Eolith
"Angel, en del af mig vil altid være din.. jeg vil ikke miste dig" hviskede han
og så tilbage på Dean
"der må ikke ske ham nået.. ligemeget hvad han har gjort" hviskede han
og så bedende på Dean, han så hurtigt tilbage på Eolith
"jeg har ikke lyst til at såre dig, jeg har ikke lyst til at såre nogen. jeg vil ikke være skyld i at der sker dig nået.. forbliv min ven. jeg forlader dig jo ikke" hviskede han
og blev bare stående, han så hurtigt hen mod Dean
"Dean... neeeej" skrig han
og lag en hurtigt en hånd på sin mund
"jeg elsker dig,, du skal ikke der ned igen.. jeg tillader det ikke, jeg tager med dig så" sagde han
og gik et par skridt hen mod Dean
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 11 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 11:49

"Nej, Yo du skal ikke med der ned, du var mit liv, men det ser ud til at du ikke ville mere" Han vendte sig imod ham, og kiggede grædene på ham "Men i må hygge jer" Han gik igen hen imod døren, "Sør for at Hayley ikke gør noget dumt, som sikkert er hendes plan sagde han grædene
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 11 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 11:55

Eolith skyndte sig hen og greb fat omkring hans arm. "Yo!" Sagde han desperat, da han ar bange for, at han ville følge med Dean "Jeg vil jo ikke kun være din ven! Jeg vil være sammen med dig som.. som alle andre normale par..!"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 11 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 11:58

Yo vende hurtigt sit blik mod Eolith
"det kan vi ikke" sagde han
og rev hurtigt sin arm fri, og løb hurtigt hen til ham. han hoppede op på hans ryg, lag sine arme om hans hals og sine ben omkring livet på ham
"Dean.. Dean.. nej, jeg elsker dig.. hvis du tager der ned så tager jeg med" hviskede han
og kyssede ham et par gange i nakken
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 11 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 12:01

"Jeg vil ikke have der sker dig noget" sagde han stillet og lukkede øjnene da han kyssede ham i nakken, ha stoppede op
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 11 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 12:06

Eolith stoppede sig selv i at tage fat i ham igen, men så hen på dem. Yo var allerede væk, og ligeså hans håb om at kunne få ham igen. Han stod kun og ventede på at de skulle få det overstået, og derefter kunne se Yo i øjnene igen, og høre hans undskyldning.
*Hvis han i det mindste havde været min ven, så ville han ikke være en rigtig ven nu..*.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 11 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 12:13

"så bliv hos mig, jeg var dum.. jeg er ked af det, men kan ikke lave om på det, kan kun bede om din tilgivelse" hviskede han
og blev ved med at kysse ham i nakken, han vende stille sit ansigt mod Eolith
"jeg troede du valgte Elveren, så fandt jeg Dean,, og nu tilhøre min kærlighed ham.. undskyld, men jeg vil med glæde forblive venner med dig.. du betyder så meget for mig,, en del af mig vil altid tilhøre dig" sagde han
og blev bare hængende på Dean
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 11 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 12:16

Dean smilede "Jeg tilgiver dig" sagde han stillet, han smilede over kysset og bed sig svagt i læben, og nusede ham på benet
Han var meget lykkelig lige nu, fpr Yo var hans liv..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 11 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 12:17

Eolith så på ham, men svarede ham ikke. Han stod stille og kiggede kun sørgmodigt på ham.
Hvorfor overhoved prøve, når Yo ikke kunne bestemme sig alligevel? Dean var også en alt for stærk modstander, når Yo opførte sig sådan overfor ham.
Han rystede lidt på hovedet, men så på ham igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 11 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 12:20

Yo kyssede ham et par til gange, inden han kravlede ned fra ham. han vende stille sit blik mod Eolith, han gik stille hen til ham og lag sine arme omkring ham
"jeg er ked af det, men forbliv min ven.. jeg vil ikke miste dig" hviskede han
og kyssede ham en enkel gang på hovedet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 11 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 12:23

Dean bed sig i lben og kiggede ed i jordern med et trist blik
men da han hørte hvad Yo sagde sukkede han og kom til og smile
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 11 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 12:25

Han stod stadig som han gjorde, men rykkede blikket tomt ned i gulvet. "Jeg har vel intet valg..." Sagde han, uden selv at fatte hvad det var han sagde. Han stod kun og krammede ham ikke igen, men så hen på Dean med et lettere fotabt blik.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 11 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 12:29

Yo så ned på ham og så derefter på Dean, men vende blikket mod Eolith igen. han viste ikke helt hvad han skulle sige, blev bare stående. og trykkede Eolith tæt ind til sig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 11 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 21:55

Dean kiggede kort på den og gik et skridt væk fra vægen, og begyndte så at gå hen til døren, han kiggede ned i gylvet, og bed sig lidt i læben en slap den med et dybt suk, han kørte en hånd igemmen håret, og kiggede kort på dem og så så å døren
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 11 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 22:10

Han så hen på Dean, men sagde ikke noget. Det ville kun ødelægge det hele. Han rykkede lidt på skulderen ogtrådte et skridt væk. Han spændte læberne lidt og så væk fra dem begge. For ham, var det som om han forstod, og kunne derfor ikke græde længere.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 11 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 22:21

Dean kunne ikke få dig selv til og gå, han stoppede op og stod bare og så ind i dørern, han sank en klumb, og vendte sig om mod dem, han åbnede munden for at sige noget, men kunne ikke sige noget, det var som om hans stemme bånd var knækket, han lukkede munden igen, og kiggede hen på døren igen..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 11 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 00:15

Yo så over på Dean og derefter på Eolith
"ingen der vil slå mig ?" spurgte han stille om
og bed sig lidt i læben, bare for at sige nået. han lag stille sine hænder ned i sine lommer, og smilte lidt dem begge
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 11 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 00:30

"Vold, løser ingenting" sagde han stillet og bed sig kort i læben, han kiggede ned gulvet, og stod med siden til Yo
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 11 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 00:33

Yo rystede på hovedet, og gik hen til Dean. og lag stille sine arme om halsen på ham
"men jeg ville få det meget bedre af det" hviskede han
og kyssede ham en enkel gang på kinden
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. - Page 11 Icon_minitime

For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.
Tilbage til toppen 
Side 11 af 15Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Næste
 Lignende emner
-
» For sidste gang - Rolf
» Vi prøver igen ... Sidste gang!{Tilbage...værs...tråd? Cora}
» Prøver skolen for gang jeg ved ikke hvad ((Azriel))
» Flimmer.. Ikke hjerte flimmer denne gang.. (Panda)
» Sidste forstilling.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: