|
| For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Fre 18 Dec 2009, 08:22 | |
| Yo lag en hånd på hans hånd "jeg har tilgivet dig, men efter du tog afsted sidst, så besluttede jeg mig for. at det ikke skulle være os, lige meget hvor meget jeg elsker dig" hviskede han og så trist på ham "ja ?" spurgte han stille om, og bed sig i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Fre 18 Dec 2009, 08:27 | |
| "Jeg turde ikke vende om, da jeg allerede var trådt ud af døren.." Svarede han og så bedende på ham "hvis du elsker mig, så vær min igen? Jeg går ikke fra dig igen, det lover jeg dig. Hvis vi nu flyttede sammen...? permanent?". |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Fre 18 Dec 2009, 08:36 | |
| Yo rystede på hovedet "jeg kan ikke" hviskede han og lag sine arme om sig selv |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Fre 18 Dec 2009, 08:41 | |
| "Jeg går ikke fra dig Yo.." gentog han lavt, mens han så på ham. *Jeg har jo ikke gjort noget...*. Forsigtigt lagde han armene omkring ham og så ned ad hans ryg. Yo var så varm. Han ville holde på ham, indtil han ændrede sin indstilling. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Fre 18 Dec 2009, 08:47 | |
| Yo vende sit ansigt den anden vej, mens han havde et trist blik i sine øjne |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Fre 18 Dec 2009, 08:51 | |
| Han aede ham stille på ryggen, som en lille form for overtalelse. "Tænk på hvor godt vi kunne få det sammen..? Vi fik en dårlig start, men lige nu har jeg det som om, at vi kunne bestige alverdens bjerge, hvis det var det vi ville". han så lidt på ham, men kunne ikke se hans blik, da han vendte hovedet den anden vej. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Fre 18 Dec 2009, 09:09 | |
| "Angel, jeg kan ikke" hviskede han uden at røre på sig, og bed sig lidt i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Fre 18 Dec 2009, 09:14 | |
| "Du skal" Han kneb øjnene sammen og knugede taget omkring ham "Jeg har brug for dig Yo, og jeg ved, at du også har brug for mig". Han så på ham igen og lænede hovedet mod hans hals. Han hvilede læberne mod hans hud, mens han overvejede at kysse ham. "Du bad mig jo vælge, og det gjorde jeg, så kan du jo ikke bare smide mig i skraldespanden" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Fre 18 Dec 2009, 09:16 | |
| "jeg kan ikke" hviskede han og bed sine tænder hårdt sammen, mens han lukkede øjnene i. og uden at se på ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Fre 18 Dec 2009, 09:21 | |
| Han så op fra hans hals og kiggede på ham. "Jeg venter så...Til du er klar til mig igen..." Sagde han stille, og kunne ikke lide tanken om at skulle holde afstand da han allerede havde vænnet sig til at røre og elske ham "...Men lad mig ikke vente for længe, for det gør så ondt". |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Fre 18 Dec 2009, 09:22 | |
| "jeg kan ikke sige hvor langtid du skal vente" hviskede han og vende stille sit blik mod ham, han bed sig lidt i læben. uden at røre på sig |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Fre 18 Dec 2009, 09:25 | |
| "Elsker du mig...?". han blev stille i blikket og så på ham. han havde nævnt det et par gange for at få ham til at svare på det, men hver gang han havde nævnt det, snakkede han udenom. "Eller var det bare noget du sagde?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Fre 18 Dec 2009, 09:28 | |
| "ja jeg elsker dig på en måde" hviskede han og rejste sig hurtigt op, og strøj en hånd igennem sit hår |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Fre 18 Dec 2009, 09:33 | |
| Eolith mistede grebet omkring ham, og så i stedet op på ham. "På en måde? Det er vel godt?" Spurgte han, og havde allermest lyst til at holde om ham igen "Men du kan ikke være sammen med mig mere?". |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Fre 18 Dec 2009, 09:34 | |
| Yo satte sig stille op på bordet "jeg ved ikke hvis det er godt eller dårlig" hviskede han og lag sine arme på sine ben mens han tænkte, han nikkede langsomt "helt rigtigt" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Fre 18 Dec 2009, 09:37 | |
| "Du bad mig jo vælge... jeg står jo klar til dig her og nu? tag nu imod mig!" Råbte han og blev pludselig vred og rejste sig fra sofaen "Det er jo bare for at hævne dig på mig, efter at jeg sårede dig. du vil have mig til at føle den samme smerte, inden du vil tilgodetage mig, ikke!?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Fre 18 Dec 2009, 09:41 | |
| Yo gav et suk fra sig og rystede på hovedet "jeg har ikke lyst til at give dig den smerte" hviskede han og så efter ham, han legede lidt med sine fingere "jeg har ikke lyst mere, jeg har besluttet mig for at holde mig til en af gangen" fortalte han og bed sig lidt i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Fre 18 Dec 2009, 09:45 | |
| "Men du sagde hun ikke betød noget for dig mere. Du sagde du ville slå op med hende!" Han havde tårer i øjnene, men så vredt på ham og daskede ham i brystet, uden at slå for hårdt "Du har udnyttet mig!". |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Fre 18 Dec 2009, 09:49 | |
| Yo rystede på hovedet "jeg kommer ikke sammen med Fie mere" mumlede han og så bare på ham "hvad fanden er det for nået at sige, mens du knallede med mig så gjorte du det med flere" brummede han og rejste sig op |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Fre 18 Dec 2009, 09:54 | |
| "V-vent, hvad?" Han blinkede uforstået med øjnene og så på ham "Hvem kommer du så sammen med? Og hvad mener du med det andet?". Han rystede modvilligt på hovedet "Jamen, nej! Jeg er dig tro". |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Fre 18 Dec 2009, 09:57 | |
| Yo prøvede at trække vejret ordenligt "jeg troede at du ville være sammen med elveren, så jeg prøvede at komme over dig.. så..." sagde han og rystede på hovedet "intet" mumlede han og begynde at gå ud, for at få frisk luft og ikke blive for sur |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Fre 18 Dec 2009, 10:01 | |
| "Men.. ventede du ikke på mig? Jeg sagde jeg ville komme tilbage" Han luntede hurtigt efter ham med ud og stoppede bag ham "Jamen.. men.. nej.. Hvem er du sammen med? Hvem er det?". Han så efter hans blik, men kunne ikke fange det bag hans ryg. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Fre 18 Dec 2009, 10:03 | |
| Yo rystede på hovedet, og vente sig om "da jeg vågnede og så at du ingen steder var, så regnede jeg med at du havde taget over til ham" hviskede han og bed sig lidt i læben, uden at svare på hans spørgsmål |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Fre 18 Dec 2009, 10:07 | |
| "Det var jeg også. Jeg slog op med ham Yo" Han rystede på hovedet da han ikke kunne forstå noget af alt det der var sket "Der gik hvad... to, tre dage, og nu er du allerede kommet dig over mig? Har du været i seng med hende? har du sagt det samme til hende, som du har sagt til mig? Betyder hun mere?". Alt det, og meget mere ville han gerne vide, men måtte holde inde med alle spørgsmålene. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Fre 18 Dec 2009, 10:09 | |
| "jeg kommer ikke sammen med Fie mere" brummede han og vende sig om mod ham, mens han krop blev helt stiv i det |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. | |
| |
| | | | For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|