Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Rendevous ( Zean)

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Rendevous ( Zean) Empty
IndlægEmne: Rendevous ( Zean)   Rendevous ( Zean) Icon_minitimeTirs 09 Aug 2011, 22:35

Sted. Markedespladsen
O. Boder,bras og andet ondsindet godtfolk.
Vejr. Overskyet , forventes der regn?
Tid . kl. 14.38

"Forhelvede da, tag dig sammen kvindemenneske " brølede den arrigemand højlydt , da boden vaklede og for en stund truede med at bryde sammen og kollapse helt. Han gav Camille et ondt blik og selv om hun havde travlt med at lire en sand strøm af undskyldninger af, synes han uinodtagelig overfor dem.
"Det var et uheld, jeg er såked af det..undskyld..der er vist heldigvis ikke sket noget " Camille støttede både bordet og sig selv ved at have to hænder på kanten. Hun så sig omkring, hvad var hun egenlig snuplet over siden det kunne gå så galt at hun røg halvejs over i boden?
Hun slap bordkanten, rettede sig op og krympede sig under mandens truende blik.
Hun rettede lidt på hendes baggygrå bukser og hendes sorte te shirt med en tildækket og en bar skulder.
Sin lille sølvkæde med camille blomsten og hendes læderarmbånd med den magiske sten, havde hun haft på siden hun fik gaverne.
Camille overvejede om hun skulle købe noget fra hans bod som suplement til undskyldningen eller om han faktisk bare helst bare så hende fordampe ASAP..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

Rendevous ( Zean) Empty
IndlægEmne: Sv: Rendevous ( Zean)   Rendevous ( Zean) Icon_minitimeTirs 09 Aug 2011, 22:42

Zean kiggede lidt på et smykke, ved en bod i en af gyderne der lå i udkanten af markedet. Der var altid for mange mennesker, for meget larm...Og for mange ligegyldige ting.
Smykket var flot nok...Gammelt, men han lagde det alligevel igen. Han var her af en ting, han skulle købe noget bestemt...Han kiggede sig omkring, han havde været her et par d´gange før uden at finde det han søgte...Han kiggede op på himlen. REgn sikkert.
Han havde nogle mørke jeans på og en sort T-shirt, hans mørkebrune hår strittede lidt, mens hans mørke øjne var som altid.
Han gik lidt videre uden at ligge særlig meget mærke til væsnerne omkring ham og stoppede lidt op foran en butik for at overveje om det han søgte kunne være derinde...
Gæst
Gæst

Rendevous ( Zean) Empty
IndlægEmne: Sv: Rendevous ( Zean)   Rendevous ( Zean) Icon_minitimeTirs 09 Aug 2011, 22:50

Camille forsøgte at være høflig, ganske vidst virkede det ikke altid efter hensigten, men hendes intentioner var ofte gode til at begynde med , så hun begyndte at pille lidt ved sagerne til salg. Hun lavede en grimasse da hun så det var våben af en slags...kastestjerner, knive og mange andre ting hun ikke engang kendte navnet på .Hun kiggede forskrækket op p manden der nu havde stilt sig lige foran hende og nedstirrede hende. " Eh, jeg må videre " fik hun stammet frem og begyndte med hurtige trin at gå væk fra boden. * what a grumpy old man" tænkte hun og netop da fangede hendes øjne en skikkelse hun kendte så godt.En skikkelse hun ikke havde set et pænt stykke tid.
*Speaking of grumpy * tænkte hun og listede hen imod den.
Da hun stod bag hans ryg , stillede hun sig lidt på tå , løftede begge hænder og placerede dem over hans øjne * han vil hade mig * lo hun i hendes tanker og højt sagde hun
" Well..hallo daddy "
Gæst
Gæst

Rendevous ( Zean) Empty
IndlægEmne: Sv: Rendevous ( Zean)   Rendevous ( Zean) Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 04:46

Han sukkede uden at virke særlig overrasket. Og smilte. Han flyttede hende hænder og vendte sig om mod hende.
"Bøh, Camille..." sagde han og så sig kort omkring. Det havde været et tilfælde han faktisk havde opdaget hende, for her stank allerede af mennesker og deres skridt var over alt omkring ham...Men han havde genkendt hende i genskæret i vinduet.
"Tager jeg fejl af dig, eller må jeg godt sige jeg ikke havde forventet at se dig i denne del af markedet?" spurgte han og slap hendes hænder.
Gæst
Gæst

Rendevous ( Zean) Empty
IndlægEmne: Sv: Rendevous ( Zean)   Rendevous ( Zean) Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 04:54

Camille smilede op til ham og kløede sig så lidt i nakken "Eh, denne del af marked ? Jeg havde ingen idé om dét var opdelt ?" Svarede hun ham og tænkte om dét var et mere illegalt udvalg af vare der var i området siden hun lige havde ' hygget sig ' med kastestjerner og meget andet.
Hendes øjne fyldtes med varme da hun sagde "Godt at se dig igen Zean håber ...alt...er vel og lillemanden trives ".
"Hvad bringer dig her...du plejer ikke just være 'the shopping type' drillede hun men samtidig lidt nysgerrig.
Gæst
Gæst

Rendevous ( Zean) Empty
IndlægEmne: Sv: Rendevous ( Zean)   Rendevous ( Zean) Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 05:01

Han pegede ud på vrimlet af mennesker.
"Det er visse der kun sælger ting inden for lovens rammer..." og pegede den modsatte vej
"Og nogen der ikke gør..." han så lidt på hende Og valgte at springe det ene spørgsmål over, han havde ikke meget lyst til at snakke med hende om dem...
"Tja...Lidt af hvert" smilte han så uskyldigt som muligt...Men faktisk var der jo ikke noget galt med det, vel? Han havde lov til at kigge efter hvad han ville...
Faktisk var der ting der hørte hans fortid til...Et specielt sted han måtte finde,i dag helst...Han vidste ikke helt hvordan de ville reagere ved at han havde et tilfældigt menneske med sig...Men hvem sagde det kom der til? Først skulle han jo finde dem...
Gæst
Gæst

Rendevous ( Zean) Empty
IndlægEmne: Sv: Rendevous ( Zean)   Rendevous ( Zean) Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 05:18

Camille var lidt overrasket over han ikke ville svare, hun spurgte jo kun af høflighed som hun ville have gjort med enhver anden bekendt der var blevet far, han kunne bare svare 'fint'.
Men hun lod dét ligge og respekterede dét.
"lidt af hvert...ny garderobe, krydderier eller måske briller...du jo ved at være en ældre herre " teasede hun lidt.
"Hvor skal vi hen ?" Sagde hun i en munter tone, velvidende han ikke havde inviteret hende med...endnu.
Gæst
Gæst

Rendevous ( Zean) Empty
IndlægEmne: Sv: Rendevous ( Zean)   Rendevous ( Zean) Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 05:25

Han så lidt på hende, ældre herre? Hvad bildte hun sig ind? Han knurrede svagt for sig selv.
"Jeg er andeles ikke gammel!" svarede han, lidt hårdere end det faktisk var mening, men prøvede så at slappe lidt af igen...
"altså...Leder efter noget..." det lød som om det var noget han helst ville undgå at snakke for meget om.
Han sukkede svagt og så sig omkring, et sted der nede af var en vred mand ved at skælde nogle kunder hæder og ære fra...typisk.
Gæst
Gæst

Rendevous ( Zean) Empty
IndlægEmne: Sv: Rendevous ( Zean)   Rendevous ( Zean) Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 05:35

"ikke gammel hmm".hun lod dét ligge men hyggede sig indvendig ved at kunne drille ham lidt igen, dét tog han ikke skade af...ihvertald ikke meget.
" tja...måske vi ville have mere held med at opspore dét hurtigt Zean. Hvis du fortæller hvad dét er vi leder efter." Camille drejede sig lidt væk i forsøg på at gøre sig 'mindre' da manden fra før stadig stod og råbte af alle der nærmede sig, måske skulle hun alligevel have købt noget, så var hans humør måske blevet mere gunstigt.
"Spyt ud Zean " sagde hun men i en blid tone.
Gæst
Gæst

Rendevous ( Zean) Empty
IndlægEmne: Sv: Rendevous ( Zean)   Rendevous ( Zean) Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 05:49

Han så sig lidt nervøst omkring og skiftede vægt fra det ene ben til det andet.
"Nej...Det er lige meget...finder det senere" han begyndte pludselig at gå, den vej han vidste første ud af markedet. Han gjorde tegn til at hun bare kunne følge med.
Han skubbede sig lidt igennem menneskemængden, som snart bare flyttede sig fra ham når han gik.
Gæst
Gæst

Rendevous ( Zean) Empty
IndlægEmne: Sv: Rendevous ( Zean)   Rendevous ( Zean) Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 05:58

Hun lavede trutmund til hans ryg da han begyndte at gå.
Der var helt bestemt noget i gærdet, noget han ikke ville ud med...noget hun skulle finde ud af.
Hun satte efter ham og bumpede nu og da ind i andre besøgende og fik fra tid til anden en albue i siden eller blev mast og skubbet.
" mind telling me ejere we'r going ?" Sagde hun og rykkede en enkelt gang i hans arm.
Gæst
Gæst

Rendevous ( Zean) Empty
IndlægEmne: Sv: Rendevous ( Zean)   Rendevous ( Zean) Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 06:01

Han stoppede først op da de var ude af det værste menneskemylder. Han så lidt på hende og trak på skuldrene.
"Tja, hvor? Aner det ikke...bare et eller andet sted vel" sagde han og kiggede sig lidt omkring.
Han huskede dette sted, her havde han engang været med en engel...Han sukkede svagt, ikke den engel han var sammen med nu, bare en tilfældig engel han havde snakket med. Hun var blevet våd i springvandet.
Han strakte sig da han følte sig roligt igen.
Gæst
Gæst

Rendevous ( Zean) Empty
IndlægEmne: Sv: Rendevous ( Zean)   Rendevous ( Zean) Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 06:09

Camille kiggede undersøgende på ham, hvorfor den hast med at komme væk , hvis han ikke havde planer, noget han skulle, et sted at være ?
"okay...kan vi måske få noget at drikke så og så kan jeg imens lokke din hemlighed ud af dig, hvis jeg er heldig " .
Camille småsludrede løs, hun var en smule nervøs ved at være sammen med ham igen, nervøs for at gøre ham vred.
*hvem prøver jeg at natte* tænkte hun, de havde aldrig været sammen uden dét havde slået gnister, ville det være anderledes denne gang ?
" hvad med der over ?" Camille pegede på en bodega ' dét vilde svin '.
Gæst
Gæst

Rendevous ( Zean) Empty
IndlægEmne: Sv: Rendevous ( Zean)   Rendevous ( Zean) Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 06:20

Han så lidt på hende og rystede på hovedet.
"nej" svarede han kort
"Du skal ikke en gang prøve" han så sig lidt omkring og kiggede hen p bodegaet...Og trak på skuldrene
"Fint med mig" smilte han
Gæst
Gæst

Rendevous ( Zean) Empty
IndlægEmne: Sv: Rendevous ( Zean)   Rendevous ( Zean) Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 06:41

Camille sukkede som udtryk for at han altid synes at ville bestemme.
Hvorfor holdtes han sine kort så tæt ind til sig, havde han et tillidsproblem måske.
" okay...kom...drinks on me " forsøgte hun at opmuntre og begyndte at gå derover.
Camille åbnede den knirkende og noget tunge massive trædør og stod et øjeblik helt stille i døråbningen og så sig om.* hold da helt op, her jeg jeg vist ikke dét gennemsnitlige klientel* tænkte hun men rystede dét hurtigt af sig og håbede dét ikke kunne ses på hende.
"Der er et bord derovre " forslog hun Zean.
Gæst
Gæst

Rendevous ( Zean) Empty
IndlægEmne: Sv: Rendevous ( Zean)   Rendevous ( Zean) Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 06:45

Han gik med og så sig kort omkring. Dette mindede på en måde om mange andre steder, dog var selv diskotekerne mere indbydende. Og her stank.
Han trak svagt på skuldrene og gik over til bordet. Ikke fordi han var trist eller noget...Det kørte bare lidt rundt i tankerne på ham nu. Han kunne ikke lade være med at tænke over hvad som helst...Træt af altid at gøre noget forkert.
Gæst
Gæst

Rendevous ( Zean) Empty
IndlægEmne: Sv: Rendevous ( Zean)   Rendevous ( Zean) Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 06:50

Camille blev stående ved bordet og så lidt på ham.Noget fyldte hans tanker, fyldte ham op.Dét var ærgeligt ,hun ønskede han var sorgfri, bekymringsfri og glad. Hun pillede eftertænkdomt ved sin halskæde, imens hun tænkte over om hun kunne gøre noget for ham.Hun besluttede ikke at udfordre skæbenen ved at presse ham og Istedet holdte hun sig på neutral grund.
" Zean, hvad vil du have ?" Hun lavede et lille henkastet nik mod baren.
Gæst
Gæst

Rendevous ( Zean) Empty
IndlægEmne: Sv: Rendevous ( Zean)   Rendevous ( Zean) Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 06:59

"Åhr..." han kiggede sig omkring og så på hende igen
"Måske bare noget vand af en art?" svarede han og smilte skævt
"Du har set hvad der kan ske hvis jeg falder i..." han trak undskyldende på skuldrene og så sig lidt omkring igen.

//undskyld, har ikke så meget krea^^//
Gæst
Gæst

Rendevous ( Zean) Empty
IndlægEmne: Sv: Rendevous ( Zean)   Rendevous ( Zean) Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 07:08

// du skal ikke undskylde dine indlæg...sådan er dét bare nu..og dét er godt nok //

"Ja, dét husker jeg svagt " svarede hun med en lille grimasse og susede med næsten vampyrfart op i baren, så de ikke skulle snakke mere om den aften.Camille ville forvandle sig til ...ja..ligegyldigt hvad før end dét blev aktuelt.
Hun bestilte en dansk vand med Cirrus og en cola Zero.Hun fik en lidt uvenlig og nedladende betjening, men gjore ikke vrøvl, ville ikke tiltrække yderligere opmærksomhed og ville frem for alt ikke skabe grund til Zean blev i dårligt humør.
Hun gik tilbage, satte flaskerne og tog selv plads ved siden af ham.
Hendes øjne hvilede på ham..."Nå...har du i sinde at fortælle mig hvad der sker i dig eller hvad ?"
Gæst
Gæst

Rendevous ( Zean) Empty
IndlægEmne: Sv: Rendevous ( Zean)   Rendevous ( Zean) Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 07:15

Han tog sin vand med et lille tak og drak af den mens han så sig omkring før han så på hende igen.
"ingenting" han smilte lidt og så på hende
"Hvad md dig? Hvordan går det med dig...Og Brett?" han skar en kort grimasse
Gæst
Gæst

Rendevous ( Zean) Empty
IndlægEmne: Sv: Rendevous ( Zean)   Rendevous ( Zean) Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 07:27

"Han har holdt sig langt fra mig lige si....
Jeg har ikke set ham længe, underligt ikke ?" Svarede hun lidt ironisk og kiggede ned i bordet.
Var dét høfligheds snak, en joke eller ...?
"jeg tror sørme ikke jeg længere er på Bretts liste over favorit personer...tværtimod" hun rumsterede lidt med sin sodavand.Den aften var ikke god samtale materiale.
"Zean...min træning...jeg har altsår virkelig brug for hjælp.Dét ser ud til jeg er ved at blive en tagselv buffet for...vampyrer...og dét har jeg dét...lydt skidt med.Jeg må kunne forsvare mig bedre " mumlede hun til ham.
Gæst
Gæst

Rendevous ( Zean) Empty
IndlægEmne: Sv: Rendevous ( Zean)   Rendevous ( Zean) Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 07:40

Han så lidt på hende og nikkede
"Okay...øhmm...Øjeblik skal lige samle mine tanker" han lukkede øjnene et øjeblik og trak vejret dybt.
"TJa...Hvor skal vi begynde? Vi skal først og fremmest koncentrere os om din koncentration..." sagde han
Gæst
Gæst

Rendevous ( Zean) Empty
IndlægEmne: Sv: Rendevous ( Zean)   Rendevous ( Zean) Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 07:47

Hun lyste op ved udsigten til at få hjælp af ham, ved udsigten til at kunne forbedre og raffinerer sin evne og forhåbenligvis blive stærkere
"Dét lyder nemt....hvordan gør jeg dét så " grinede hun til ham.
"jeg skal vide hvordan jeg kan påføre dem nok smerte ved at vride deres indvolde med telekinesen , sådan så jeg kan nå at komme væk ". Hun sukkede.
Gæst
Gæst

Rendevous ( Zean) Empty
IndlægEmne: Sv: Rendevous ( Zean)   Rendevous ( Zean) Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 17:20

Han trak på skuldrene.
"Det ved du jo allerede..." sagde han
"Du ved hvordan man gør, det eneste der mangler er du løber din vej...Det var stort set det du gjorde ved elveren..." sagde han
"Og koncentration er noget du hele tiden kan øve dig på....du kan f.eks. øve dig i ikke at blive distraheret, det er en god ting hvis du har folks liv i hænderne, så du kan f.eks. øve dig i at læse en svær tekst eller andre lidt svære opgaver, sætte dig et sted med uro og øve dig i at holde koncentrationen på det du laver...." han trak på skuldrene, han havde ingen ide om om det kunne virke, det var ren....teori, gætværk. Men så kunne hun i hvert fald ikke sige han ikke havde prøvet.
Gæst
Gæst

Rendevous ( Zean) Empty
IndlægEmne: Sv: Rendevous ( Zean)   Rendevous ( Zean) Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 17:56

Hun så på ham forundret.
" løber min vej , du synes jeg er en kylling eller hvad ?"
Hendes flaske som hun sad og skubbede lidt rundt var nær ved væltet, men dét lykkedes hende at få den afbalanceret lige i tide, så at uheldet udeblev.
"Jeg gjore dét med elveren fordi vores liv var truet.Men ofte , som da jeg engang blev nærmest jagtet af en mand der havde sine hænder alle vegne på mig,jeg flygtede men han halede ind på mig og tilsidst var der ingen anden udvej end min telekinese. Jeg fik et låg fra en cointainer til at ramme ham i nakken.
Zean, jeg ville bare slå ham nok til jeg kunne komme væk fra ham.....men...men...Istedet lå han pludselig foran mig ....med blodet flydende ud."Camilles stemme var tyk af følelse og selvbebredejlse.
Hendes øjne mødte Zeans og hun sagde " En helt almindelig mand Zean, måske enda nogens får...nogens mand ".
Hun vendte blikket væk som hun hurtigt strøg en hånd over hendes kind og tørrede en tåre væk.
Sponsoreret inhold

Rendevous ( Zean) Empty
IndlægEmne: Sv: Rendevous ( Zean)   Rendevous ( Zean) Icon_minitime

Rendevous ( Zean)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» gå tur //zean//
» Væk, Zean!