|
| Bach i kirken | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 10:19 | |
| Jalaz trak på skuldrene. "Jeg ved ikke hvad deres formål var, så det kan jeg ikke sige noget om.." svarede hun og lagde nakken tilbage, og lukkede øjnene. For hendes indre blik voksede billdere af den lille piges leende ansigt frem, og den smukke kvindes overbærende smil. Dengang havde hendes far ikke været som nu... Dengang havde de været en lykkelig familie... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 10:27 | |
| Elisabeth betragtede englens ansigt, som hun sad der med lukkede øjne. Hun var smuk. Elisabeth så derefter ned i gulvet, og forholdte sig tavst. Hun lod englen drømme, og sad musestille, og uden at trække vejret. Måske ville hendes vejrtrækning, fåe englen til at lade være med at drømme, og det var synd. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 10:29 | |
| Jalaz åbnede igen øjnene og så på vampyren ved sin side unden at sige noget. Efter lidt tid åbnede hun dog alligevel munden og spurgte: "Hvorfor spørger du?" Hun strammede sin hestehale og så undersøgende på Elisabeth... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 10:33 | |
| Elisabeth havde siddet i hendes egne tanker, men det var ikke kommet bag på hende. "Hvad mener du? Hvorfor spørg jeg om hvad?" spurgte Elisabeth roligt, men en smule forvirret, før hun betragtede englen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 10:36 | |
| "Om jeg troede at deres formål var opfyldt?" uddybede hun og betragtede vampyrens forvirrelse. Hun havde faktisk ikke set en vampyr blive forvirret før, da de som regel var dem der var de forvirrende væsner.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 10:40 | |
| Elisabeth nikkede, og hendes forvirring forsvandt hurtigt. "Dét," sagde hun tænksomt, og bed sig selv svagt i underlæben, før hun slikkede på sin piercing. "Fordi det lød som om, du ikke var overbevist, om de havde opfyldt det," sagde hun roligt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 10:48 | |
| Jalaz bed tænkende i sin læbe og nikkede så. "Det må de vel have gjordt.. Men jeg kan ikke forstå hvilket formål der kan være blevet opfyldt på fem sølle år." sagde hun og nikkede en enkelt gang. Fem år... Så lille havde hun været... Den kære Edalé... Men fortiden stod ikke til at ændre, og selvom man ikke måtte glemme den, kunne man heller ikke dvæle ved den forevigt... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 10:50 | |
| Elisabeth så roligt på hende, og sagde så; "Så er du heller ikke overbevist,". Det var ikke for at spille kæk, eller irriterer hende. Det var en rolig konklussion, ud fra hvad Elisabeth kunne hører. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 10:58 | |
| "Jeg er overbevidst om at det der skete dengang, var det Jahve ønskede." sagde hun fast. Hvordan kunne hun tro andet? Det måtte Hans ønske... Det måtte det da... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 11:02 | |
| Elisabeth nikkede, og vendte så sin fulde opmærksomhed mod englen. "Men hvem er det? Din far? Eller din gud?" spurgte hun og rynkede spørgende brynene, før hun kiggede på hende, med et undskyldende blik. Hun vidste, at det kunne være dybt irriterende, at folk spurgte så meget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 11:05 | |
| "Jahve betyder Herren, og er det ord jøder bruger for Gud" forklarede hun tålmodigt. Hun var ikke ligefrem vant til at skulle forklare så meget om sin tro, men hun havde tålmodigheden til at gøre det, uden at flyve i totterne på Elisabeth hvergang hun spurgte.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 11:07 | |
| Elisabeth nikkede, og lagde bene over kors, og betragtede de store ulukkede støvler. "Okay," sagde hun roligt, for at bekræfte, at hun havde hørt hende. "Hvor længe er det siden? Var de også engle?" spurgte hun og kiggede så på englen igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 11:16 | |
| "Ja de var også engle og det er vel en...." Hun talte på fingrene for at regne ud hvor langtid siden de var. "Mellem tre- til firehundrede år siden.." konkluderede hun til sidste, og så på vampyren. Hun ville egentlig gerne væk fra emnet om hendes familie nu, og forsøgte derfor at finde på noget andet de kunne snakke om.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 11:18 | |
| Elisabeth nikkede kort. Hun havde fået det afvide, som hun gerne ville, så hun besluttede at lukke emnet. Elisabeth så ned i gulvet, før hun rømmede sig, og så op igen. Måske ville englen spørge ind til hende? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 11:25 | |
| Jalaz rejste sig op på bænken. "Ved du hvad der er det bedste ved kristne kirker?" spurgte hun og så rundt i det store rum. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 11:40 | |
| Elisabeth trak svagt på skuldrene. "Nogle servere kaffe," kom det fra hende, og hun rejste sig ligeså. Hun betragtede englen, med hænderne i lommen. "Jeg ved det ikke. Fortæl mig det," sagde hun og smilede kort til hende, men varmere end hun havde gjort med nogle i lang tid. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 11:49 | |
| "Størrelsen.. Kristne kirke er altid så store, og ofte med flere krypter og hemmelige gange under jorden." svarede hun og smilede skævt. Hun var facineret af de altid så imponerende bygningsværker de kristne kirker udgjorde.. Noget helt andet end de synagoger hun var vant til, hvor det gjaldt om at vække mindst muligt opsyn.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 11:52 | |
| Elisabeth nikkede. "Ja, det i sig selv, er jo dybt imponerende. Holder du til, i nogle af disse gange?" spurgte Elisabeth roligt, og stampede lidt på gulvet, som en slags hentydning til, at de sikkert stod på et skjult kammer eller noget i den retning. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 11:56 | |
| "Nej.. De kan være sjove at udforske når man ikke har noget bedre at tage sig til, men jeg kunne aldrig finde på at opholde mig der nede længere tid af gangen.." svarede hun og satte sig på ryglænet af bænken. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 12:00 | |
| "En speciel grund til det?" spurgte hun, og skævede til gulvet, som om hun bebrejdede den, at kirken var fyldt med hemmelige gange.
//Logger ^^ Svarer dig i morgen (: |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 12:08 | |
| "Der er varmere oppe i skibet end der er nede i krypterne.." svarede hun og så også på gulvet. Hun fulgte vivlerne i marmorgulvet med blikket, og smilede svagt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 23:03 | |
| Elisabeth nikkede roligt, og så igen på uret. Tiden var fløjet afsted, og det irriterede hende en smule. Hun vende blikket mod englen. "Hvis jeg skal nå min sædvanlige aftentur, er jeg nødt til at forlade dig. Vi ses," sagde hun i et høftligt toneleje, før hun begyndte at gå ned igennem gangen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 23:08 | |
| "Okay.. Vi ses" svarede hun og så efter Elisabeth. Hun smilte skævt, og rejste sig så fra bænken. Hun så sig kort om før hun gik hen mod alteret, og altertavlen der prydede væggen bag alteret.. *Mon ikke der også er lavet det her?* spurgte hun sig selv og gav sig til at studere tavlen med blikket.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 23:10 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 23:15 | |
| //I guessed so.. så også out fra mig^^// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Bach i kirken | |
| |
| | | | Bach i kirken | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|