|
| Bach i kirken | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 08:04 | |
| Elisabeth grinede lavt, og smilede en smule bredere end normalt. "Når jeg drikker, er det cola. Alt det andet kan jeg ikke lide," sagde hun og grinede lavt. Elisabeth snøftede og så så på englen. "Du danser ballet - Må jeg se?" spurgte Elisabeth og kunne ikke rigtig skjule hendes begejstrede øjne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 08:08 | |
| "Jeg har ikke danset så længe, så jeg er ikke så god endnu.." svarede hun men rejste sig alligevel op. Hun trak skoene af da de var alt for stive til at det var muligt at danse ballet i dem. Da hun stod på bare tæer på det kolde marmorgulv, gik hun helt op på tåspidserne, og dansede lidt omkring. Hun gennemgik trinene i hovedet, og sluttede af med en pirruette. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 08:11 | |
| Elisabeth betragtede hende roligt, og rejste sig så, da hun var færdig. "Du får det til, at se så let ud," brummede hun misundeligt, og grinede lavt. Elisabeth nærmede sig olvlet langsomt, tænksomt, og ikke mindst tøvende. Hun trykkede en enkel tone ned, og lyden brummede kort. Elisabeth vende sig dernæst omkring, og betragtede englen. "Du danser som.. Som en engel," sagde hun og blinkede drillende til hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 08:16 | |
| "Nej hvor mærkeligt, når nu det er lige hvad jeg er.." sagde hun sarkastisk, og himlede med øjnene. Dog var det i god mening, og ikke som hun nomalt ville have gjordt det med en kold undertone, nej nu var hendes undertone... Hvad? Leende? Glad? Det var i hvertfald noget der ikke tit fandets i hendes stemme, men som Elisabeth formåede at bringe frem.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 08:22 | |
| "Det er da fantastisk, at du lever op til dit.. Image? Ry?" sagde hun tænksomt, men grinede lavt, og fumlede lidt i lommen efter hendes smøgere. Hun besluttede så, at det var den sidste i aften, og hun ville nyde den i skoven, senere. Elisabeth betragtede roligt englen. Hvor var det engentlig mærkværdigt, at hun ikke omtalte englen ved navn, men blot; 'Englen'. Det virkede forkert, men samtidig også så rigtigt. Elisabeth så på klokken, og konstaterede begejstret, at hun kunne være her længe endnu. Det resulterede i et svagt, begejstret smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 08:26 | |
| Jalaz satte sig tungt på bænken ved sine sko og begyndte at trække dem på igen. "Det gør jeg nu ellers langt fra." sagde hun og trak kort på skuldrene. "Jeg lever som det passer mig, og det passer mig at danse ballet, og træne kampsport.." tilføjede hun så og så ned på sin sko der drillende hende og ikke ville som hun ville. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 08:30 | |
| Elisabeth nikkede kort, og betragtede hende. "Jeg kan nu hellere ikke se noget galt i det. Det er godt at kunne forsvare sig, og det er godt at være smidig, og stærk," sagde hun forklarende, og nikkede igen. "Hvem er da imod dine interesser?" spurgte hun og rynkede svagt brynene. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 08:33 | |
| "Det er lige meget" svarede hun kort og fik skoen på. "Det er fuldstændig lige meget." gentog hun og så på Elisabeth, med et ulæseligt udtryk i ansigtet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 08:35 | |
| Elisabeth snagede ikke i andres personlige ting, så hun nikkede blot. "Hvor længe har du gået til det? Du må jo være fandens dygtig, hvis du har spillet i flere 100 år," sagde hun roligt, og betragtede hende derefter igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 08:39 | |
| Jalaz glibbede kort med øjenene og så forvirret ud. "Øh.. Hvad spørger du om? Hvor længe jeg har gået til kampsport?" spurgte hun for at kunne følge med igen, i samtalen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 08:45 | |
| "Nej. Musikken," sagde hun roligt og nikkede. "Har du fundet undervisning? Hvad med kampsport. Undervisning der?" spurgte hun interesseret, men der gik ikke længe før hun spurgte igen. "Eller hvad med balleten - Undervisning?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 08:52 | |
| "Musikken er selvlært - man bliver hurtigt dygtig når man har god tid til at øve sig -, men jeg har fået undervisning i både kampsport, og ballet. Og før du spørger igen; Jeg fik undervisning de første fem da jeg begyndte at male, men blev hurtigt bedre end min lærer." svarede hun og smilede skævt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 08:57 | |
| "Respekt," mumlede hun og lo lavt, før hun nikkede. "Hvordan tog din lærer det? Han måtte da næsten gå ned med psykisk stres, når hans elev viste sig, at være dygtigere end ham. Det må virkelig have taget på hans selvtillid - Eller hvad?" sagde hun og grinede lavt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 09:06 | |
| "Well, han var en gammel knark, og det var på den tid hvor kvinder ikke havde en skid at sige om noget som helst, så han sørgede bare for at der ikke var nogen der fik det afvide.. Men jeg var helt klart en torn i øjet på ham.." sagde hun og smilede ved tanken om ham. Han havde været rasende hver eneste gang hun havde overgået hans værker, og hun havde blot moret sig over ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 09:10 | |
| Elisabeth kunne ikke skjule et svagt smil, og hun nikkede. "Hvor fedt. Skide godt," sagde hun og blinkede drillende til hende, før hun fik kæmpet sig lidt tættere på hende. Hun satte sig ved væggen, hvor englen jo sad på bænken. Elisabeth betragtede hende roligt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 09:15 | |
| Jalaz nikkede og sukkede kort. Hun stirrede fraværende på en lille plet på gulvet, og rynkede let panden. Så rystede hun svagt på hovedet og smilede, hvorefter hun betragtede Elisabeth. Hun smilede skævt over det at hun rent faktisk var blevet venner med en vampyr.. Den race hun ellers hadede, og var nødsaget til at flygte fra evig og altid... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 09:20 | |
| Elisabeth betragtede ligeledes englen. "Du fatter ikke hvor frustrerende det er, ikke at have din tilladelse, til dine tanker," udbrød Elisabeth og rykkede lidt på sig. "Hermed ikke sagt, at jeg bedte om den," tilføjede hun roligt, efter nogle sekunder. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 09:26 | |
| Jalaz nikkede lidt og lo stille. "Nej det har du ret i.. Det aner jeg ikke." svarede hun så og var glad for at Elisabeth ikke spurgte hende om det.. Hun ville ikke give hende lov til frit at kunne vandre rundt i Jalaz' tanker, men ville heller ikke bryde sig om så kontant at sige nej.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 09:32 | |
| Elisabeth grinede lavt sammen med hende, og kløede sig i panden. "Hvad er der egentlig sket med din mor?" spurgte Elisabeth roligt, og betragtede englen, for at se hendes reaktion. Englen sagde selv fra, det havde Elisabeth bidt mærke i, så derfor turde Elisabeth godt spørge. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 09:36 | |
| Jalaz blev noget stram i masken men svarede alligevel: "Hun tog tilbage til paradis, og hun tog min søster med sig." Det var første gang i lang tid hun havde sagt det til nogen som helst, og hun brød sig ikke om det. Men hun vidste at hun på et eller andet tidspunkt var nødt til at snakke om det, og hvorfor så ikke med den vampyr, hun var begyndt at holde af? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 09:38 | |
| Elisabeth følte sig dybt smigret over, at englen valgte at dele noget med hende. En underlig varme bredte sig i hendes bryst, og hun blev kort helt forfjamsket, selvom hun fik det skjult bag facaden. Elisabeth rejste sig tøvende, og satte kursen mod englen. Hun satte sig en meter fra englen, på bænken, og kiggede på hende, for at få hendes accept, med den pludselige afstand. "Paradiset?" spurgte hun kort, og lagde hovedet en smule på skrå. Elisabeth kiggede ned i gulvet. "Savner du dem?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 09:53 | |
| Jalaz nikkede stille. "Ja det gør jeg.. Men man kan ikke leve i fortiden, for så glemmer man nutiden og taber fremtiden.." svarede hun og sagde ikke noget til den forkortede afstand. Af en eller anden grund, satte hun sin lid til at Elisabeth ville holde sine tænder for sig selv, og derved ikke gører hende noget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 09:57 | |
| Elisabeth betragtede hende derefter, og nikkede kort. "Paradiset lyder som en rar ting," sagde hun lidt efter, tænksomt, før hun smilede skævt til hende. "Jeg tror, at der var mange som gerne vil være der, i stedet for at være her foreksempel," sagde hun i et let tonefald og kiggede på englen igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 10:10 | |
| "Sikkert, men det er ikke en god ting at ønske sig. Vi er alle blevet sat på jorden med et bestemt formål, og når vi har udført det bliver vi kaldt tilbage." sagde hun og troede selv fuldt og fast på de ord. Hun kunne bedre leve med at vide at hendes mor og lille søster blot var blevet jaldt tilbage fordi de havde udført deres opgaver, end tanken om at deres liv brutalt var blevet taget fra dem i trafikken... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 10:14 | |
| Elisabeth betragtede englen længe, før hun så ned i stengulvet igen. "Havde de fuldført deres? Ifølge dig." Sagde hun. Måske forstå englen ikke hendes spørgsmål, men i såfald måtte hun forklarer det yderlige. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Bach i kirken | |
| |
| | | | Bach i kirken | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|