|
| Bach i kirken | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 00:58 | |
| Elisabeth blinkede til hende, og grinede lavt. "Bestemt. Sådan er jeg opdraget," jokede hun og grinede lavt igen, før hun snøftede. "Desuden, i bund og grund, rager det jo ikke mig, hvad andre tænker," tilføjede hun oprigtigt og trak på skuldrene. "Jeg er heller ikke interesseret i at vide det, i de fleste tilfælde." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 01:04 | |
| "Hvor har du ret.." mumlede Jalaz og så kort ned på sine hænder. Så løftede hun igen blikket og spurgte: "Hvor gammel er du?" Hun var begyndt at synes helt godt om vampyren - nok mest fordi hun ikke havde sat tænderne i halsen på hende ved første øjeblik - og var derfor så småt begyndt at interreser sig for hende.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 01:13 | |
| "Jeg er 640," sagde hun og rynkede brynene. "Det kan man ikke se," sagde hun en smule drillende, og nikkede så kort. "Hvor gammel er du?" spurgte hun så, og snøftede igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 01:17 | |
| "510 år" svarede hun og nikkede lidt. "Så er du jo ikke så forfærdeligt meget ældre end mig.." tilføjede hun og smilede skævt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 01:19 | |
| Elisabeth nikkede roligt. "Jeg kan nu bedst li' at være ældst," tilføjede hun drillende og blinkede kort til hende. Så rejste hun sig op, og gik lidt rundt. Hun havde hænderne i lommen, og så ud af vinduet. På alle gravstenene. Hun så tænksom ud, og stod i en rum til og betragtede det hele. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 01:25 | |
| "Ja, det kan du sikkert.." mumlede hun og betragtede vampyren. "Har du nogle hobbyer?" spurgte hun så. Hvorfor hun spurgte så meget anede hun ikke, men hun gjorde det alligevel.. Hvorfor lade være når hun ikke blev bedt om det? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 01:27 | |
| "Næh," sagde hun kort for hovedet og vendte sig langsomt mod hende. Elisabeth plejede at gå rundt i byen, eller sidde i skovene, når hun ikke havde andet at lave. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 01:34 | |
| "Nåh" sagde hun og rejste sig op fra orgelbænken. "Hvad laver vampyrer egentlig om dagen?" spurgte hun så og betragtede hende undersøgende. Det var et spørgsmål der havde naget hende længe, men hun havde aldrig rigtig haft lejlighed til at spørge en vampyr, da de fleste vampyrere hun kun var ude efter hende blod. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 01:40 | |
| Elisabeth lo lavt, og smilede bredere til hende, end hun nogensinde havde gjort. "Jeg holder mig i min lejlighed, og ser fjernsyn. All day long, aha, og så om natten går jeg ud," sagde hun nikkende. "Og løber oppe i skoven, så jeg kan komme af med min energi. Jeg ved ikke hvad andre laver," sagde hun kort. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 01:44 | |
| "Det lyder alligevel som en kedelig måde at tilbringe dagen.." mumlede hun stille. Hun vidste ikke hvad hun havde forventet.. Måske at de sov? Det gjorde Jalaz i hvertfald.. Hun brugte ofte det meste af dagen på at sove, hvis hun ikke havde fundet et sted hvor hun kunne være i fred om natten.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 04:18 | |
| "Det er det skam også," sagde hun nikkende, og smilede skævt. "Kan engle tåle dagens lys? Hvis ikke, hvad laver I så?" spurgte Elisabeth roligt, og lod sig glide ned af muren igen, hvor hun satte sig, og betragtede hende med et kort smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 04:22 | |
| "Ja, vi kan sagtens tåle dagslys.. Vi minder egentlig ret meget om mennesker, bortset fra vingerne, og vampyrer bedre kan lide vores blod.." svarede hun henkastet og trak på skuldrene. Jalaz stod lidt og trippede, og var ikke helt sikker på om hun skulle sætte sig igen, eller hvad hun skulle. Hun gad bare ikke stå der og glo meget længere.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 04:26 | |
| Elisabeth grinede lavt, og nikkede så. "Ja, I er ganske tiltrækkende. Ta' mig nu ikke ilde op," sagde hun roligt, og lod benene glide ud, og strakke sig. Hun lænede hovedet mod muren, og vippede lidt med tæerne. "Jeg har aldrig bidt et menneske, eller et væsen. Det kan gøre mig så arrig, at dusørjægerne også er ude efter mig," sagde hun og betragtede roligt englen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 04:30 | |
| Jalaz smilede skævt. "Du virker heller ikke som de andre vampyrer.. Du fremstår ikke nær så farligt!" bekendtgjorde Jalaz tilfredst. Hun lavede et lille nik med hovedet, som for at understrege sine ord. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 04:32 | |
| Elisabeth smilede en smule bredere, men kommenterede det ikke. Måske havde hun ikke talt helt sandt, men det kom ikke englen ved, hvem hun havde bidt. Hun talte ikke om det. Elisabeth huskede det, som blåt og klart krystal. "Plejer du tit, at sove her?" spurgte Elisabeth roligt, og så sig omkring. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 04:36 | |
| "Jeg har kun været i Sheria i en uge, så jeg har sovet lidt rundt omkring... Nej det er første gang, men da det er Sabbath ville jeg være i noget så nær en synagoge som muligt.. Og det er altså Werclare Domkirke, her i området.." svarede hun med et skulle træk. Sabbathen var den bedste tid på ugen efter Jalaz' mening, og hun tilbragte den altid på kirkelige steder... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 04:41 | |
| Elisabeth nikkede. "Spiser engle som mennesker? Er det ikke noget med, at Sabbathen er et stykke tid, man ikke spiser?" spurgte Elisabeth interesseret, og lagde blidt hovedet på skrå, med et nysgerrigt blik. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 04:47 | |
| "Engle spiser som mennesker, og Sabbathen er jødernes helligdag, eller hviledag.. Man må spise hvad man vil når det er Sabbath, men man må ikke arbejde.." svarede hun og satte sig på en af kirkebænkene, med ryggen mod muren, og trak fødderne op. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 04:50 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 04:51 | |
| Elisabeth smilede kort imens hun fortalte. "Hvornår er det så hviledage?" spurgte Elisabeth interesseret, og så ned i stengulvet. Hun lod en hånd glide over gulvet, men fordi hun selv var iskold, kunne hun ikke mærke kulden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 05:31 | |
| "Hviledagen og Sabbathen er det samme" svarede hun og smilede mens hun betragtede vampyren. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 05:43 | |
| "Jeg beklager, men jeg er ikke videre stiv i det der," sagde Elisabeth i et venligt toneleje, før hun snøftede. Elisabeth havde lyst til, at spørge mere, og hun betragtede kortvarigt englen. "Fortæl mig noget," udbrød Elisabeth og smilede svagt til hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 06:51 | |
| "Spørg, så skal jeg svare" lo hun, da hun ikke synes at det var videre nemt bare at fortælle når man ikke havde et spørgsmål at gå ud fra. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 07:12 | |
| Elisabeth så tænkende ud. "Hvad er din yndslingsdrik? Når du keder dig, rigtig meget, hvad fordriver du så tiden med? Læser du? I såfald, hvad?" spurgte hun roligt og så nysgerrigt på hende.
//Undskyld tiden. Min computer gik ned o.o// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bach i kirken Søn 20 Dec 2009, 07:59 | |
| "Min ynglingsdrik er cola, nej jeg læser ikke. Som regel enten maler jeg, eller danser, eller spiller musik. Ellers øver jeg mig i enten Teakwondo eller Tai Chi Chaun... Hvad er din ynglingsdrik?" svarede hun og smilede. Hun fandt det ret sjovt at snakke med Elisabeth, og var ikke utryg ved hende som hun nomalt var ved vampyrere..
//Det går nok, der gik også liiige lidt tid før jeg svarede// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Bach i kirken | |
| |
| | | | Bach i kirken | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|