Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Alene, men glad.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Alene, men glad. - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 10 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 04:39

Morgan nikkede og så efter toget
"hvorfor vil du så gerne hjem til mig ?" spurgte han om
og vende sit blik hen mod ham, og så bare koldt på ham og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 10 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 04:44

Han åbnede øjnene og så op på ham igen. "Hvad?" Spurgte han "Mnh.. Det var jo dig der trak mig med dig selvom jeg ville tage hjem. Jeg valgte netop dit hjem, fordi jeg ikke gider have sex udenfor lige nu."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 10 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 05:15

Morgan hævede det ene øjenbryn
"men vi skal jo ikke havde sex" sagde han
og fik lidt efter øje på toget, han rystedet let på hovedet og kunne ikke lade være med at smile. han fik øje på et par unge kvinder der ikke stod så langtvæk fra dem, de stod og så på Morgan og smilte genert da de så at han så over på dem
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 10 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 05:54

Eolith så ikke pigerne, men kunne høre deres småsnakken og fnisen. Han kunne se at Morgan så hen imod dem, selvom han burde holde fokos på ham. Han vrissede et irriteret suk ud, og gik mod toget med hurtige skridt.
Han gik ind i kupéen og satte sig til rette, der hvor der var plads. Han satte fødderne op på bordet og så irriteret ud ad vinduet. *Idiot..*.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 10 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 06:02

Morgan så efter Eolith og rystede på hovedet, han så hen på pigerne og smilte sit charmerende smil inden han fulgte efter Eolith. han rev personen væk fra havde sat sig ved siden af ham
"det er min plads" sagde han
og satte sig ned og så lidt på ham, han gav et lille suk fra sig
"er du sur ?" spurgte han om lidt efter
selv om det sådan set ikke betød nået for ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 10 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 06:06

Eolith tog sig ikke af manden, der blev flået væk. Han vendte blikket surt mod ham, og så igen ud mod vinduet. "Hvorfor sætter du dig ikke bare hen til en eller anden villig tøs? Så tager jeg til Wereclare og finder mig en der faktisk gider mig". Han så ud mod jorden, der begyndte glide hen, da toget startede op.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 10 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 06:12

//Skal spise//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 10 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 06:53

Morgan rystede på hovedet og gav et suk fra sig
"jeg gider dig da godt, hvorfor tror du ellers jeg sidder her" sagde han koldt
og så bare på ham han tøvede lidt, men lag lidt efter sin ene hånd på hans lår og så den anden vej
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 10 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 07:01

Eolith så ned på sit lå da han mærkede den der, og så igen op på Morgan. Han strammede munden lidt for ikke at sige noget, men alligevel kom han til det "Som om. Hvorfor tager du en dreng med dig hjem, når han kun er interesseret i at knalde dig?".
Eolith tog sig ikke af, at der var børn ovre ved det andet vindue, som hurtigt rettede blikket hen på dem, ved ordet knalde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 10 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 07:19

Morgan lag hurtigt sin hånd på hans mund, han så vredt på ham
"du skal ikke gøre mig sur" snerrede han
han var ikke så vild med tanken om sex med en dreng, han fjernede stille sin hånd fra hans mund og lag den ned på hans lår igen
"jeg kan godt lide at være sammen med dig" hviskede han
og så koldt på ham, mens han mærkede at alle folk fjernede deres blikke fra dem igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 10 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 07:49

"Kan du?" Spurgte han lige med det samme, uden at have ladet sig skræmme af ham "Jeg har ikke tænkt mig at blive hos dig særlig længe". Han rykkede sit ben væk fra hans ¨hånd og så ud af vinduet igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 10 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 07:57

Morgan nikkede og så på ham
"men jeg har stadig ikke tænkt mig at havde sex med dig" sagde han
og tog sin hånd til sig og lag sine arme over kors
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 10 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 08:01

Eolith sukkede endnu etngang et suk, der gjorde det klart, at han var irriteret over ham. Han krydsede selv sine arme, og kiggede ud af vinduet. Han ventede bare på, at de kunne komme hjem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 10 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 08:06

lidt efter stoppede toget og Morgan rejste sig op
"vi skal af her" sagde han
og begynde at gå hen mod udgangen, han var ikke vild med at Eolith ikke havde tænkt sig at opgive med tanken om sex. han gik elegant ned fra toget og så sig omkring inden han begynde at gå igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 10 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 08:09

Selvom han overvejede kraftigt bare at blive i toget, gik han alligevel med ud efter ham. Han så op på ham med et pirret blik, da han var meget imod at skulle rende rundt efter ham, uden nogen grund til det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 10 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 08:20

"denne vej" sagde han
og gik ned af en gade, lidt efter stod de udenfor en stor bygning. Morgan så op på den
"der oppe ligger min lejlighed" sagde han
og åbnede døren han ventede på at Eolith ville gå ind, så gik han op af nogle trapper og stoppede uden
foran en dør. han fumlede lidt i sin lomme for at finde sine nøgle frem, han låste langsomt op
"her bor jeg" sagde han
og lukkede døren op, han gik ind og tog sine sko og jakke af. det var en lang og lys gang, hvor tingene stod hvor de skulle stå. der var 3 dørene i gangen. en der soveværelset og en til toilettet og en ind til stuen og køkkenet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 10 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 08:23

Eolith så sig undrende omkring efter at have fulgt med ham ind. Det var overraskende, at en vampyr kunne bo ligesom alle mennesker. Han tog skoene af, hængte sin jakke op og gik ind i stuen, hvor han satte sig på sofaen, med et ligeglad og mere snobbet udtryk i sit ansigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 10 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 08:31

Morgan gik elegant efter ham og smilte
"vil du havde nået at drikke eller nået" spurgte han om
og stod i døren og så på ham, han lag sine hænder ned i sine lommer. hans stue havde sorte vægge og gamle møbler i, han vende sit blik om og så hen mod døren til sit sove værelse
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 10 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 08:37

"Nej" Fastslog han afvisende og så koldt op i loftet, for at hans blik ikke skulle falde nogen andre steder hen. Han var ligeglad med om han ville gøre Morgan sur, da det sådanset var meningen. Eolith havde lagt sig tilbage, med benene oppe i sofaen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 10 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 08:55

"er der nået galt ?" spurgte han om
og så hen på ham, han gik langsomt og elegant hen til ham og satte sig ved siden af ham. han så ned på ham og var ikke sikker på hvad han skulle gøre
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 10 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 09:02

Eolith så på ham, da han satte sig på sofaen. Han var lidt stille mens han tænkte på hvad han ville svare, hvis der overhoved skulle svares noget, altså. "Jeg har brug for sex. Sådan er det bare.. Hvis du ikke gider mig, så gider jeg heller ikke spilde tid på dig".

//Må i seng x3//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 10 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 09:16

Morgan vende vredt sit blik mod ham
"så altså,, fordi jeg ikke har lyst til at havde sex med dig.. så gider du ikke være sammen med mig ?" snerrede han
og tog et dyn indånding for hisse sig lidt ned, han lag stille en hånd på hans mave
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 10 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 02:58

"Præcis" Svarede han og vendte hovedet væk igen og lukkede øjnene. Han mente, at han allerede havde gjort det klart for ham, at han ikke ville have noget med ham at gøre ellers, udover at have sex med ham. Eolith havde som sådan heller ikke noget venner ved siden af sin hobby, og da bestemt heller ikke nogen, han ikke havde været sammen med.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 10 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 03:20

"hrmm" snerrede han
og så den anden vej, han rejste sig op og gik hen mod køkkenet og slog en hånd ind i væggen. han så lidt forbavset på væggen som havde fået et stort hul i, han så på det med store øjne
"hov" mumlede han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 10 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 03:30

Eolith hørte et stort slag komme henne fra dig. Han så på ham med vidt obne øjne, da han var forskrækket, men sagde ingenting. Han glemte hele tiden hvad Morgan var i stand til som vampyr, selvom han netop var taget med ham, på grund af hans styrke.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 10 Icon_minitime

Alene, men glad.
Tilbage til toppen 
Side 10 af 13Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Næste
 Lignende emner
-
» Nyn en glad melodi
» Glad igen....