Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 træningen begynder >tristan<

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




træningen begynder >tristan< - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træningen begynder >tristan<   træningen begynder >tristan< - Page 3 Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 09:25

Kin grinte højt og var ved at spytte sin cola ud.
"Hvordan i alverden minder jeg dig om StarWars?" sagde han og fik grinet af.
*Den har jeg dog aldrig hørt før* tænkte han og tog en tår mere af colaen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træningen begynder >tristan< - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træningen begynder >tristan<   træningen begynder >tristan< - Page 3 Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 09:45

Tristan fik næsten et chok da Kin grinede og grinede lidt med.
"Jamen... det er ligesom darth vader og Skywalker !" Grinede han og bemærkede at pizzamanden også grinede - han vidste sansyneligvis ikke hvad de snakkede om.
"Du ved deres kampscene ! 'I am your father''" Imiterede han og trak vejret underligt som Darth Vader.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træningen begynder >tristan< - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træningen begynder >tristan<   træningen begynder >tristan< - Page 3 Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 09:53

Kin grinte videre da det gik op for ham at det passede.
"Hahaha... Den var godt nok ny men det er da ikke meget galt?" sagde han og smilede.
Han tog noget mere pizza.
"Når... Kan du så fortælle mig om dig selv?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træningen begynder >tristan< - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træningen begynder >tristan<   træningen begynder >tristan< - Page 3 Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 10:15

Han grinede og nikkede - så meget starswars... Endnu en bid af sin pizza.
"Tja, jeg er 18 år og bor i en lille roddet lejlighed ..." Begyndte han og fortalte ikke så meget. "Jeg elsker at spille og høre musik og tja.. Hvad mere er der at sige?" Han trak på skulderne og tog noget cola.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træningen begynder >tristan< - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træningen begynder >tristan<   træningen begynder >tristan< - Page 3 Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 00:33

"Hmm" sagde Kin og tænkte lidt over det.
Han tog noget mere pizza.
"Hvorfor valgte du at blive dusørjæger?" spurgte han og tog noget cola.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træningen begynder >tristan< - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træningen begynder >tristan<   træningen begynder >tristan< - Page 3 Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 13:39

Tristan kiggede op fra sin pizza og måtte tænke lidt over det. Han havde aldrig valgt at være dusørjæger.. Mere født til det.
"Jeg har ingen bestemt grund som dig, til at blive jæger. Det lå bare i kortene. Min familie er en kendt jæger familien verden over og ja... Jeg blev vel bare opvokset med det" Svarede han og trak på skuldrene. Det var først de seneste år han var begyndt at blive til noget. Før i tiden havde alle set ham som en fiasko.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træningen begynder >tristan< - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træningen begynder >tristan<   træningen begynder >tristan< - Page 3 Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 05:38

Kin spiste den sidste bid af det pizza der var på det stykke han sad med og begyndte på et nyt.
"Du har da vel en grund til at du slår levende væsner ihjel for penge?" spurgte han og så lidt underligt på ham.
"Det kan da ikke bare være for at føre arven videre eller tager jeg fejl?" spurgte han og tog noget pizza.
"Undskyld at jeg spørger så direkte" sagde han hurtigt inden han nåede at svare.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træningen begynder >tristan< - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træningen begynder >tristan<   træningen begynder >tristan< - Page 3 Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 09:08

Tristan rystede på hovedet og lænede sig lidt tilbage imens han drak af sin cola.
"Nej nej, jeg foragter skam væsner - især dem der lever af at dræbe mennesker, men det er noget jeg er blevet opdraget til at synes. Den eneste grund til at jeg træner så hårdt som jeg gør er for at leve op til 'Wonder' navnet. Og nu for at beskytte folk der .. betyder noget for mig" Svarede han roligt og følte sig næsten helt mæt, alligevel begyndte han på et stykke mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træningen begynder >tristan< - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træningen begynder >tristan<   træningen begynder >tristan< - Page 3 Icon_minitimeTirs 29 Nov 2011, 10:41

Kin så sig lidt omkring.
"Okay så du valgte altså ikke det selv?" spurgte han og tog noget mere pizza.
"Men jeg er glad for at du vælger at beskytte menneskeheden..." afsluttede han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træningen begynder >tristan< - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træningen begynder >tristan<   træningen begynder >tristan< - Page 3 Icon_minitimeTirs 29 Nov 2011, 17:44

Havde han valgt det selv? Han kunne have stukket af og blevet væk, så havde han ikke behøvet det, meeen... Nu var han jo næsten født til det så selvfølgelig var det det han skulle.
"Nej ikke rigtig, men jeg er glad nok for det nu" svarede han roligt og trak på skulderen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træningen begynder >tristan< - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træningen begynder >tristan<   træningen begynder >tristan< - Page 3 Icon_minitimeTirs 29 Nov 2011, 21:59

"Okay" sagde han og nikkede.
Han tog noget mere pizza efterfulgt af noget cola.
"Er der mere du vil vide om mig?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træningen begynder >tristan< - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træningen begynder >tristan<   træningen begynder >tristan< - Page 3 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 01:17

"Hmmm...Fremtidsplaner? Har du tænkt dig at blive gift lige rundt om hjørnet eller noget? Hvor længe skal du have træning?" Fortsatte han og færdiggjorde sin pizza.
Nu var han godt mæt og klar på resten af dagen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træningen begynder >tristan< - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træningen begynder >tristan<   træningen begynder >tristan< - Page 3 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 02:18

"Øøh jo... Gift det sker vel på et eller andet tidspunkt med den jeg elsker" sagde han og tog det sidste af pizzaen.
"Og træning kan man ikke få nok af... Så jeg vil sige når du mener jeg er udlært eller jeg har besejret dig?" sagde han roligt og bundede sin cola.
Han slog en bøvs da han var færdig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træningen begynder >tristan< - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træningen begynder >tristan<   træningen begynder >tristan< - Page 3 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 02:32

"Oh, så du har dame på`?" Svarede han drillende og smilede skævt.
Han stoppede med at smile ved det næste, og slog hurtigt ud i et større smil bagefter. "Er det elevens mål at besejre mesteren?" Smilede han og lagde hovedet på skrå.
"Lad os gøre det dit mål at slå mig i kamp og lad mig i mellem tiden bedømme hvor vidt du er udlært."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træningen begynder >tristan< - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træningen begynder >tristan<   træningen begynder >tristan< - Page 3 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 03:57

Han grinte lidt.
"Jep jeg har dame på" sagde han og smilede igen.
"Og mit sådan er mit mål vist godt lagt... Skal vi sige når du er faldet for min næve så er jeg fuldt udlært?" sagde han og smilede kækt tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træningen begynder >tristan< - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træningen begynder >tristan<   træningen begynder >tristan< - Page 3 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 04:39

Tristan lænede sig lidt ind over bordet og smilede overlegent. "Når jeg falder? Du siger det som om det rent faktisk vil ske... Men dte vil dte ikke" Svarede han og satte sig tilbage. Kin var god, men han var ikke noget sted tæt på endnu.
"Nej, om du så en dag slå mig kan jeg stadig muligvis stadig lære dig noget .. Jeg skal nok rimeligt bedømme det"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træningen begynder >tristan< - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træningen begynder >tristan<   træningen begynder >tristan< - Page 3 Icon_minitimeSøn 04 Dec 2011, 13:00

Kin så lidt på Tristan.
"Hæhæhæhæ det er en aftale" sagde han og rakte hånden ud for at forsegle aftalens bånd.
*En mand der er rap i replikken og ved hvad han vil... Det kan jeg li'* tænkte han og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træningen begynder >tristan< - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træningen begynder >tristan<   træningen begynder >tristan< - Page 3 Icon_minitimeSøn 04 Dec 2011, 22:12

Tristan tog fat om Kins hånd og trykkede den.
"I'll make a man out of you" Drillede han og slap Kins hånd. Det skulle nødig blive et for gay moment.
Tristan færdiggjorde sin cola og klappede sig mæt på maven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træningen begynder >tristan< - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træningen begynder >tristan<   træningen begynder >tristan< - Page 3 Icon_minitimeTors 08 Dec 2011, 11:07

Kin smilede.
"Fedt nok hvad er første lektion?" spurgte han utålmodigt og kunne ikke vente med at komme i gang.
*Rolig nu Kin du skal da lige fordøje din mad først* tænkte han til sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træningen begynder >tristan< - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træningen begynder >tristan<   træningen begynder >tristan< - Page 3 Icon_minitimeTors 08 Dec 2011, 17:47

Tristan lavede en tankefuld grimasse. Skulle han være ond og starte ud med Teori? Nej, det ville blive for tungt og for kedeligt.
"Hvad siger du til noget udholdenhedtræning?" Sagde han så med et stort kækt smil, ahh hvor han elskede at have kontrollen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træningen begynder >tristan< - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træningen begynder >tristan<   træningen begynder >tristan< - Page 3 Icon_minitimeTors 08 Dec 2011, 20:53

"Jo hvornår begynder vi?" sagde han hurtigt.
*Fedt endelig kan vi komme i gang!* tænkte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træningen begynder >tristan< - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træningen begynder >tristan<   træningen begynder >tristan< - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Dec 2011, 03:09

Tristan kiggede på sit ur. Den var ved at være fyraften og ærlig talt så gad han ikke mere idag, det havde været en lang dag.
"Hvad med imorgen? Imorgen tidlig.. Eller i hvert fald ved 10 tiden i hovedkvarteret?" Svarede han og kiggede op på Kin for at se om han var okay med det.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





træningen begynder >tristan< - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træningen begynder >tristan<   træningen begynder >tristan< - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
træningen begynder >tristan<
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Vi mødes igen, træningen (Camille)
» Lukket -Tristan.
» A New Book - Tristan
» På en bænk <> Tristan
» friskfanget # Tristan#

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Chasseur-
Gå til: