Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

En dødsyg eftermiddags tur //Blake//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En dødsyg eftermiddags tur //Blake//   En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 5 Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 08:39

"nej i en lejelighed" siger Blake og kigger på Akela som om hun er dum og ikke fatter noget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En dødsyg eftermiddags tur //Blake//   En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 5 Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 08:44

Akela rykkede sig lidt væk fra ham, og så overrasket ud "hm, du kan ikke ret godt lide mig.. kan du?" spurgte hun.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En dødsyg eftermiddags tur //Blake//   En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 5 Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 08:47

"det er flink nok, men nogle gangen spørg du dumt" siger Blake
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En dødsyg eftermiddags tur //Blake//   En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 5 Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 08:49

"Tsk, jeg er ikke van til at snakke med andre menne- væsner generelt" sagde hun og skar en grimasse "sådan nogle ting skal man ikke tænke på når man bro i skoven"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En dødsyg eftermiddags tur //Blake//   En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 5 Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 08:50

"så i bor i en skov?" siger Blake
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En dødsyg eftermiddags tur //Blake//   En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 5 Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 08:51

"Ja mig og mit kobbel.. min onkel bor her i Sheria" Akela så tankefuldt på onklen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En dødsyg eftermiddags tur //Blake//   En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 5 Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 08:53

"okay, så du er her for at besøge din onkle" siger Blake og kigger hen på onklen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En dødsyg eftermiddags tur //Blake//   En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 5 Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 08:55

"Ja.. ja det kan man godt sige" sagde Akela.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En dødsyg eftermiddags tur //Blake//   En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 5 Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 08:56

"Så det er noget andet du er her for?" siger Blake
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En dødsyg eftermiddags tur //Blake//   En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 5 Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 08:59

"Nej det er derfor jeg er her" sagde Akela og sendte ham et roligt smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En dødsyg eftermiddags tur //Blake//   En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 5 Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 09:01

"okay" siger Blake ".jeg tro jeg vil ser at gå hjem ad" han rejser sg op "hygligt at hilse på dig"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En dødsyg eftermiddags tur //Blake//   En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 5 Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 09:03

"Vent går du?!" udbrød hun skuffet og rejser sig samtidig med ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En dødsyg eftermiddags tur //Blake//   En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 5 Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 09:05

"ja?" siger Blake "det er ved at blive koldt"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En dødsyg eftermiddags tur //Blake//   En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 5 Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 09:08

"Men...." Akela så tvivlende på ham "er det langt væk?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En dødsyg eftermiddags tur //Blake//   En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 5 Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 09:10

"nej, det er lige i nærheden" siger Blake "hvorfor??"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En dødsyg eftermiddags tur //Blake//   En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 5 Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 09:14

"Hm..... må jeg se dem nu?" spurgte Akela forsigtigt..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En dødsyg eftermiddags tur //Blake//   En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 5 Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 09:15

Blake kigger på Akela "ja det må du vel godt" siger han tøvne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En dødsyg eftermiddags tur //Blake//   En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 5 Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 09:21

"Virkelig?" Akela smilede lettet, og havde faktisk lidt forventet at han ville synes hun var creepy.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En dødsyg eftermiddags tur //Blake//   En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 5 Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 09:22

"men hvad tro du din onkle siger til at du går med en fremmet mand hjem?" siger Blake
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En dødsyg eftermiddags tur //Blake//   En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 5 Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 09:25

"Pft, jeg bilder ham bare ind at jeg kender dig.." Akela kastede et blik hen imod onklen.

Sam kiggede lidt på hende, og rynkede brynene. Bekymret.

Sådan stod de og så på hinanden lidt tid, inden Akela smilede til Blake "han siger det er i orden"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En dødsyg eftermiddags tur //Blake//   En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 5 Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 09:26

"vente hvad??" siger Blake "kan du læse tænker?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En dødsyg eftermiddags tur //Blake//   En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 5 Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 09:35

"Hvad?" Akela grinede lidt og rystede på hovedet "nej nej.. men jeg kan stadig.. jeg viser dig det" sagde hun og lukkede munden.

*Altså jeg kan snakke med folk uden at tale rigtigt.. kun med tankerne. Men jeg kan ikke høre dine, ikke medmindre du deler min klans evne* lød Akelas stemme pludselig i Blakes hovedet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En dødsyg eftermiddags tur //Blake//   En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 5 Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 09:39

Blake kigger overrasket på Akela "sejt" siger han og beynder at gå, han vinker hende med.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En dødsyg eftermiddags tur //Blake//   En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 5 Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 10:34

Akela smilede svagt og fulgte efter. Så vidt hun huskede var det den første form for rigtig begejstring han havde udvist for noget hun kunne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En dødsyg eftermiddags tur //Blake//   En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 5 Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 04:10

Blake går hen til sig lejlighed, den ligger lige ved siden af parken. Han låser døren op, og han går ind.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: En dødsyg eftermiddags tur //Blake//   En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 5 Icon_minitime

En dødsyg eftermiddags tur //Blake//
Tilbage til toppen 
Side 5 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» En eftermiddags søgen//Domina.
» På en hyggelig cafe - Blake
» Blake stender i parkken
» første tur i byen?-Blake
» stadig en smule påvirket - Blake

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum