Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En dødsyg eftermiddags tur //Blake//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dødsyg eftermiddags tur //Blake//   En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 2 Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 08:55

Der går lang tid og i den tid siger Blake ikke så meget. han er blive færdig, han striker sig og betrækker billdet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dødsyg eftermiddags tur //Blake//   En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 2 Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 08:56

Akela så at han stoppede, og kiggede lidt nysgerrigt på ham. ”Hvad så? Ligner det?” spurgte hun og prøvede at læse svaret i hans ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dødsyg eftermiddags tur //Blake//   En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 2 Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 08:59

Blake kigger på Akela i noget stykke tid også tilbage på bildet. "det kunne alt tid blive beder" siger ham og køre en hånd om i narken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dødsyg eftermiddags tur //Blake//   En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 2 Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 09:12

Akela sukker svagt, det kunne hun ikke bruge til så meget. Denne her fyr manglede selvtillid. Hun rykkede sig op ved siden af ham, og kiggede nysgerrigt på billedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dødsyg eftermiddags tur //Blake//   En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 2 Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 17:22

Det er det meget smuk tegnet bilde af hende, der er ingen farver op, som baggrund er der nogle træer og søen, nede i højre hjørne står Blake's navn, pænt skrevet Blake viser billedet til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dødsyg eftermiddags tur //Blake//   En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 2 Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 17:37

Akela så længe på tegning og kørte blidt fingrende hen af papiret.. ”Wow… den er godt nok flot” hviskede hun, og så ind i øjnene på hendes blyants-jeg. ”Er det ikke svært at.. du ved, lave folk ansigtstræk?” hun så meget imponeret op på Blake.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dødsyg eftermiddags tur //Blake//   En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 2 Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 17:51

"i starten er det, men jeg har øvet mig meget" siger Blake og river papiret af og giver Akela det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dødsyg eftermiddags tur //Blake//   En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 2 Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 17:53

Akela tager imod det, og betragter det lidt. Hun smiler tilfreds, inden hun vender blikket imod Blake igen. ”Du må have øvet dig længe.. har du gået til tegning?” spurgte hun nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dødsyg eftermiddags tur //Blake//   En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 2 Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 17:55

"bare øvet mig" siger Blake og kigger rundt efter hvad han nu skal tegnene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dødsyg eftermiddags tur //Blake//   En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 2 Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 17:59

”Det er alligevel ret imponerende..” sagde hun tænksomt og studerede hans ansigt lidt. ”Du kan ikke være en dag over 25..” besluttede hun til sidst og sukkede ”det er alligevel ikke ret mange år til at øve sig..”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dødsyg eftermiddags tur //Blake//   En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 2 Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 23:49

"jeg begyndte da jeg var yngre" siger Blake "så jeg har øvet mig i nogle år. Hvad hedder du enlig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dødsyg eftermiddags tur //Blake//   En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 01:54

”Hm?” Akela smilede og kom til at grine lidt. ”Nå ja, mit navn er Akela.. hvad med dig?” spurgte hun og rakte lidt formeldt hånden frem imod ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dødsyg eftermiddags tur //Blake//   En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 03:23

Blake tager fate i Akela hånd og ryster den " det kan du se ned i hjønet" siger han og pejer
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dødsyg eftermiddags tur //Blake//   En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 03:27

Akela slipper hans hånd, og kaster et hurtigt blik ned på tegningen. ”Blake.. Emberclaw” læser hun og smiler svagt ”Blake? Det er et ret nice navn…” hun ser op på ham. ”Du ser i-” hun tøver og spidser læberne lidt. Hun ser op på himmelen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dødsyg eftermiddags tur //Blake//   En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 03:32

"ser hvad???" siger Blake og begynder at tegnen en flug han har fået øje på. *det må være rigtig kedligt det hendes onkle snarkker om, siden hun gider at sidde her* tænker Blake
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dødsyg eftermiddags tur //Blake//   En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 04:12

”Hrm, det er jo ikke fordi du ikke ser hardcore ud det er bare…” Akela mumler et eller andet uforståeligt og ser så på ham ”det jeg siger nu skal ikke misforstået ok? Kan du klare det?”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dødsyg eftermiddags tur //Blake//   En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 04:14

Blake stopper med at tegen, han kigger på hende "jeg tro godt jeg kan klar det" siger han meget rolig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dødsyg eftermiddags tur //Blake//   En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 04:18

”Ok så..” Akela ser mistroisk på ham og sukker ”det kommer til at lyde forkert, men du er smuk.. og du virker for smuk til dit navn.. det er mere et navn for seje drenge” hun sender ham et drillende smil ”nu bliver du ikke vildt fornærmet vel?”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dødsyg eftermiddags tur //Blake//   En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 04:23

Blake kigger med at tomblik på Akela og begynder at tegen igen. "så du synes ikke jeg er sej...." siger han roligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dødsyg eftermiddags tur //Blake//   En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 04:25

”Hm, og jeg som troede du ville være skabet over hele det med ’du er smuk’ delen” Akela ser lidt på hans ansigt imens han tegner ”jo du virker cool nok, bare ikke.. du ved bad boy”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dødsyg eftermiddags tur //Blake//   En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 04:31

"men er det et græv at være 'bad boy'" siger Blake.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dødsyg eftermiddags tur //Blake//   En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 04:34

”Ja med sådan et na- jeg mener nej selvfølgelig ikke!” sagde Akela og smilede til ham. ”Man kan jo ikke dømme folk på deres navn, jeg ligner sikkert heller ikke en Akela”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dødsyg eftermiddags tur //Blake//   En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 04:37

"så du synse at mit nave er 'bad boy'" siger Blake "og du liner da en Akela, du ser rigtigt sød ud"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dødsyg eftermiddags tur //Blake//   En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 04:39

Akela sender ham et sødt smil, og nikker lidt ”ja jeg synes dit navn er bad boy..” hun griner lidt og tænker over hvor åndsvagt det egentlig er at inddele navne i kategorier.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dødsyg eftermiddags tur //Blake//   En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 04:42

Blake bliver færdig med at tegne og sidder og bedtrakker hans tegning
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dødsyg eftermiddags tur //Blake//   En dødsyg eftermiddags tur //Blake// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En dødsyg eftermiddags tur //Blake//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: