Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 efterladt i skateparken - Embry

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry Empty
IndlægEmne: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry Icon_minitimeTors 24 Jun 2010, 23:37

Tid: Irl tid
Dato: 24. Juni
Vejr: blå himmel, og køligt
Sted: Skateparken
Omgivelser: En masse unge mennesker og væsner
Påklædning: http://static.lulilab.com/1020/hilton_horror/tabimages/851101d526_23471887_o21.jpg

Mange unge mennesker og væsner brugte sin tid på skateparken, det var vel også et af de steder hvor man kunne finde sig nye venner. Ved en af bænkene sad der en lille gruppe af mennesker, man kunne godt se at de lige havde kommet fra skole. da de alle sammen havde deres skoletasker med, de sad og snakkede med hinanden og grinte. selv om en af dem ikke gjorde, det var Danni som lignede en pige på en prik. han sad og så udover på alle omkring dem, selv om hans kæreste sad lige ved siden af ham så var han ligeglad. da han elskede at kigge på andre fyre, Danni blev dog skubbet ud af sin lille verden og så omkring på de andre. som havde besluttet for at de ville gå et andet sted hen, Danni rystede dog på hovedet da han ikke rigtigt gad med. han kyssede sin kæreste på læberne, inden gruppen forsvandt og den lille engel blev siddende alene tilbage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry Icon_minitimeTors 24 Jun 2010, 23:48

Embry havde for en gangs skyld bevæget sin lange tynde krop ud af Werclare, og var gået en tur til Sheria. Han trak røgen fra cigaretten dybt ned i lungerne, og holdt det der et par sekunder, mens hans øjne gled hen over de nye omgivelser. Han pustede langsomt røgen ud, og lukkede sine øjne et par sekunder. Det var egentlig et ret fedt vejr, men det var ikke så godt med kulden, sommeren havde endnu ikke fået ordentligt overtag endnu. Han så en skatepark lidt længere væk, og standsede op i et par sekunder. Det var længe siden han havde prøvet at skate, men han havde ikke været helt dårlig til det. Han satte igen i bevægelse og kom hen til parken. Han standsede Han gik ind mellem ramperne, og hvad der ellers var. Han så lidt på nogen unge mennesker der sad og snakkede og skatede, og hvad teenagere ellers gør. Han strakte sig lidt, og slukkede så smøgen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 00:00

Danni's blik gled bare hen over alle mennesker, han stoppede flere gange i nogle sekunder da han fik øje på nogle fyre. inden han forsatte sit blik, det gled hurtigt over pigerne da de ikke var nået han havde lyst til at se på. hans blik stoppede hurtigt op da han fik øje på en fyr som fik hans fulde opmærksomhed, det var jo ikke en daglig ting at man så en fyr med rødt hår. eller det var det ikke i hans tilfælde, han tog en tot af sit hår mellem to fingere. han synes dog at der var nået ved ham som der ikke var ved alle andre mennesker, så slog det ham *dæmon* tænkte han, selv om han ikke var bange for dæmoner eller nået. han havde dog altid lært at man ikke skulle stole på nogen med det samme, dog havde han aldrig hørt efter på det. og det havde jo også givet ham et problemer en gang imellem, men det var nået han altid hurtigt glemte igen. han tænkte lidt over det inden han rejste sig op, og tog sin taske over den ene skulder og rettede lidt på sin røde hue. inden han bevægede sin krop som pige, med at vrikke med sine hofter fra side til side. mens han's fødder førte ham han til dæmon'en, han så efter den slukkede smøg inden han så op på ham igen. og prøvede at finde på nået at sige, han stoppede dog op foran ham og så op på ham "kan de sige mig hvor colaautomatten er henne?" sagde han med en flot pigelig stemme, selv om han jo godt viste hvor den var henne. så kunne han ikke finde på nået bedre at sige
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 00:30

Embry vendte blikket til den blonde pige der gik hen imod ham. Han havde godt set hende, ikke lige med det samme, men hun havde stirret på ham i lidt tid og det havde fanget hans opmærksomhed. "Colaautomaten?" gentog han, og så kort ud som om han ikke vidste hvad hun talte om "øhm.. nej det ved jeg ikke, jeg kommer her ikke så tit" sagde han, og smilede undskyldene. Han blev ved med at gentage ordet cola i sit sind for lige at huske hvad det nu var. Lidt efter huskede han at det var en sodavand, der lignede kaffe. Han stak hænderne i lommerne på sine jeans, mens han så lidt på hende. Han snuste stille for at fastsætte hvad hun var, en engel? Imponerende, dem mødte han ikke så tit. Han lagde hovedet på skrå "bor du her?" spurgte han, og lavede sådan en spøjs bevægelse med hånden som for at symbolisere at hun måske boede i nærheden. Han så kort på en skater der lavede et grimt fald, og skar en grimasse. Han kunne sagtens lugte blodet, men han kunne også sagtens styre sig, for han kunne jo ikke rende rundt og æde alle der blødte.. så ville han få travlt. Han målte pigen med blikket, det var som om der var noget mere ved hende, men han kunne ikke rigtig sætte en finger på hvad. Han skød tanken fra sig, og smilede venligt til englen foran ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 00:37

Danni så op på ham og smilte når han fik øje kontakt med ham, hun kiggede til det han gentog og så sig lidt omkring. han havde fået øje på den lille så langt væk, fra der han havde siddet og det fik ham bare hurtigt til at vende blikket mod ham igen "du ligner heller ikke ligefrem en jeg har set her før" indrømmede han og kunne genkende alle omkring dem, udover ham og var sikker på at han aldrig havde set ham der før. han så kort ned af sig selv inden han så op på ham igen, han overvejede kort at sige at `han ikke ligefrem boet i en skateparke´ men gjorde det dog ikke og nikkede "jeg bor nogle gader her fra" sagde han og tænkte lidt over det, og havde et eller andet sted afsløret sig selv over at han godt viste hvor den automat var henne. han rakte stille sin højre hånd hen til ham og smilte videre "jeg hedder Danni" sagde han og havde helt glemt alt om sin egen kæreste
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 01:03

Embry så på hende og smilede roligt "mm.. jeg er også fra Werclare, og tilbringer mest tid der" sagde han og smilede venligt til englen. Han havde ikke noget imod Sheria, det var en meget hyggelig by, der var gågader og skaterpark, og alt sådan noget der hørte til. Han rømmede sig, og koncentererede sig igen om englen der svarede på hans spørgsmål "nåh okay" sagde han med et lille nik. Det var utroligt nok at englen havde turdet at tage kontakt til ham, han var dæmon, og ovenikøbet en af de blodige af dem. Han tog englens hånd, og lyttede "Danni?.. okay jeg hedder Embry" sagde han, og smilede lidt. Han nikkede mod der hvor Danni havde siddet med sine venner før, inden de gik fra hende "hvorfor gik de?.. altså dine venner" spurgte han, og slap hendes hånd, efter at have givet den et lille tryk. Han kørte kort en hånd gennem sit hår, og opdagede til sin overraskelse at hans horn ikke var fremme, det var meget godt når han var ude i offentligheden. Han så lidt på Dannis hue, overvejede om engle også kunne have horn? Nej det var nok kun vinger.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 01:11

Danni lyttede med på hans stemme og smilte imens, han havde næsten gættet på at han boet i Werclare. det var jo efter han's mening der hvor han og alle andre dæmoner og vampyrer høre hjemme, selv om han godt viste at mange dæmoner og vampyrer godt kunne lide at jage i Sheria. det var også derfor hans mor og far ikke ville havde at han var for meget ude når det var mørkt, han havde jo heller ikke den store lyst til at blive dræbt. han svarede dog ikke til det og nikkede bare stille, da han ikke viste hvad han dog skulle sige det til det "hej Embry" sagde han og gav også hans hånd et lille klem inden han tog hånden til sig, og fjernede nået af sin pandehår væk fra øjnene "de ville gerne et andet sted hen, og jeg gad bare ikke med.. det er jo også heldigt" sagde han og hentydet til at han nok ikke havde mødt dæmonen, hvis han havde taget med de andre. han vende sit blik op mod sin hue, selv om han ikke kunne se den så gjorde han det når han så at dæmonen så op på den. han vende dog hurtigt sit blik mod ham igen "nået galt ?" spurgte han om og smilte kærligt, han vende sit blik over på colaautomaten og så kort på Embry "vil du med over og havde en cola ?" spurgte han venligt om og smilte lige så kærligt som før
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 02:11

Embry så på Danni og smilede lidt. Der var faktisk mange Dæmoner der boede i Werclare, og en hel del vampyrer også, hans nabo var faktisk vampyr. "Hejsa.." sagde han og grinede lidt. Det var svært at præsentere sig selv uden at lyde som en idiot syntedes han, men det lykkedes jo alligevel altid. Han nikkede til forklaringen som Danni gav ham, det lød meget normalt, han var selv ret utålmodig med sådan noget, han skulle helst ikke stå stille alt for lang tid af gangen for så blev han så rastløs at han nærmest dansede på stedet. Han rystede på hovedet og betragtede det kærlige smil "nej nej, jeg var bare lettet" sagde han og smilede roligt til Danni. Han strakte sig lidt, og overvejede lidt det med colaen. Så trak han på skuldrende "okay, men jeg drikker ikke rigtigt cola, men jeg kan godt gå med" sagde han, og fiskede sin cigaretpakke op fra sin lomme og placerede en mellem sine læber og tændte den med sin lighter. Han lagde den ned i sin lomme igen, og inhalerede røgen, og pustede det langsomt ud igen. Han begyndte at gå hen mod colaautomaten og ventede på hende imens.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 02:20

Danni så på ham og smilte videre, og kunne ikke lade være med at give et grin fra sig over hans ord. det fik ham til at lægge sin hånd foran sin mund, da han havde et eller andet med at han ikke kunne lide at folk så ham grine. han mente selv at det afslørede at han var en dreng, selv om det slet ikke gjorde det og var et flot og lyst pigeligt grin. han tænkte lidt over det han sagde og skulle lige til at spørge ham, når han hørte ham snakke igen og nikkede og fulgte stille efter ham. han så op på ham imens "hvad er du endelig lettet over ?" spurgte han om og fandt nogle penge frem i sine bukserlomme, som han så kort ned på og tællede sammen for at finde ud af hvor mange penge han havde. han stoppede op foran automaten og lag pengene i "hvad fik dig endelig til at komme her til Sheria?" spurgte han stille om og så kort over på ham, inden han trykkede på knappen så den begynde at larme og der kom en cola ud. han tog den i sin ene hånd og kæmpede med at få den op med den anden hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 02:48

Embry smilede bare, og havde ingen idé om at Danni rent faktisk var en fyr. Men sådan noget gjorde ham som regelt ikke noget, Embry var nok et af de mest tolerante mennesker i verden.. eller væsen. "Jeg troede mine horn var ude.. det er de ikke" sagde han og smilede glad. Det var ofte et problem, men folk kunne heldigvis ikke se dem, medmindre de var højere end ham altså. Han stoppede ved siden af automaten, og så på hende "hmm.. jeg tænkte at jeg ville gå en tur, og det blev en lidt længere tur end jeg havde planlagt.." sagde han og trak på skuldrende. Han tog endnu et sug af sin smøg. Han betragtede coladåsen lidt og rakte så hånden frem, og åbnede den. "Værsgo.." sagde han og smilede stille til hende, og pustede røgen ud. "Hvad med dig, står du på skateboard?" spurgte han, og nikkede mod skaterparken. Han skuttede sig lidt da en halvkølig vind blæste ind over parken, men tog sig lidt sammen, og koncentrerede sig om det svar Danni ville give ham. Han kunne meget godt lide englen, selv om han ikke havde kendt hende så længe, men Embry kom næsten godt ud af den med alle, undtagen folk der sagde mobbede ham med hans hårfarve.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 02:55

han nikkede til det han sagde og viste ikke helt hvad han skulle sige, selv havde han ikke sådan nogle problemer. og var sikker på at han var en engel uden vinger, da han aldrig havde set den og hans forældre altid sagde at det nok skulle komme. men det var han dog ikke så sikker på, men han kunne jo heller ikke gøre nået ved det når han ikke ligefrem havde brug for dem "jamen jeg er da bare glad for at du gik en sund og langtur.. mens når du skovler i dig med røg" sagde han og hentydet til smøgen, selv holde han sig væk fra sådan nået og hadet virkelig smagen. og tanken om at ens lunger blev sorte af det, kunne få ham til at få følelsen af at han skulle besvime. han så kort ned på sin cola og gav et grin fra sig og nikkede, han stoppede dog hurtigt sit grin igen "jamen tak.. selv om jeg helt sikkert ville havde fået den op på et tidspunkt.. og 100år" sagde han og hviskede det sidste, inden han så op på ham igen og vende kort sit blik mod dem der stod på skateboard og rystede stille på hovedet "nej jeg ville bare falde og slå mig selv halvt ihjel.. jeg holder mig med at kigge på, så gør jeg mig heller ikke til grin" sagde han og havde endelig prøvet det et par gange, og havde kommet på hospitalet med et brække haleben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 13:00

Embry så på hende og smilede, problemer var en naturlig del af hverdagen, specielt hans hverdag. For et par dage siden var han stødt på en politibetjent der havde stirret efter ham, og sikkert genkendt ham for et par minutter senere var der kommet en anden bil kørende, hvor det lokale psykiske hospital stod nævnt på siden af bilen. Heldigvis slap han da som regel fra det. Han grinede lidt "ja det er rigtigt nok, men jeg har ikke tænkt mig at kvitte dem, det er jo ikke fordi jeg dør af det" sagde han og smilede stort, det var da en underholdene engel, med humor. Embry havde røget meget meget længe. "Ja det er nok rigtig nok, men så er det godt jeg er hurtig til at opfatte hvis du har brug for hjælp" sagde han og stak sin frie hånd i lommen, og sin smøg i munden. Han lukkede kort øjnene da han trak røgen ind "det kan jo selvfølgelig godt ske.. orh la' vær' jeg er sikker på det går fint hvis man sætter dig op på et skateboard" sagde han drillende, og lagde hovedet på skrå. Det var flere år siden han havde skatet, og ville sikkert falde på røven hvis han skulle prøve.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 13:09

Danni så på ham med et smil på læben, han kunne se det hvorfor man overhovedet begynde at grine. han havde prøvet det en gang, og i hans tilfælde var det hans første og sidste gang han ville havde sådan nået ulækkert inde i munden. han kunne dog ikke lade være med at se på smøgen, da det så meget sjovt ud når han sugede af den. han vende dog hurtigt sit blik op mod hans ansigt og hævede det ene øjebryn, han ville ikke lige en som havde brug for hjælp hele tiden bare fordi han var en engel "jeg kunne stadig havde klart mig selv" sagde han selv om han var mere sikker på at han ville knække en af sine negle, som han virkelig hadet da det altid gjorde så ondt. han vende sit blik ned mod sin cola som han drak lidt mere af, inden han hurtigt så op på ham med store øjne "du får ikke mig op på en af dem.. har ikke stået på sådan nået lort siden jeg brækkede mit haleben af at havde faldet" sagde han og gav et tøsset grin fra sig, selv om han godt kunne huske hvordan det var. det gjorde ikke ondt på nogen måde, udover når han fik at vide at det nok var brækket. han rystede dog hurtigt på hovedet og gik tætter på ham "måske skulle du prøve at stå på en af dem? i høre sådan lidt sammen, dæmoner og skateboard's.. man ved aldrig hvor man har jer, også når man mindst venter det så ryger i bare afsted under en" sagde han og kunne ikke lade være med at smile samtidigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 23:49

Embry røg som en skorsten, og han var fuldstændig ligeglad med hvad andre tænkte om det, hvis nogen sagde noget fik de kastet en spydig bemærkning tilbage igen. Embry var ikke en slagsbror, han forsvarede sig med ord og kunne af den grund sagtens ende op med at få tæsk. Han tog endnu et sug, og pustede røgen ud. Han kom kort i tanker om Ophelia der havde haft et værre hyr med sin første smøg, det havde nu været meget underholdene. "Okay undskyld, så lader jeg være en anden gang" sagde han og smilede varmt til hende. Han hævede spørgende et øjenbryn da de store dådyr øjne blev spilet helt op og Danni forklarede hvorfor hun ikke skatede. Et lille grin undslap hans læber "Nå ja så kan det godt være at du skal lade være" sagde han smilende, selv om han sikkert sagtens kunne få hende til at prøve hvis han gad, men der var ingen grund til at spilde evner på sådan en bagatel. Han blev stående selvom Danni kom tættere på, nærkontakt skræmte ikke Embry tværtimod. "Aj det er for længe siden, jeg ender bare med at lave sådan et stunt som dig" sagde han og smilede lidt. Han lagde hovedet på skrå ved det næste han sagde "utilregnelige ja." det kunne han kun give hende ret i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry Icon_minitimeLør 26 Jun 2010, 01:57

Danni så bare op på ham med et smil på sine bløde læber, han holde sin cola mellem hænderne og fik den til at sige lyde ved at pille ved den "jamen jeg vil da med glæde sig dig lave sådan en fejl som mig, ved at falde af den" sagde han i en drillende tone, og kunne ikke lade være med at blotte sne hænder i et smil. han vende sit blik mod hans smøg og hævede bare sit ene øjebryn "jepp.. i er virkelig mærkelige.. også gør i altid så vi andre kommer til skade på en eller anden måde" sagde han og så kort op på hans øjne inden han så ned på hans smøg igen, han drak lidt af sin cola og sagde drillende en lyd af at det smagte godt "jeg har hørt at i stammer fra vildsvin? altså det eneste man kan høre er øf øf" sagde han og grinte lidt af det, og håbede bare at dæmonen ville kunne tage det, selv om han selv synes at det var vildt sjovt. med en hurtigt bevægelse tog han smøgen ud af dæmon'ens mund, og gik nogle skridt væk fra ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry Icon_minitimeLør 26 Jun 2010, 02:46

Embry lyttede til de sære lyde der kom fra coladåsen og blev stående, og smilede skævt. "Ja det ville du sikkert.." sagde han og smilede skævt. Embry sørgede altid for ikke at smile for meget for han havde nogen rimelig fouroligende hjørnetænder, men han var jo også bloddæmon. Han nikkede bare, selvom dæmonracen bestemt ikke var de særeste.. syntedes han. "Siger du at jeg bringer uheld?" sagde han og placerede sine hænder på sine hofter, med et fornærmet udtryk i ansigtet, dog smilede han, og han smilede meget, og blottede også sine hjørnetænder. Så begyndte han at grine, og rystede bare på hovedet, mens han kort askede ned på asfalten ved siden af sig. Hans røde øjenbryn steg en kende op i hans pande "vildsvin? Søde ven.. vi stammer da fra ham dernede, ligesom i stammer fra jahve deroppe" sagde han og pegede først ned, og derefter op. Han fnøs let, og himlede med øjnene "klart.." sagde han, og hævede det ene øjenbryn da Danni pludselig nakkede hans smøg. Han sukkede stille "hvorfor stjæler alle folk mine cigaretter?" sagde han opgivende. Måske skulle han lave en sang om det. Han smilede lidt, og fulgte englen med øjnene, så tog han et par skridt frem mod hende, og bøjede sig ned så han havde øjenkontakt med hende, og rømmede sig kort. "Giv mig min cigaret" sagde han i et blødt lokkende tonefald, og lagde en pegefinger under hendes hage og så hende dybt i øjnene. Ikke helt det samme som at hypnotisere men tæt på, meget tæt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry Icon_minitimeLør 26 Jun 2010, 06:41

Danni så på ham med et smil på læben "nej.. jeg siger at i godt kan lide at være onde" sagde han og så kort ned på smøgen inden han så op på ham, og så at han var kommet tætter på som fik hans kinder til at få en fin lyserød farve "ja vildsvin.. lige så irriterende, også lyde i som dem" sagde han i en drillende tone, og man kunne bare høre at han bare lavede sjovt. og håbede på at Embry kunne tage det. som han selv kunne tage at blive drillet med engle "fordi det ikke er sundt at ryge" sagde han og så stille ind i hans øjne, han lukkede hurtigt sine øjne i og rystede på hovedet og gik nogle skridt tilbage "du kan da ikke bare få din smøg.. det er jo forkert, du må da handle for at få den" sagde han og åbnede stille sine øjne og så over på ham med et smil på læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 02:48

Embry grinede lidt "jeg er da ikke ond.." sagde han og smilede uskyldigt. "Nu skal du ikke være flabet, ellers så ender det med at jeg må bide dig.." sagde han drillende, og kiggede på hendes røde kinder, og lagde hovedet på skrå. "Jamen... det er jeg jo ligeglad med.." sagde han lidt forvirret, smøger gjorde jo ikke ham noget, tjov det gav ham dårlig kondi, han stank til at løbe og dyrke motion. Embry sukkede tungt og gik et par skridt efter hende da hun trådte væk fra ham. Han stak sine hænder i lommen, og fulgte cigarretten i hendes hånd med øjnene. Han vendte blikket mod hendes ansigt "handle for at få den?... men hvad vil du have?" spurgte han, da han overhovedet ikke kunne finde på noget som han kunne give englen til gengæld for cigaretten.. og han havde jo egentlig også flere cigaretter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 02:56

Danni så stille op på ham og viste ikke helt hvad han skulle sige, han så kort ned på smøgen og derefter op på ham igen og træk lidt på skulderne "så langt har jeg ikke tænkt" indrømmede han og drak lidt af sin cola, inden han så op på ham igen og smilte stort. han gik helt tæt på ham og løftede smøgen lidt op "åbne munden" sagde han og gav et grin fra sig og tog den hen til hans mund
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 03:11

Embry rystede smilende på hovedet "det har du vel ikke.." sagde han, og stod stille lidt mens han betragtede hendde mistænksomt. Han tøvede lidt, men åbnede så munden lidt, og overvejede lidt om englen havde tænkt sig at aske ham i munden eller noget i den stil. Han så lidt på Danni, og derefter på smøgen, skulle han ryge? Så kunne hun da ligeså godt give ham den.. Han syntedes altid folk tog hans smøger, hvis ikke der var den ene grund så var der en anden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 03:39

Danni så op på ham og smilte videre, han vende sit blik ned mod hans mund og gav et lille grin fra sig. det blev dog hurtigt stoppet, da han jo hadet at grine. han tog stille smøgen op til hans mund og lag den på hans læbe, han kyssede kort og blidt hans kind. mens hans kinder forblev lyserøde, hans fingere gav langsomt slip på smøgen. da han var sikker på at den ikke fald ned på jorden, så tog han sin hånd til sig og drak lidt mere af sin cola
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 03:53

Embry stod stille, og lod hende ligge smøgen mellem hans læber. Han rykkede lidt på den så den lå som den skulle, og nød kysset på sin kind. Så rettede han sig op og så på englen "tak" sagde han og smilede lidt. Det var da ikke så dyrt, et kys for hans cigaret var da en rimelig pris. Han stod lidt og trippede, eller også skulle Danni bare have tjek på om han stolede på hende. Han kørte en hånd gennem sit hår, og stødte på noget hårdt. Han tog sin hånd ned igen, og lagde den i sin ene lomme, og pustede noget røh fra smøgen ud af sin næse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 04:02

Danni så på ham og lod sin tungespids glide hen over sine læber, han nikkede som svar dog følte han stadig at han skulle sige nået "det var så lidt.. men du skulle stadig stoppe med at ryge det er ikke sundt" sagde han i en drillende tone, og var endelig ligeglad med om han røg eller ikke. da han jo godt viste at det var hans eget valg, han gav måske en lidt for billig pris og havde ønsket at han ikke havde givet sådan en billig handel. men han viste at han bare havde tænkt sig at stjæle en smøg fra ham på et andet tidspunkt, og det kunne han endelig ikke andet end at end at vente på at han gad. han fjernede sit pandehår væk fra sine øjne "hvad skal vi lave ?" spurgte han om og blottede sine tænder i et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 04:32

Embry stod stille, og smilede lidt til Danni "jeg holder ikke op" sagde han og smilede skævt. Han havde ingen tanker om at holde op selvom han nærmest gav op på forhånd hvis han skulle foretage sig noget som helst aktivt. Han tog endnu et sug af sin smøg og pustede langsomt røgen ud, og betragtede den forsvinde op mod himlen og derefter opløses. Han prikkede hende på næsen og lagde hovedet på skrå "vi kunne gå lidt?" tilbød han, og så sig kort om før hans blik igen fandt tilbage til Danni. Det var nok lidt for tidligt at begynde at vade ind på clubs og sådan noget, selvom det var en af hans yndlingsbeskæftigelser. Han bukkede sig ned og skodede smøgen mod asfalten, og smed skoddet i en skraldespand, og afventede Dannis svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 04:39

Danni så bare på ham og så kort efter røgen, inden han vende blikket mod hans ansigt igen "du må bruge et halv kilo parfume for at få lugten væk" sagde han og vende sit blik mod sin næse, som fik hans hoved til at dreje sig lidt. inden han vende sit blik mod ham igen, han nikkede til det han sagde og drak det sidste af sin cola. inden han gik hen og smed den ud, og trippede over til ham igen. og rettede på sin taske på sin ryg "ja det kan vi godt" sagde han og smilte sødt til ham, han tog bare hans hånd og træk ham med sig i et roligt tempo
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





efterladt i skateparken - Embry Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
efterladt i skateparken - Embry
Tilbage til toppen 
Side 1 af 8Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Alene på skateparken
» efterladt igen - Fellix
» Efterladt i Van Martes Park
» Efterladt i spøgelseshuset \\\\Andy//
» Alene, efterladt og forslået.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: