Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Are you gonna go my way

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 17 ... 31  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 3 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 08:21

Elisa kyssede ham roligt tilbage og åbnede og kiggede på ham.. "Det lover jeg dig" hun kunne ikke lade være med og smile over det han sagde, "Du ved ikke hvor meget det du siger betyder for mig" hviskede hun.. og kiggede på ham og gik med ham.. "Jeg kan godt se det..og du behøver ikke og vise mig det igen.. jeg stoler på dig" hviskede hun og og nussede hans hånd ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 3 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 09:14

Morgan smilte svagt af det hun sagde "godt" hviskede han da han ikke havde lyst til at sige mere om det, og havde bare mest lyst til at glemme det. han havde bare lyst til at komme hjem og få et bad "er der langt tilbage ?" spurgte han om selv om han godt viste at der ville gå lidt tid
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 3 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 20:33

Elisa smilede kort til ham da hun så hans smil..Elisa gad ikek og snakke mere om det.. hun ville bare hjem og hun håbede de kunne komme i bad sammen.. "Skat det ved du godt" hviskede hun og nussede hans hånd vider ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 3 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 21:32

Morgan træk på skulderne og lod sine tænder glide hen over sin læbe "jeg er bare så træt" hviskede han og lukkede sine øjne i og lod dem forblive lukkede, mens han bare gik med hende og gav et lille suk fra sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 3 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 21:54

Elisa nikkede og kiggede kort rundt.. "Øhm.. jeg ved ikke.. men jeg kan prøve og bære dig" hviskede hun og bed sig i læben ved tænken og kiggede op på ham.. "jeg kan nemlig godt for stå du er træt" hun nussede hans hånd..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 3 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 23:40

Morgan åbnede sine øjne og så over på hende "ah" sagde han og rystede på hovedet, og lukkede sine øjne i igen og gik bare videre efter hende. og glædet sig lidt til at få et bad, han brugte alle sine kræfter på at gå og havde det svært med at holde sig op. han gav hendes hånd et klem og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 3 Icon_minitimeTirs 09 Mar 2010, 00:19

Elisa smilede til ham.. "Vi er der snart" hun nød hans nussen på hans hånd.. hun var så glad for at han var hos hende igen.. " jeg elsker dig" hviskede hun og kiggede op på ham og stak den frie hånd ned i jakke lommen og fandt sin nøgle frem ...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 3 Icon_minitimeTirs 09 Mar 2010, 03:18

Morgan smilte svagt og nikkede "det ved jeg godt at du gør" hviskede han og gik bare videre og smilte lidt mere da han var glad for at være der snart, han åbnede sine øjne og så over på hende. han vende lidt efter sit blik ned mod hendes hånd for at se hvor meget blod hun havde fået på sig, han lukkede dog øjnene hurtigt i igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 3 Icon_minitimeTirs 09 Mar 2010, 08:32

Hun nikkede og bed sig lidt i læben.. "Godt" hviskede hun og nussede roligt hans hånd.. hun var lidt ligeglad med hvor meget blod hun fik på sig.. hun vilel bare være hos ham.. "Vi er der nu" hun kiggede op på lejelighedden..og tog fat i morgan og vik ham op i sin farvn og med besvar fik hun åbnede døren.. *Fuck han er tung* tænkte hun og hun gik så hurtigt og så godt hun kunne op af trappen ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 3 Icon_minitimeTirs 09 Mar 2010, 11:24

Morgan stivnede da hun løftede ham op "Elisa nej stop" sagde han og satte hurtigt sine fødder op jorden, han så på hende og var glad for at han havde frækken hvor der ikke var blod uden på "jeg kan godt gå selv" sagde han og gik stille selv op af trapperne og stoppede uden foran hendes dør, han rodet lidt i sin lomme og fandt en nøgle frem "kan du ikke være sød at tage hjem til mig og hente nået rent tøj, jeg bor nogle få gader her fra" sagde han og fortalte hvor han boedet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 3 Icon_minitimeTirs 09 Mar 2010, 19:01

Hun sukkede og kiggede på ham.. men gik så roligt hen til ham og bed sig i læben men han snakkede til hende. hun nikkede til det han sagde og rakte hånden frem til ham. "Skal jeg bare vælge noget" spugerte hun roligt og bed sig i læben ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 3 Icon_minitimeOns 10 Mar 2010, 01:39

han lag stille nøglen i hendes hånd og nikkede "du bestemmer helt selv" hviskede han og bøjede sig stille ned og kyssede hende ømt på munden "lov mig at passe på dig selv" hviskede han og tog den nøgle frem som han havde fået af hende og låste døren op "jeg skal nok blive i badet til du kommer tilbage" sagde han og smilte svagt til hende, han åbnede stille døren og gik ind og lukkede den efter sig. han gik ud i køkkenet og hentede en pose og gik hurtigt ud på badeværelse og så sig tilbage efter om der kom blod på hendes gulv, han tænde for vandet og gik ind under og lod vandet løbe ned af sig mens han tog tøjet af og lag i posen. han så ned af sig selv og fandt en masse sår på sin krop, han bed sine tænder sammen og satte sig ned og lukkede sine øjne i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 3 Icon_minitimeOns 10 Mar 2010, 01:50

Elisa lukkede hånden om nølgerne og kyssede ham ømt tilbage "Jeg finder bare noget.. og jeg skal nok passe på mig selv" hun bed sig i læben og vidste ikke helt hvor han boede men hun havde en ide. Elisa kiggede lidt på døren. men for en sikkerheds skyld satte hun sin enge nøge i døren og låste døren. hun hørte han tændete vandet og ånede let ud. men vendte sig så om og gik med tunge skridt ned af trappen og knyttede håndne om hans nølge. hun kom ud og havde bare blikket på sin hånd hvor nøglen var i.. hun havde fåret færten af Morgan og være gåret op og ind i den lejelighed. hun smilede svagt og kiggede rundt men gik så ind på hans værelse og fandt noget tøj.. hun tog det roligt og gik ud i køkkenet hun tog en pose og buttede tøjet i den pose og gik så ud af køkkenet og tog nølgen op af lommen og gik hen til døren hun gik ud af døren og låste den efter sig og gik nu med hurtigt skridt op til lsin lejelighed. hun havde hænderne i lommen og løb op i opgangen og var ved sin lejelighed og puttede nølgen i og låste op ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 3 Icon_minitimeOns 10 Mar 2010, 01:56

Morgan åbnede sine øjne da han hørte døren blive åbnet, han kørte stille en hånd igennem sit hår "jeg ligner lort men du må godt komme ind" sagde han stille og roligt, da han ikke havde lukket døren til badeværelset. han lukkede sine øjne i igen og lag sit hoved lidt tilbage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 3 Icon_minitimeOns 10 Mar 2010, 02:06

Jeg linger slev lort.. du ved jo godt da jeg tappte kniven i min fod.. jeg har bare det størte og det grimeste ar..og cupckaen på mit håndled har jeg fåret tattooet på mit håndled i stedden for" hun trak på skulderne og hev sine sko af og kastede dem hen på plads lidt efter hev hun kjolejn af og hun havde stillet hans tøj på gulvet ude på bade værleset og hun bed sig i læben men gik ind med under tøj og ville have ham til at tag det af hende, "Vil du ikke godt tag det af mig" spugerte hun ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 3 Icon_minitimeOns 10 Mar 2010, 02:17

Morgan åbnede sine øjne og så stille op på hende, han rejste sig stille op og gik helt tæt på hende. han lag sin ene hånd på hendes mave og lod den glide op på hendes ryg, han så stille ned på hende og bøjede sig ned og kyssede hende en enkel gang på skulderen. mens han og lod sine hænder glide op og åbnede hendes bh, og tog træk den stille af hende "du er så smuk" hviskede han og kastede den væk, han så stille ned på hende og gik stille ned på knæ og tog blidt fandt i hendes trusser og træk dem stille ned mens han kyssede hende på maven
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 3 Icon_minitimeOns 10 Mar 2010, 02:28

Elisa smilede roligt og lukkede sine øjne i.. hun lagde roligt hænderne på hans skulder og nussede ham på skulderne.. hun hjælp ham med og få bhen af. men lagde så hænderne igen på hans skulder.. "Tak...og i lige måde" hviskede hun..Elisa lagde hovedet tilbage og nød kyddet på sin mave.. hun lagde hænderne i hans hår og nussede ham der..Elisa lukkede roligt øjne i og spakkede sine trusser væk og bed sig svagt i læben ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 3 Icon_minitimeOns 10 Mar 2010, 02:32

Morgan tog stille hendes hænder og tog dem væk fra sit hår, hun satte sig tilbage og så op på hende "jeg er fortræt til at gøre nået som helst" hviskede han og lukkede sine øjne i og smilte svagt til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 3 Icon_minitimeOns 10 Mar 2010, 02:38

Elisa nikkede og kiggede efter ham "Det kan jeg godt forstå" hun vaskede sig roligt på skulderne men gik så hen til ham og venede ryggen til ham og satte sig ned imellem hans ben . hun bakkede tilbage så hun sad helt op af ham. hun længede hovedet tilba<ge så det lå på hans skulder. "Jeg ahr savnet dig sygt meget" hviskede hun ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 3 Icon_minitimeOns 10 Mar 2010, 02:44

Morgan smilte svagt og lag sine arme tæt omkring hende, han lag stille sit hoved mod hendes "jeg har også savnet dig, og det er skønt at være sammen med dig inden jeg dør" hviskede han og lag sine arme tætter omkring og bed sine tænder sammen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 3 Icon_minitimeOns 10 Mar 2010, 02:47

Hun smilede intil det sidste han sagde hun bed sig hårdt i læben så hun begyndte og bløde. "Hvad.. Morgan.. du dør ikke.. gider du ikek godt og lukke med og sige sådan noget" hun begyndte svgat og ryste og lagde sig helt ind til ham..

/7Skal til skole møde logger nu xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 3 Icon_minitimeOns 10 Mar 2010, 03:12

Morgan træk lidt på skulderne "men det passer" sagde han og kyssede hende i håret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 3 Icon_minitimeOns 10 Mar 2010, 04:03

"Nej" hun prøvede og komme ud af hans arme og lukkede øjne hårdt i og nogle få tråe trillede ned af hendes kinder.. "Dør du..dør jeg" hviskede hun..og ville bare gerne væk ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 3 Icon_minitimeOns 10 Mar 2010, 04:12

Morgan trykkede hende tætter på sig og rystede på hovedet "jeg har dræbt en af dem, de vil komme efter mig når de finder ham" hviskede han og ville bare ikke havde det skete hende nået
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 3 Icon_minitimeOns 10 Mar 2010, 04:20

Hun prøvede stadig og komme vok..og hvade virkelig lyst til og smader enten sig selv eller noget andet hendes ting.. "Morgan.. jeg vil ikek lade dem gøre dig noget...jeg vil sgu da bare bruge min evne" hviskede hun ..-
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Are you gonna go my way - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Are you gonna go my way
Tilbage til toppen 
Side 3 af 31Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 17 ... 31  Næste
 Lignende emner
-
» what we gonna do here-Maija
» Im gonna eat you! //Zachieboy <3.
» Im gonna miss you
» what we gonna do? (samata-privat)
» Are you gonna hurt me? -Grigori.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: