Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Are you gonna go my way

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 16 ... 31  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 05:11

Morgan så efter hende og bed sig i læben, og slap den lidt efter og rystede på hovedt af hende. han tog hurtigt fat i sin trøje og rystede på hovede "Elisa nej" hviskede han og lukkede sine øjne hårdt i og havde ikke selv lyst til at se hvad der havde sket med ham, han træk sig lidt væk fra hende og et spor af blod kom på væggen hvor han havde siddet. han så bare på hende og rystede på hovedet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 05:18

"Morgan..pleas.. jeg elsker dig.. vil du ikke nok lagde mig hjælp dig.. du behøver ikke og kigge" hviskede han og kunne ikke lide det der skete... Elisa kunne ikke lide at der var så meget blod.. hun kravlede igen over til ham og lagde hænderne på hans kinder og kyssede ham ømt på munden.. men slap så kysset og kiggede på ham ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 05:24

Morgan så over på hende og kyssede hende tilbage og rystede på hovedet "Elisa, vil du ikke bare nok lade være" hviskede han og kravlede væk fra hende igen, han ville ikke havde at hun skulle se det. han så ned af sig selv og rejste sig op "jeg vil bare helst i bad" sagde han og ville bare havde blodet væk fra sig, han mærkede hvordan hans ben snorrede under sig og kæmpede for at holde sig oppe. han satte sig hurtigt ned igen og så over på hende "de.. det er ikke kun mit blod" hviskede han og var ikke helt sikker

//jeg skal lige spise//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 05:32

Elisa så efter ham og bed sig i læben og rejste sig roligt op da han rejste sig.. hun vidste der var et bad oppe på værelsene.. "Øhm.. jeg kan hente min/ din frakke og så kan jeg få dig i bad der hoppe" hviskede han og bed sig svgat i læben.. Elisa rejste sig.. men satte sig ned da han satte sig ned.. "Morgan du bliver her" hun rejste sig og løb ud af døren og hentede sin frakke.. "Jeg tager fri nu..vi ses" hun løb der ud igen og låste døren efter dem.. "Så her.. jeg skal nok få dig i bad" hviskede hun .."Men sig mig engan hvad er der sket" hviskede hun ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 05:45

Morgan så efter hende og bed sig i læben, han fik et chok da hun kom tilbage og vende sit blik ned mod gulvet "ha.. han ville voldtage dig når han fik færten af dig på mig" hviskede han og lukkede sine øjne hårdt i og ville bare helst glemme det "jeg ville ikke tillade det, så sagde han at han ville sige det til vore Boss" hviskede han og så ned på sine hænder og rystede i hele kroppen "je.. jeg slog ham ihjel,, jeg kan ikke huske hvad der helt skete det hele blev sort for mig" hviskede han og så op på hende med et trist blik "jeg tænkte bare på at komme tilbage til dig" hviskede han og lukkede sine øjne i og bed sig hårdt i læben, men slap den hurtigt igen da den havde en blanding af blod "d.. de dræber mig når de finder ud af det" hviskede han og rejste sig stille op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 05:53

Elisa bed sig hårdt i læben og kunne ikke lide hvad han sagde.. hun sank en klumb..og rystede i kroppen.. "Han ville....voldtage mig....nej det mener du ikke" hun rystede på hovedet,, "Men morgan.. hvad med de ander hvad siger de til det.,, Morgan.. skal vi bare væk her fra eller.. hvad skal vi" spugerte hun.. elisa kiggede ned i sig selv og hun lagde først mærke til nu at hun havde læbte der ud uden hendes kjole.. hun tog hurtigt sin kjole på og løb hen til ham..og kyssede ham på munden.. "Skat.. kom jeg tager dig med op på værelset " hun lade frakken om ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 06:03

Morgan kyssede hende tilbage og rejste sig stille op, han tog stille fat i kantet af frækken og nikkede. han gik stille med hende og bed sine tænder sammen og havde ikke lyst til at snakke mere om det, han følte at han havde mudder over hele kroppen og skulle bare havde det væk fra sig "undskyld" hviskede han og lukkede sine øjne i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 06:07

Elisa lagde en arm om ham og gik hen til døren og åbnede den.. inden hun gik ud af den stillede hun på tær og hviskede i hans øre "Du skal ikek undskylde.. jeg elsker dig.. " hviskede hun og gik roligt igen og hev ham roligt ud af døren og hviskede.. "Øhm.. vil du hjem til mig.. eller skal vi gå op på et af værelserne" spugerte hun og tog hans arm og lagde den over hans skulder og kyssede ham på hånden men tog så sin i hans den der lå om hans arm og flettede ders finger sammen ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 06:16

Morgan så på hende og træk sin hånd til sig, han stoppede op og så over på hende "Elisa vi skal først forbi dem" sagde han og talte om de andre fra sin klan, han så ned af sig selv og rystede på hovedet "vi kommer aldrig forbi dem uden at de vil lugte blodet" hviskede han og begynde at gå bagud og gav et suk fra sig, han rystede på hovedet og så bare på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 06:22

Elisa slap øjne og bakkede tilbage sammen med ham.. "Jo der er en udgang.. søde skat..jeg arbejder her" hviskede hun og bed sig i læben og kiggede op på ham.. "Jeg skal nok få os ud.. tro nu på mig" hun kiggede op på ham ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 06:27

Morgan så lidt tøvende på hende og nikkede "jeg ville ikke kunne leve med mig selv hvis der skete dig nået" hviskede han og mente det hundrede procent, han tog stille ærmet i frækken og lag derefter sin hånd i hendes. så frækken beskynde hende for at få blod på, han bed sine tænder sammen og gik stille med hende igen og lukkede sine øjne i og ville helst ikke se hvad der ville ske
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 06:32

Elisa lyttede til hvad han sagde og bed sig i læben.. "Det må du ikke sige der sker mig ikek noget det lover jeg dig.. " hun gik roligt ud af wcet og hen imod udgangen og kom hurtigt der hen og hev ham hurtigt ud af døren og hen af han sti..hun gav ham et blidt klem.. altså hans hånd ..

//Skal lige i bad ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 06:42

Morgan gik bare med hende og så sig omkring, han træk på skulderne og bed sig i læben. han slap den dog lidt efter "Elisa, du skal ikke lyve for mig" hviskede han og kunne huske sidste gang de var sammen, han rystede stille i hele kroppen og bed sine tænder sammen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 07:08

Morgan jeg lyver ikek.. hvorfor tro du hele tiden jeg lyver?" spugerte hun og kiggede kort op på ham men gik så vider med ham og holdte ham roligt i hånden ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 07:11

Morgan lag sit hoved på skrå "fordi du kom til skade sidst" sagde han og gik stille op ved siden af ham, han bed sine tænder sammen og glædet sig bare til at få blodet væk fra sig "undskyld, for alt" hviskede han og lukkede sine øjne i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 07:17

Elisa tog hans blodige hånd i sin og kyssede den blidt og fik en smule blod på sine læber men hun slikkede det bare væk og vendte blikket op på ham.. "Der sker mig ikek noget.. okay? bare tag det roligt" hviskede hun.. "Du skal ikke undskylde.. selvom jeg havde ret.. du skulle ha været hos mig" hun bed sig i læben og kiggede ned på jodern..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 07:20

Morgan træk sin hånd til sig igen og så istedet bare på hende "det skal du ikke sige.. Hayley vil gerne dræbe dig" sagde han og hviskede det sidste og vende sit blik ned mod jorden, han lukkede sine øjne kort i og bed sine tænder hårdt sammen igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 07:33

Hun kiggede efter hans hånd og bed sig i læben og gøs ved tænken om hayley.. "Er jeg gifti siden du ikek vil rør mig" spugerte hun og kiggede væk fra ham.. "Hayley vil dræbe mig.. fordi jeg har bollet med hendes bror..som jeg så også kom til og dræbe..fordi han var mig utro.. men morgan.. hayley kan ikke slå mig ohjel.. vis du er hos mig" hviskede hun..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 07:36

Morgan så over på hende og rystede på hovedet "jeg vil bare ikke havde der kommer blod på dig" hviskede han og lyttede på hvad hun sagde og rystede på hovedet "hun vil tage hævn på mig" hviskede han og havde lyst til at bide sig i læben, men ville ikke havde smagen af blod i sin mund. han gav et lille suk fra sig og lukkede sine øjne hårdt i "men jeg kan ikke være hos dig altid" hviskede han og viste ikke hvad han skulle gøre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 07:40

"Morgan.. jeg er ikke bange for blod.. så kan vi også gå ibad sammen" hviskede hun og kiggede op på ham og tog hans hånd igen.. "Hun vil have hæven på dig og mig" hviskede hun..og tænkte lidt.. "Men hvorfor på digP" spugerte hun.. "Hun kan ikke gøre mig noget når jeg er på the reggie club og hun kan ikke gøre mig noget når jeg er hos dig.. eller nårh du er hos mig" hviskede hun ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 07:51

Morgan så over på hende med store øjne og rystede på hovedet "ikke bad sammen, ikke når jeg ikke selv ved hvordan jeg ser ud" hviskede han og kunne ikke lide tanken om hvis han havde sår over det hele "fordi jeg har suget blod fra Austin og Ethan" sagde han og ville med glæde at gøre det igen, han så ned på deres hænder og ville helst bare havde sin hånd væk fra hende "Elisa" hviskede han og gik bare videre afsted efter hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 07:54

Elisa kiggede på ham og bed sig hårdt i læben"Hold nu op.. vi kan godt gå i bad sammen" hviskede hun.. "Jeg kender ikke hvem det er du snakker om.. men jeg kan gætte mig til at det er nogle der betyder meget for hende" hun rystede på hovede tog sank en klumb.. "Øhm.. ja" hviskede hun..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 07:59

Morgan nikkede og så ned af sig selv, han træk hurtigt sin hånd til sig og drejede ned af en vej "så tager jeg bare et bad hjemme hos mig selv" sagde han og forsatte uden at se sig tilbage og havde ikke lyst til at vise sin krop frem uden at vide hvordan hans egen krop ser ud "jaer de betyder vist meget for hende" sagde han og vende sit blik ned mod jorden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 08:02

"Morgan.. nej vent" hun løb ned til ham og kiggede op på ham.. "Okay du tager et bad alene.. men så skal du også kalde på mig.. vis det ikke er så slet" hviskede hun og stillede sig ind for an ham og kiggede ham i øjne,.. "Morgan.. du betyder alt for meget for mig.. måske har jeg ikke fortjent dig" hviskede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 08:09

Morgan stoppede op og så ned af hende og tænkte lidt over det "okay, men så skal du lov ikke at komme ind inden" sagde han han bøjede sig stille ned og kyssede hende forsigtigt på munden, for ikke at give hende for meget blod på "du betyder også meget for mig, og det håber jeg at jeg har vist dig nu.. for har ikke lyst til at vise det igen" hviskede han og tog stille hendes hånd i sin og begynde at gå igen "du må aldrig tro at jeg ikke holder af dig, for så ville jeg havde sagt det til dig" sagde han og bed sine tænder sammen, da han ikke ville bide i sin læbe
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Are you gonna go my way - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Are you gonna go my way
Tilbage til toppen 
Side 2 af 31Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 16 ... 31  Næste
 Lignende emner
-
» what we gonna do here-Maija
» Im gonna eat you! //Zachieboy <3.
» Im gonna miss you
» what we gonna do? (samata-privat)
» Are you gonna hurt me? -Grigori.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: