Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Are you gonna go my way

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 16 ... 29, 30, 31  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 30 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 07:20

Morgan strakte sin hals og nussede hende videre "det bestemmer du selv" sagde han og bed sig i læben og nød det meget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 30 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 07:24

Elisa rystede på hovedet og rykkede sig væk fra ham og gik bare ind og sætte sig ved siden af trille i sofaen.. hun syntes at det var skide irrierterne at hun hele tiden skulle bestemme om de skulle have sex.. for det kunne han fandme også bestmme ..hun begyndte og nusse trille ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 30 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 07:25

Morgan vende sit blik efter hende, han gav et lille suk fra sig og gik ind og satte sig ved siden af hende "skat hvad er der galt ?" spurgte han om og lag stille sin hånd på hendes lår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 30 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 07:29

Hun sukkede, "Hvorfor skal jeg hele tiden bestemme om du må rør ved mig, sex, og alt det pis.. det skide irrerterne" sagde hun og lagde sig tilbage i sofaen og kiggede kort efter trille da hun løb hen i en hundekurv henne ved fjernsynet ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 30 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 07:34

Morgan rejste sig op og træk på skulderne "måske fordi jeg aldrig har haft en kæreste, fordi jeg fucking elsker dig.. fordi jeg ikke vil gøre nået forkert" sagde han og rystede på hovedet af hende, og gik ud og tog sine sko på
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 30 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 07:42

"Morgan du må ikke gå.. pleas" hun lagde hænderne foran øjne.. "Du må ikke gå" hun bed sig hårdt i læben. "Du skal bare ikke spøger om lov.. jeg er din det vil sige du må gører havd du vil med mig.." hun rejste sig og tog sig hurtigt til maven da den voskede. hun gik stilel ud til ham ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 30 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 07:45

Morgan rystede på hovedet "jeg er bange for at gøre nået på et tidspunkt.. som gør at du kommer til at hade mig" sagde han og stoppede op da han havde fået sine sko på, han så bare på hende og fugtede kort sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 30 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 07:50

Elisa rystede på hovedet, "Du må ikke gå ..fra mig" hun fik tår i øjne og begyndte og bakke ind i stuen og en enkel tårer trille ned af hendes kind, Hun rystede på hovedet og stoppede op og stivnede ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 30 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 07:52

Morgan så hen mod hende og fugtede sine læber inden han gik over til hende "okay jeg bliver" sagde han og kastede sine sko tilbage, han lag stille sine arme om hende og så lidt på hende "er det nået galt ?" spurgte han om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 30 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 07:54

Elisa lukkede øjne og lagde hovedet på hans bryst og lagde armene om ham, "J-jeg er bange for at miste dig skat" hviskede hun og lagde armene tæt om ham ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 30 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 07:56

Morgan rystede på hovedet og kyssede hende i håret "skat jeg forlader dig ikke, jeg elsker dig jo... og vi skal havde en lille lorte unge sammen" sagde han og sagde det sidste med en drillende tone
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 30 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 08:02

Elisa ånede lettet op og begyndte og nusse ham på ryggen og kyssede ham roligt på brysted.. men lagde så hovedet på hans bryst, "Elsker også dig" hviskede hun og mente det meget alvorligt ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 30 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 08:06

Morgan begynde at nusse hende på ryggen og så bare ned på ham, han kyssede hende i håret og smilte imens
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 30 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 08:07

Elisa tørede tårene væk og gik hen og sætte sig i sofaen og smilede lidt over at han ikke gik.. hun kiggede hen på trille som lå og sov,, det fik hende til og smile ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 30 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 08:17

Morgan gik hen og satte sig ned ved siden af hende og bed sig i læben, han lag stille sin hånd med bagsiden ned af i hendes skød

//jeg logger af morgan//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 30 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 08:24

Elisa tog stille hans hånd og flettede ders finger samen og kiggede stille rundt. i lejligheden men så så på ham og smilede til ham ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 30 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 23:38

Morgan sad bare helst stille og nussede hende hånd med sin tommelfinger "jeg kan ikke forstå at du vil havde mig" sagde han og lukkede sine øjne i og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 30 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 05:49

"Fodu du er dejlig, smuk, klog og min! ..jeg forstår ikke hvorfor du vil have mig" Sgade hun suk...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 30 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 01:16

Morgan træk drillende på skulderne "det forstår jeg ikke engang selv" sagde han og lag sit hoved tilbage og lukkede sine øjne i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 30 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 21:52

Elisa rystede på hovedet, "Hvad laver du så her, der er masser af smukke piger" hun drejede hovedet væk fra ham og kiggede ned i gulvet og nynnede lidt med på en sang der kom i tvet ..

https://www.youtube.com/user/Mikkelkesslerandsimo#p/f/276/nF2loBxux48
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 30 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 23:45

Morgan gav hendes hånd et klem og træk på skulderne "du mener væsner som har det jeg vil havde, blod inde i sig..." sagde han og viste ikke rigtigt hvordan han skulle fortælle hende at han ikke tænde på piger og heller ikke drenge
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 30 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 00:04

Elisa bed sig bare i læben og trak stille sin hånd til sig og kørte hænderne igennem sit hår og tog en dyb indåndning.. og sagde ikke noget og vidste dog ikek havd hun skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 30 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 00:19

Morgan så på hende da hun tog sin hånd til sig "hvad er der ?" spurgte han om og bed sig i læben og tog sin hånd til sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 30 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 19:36

"Jeg er træt" hviskede hun og lagde sig ned med bene på hans skød og slappede af.. "Jeg elsker dig" hviskede hun og lagde en hånd på sin mave da den gjor ondt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 30 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 22:55

Morgan nikkede og lag sine hænder på hendes ben og nussede dem blidt på hans tommelfingere, han bed sig lidt i læben og så over på hende "jeg elsker os dig" hviskede han og lod sin ene hånd glide op af hendes ben og lag den på hendes mave, og tog blidt fat i hendes ene finger med sin lillefinger og ringfinger. han lod sin tungespids glide hen over sine læber "dumme lorte unge" sagde han drillende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Are you gonna go my way - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 30 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Are you gonna go my way
Tilbage til toppen 
Side 30 af 31Gå til side : Forrige  1 ... 16 ... 29, 30, 31  Næste
 Lignende emner
-
» what we gonna do here-Maija
» Im gonna eat you! //Zachieboy <3.
» Im gonna miss you
» what we gonna do? (samata-privat)
» Are you gonna hurt me? -Grigori.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: