Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt Empty
IndlægEmne: Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt   Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt Icon_minitimeOns 16 Sep 2009, 03:32

Dato: 1. September
Dag: Lørdag
Tid: 13.00
Sted: Ved sit nye hus i midten af byen Sheria
Vejr: Overskyet, men det regner ikke
Årstid: Efterår
Omgivelser: Flytte mænd og nogen andre folk der går forbi dem


Marcus stod ud af bilen og kiggede sig nysgerrigt rundt omkring ham, han smilte svagt og var ret glad for at være flyttet væk fra London, det meste af støjen var kommet væk og der så ikke så vildt ud i Sheria. Han gik lidt tættere på sit nye hus og betragtede det, han tænkte lidt på om han skulle male huset om, det havde en lidt mærkelig farve, men ellers var det perfekt. Han kørte roligt en hånd gennem hans mellem lange hår og sukkede tilfreds, nu kunne alle hans triste minder komme væk, så der var plads til de nye og bedre minder der helt sikkert ville komme. Han vendte sig væk fra huset og gik ud på fortorvet ude foran og kiggede spændt rundt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt   Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt Icon_minitimeOns 16 Sep 2009, 05:27

Saidi slenterede hen af gaden, ret langsomt.
Hun gik med hænderne i lommerne og blikket rettet mod jorden, mens hun var fordybet i sine tanker.

- Nå, er det så rigtigt nu? 8D
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt   Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt Icon_minitimeOns 16 Sep 2009, 05:30

Marcus kiggede rundt og fik så øje på en pige, han smilte svagt til hende, og så så på sit hus igen, han bed sig tænkende i læben og smilte igen, han var blevet det gladere og tænkte heller ikke så meget mere, men der var da ting han ikke kunne løbe fra

//Ja ^^, men husk at lav demme her, når du skriver uden for emnet xD//
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt   Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt Icon_minitimeOns 16 Sep 2009, 05:33

Valencia kom gående ned af gaden i et fast og målrettet tempo, hun havde et sort nederdel der gik til midten af lårende og en rød top på, hun havde en håndtaske over skuldern og sukkede lettere irriteret over ikke at kunne bruge dæmon krafter i offentligheden, hun så på det røde armbånds ur på hendes højre arm og satte tempoet op, hendes højhælede sko gav lyd fra sig da hun ramte jorden med fødderne, hun strøg en hånd gennem det røde hår i et dybt suk.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt   Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt Icon_minitimeOns 16 Sep 2009, 05:43

Saidi stoppede op og kiggede rundt på de forskellige mennesker, som gik forbi hende. Hun strøg nervøst en hånd igennem sit hår og bed sig i læben.
Hun rettede på sin jakke og gik videre meget hurtigt.

// Åh, javel javel xD.. Det må jeg så også huske :3//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt   Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt Icon_minitimeOns 16 Sep 2009, 05:46

Marcus kunne godt mærke at den pige han havde smilet til var Varulv, og han kunne også mærke svagt at der var en anden Dæmon i nærheden, han trak lidt på skulderne og så på Varulven som kom gående og smilede igen til hende, " hej" sagde han og smilte svagt til hende

//Heh xD, du vænner dig heldigvis hurtigt til det ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt   Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt Icon_minitimeOns 16 Sep 2009, 05:50

Saidi stoppede op og rettede blikket mod drengen, som hun straks vidste var en dæmon. "Eh, hej" Svarede hun nervøst, og gengældte hans smil bare svagere.

//Hm, ja det gør jeg nok xD//
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt   Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt Icon_minitimeOns 16 Sep 2009, 05:52

Valencia kunne så mærke hum nærmede sig en anden dæmon og en varulv men fortsatte sin gang, hun fik så øje på dem længere henne af vejen, hun sukkede stille og gik med blikket rettet mod dem, hun skulle på arbejde og hadve ikke tid til dem, det mindede hun sig selv om for ikke at indskyde en kommentar da hun gik forbi dem, hun så dog på dem da hun passerede dem og tænkte lidt.

//Ja der er mange regler at huske//
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt   Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt Icon_minitimeOns 16 Sep 2009, 05:54

Marcus kunne godt se at pigen var nervøs, men smilte bare over det, "Marcus Brand Neve Panduro" præsenterede han sig smilende og ragte hende hånden, " jeg er ny her i byen, hvad med dig?" spurgte hun nysgerrigt og smilte svagt igen, han bed sig underligt nok lidt i læben, han viste ikke hvorfor, måske var det fordi der kom en anden dæmon og passerede dem, han så kort på hun dæmonen og smilte svagt og så så tilbage på Varulven igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt   Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt Icon_minitimeOns 16 Sep 2009, 06:01

Saidi bed tænderne sammen. "Saidi Scorpius Bella Black." Mumlede hun og fugtede sin underlæbe. "Jeg er fra Werclare" sagde hun og undertrykte et lille smil.
"Jeg er ikke helt sikker på, om jeg skal sige velkommen til byen eller ej?" Tilføjede hun hurtigt.
Mærker en dæmon passere dem, og retter blikket mod hende, bider sig let i underlæben, og vender så blikket mod Marcus igen.

//Det er der faktisk, ja xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt   Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt Icon_minitimeOns 16 Sep 2009, 06:07

Marcus smilte tilfreds og så kort rundt, " hyggeligt at møde dig Saidi og det kan du godt, jeg er næsten lige kommet" sagde han og smilte svagt igen, han tog en hånd gennem hans hår igen og så rundt igen, " jeg har aldrig hørt om det sted før, men det kommer jeg sikkert til at høre mere om med tiden" sagde han og kiggede stadig ud i luften, men smilte dog
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt   Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt Icon_minitimeOns 16 Sep 2009, 06:09

Valencia stoppede så kort op lidt længere henne, hun sukkede kort og vendte sig om og gik hen til dem "Hvorfor snakker du med en køter?" sagde hun og så på drengen og skævede ned på pigen med et frastødende blik, hun viste ingen høflighed når det gjaldte andre racer end dæmoner, hun så spørgerende på ham med sine gennemtrængende is grønne øjne, hun havde godt bemærket han var ny, men var lige glad med at byde ham velkommen.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt   Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt Icon_minitimeOns 16 Sep 2009, 06:11

Saidi smilede lidt og nikkede svat på hovedet.
"I lige måde, Marcus" Hun rettede sig en smule op. "Velkommen til byen" Hun smilede lidt mere.
"Måske?" Hun trak på skulderen, og og holdte blikket på ham.
"Hvor boede du, før du flyttede hertil?" Spurgte hun tøvende, og knyttede sine hænder, der stadig var inde i hendes lommer.
Saidi rettede blikket mod Valencia, og knurrede ud mellem sine hårdt sammenbidte tænder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt   Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt Icon_minitimeOns 16 Sep 2009, 06:15

Marcus så på hun dæmonen der var kommet over til dem, og trak kort på den ene skulder, " jeg havde bare lyst til at snakke med nogen, og jeg synes ikke der er noget galt i det, hun er jo ikke en Engel" sagde han og smilte svagt til hun dæmonen og så på Saidi igen, " jeg boede i London, hvad med dig?" spurgte hun nysgerrit og smilte svagt og så kort på dæmonen igen
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt   Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt Icon_minitimeOns 16 Sep 2009, 06:23

Valencia kneb kort øjnene sammen og rettede sig lidt op "Du burde ikke snakke med sådan en undermåler .. " hun fnøs kort og rystede på hovedet og gik så vidre, men fik set på klokken og så at det allerede var for sent, hun knugede hænderne irriteret og stod kort og vendte sig om igen og tog en dyb indånding og gik tilbage til de to fremmede og forbi dem med vrede skridt, hun var ikke lige frem glad i dag, det var nok et tegn på hun nok snart skulle have føde.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt   Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt Icon_minitimeOns 16 Sep 2009, 06:29

Marcus så efter dæmonen da hun gik vredt frem og tilbage, *der er nok en der er sulten* tænkte han og smilte svagt og så på Saidi igen og smilte svagt til hende og bed sig tænkende i læben, han tænkte på diverse ting, og viste ikke lige hvad han skulle sige ligenu, hun fortsatte bare med at smile svagt til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt   Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt Icon_minitimeOns 16 Sep 2009, 06:30

Saidi kiggede kort på Marcus. "Italien." Svarede hun, og rettede så et iskoldt blik mod Valencia. "Jeg vælger at overhøre det, denne ene gang. Men hvis det gentager sig,- " Saidi stoppede op og så dirrende på Marcus, hvorefter hun tav.
Hun tog et skridt til siden, for at komme så langt væk fra de to dæmoner, som muligt. Uden at virke for uhøflig, overfor Marcus.


Sidst rettet af Saidi Ons 16 Sep 2009, 06:35, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt   Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt Icon_minitimeOns 16 Sep 2009, 06:35

Valencia stoppede så lidt op og så om på varulven med et lumskt smil, hun gik så forsigtigt hen til hende og lagde en finger under hendes hage og løftede hendes hoved så det så direkte ind i hendes øjne "jeg kunne jo også bare .. " hun ignorerede den anden dæmon og koncentrerede sig om varulven, hun smilede lidt og så ned på hende "hvad hedder du så hvalp?"
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt   Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt Icon_minitimeOns 16 Sep 2009, 06:38

Saidi stirre dræber-agtigt på Valencia, og spyttede hende i ansigtet.
"Du burde havde hørt det, da jeg nævnte det for Marucs, -" Hun pegede mod Marcus. "For, jeg gentager det ikke igen" Saidi trådte væk fra Valencia, denne gang i retning af Marcus. Hun knurrede højlydt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt   Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt Icon_minitimeOns 16 Sep 2009, 06:45

Marcus sukkede bare og gik ind imellem dem og så med et tomt blik på dæmonen, " lad nu være med at slås på gaden, der er altså folk der kigger" sagde hun og så rundt på de andre mennesker der lige hurtigt var stoppet for at se hvad der skete, men da Marcus kiggede på dem forsatte de med at gå, han så på Saidi, " rolig nu, hold lige våbenhvile imens i er ude på gaden" sagde han og så på dæmonen igen
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt   Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt Icon_minitimeOns 16 Sep 2009, 07:02

Valencia tørte spyttet af ansigtet og så på drengen "Hvem har sagt jeg ville slås ?" hun lagde hovedet lidt på skrå og lagde armende overkors og trak lidt på smilebåndet og lagde så en hånd på hans bryst og så ham i øjnene "Hvad for dig dog tila t tro det? .. " hun sukkede og så lidt ned, hun var mere end vred indeni, men udenpå var hun helt rolig og viste ingen tegn på vrede, hun havde lært at skjule sine følelser godt.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt   Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt Icon_minitimeOns 16 Sep 2009, 07:06

Marcus så tænkende ned på dæmonen og smilte så svagt, " jeg har mine grunde" drillede han og så kort rundt igen, men lod så blikket glide ned på dæmonen igen, " hvad hedder du? eller skal jeg kalde dig hun dæmon" drillede han igen og smilte svagt, han kiggede kort rundt igen og sukkede lydløst
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt   Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt Icon_minitimeOns 16 Sep 2009, 07:10

Saidi smækkede kæberne sammen, og lavede en lyd, der kunne minde om et halvkvalt grin og et tilbageholdt fnys.
Hun lænede sig op af en mur og stirrede fjernt og irreteret på Valencia.

//Well, jeg må smutte nu.. Min Potty bog, kalder 83'//
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt   Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt Icon_minitimeOns 16 Sep 2009, 07:17

Valencia smilede lidt og så på ham, Hunignorerrede varulvens tilstedeværelse og ville bruge sin tid på en køter som hende "Nej, du kan såment kalde mig Valencia " Sagde hun med et smil og strøg et hårlok bag øret, hun fjernede så forsigtigt hånden fra hans bryst og rettede på håndtasken "Og du hedder vel Marcus ikke ogsÅ?" hun så spørgerende på ham og vidste godt hun havde ret.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt   Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt Icon_minitimeOns 16 Sep 2009, 07:21

Marcus smilte tilfreds og nikkede så, " hyggeligt at møde dig Valencia" sagde han og smilte igen, han tog hånden gennem håret igen og så på hende, " jo det er mig" sagde han og smilte igen, han betragtede hende lidt, men så så tænkende rundt igen og tog hånden ned fra håret og lod det falde som det havde lyst til også selvom det ikke faldt rigtigt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt   Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Går og kigger... //Austin//
» Rundt i byen
» tiden går rundt og rundt // Walter//
» Kigger.
» Sider og kigger.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: