Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt   Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt - Page 5 Icon_minitimeOns 23 Sep 2009, 08:06

Valencia kyssede blidt med og lagde forsigtigt en hånd bag nakken på ham, men så mærkede hun noget forkert i kroppen, hun slap kysset og fjernede sig lidt fra ham "Undskyld .. Jeg .. " Hun så lidt ned og kneb øjnene i " Jeg er ikke ødelagt .. Og .. det er ikke dig" Hun bed sig i læben og tænkte lidt.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt   Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt - Page 5 Icon_minitimeOns 23 Sep 2009, 22:20

Marcus rystede på hovedet og rejste sig op.
"Det er helt okay, jeg skulle ikke have gjort det, det var dumt af mig" sagde han stille og smilte svagt til hende, han gik hen til vinduet og åbnede det og lod vinden blæse lidt i hans hår. Imens han så tænkende ud af vinduet
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt   Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt - Page 5 Icon_minitimeTors 24 Sep 2009, 00:55

Valencia sukkede stille og rejste sig fra gulvet, hun gik stille hen til ham og lage armende om ham bagfra og lage hovedet mod hans ryg "nej .. det var ikke dumt .. jeg sagde jo selv ja? .. "
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt   Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt - Page 5 Icon_minitimeTors 24 Sep 2009, 01:24

Marcus så stadig tænkende ud af vinduet, men tog så hænderne og på hendes arme der lå omkring ham og nussede dem forsigtigt.
"Det ved jeg men... alligevel føler jeg at du ikke kunne lide det, og... det for mig til at tænke at jeg har gjort noget galt" sagde han stille og vendte hovedet halv så han lige kunne se hendes hår
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt   Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt - Page 5 Icon_minitimeTors 24 Sep 2009, 08:12

Valencia sukkede stille og så forsigtigt op på ham "det må du ikke tro .. det var ikke sådan ment" sagde hun og havde ikke tænkt sig at slippe før hun var sikker på han var glad igen.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt   Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt - Page 5 Icon_minitimeTors 24 Sep 2009, 08:17

Marcus vente sig imod Valencia og lagde armene om hende og holdte hende blidt ind til sig.
Han så ned på hende, "så værd sød at fortælle mig hvorfor du trak dig væk" sagde han roligt og så tænkende ned på hende
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt   Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt - Page 5 Icon_minitimeTors 24 Sep 2009, 09:17

Valencia sukkede stille og begravede sit ansigt i hans bryst "Jeg .. synes bare ikke du fortjener en som mig .. du burde have en der er meget bedre og sødere"mumlede hun ind i trøjen på ham, hun´bed sig lidt i læben og turde ikke se op på ham.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt   Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt - Page 5 Icon_minitimeTors 24 Sep 2009, 09:41

Marcus sukkede også selv og kyssede hende blidt på håret.
"Valencia hør på mig, jeg synes du er perfekt, jeg kan ikke finde nogen der er bedre end dig, og self er du sød, hvorfor skulle du ikke være det, jeg synes selv at du er virkelig sød og smuk, så vil du ikke godt lade være med at sige sådan om dig selv" sagde han roligt og kyssede hende på håret igen og holdte blidt om hende
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt   Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt - Page 5 Icon_minitimeFre 25 Sep 2009, 08:08

Valencia tænkte lidt og blev tavs, hun valgte ikke at diskutere det med ham og lod det ligge, hun stramte grebet lidt om ham og lagde hovedet ind mod ham og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt   Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt - Page 5 Icon_minitimeLør 26 Sep 2009, 04:37

Marcus så tænkende på Valencia.
"Er du trist?" spurgte han og holdte stadig blidt om hende, selvom han godt kunne mærke at hun stammede taget om ham, men det var han ligeglad med.
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt   Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt - Page 5 Icon_minitimeLør 26 Sep 2009, 08:38

Valencia tænkte lidt, hun var egentligt ikke sikker på hvad følelse hun følte lige nu, hun sukkede stille, men ikke fordi hun var trist "Det ved jeg ikke .. " Sagde hun stille og holdte stadig om ham.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt   Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt - Page 5 Icon_minitimeLør 26 Sep 2009, 08:40

Marcus tænkte lidt inden han svarede.
"Hvis du har det dårligt af at være her, så må du godt gå hjem, jeg har ikke noget imod det" sagde han stille, men han holdte stadig blidt om hende og bed sig svagt i læben
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt   Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt - Page 5 Icon_minitimeLør 26 Sep 2009, 10:01

Valencia så lidt ned "Jeg har det ikke dårligt .. Jeg føler mig bare så forvirretb indeni .. " sagde hun og kunne ikke beskrive hvad det var hun helt præcist følte, men det var ikke had eller sorg og heller ikke fuldkommen glæde?.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt   Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt - Page 5 Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 00:08

Marcus smilte svagt og kyssede hende blidt på håret.
"Det er helt okay at være forvirret Valencia" sagde han roligt og holdte stadig blidt om hende.
Han var også selv lidt forvirret, men han tænkte det lidt igennem inde i sit hoved.
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt   Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt - Page 5 Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 05:48

Valencia tænkte lidt og så op på ham "Jeg kan ikke lide at være forvirret .. jeg plager aldrig at være forvirret på den her måde?" sagde hun lidt irriteret over sig selv, det var ikke normalt for hende, hun havd ekun været forvirret som menneske.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt   Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt - Page 5 Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 05:59

Marcus så tænkende ned på Valencia.
" Det er en del af livet at være forvirret, men du løser det en dag" sagde han roligt og smilte svagt til hende.
han var selv lidt forvirret, men han stod stadig og tænkte det lidt igennem.
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt   Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt - Page 5 Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 11:20

Valencia slap ham forsigtigt og så på ham, hun kom så i tanke om noget meget vigtigt "Jeg har en nattevagt der starter her om lidt" hun tog sig kort til hovedet og samlede sin håndtaske op "Undskyld .. men jeg må afsted!" sagde hun lidt i panik og skyndte sig ud af døren.

//out//
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Sponsoreret inhold





Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt   Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ny i byen, kigger mig nysgerrigt rundt
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» Går og kigger... //Austin//
» Rundt i byen
» tiden går rundt og rundt // Walter//
» Kigger.
» Sider og kigger.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: