Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Havet som eneste ven? - Andy

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 9 ... 16  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 2 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 06:10

Andy så på hende og rystede på hovedet "Fie det er jo ikke for at straffe dig.. det har bare fået mig mig til at blive så fucking bange for at miste ham. jeg er bange for at han en dag går på gaden og finder en der er bedre end mig" sagde han og stoppede op og mærkede en tåre løbe ned af hans kind, han vende sit blik ned mod jorden og sukkede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 2 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 06:15

Fie så på ham, og bed sig i læben. "Måske er det ikke ment som en straf, men det fungere sådan for mig"sagde hun stille, og så på ham. Hun så tåren, og tog fat i hans hånd og stoppede ham. "Dean bliver sammen med dig, tro mig, han har friet til dig, han kunne ikke finde på at finde en anden... Du er også den der er bedst for ham"sagde hun, og så på ham. Hun smilte lidt opmuntrende til ham, og lagde roligt armene om ham i et trøstende kram. "Dean kunne ikke finde på at være ond imod dig, han vil dig og jeres forhold det bedste... Tro mig, jeg ved det"hviskede hun roligt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 2 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 07:40

Andy så kort hen på hendes hånd og træk lidt på skulderne, han lag hurtigt sine arme om hende og tænkte ikke på at Dean var død "jeg føler bare at alle andre er bedre end mig for ham" hviskede han og bed sig hårdt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 00:28

Fie smilte roligt, og holdt krammet. Hun lyttede til ham, og bed sig i læben. "Andy hør nu på mig, han vil være sammen med dig og kun dig"hviskede hun, og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 01:08

Andy gav et lille suk fra sig og lyttede bare på hvad hun sagde og nikkede "hvorfor føler jeg så nogle gange at alle andre kunne være med bedre til ham end mig ?" spurgte han om og lod sine arme forblive omkring hende, selv om han syntes at det var mærkeligt at kramme en han ikke havde tilgivet helt endnu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 01:42

Fie smilte roligt, og slap langsomt krammet. Hun så på ham, og smilte opmuntrende til ham. "Det er fordi du elsker, og holder af ham. Du har det måske ikke så godt med dig selv, og det får dig til at mene at han ville være bedre trænt med en anden end dig, eller måske fordi du er bange for at være ham utro"sagde hun, og så på ham. Det var hendes bedste ideer til hvorfor han havde det sådan.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 01:45

Andy stod bare helt stille og lyttede på hendes stemme "jeg elsker ham mere end nået andet.. det er svært at kunne klare mig uden ham.. jeg kan jo ikke engang lide mig selv, og gør alt for at prøve at være perfekt nok til ham.. jeg er virkelig bange for at være ham utro, være gang jeg er sammen med Angel så føler jeg at jeg er ham utro. bare det at se lykken i Angel's øjne får mig til at få det dårligt med mig selv" hviskede han og strammede grebet om hende da han ikke ville give slip
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 01:52

Fie smilte, og var glad for at høre ham fortælle de ting. Det fik hende til at tro på at han faktisk stolede på hende. Hun mærkede at han ikke ville slippe hende, så hun lagde blidt armene om ham igen. Hun bed sig i læben, og forstod ham godt. "Jeg ved ikke hvad du skal gøre angåene Eolith, jo måske håbe at han får sig en kæreste, men ellers ikke"sagde hun stille, og havde selv kort set lyset i Eolith's øjne, da hun fejrede hans fødselsdag med ham, og hev ham med sig ud og shoppe. Hun bed sig i læben, og lukkede øjenen lidt. "Måske skulle du bare lytte til ham, og overbevise dig selv om at du er perfekt nok til ham... Foe du er den rigtige for ham.. Jeg har aldrig set ham, mere glad for nogen i al' den tid jeg har kendt ham"sagde hun, og smilte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 02:01

Andy bed sig i læben og træk lidt på skulderne "men.. jeg vil aldrig kunne holde ud at se Angel sammen med en anden" hviskede han og viste at det lød mærkeligt, men det var sådan han havde det "ja måske" hviskede han og viste ikke hvad han ellers skulle sige
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 02:23

Fie sukkede kort, og slap igen krammet. "Jamen,... Nej jeg ved det ikke..."mumlede hun, og sukkede. "Undskyld Andy"sagde hun stille, og bed sig i læben. "Jeg er ikke så god til det der med at hjælpe andre..."sagde hun stille. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle gøre, eller hvordan hun kunne hjælpe Andy med Eolith. Hun sukkede igen, og så ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 02:27

Andy træk lidt på skulderne da han godt kunne forstå at hun ikke kunne hjælpe ham "det gør slet ikke nået, ville bare ønske at Angel bare kunne være glad og ikke være så ked hele tiden over at jeg er sammen med Dean.. jeg er så bange for at miste ham bare fordi jeg ikke vil være sammen med ham" sagde han stille og havde det svært med at snakke med nogen om det, da han regnede med at ingen ville forstå hans forhold til Eolith
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 03:29

Fie så på ham, og smilte lidt. "Jeg forstår dig godt"sagde hun stille, og så på ham. "Men nok bare med en anden person"sagde hun, og bed sig i læben. Hun sukekde kort, og så ned. "Er det stadig Deans både?"spurgte hun, og så på Andy. Hun bed sig kort i læben, og imens hun så tilbage på bådene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 03:33

ANdy træk lidt på skulderne og vende sit blik mod båden og bed sig i læben, han slap den lidt efter og var ikke sikker på hvad han skulle svare "Dean bor der stadig.. ja.. men det har så hele tiden været min båd" sagde han stille og havde ikke tænkt sig at gå ind i den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 04:07

Fie så på Andy, og nikkede. "Åh, Dean sagde at det var hans, men det kan godt være at jeg har misforstået ham"sagde hun, og så på Andy. Hun smilte lidt til Andy, og tog fat i hans hånd. "Kom, jeg vil ikke være her lige nu"sagde hun, og hev lidt i ham. Hun så på Andy's ansigt, og smilte lidt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 04:09

Andy smilte svagt og så på hende "kan da også kalde det hans når han bor der" hviskede han og blev lidt trist i det igen "da han ikke ville bo sammen med mig, da Angel godt må komme i min lejlighed når han vil" hviskede han og gik bare med ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 04:13

Fie nikkede, og så på ham. "Det med Eolith ved jeg godt"sagde hun, og bed sig i læben. Hun kom til at tænke på at hun faktisk vidste ret meget om Dean og Andy's forhold, men det var nok fordi hun havde snakket meget med Dean. Hun bed sig i læben, og blev bare ved med at holde hans hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 04:17

Andy nikkede og smilte "det regnede jeg også med du viste.. du er jo hans bedsteveninde" sagde han og bed sig lidt i læben og tænkte sig lidt om "jeg ville så gerne havde at han flyttede ind hos mig.." hviskede han og gik bare stille efter hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 04:20

Fie smilte lidt over det sidste ord han sagde. "Ja, jeg forstår dig godt... "sagde hun, og så lidt ned. Hun huskede hvad Dean havde sagt om det med at bo sammen med Andy, og det med Eolith. Hun sukkede, og vidste ikke helt hvad hun skulle stille op med sig selv. Hun kunne ikke hjælpe dem på nogen måde, selv om hun godt ville.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 04:24

Andy så bare på hende og nikkede "tror du at han ville havde boet hos mig, hvis jeg ikke havde givet en nøgle til Angel" spurgte han stille om og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 04:27

Fie så på ham, og nikkede. Hun var ret sikker på det, da Eolith var den eneste grund til at Dean ikke ville bo hos Andy. Hun sukkede kort, og slap Andys hånd. "Ja, det tror jeg.."sagde hun et lille stykke tid efter han havde spurgt, imens hun begyndte at gå meget langsomt imens hun bare så mod jorden. Hun var stadig plaget af nyheden om Deans død.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 04:31

Andy nikkede og sukkede "så skulle jeg aldrig havde gjort det, jeg ville nemlig og vil med glæde bo sammen med Dean" hviskede han og kunne godt se at der var nået galt med hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 04:34

Fie nikkede kort, og bed sig i læben. "Tiden giver ikke flere chancer"mumlede hun, og hentydede til at de ikke kunne skrue tiden tilbage. Hun så op på himlen, og bed sig hårdt i læben. "Jeg savner ham"sagde hun stille, i en trist tone. Hun ville så gerne se ham igen, men det kunne hun jo ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 04:42

Andy træk på skulderne og var ikke sikker på hvad han skulle sige "nej.. jeg skulle havde tænkt på det inden" hviskede han og gik bare stille videre og gjorde alt for ikke at græde "jeg savner ham os" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 04:47

Fie bed sig i læben, og gik stadig langsomt. Hun sukkede, og så på Andy. "Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre uden ham, jeg har det dårligt... Og nu ved jeg at jeg ikke overlever..."sagde hun stille, og så ned. Hun vidste godt at Andy var ved at bryde sammen, og kunne begynde at græde når som helst. Hun kendte ham for godt til at over se det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 05:02

Andy så efter hende og rystede på hovedet "du kan godt overleve, han ønsker ikke at nogen af os dør" sagde han og tog en dyb indånding for ikke at græde, selv om det ikke gik så godt og hans øjne blev fuldt med vand. han holder dem så tilbage for ikke at løbe ned af sine kinder
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Havet som eneste ven? - Andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Havet som eneste ven? - Andy
Tilbage til toppen 
Side 2 af 16Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 9 ... 16  Næste
 Lignende emner
-
» Det eneste sted....
» Ved havnen ved havet-Zean.
» en tur til havet -Emily
» Ensomheden ved havet -Eli
» sjæle i havet - Denice

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: