Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Havet som eneste ven? - Andy

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 3 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 05:34

Fie så på ham, og rystede på hovedet. "Jeg ved godt jeg ikke dør fysisk, men jeg overlever ikke indeni"sagde hun stille, og bed sig i læben. Hun så på ham, og stoppede ham igen. "Jeg ved du vil være tapper, og holde det inde, men tro mig, det er íkke sundt"sagde hun, og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 3 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 05:38

Andy træk lidt på skulderne "jeg er allerede død" hviskede han og gav et suk fra sig og så op på himlen, han vende sit blik ned mod hende igen "jeg vil ikke græde mere, vil ikke havde ondt på mine kinder og i ansigtet igen" sagde han selv om der løb en tåre ned af hans kind "han ønsker ikke at jeg lægger mig til at græde, for så ville jeg ikke stoppe" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 3 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 05:41

Fie så på ham, og bed sig i læben. "Lad vær med at være dum, jeg ved at han ville sige at man ikke skulle græde, men jeg ved også at han ikke vil havde at man skulle ødelægge sig selv indeni fordi det ikke kan komme ud!"sagde hun, og så på ham, med et roligt blik, der virkede meget sikkert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 3 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 05:43

Andy træk lidt på skulderne "desværre har jeg allerede ødelagt mig selv" hviskede han og lag sine hænder ned i lommerne og gik bare hurtigt videre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 3 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 05:45

Fie bed sig i læben, og så efter ham. Hun sukkede, og så ned igen."Hvorfor skal du være så kold over for mig, når jeg vil hjælp dig?"spurgte hun, og så stadig ned. Hun belev stående, og så mod jorden, imens hun havde lukkede øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 3 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 06:01

Andy vende stille sig om mod hende og sukkede "undskyld, jeg mener det ikke.. jeg vil bare ikke græde" hviskede han og stod bare helt stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 3 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 06:06

Fie bed sig i læben, og sagde ikke noget, hun vendte sig om, og gik hen til ham. Hun så op på ham, men så ned igen. Hun sukkede, og lænede panden mod hans brystkasse. "Okay"mumlede hun, og bed sig i læben. "Men jeg vil gerne, men kan ikke"sagde hun stille, og lukkede øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 3 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 06:09

Andy så ned på hende og nikkede, han tog en af sine tåre og lag den lige under hendes øje "nu gør du" hviskede han og prøvede at få et smil frem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 3 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 06:13

Fie så op på ham, og mærkede tåren trillede ned af hendes kind. "Tak, men jeg kommer aldrig til at græde"sagde hun, og bed sig i læben. Hen sukkeden, og krammede ham. "Men tak"sagde hun, og lød lidt mere glad i stemmen, men stadig trist.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 3 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 06:22

Andy smilte og lag sine arme omkring hende "nogle gange ville jeg ønske at jeg ikke græd" hviskede han og følte at han næsten ikke gjorde andet end at græde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 3 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 06:24

Fie bed sig i læben, og gemte sit ansigt ved hans jakke. "Det må du ikke ønske"mumlede hun ind mod hans jakke. Hun holdt lidt fast i hans jakke, da hun helst ikke ville have at han gik fra hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 3 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 06:25

Andy så ned på hende "så ønsker jeg ikke det" sagde han og trykkede sine læber mod hendes hår for at få hende til at slappe af, han begynde at nusse hende på ryggen imens
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 3 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 06:28

Fie pressede sig ind til ham, og bed sig i læben. "Jeg vil ikke være alene"sagde hun stille, og holdt stadig fast i hans jakke. Hun mærkede at han nussede hende, det fik hende til at slippe hans jakke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 3 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 06:31

Andy så ned på hende og rystede kort på hovedet "Fie du har mig.. du er ikke alene" hviskede han og nussede hende videre på ryggen, han tænkte lidt over hvad han skulle sige og bed sig kort i læben "hvis det er.. så må du godt komme hjem og bo lidt hos mig ?" sagde han og havde jo to værelser
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 3 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 06:41

Fie bed sig i læben, og så op på ham. Hun lyttede til ham, og så på ham med store øjne. "Mener du det?"spurgte hun, og bed sig i læben. Hun vidste ikke helt hvad hun ellers skulle sige. Havde han mon tilgivet hende, eller havde han bare ondt af hende?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 3 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 06:45

Andy så ned på hende og nikkede "ellers havde jeg nok ikke sagt det.. du er Dean's bedsteveninde og derfor vil jeg gerne prøve at blive venner med dig igen" sagde han selv om han viste at det ville blive lidt svært for ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 3 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 06:48

Fie så på ham, og smilte så lidt. "Mange tak Andy, jeg lover at være sød"sagde hun, og lagede armene om halsen på ham, og krammede ham. Hun bed sig i læben, og mærkede at hun blev lidt mere glad, fordi han gav hende en chance.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 3 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 06:49

Andy nikkede og lag sine arme omkring hende "jamen hvis du ikke er sød så låser jeg dig inde" sagde han og prøvede at få et grin frem fra hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 3 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 06:52

Fie smilte, og så på ham. "Det kunne du aldrig finde på at gøre imod mig"sagde hun, og grinede lidt. Hun bed sig i læben da hun hørte sit eget grin, det kom lidt bag på hende. Hun smilte dog lidt alligevel, og slap lidt krammet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 3 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 07:07

Andy nussede hende videre på ryggen og så ned på hende "så kender du mig ikke godt nok" sagde han og smilte stort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 3 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 07:19

Fie så på ham, og smilte glad. "nå så det gør jeg ikke"sagd hun, og prikkede ham på næsen. Hun smilte, og ville helst kysse ham af gælde over at hunhavde fået en chance til, og at hun måtte bo hos ham i noget tid. Mn hun gjorde det ikke, da hun vidste at han ville blive sur på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 3 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 07:29

Andy så ned på hende og smilte lidt "så mangler du bare at hente de ting du vil havde med hjem til mig, og jeg skal havde købt ind og alt muligt" sagde han og sukkede da han hadet og købe ind nogle gange
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 3 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 01:00

Fie så på ham, og nikkede. "ja"sadge hun og bed sig kort i læben. Hvad skulle hun have med? Hun smilte så lidt, og slap krammet. Hun så op på ham, og bed sig i læben. "Tak"sagde hun, og prikkede ham på næsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 3 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 01:24

Andy smilte svagt ned til hende og prikkede hende på næsen "det var så lidt" hviskede han og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 3 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 01:27

Fie smilte til ham, og tog hans hånd. "Hvis du går med mig hjem, og henter dé ting jeg skal bruge. Så kan jeg hjælpe dig med at købe ind?"spurgte hun, og så på ham. Hun havde intet i mod at hjælpe ham med at købe ind og sådanne ting, da hun jo selv gjorde det normalt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Havet som eneste ven? - Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Havet som eneste ven? - Andy
Tilbage til toppen 
Side 3 af 16Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Næste
 Lignende emner
-
» Det eneste sted....
» Ved havnen ved havet-Zean.
» en tur til havet -Emily
» Ensomheden ved havet -Eli
» sjæle i havet - Denice

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: