Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Solnedgang - Andy

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Solnedgang - Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Solnedgang - Andy   Solnedgang - Andy - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 00:24

Pludselig kom den lille rynke tilbage i panden på hende, fordi noget gik op for hende. "Du er bange for mig, er du ikke?" Hun så ingen grund til at han var bange for hende, men hun var trænet til at opfange skræk. Men hun havde bare slet ikke tænkt på det nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solnedgang - Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Solnedgang - Andy   Solnedgang - Andy - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 00:26

Andy så op på hende og hævede det ene øjebryn og rystede på hovedet, han tænkte lidt over om han skulle sige det eller ikke. da han ikke havde kendt hende i langtid, da havde han så heller ikke gjort med nogle af de andre vampyrer han kende "nej, jeg er ikke bange for dig.. men jeg er hmm.. bange for dine tænder" sagde han ærligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solnedgang - Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Solnedgang - Andy   Solnedgang - Andy - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 00:29

Så smilede hun svagt til ham, men sørgede for ikke at blotte tænderne. Hun forstod det godt, så derfor sagde hun ikke noget mere til ham. Det var faktisk lidt synd for ham, et sted som det her, hvor der var så mange vampyrer. Men de to racer måtte holde sammen, for der var intet had imellem vampyrer og dæmoner.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solnedgang - Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Solnedgang - Andy   Solnedgang - Andy - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 00:33

Andy så på hende og slikkede kort sine læber af med sin tungespids "det er derfor det godt kan være at jeg går væk hvis du blotter dine tænder for mig" sagde han ærligt og syntes at det var lidt pinligt men det var sådan han havde det, han havde prøvet at blive bidt og havde ikke i tankerne at prøve det igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solnedgang - Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Solnedgang - Andy   Solnedgang - Andy - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 00:51

Endnu et smil glimtede hen over hendes ansigt, da hun hørte hans ord. Hun ville ikke sige at hun var ked af at høre det, men hun mente heller ikke at det var noget godt. Hun kunne jo ikke tvinge ham til at droppe den skræk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solnedgang - Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Solnedgang - Andy   Solnedgang - Andy - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 00:54

Andy klappede på jorden ved siden af sig "sæt dig" sagde han og træk sin hånd derefter hen til sig, han sad bare helt stille og smilte til hende. da han ikke viste hvad han ellers skulle gøre, han lod sine fingere glide hen over sin kæbe og bed sig kort i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solnedgang - Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Solnedgang - Andy   Solnedgang - Andy - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 01:13

Hun holdte sine blå øjne på ham, imens hun elegant satte sig ned. Hun rettede på hendes shorts, så de igen sad perfekt. "okay," sagde hun bare, og så så op i himlen, med svagt sammenknebne øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solnedgang - Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Solnedgang - Andy   Solnedgang - Andy - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 01:15

Andy så bare på hende og smilte "hvilket ynglings dyr har du så ?" spurgte han om i en drillende tone, og rakte kort tunge af hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solnedgang - Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Solnedgang - Andy   Solnedgang - Andy - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 01:21

Hun dristede sig til at række tunge af ham igen, men sørgede for at skjule sige tænder. "Haha, sjovt var? Det må være et form for... kattedyr." Hun smilede svagt, da det næsten var det samme som hans svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solnedgang - Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Solnedgang - Andy   Solnedgang - Andy - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 01:24

Andy så på hende og prikkede hende på næsen, han hævede det ene øjebryn og så på hende "når okay, gaffel eller kniv ?" spurgte han om og prøvede at holde et grin inde, mens han mest lignede en lille skoledreng der ikke kunne sidde stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solnedgang - Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Solnedgang - Andy   Solnedgang - Andy - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 01:26

Curia stoppede sig selv i at bide ud efter hans finger, og i stedet prikkede hun tilbage på hans egen næse. "Gaffel." svarede hun hurtigt, da hun viste at det var bedst at svare på første inskydelse. Sådan var det altid for hende, det havde aldrig svigtet. Hun regnede mest af alt med endnu et dumt spørgsmål, men hun syntes det var ret så hyggeligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solnedgang - Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Solnedgang - Andy   Solnedgang - Andy - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 01:32

Andy så på hende og rykkede på sin næse af når hun prikkede på hans næse, han smilte bare og gav et grin fra sig. og nikkede af hendes svare og tænkte lidt over hvad det næste spørgsmål skulle være "fyre eller piger ?" sagde han og så bare lidt drillende på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solnedgang - Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Solnedgang - Andy   Solnedgang - Andy - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 01:35

De blå øjne var efterhånden blevet lige så barnlige som hans, hun kunne bare ikke lade være. Han var virkelig en hyggelig fyr. Men lige det spørgsmål, stillede hun altid et forkert svar på, lige meget hvad, så nu... nu svarede hun bare tvetydigt. "Lille bitte humlebi," grinede hun, og hentydede til Biseksuel, til begge dele.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solnedgang - Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Solnedgang - Andy   Solnedgang - Andy - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 01:40

Andy så på hende og grinte og nikkede "når lille bi" sagde han og klappede hende på håret, mens han prøvede at komme på et nyt spørgsmål. men kunne bare ikke finde på nogen "har ikke flere lige nu" sagde han og tog sin hånd til sig og tænkte videre over det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solnedgang - Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Solnedgang - Andy   Solnedgang - Andy - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 01:45

Hun kunne ikke lade være med at smile kærligt til ham. "okay, jeg tror jeg har et... mmm," Hun bed sig i læben, og tænkte på højtryk. "Bog eller avis?" Hun så stolt på ham, efter at have fundet et, så ligegyldigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solnedgang - Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Solnedgang - Andy   Solnedgang - Andy - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 01:48

Andy så på hende og tænkte lidt over det og læste ikke det store, og derfor ikke var helt sikker på det "helst ingen af dele, det er forskelligt når jeg gider læse" sagde han og prøvede at finde på et nyt spørgsmål
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solnedgang - Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Solnedgang - Andy   Solnedgang - Andy - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 02:01

Hun kluklo igen over hans svar, men hun forstod det. Hvad skulle de også læse for, og aviser... Hver sin smag, men hun var ikke lige til at læse særlig meget. Hun ville finde på et, for at give ham tid til at finde på et nyt, hvis han ville. "Grønsag eller frugt?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solnedgang - Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Solnedgang - Andy   Solnedgang - Andy - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 02:03

Andy så på hende og lag sig ned og grinte lidt og så op på himlen "frugt" sagde han og vende sit blik mod hende og smilte "menneskeblod eller dyreblod ?" spurgte han om og så tænkene på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solnedgang - Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Solnedgang - Andy   Solnedgang - Andy - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 02:10

Ja, det spørgsmål passede jo ret godt til hende. "Menneskeblod, men prøver at holde mig til dyreblod, selvom jeg ikke forstår hvorfor folk går så meget op i det." Det var et længere spøgsmål end hun havde regnet med, men det var vel okay.... "Hvad ville du helst have? Pels eller fjer?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solnedgang - Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Solnedgang - Andy   Solnedgang - Andy - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 02:26

Andy så på hende og lyttede på hvad hun sagde "desværre men jeg kan ikke forstå dem der drikke fra dyr ? altså hvorfor skal de altid gå udover dem ?" sagde han og mente det da han syntes nogle folk fortjente at blive dræbt, og de dræbte jo nok dyr i forvejen så han kunne ikke forstå det helt. men det var bare sådan han var og kunne ikke rigtigt lave om det på. han gav et stort grin fra sig og var ikke sikker "det ved jeg endelig ikke.. jeg kan bedst lide at ikke havde nogen af delene" sagde han og kunne ikke se sig selv med nogen af delene "nat eller dag ?" spurgte han om og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solnedgang - Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Solnedgang - Andy   Solnedgang - Andy - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 02:32

"Jeg forstår det heller ikke. Hvad har dyrende nogle sinde gjort os? De er vores konkurenter, derfor har vi næsten urydet alle rovdyrende." Hun kløede sig i nakken, og kneb øjnene lidt sammen. "Nej, det forstår jeg da godt." grinede hun. Personligt var hun da også ret glad for hendes hud. Hun ønskede i hvert fald ikke at blive hverken fugl eller andet dyr med pels. "Nat eller dag? Altså at du spørger om det?" Hun slog en perlelatter op igen, og kørte en hånd igennem sit hår. "Helt ærligt, nat selvfølgelig. Jeg er en vampyr."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solnedgang - Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Solnedgang - Andy   Solnedgang - Andy - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 02:38

Andy så på hende og smilte og nikkede imens "ja det er rigtigt" sagde han og kunne heller ikke forstå det, dyrene havde jo ikke gjort nået og kunne heller ikke gøre nået. han bed sig lidt i læben og nikkede og tænkte lidt over hvis han havde flere spørgsmål, men kunne bare ikke finde på nogle
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solnedgang - Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Solnedgang - Andy   Solnedgang - Andy - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 02:41

Dæmoner havde altid intreseret hende en del, næsten mere end menneskerne. De var ikke gennemfødt af natten, da de opførte sig mere som mennesker end som vampyrer. "Lys eller mørke?" spurgte hun nysgerigt, og rettede sin sidene stilling lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solnedgang - Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Solnedgang - Andy   Solnedgang - Andy - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 03:04

Andy tænkte sig lidt om og smilte "begge dele.." sagde han og havde ikke imod nogle af delene, da han havde det forskelligt fra dag til dag
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solnedgang - Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Solnedgang - Andy   Solnedgang - Andy - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 03:14

Nå, det hjalp så faktisk ikke særlig meget. "Okay, fisk, kylling eller firbenet?" Hun snakkede om mad, da hun jo godt viste at dæmoner også spiste menneskemad. Selv rørte hun det ikke med en ildtang, det smagte så ækelt!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Solnedgang - Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Solnedgang - Andy   Solnedgang - Andy - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Solnedgang - Andy
Tilbage til toppen 
Side 3 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Solnedgang x3
» solnedgang
» Solnedgang (Chace)
» Solnedgang // Zolg
» En dejlig solnedgang - Tommy

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: