Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Vild fest, det styrer bare!

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 7 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 19:28

Amy fik også Deans af og kyssede ham videre.
Hun var lidt nervøs, hun havde prøvet det før men det var rigtig mange år siden nu, men hvis det gjorde ondt ville hun bare ignorere det, fordi hun ville ikke stoppe, for hun var virkelig forelsket i Dean.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 7 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 00:32

Dean kunne mærke hun var nervøs
han lagde sig langsomt sig lidt længer ned på hende
"Er du sikker" sagde han imod hendes læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 7 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 01:07

Amy så på ham og tænkte lidt.
Hun bed sig i læben og nikkede så svagt, " ja jeg er sikker" sagde hun stille og smilte svagt til ham, men hun var stadig lidt nervøs
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 7 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 01:33

Dean nikkede han lagde sig lidt længer ned på hende
og trak sig langsomt ind i hende han kyssede hende igen og gjorder det så til et tungekys
han gled langsomt ud af hende og ind igen han gjorder det så det måske ikke ville gøre så ondt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 7 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 01:41

Amy kunne godt mærke at hun fik nærmest et stød fra ham da han kom ind i hende.
Men hun ignorerede det og kyssede med ham i tungekysset.
Hun holdte sine arme om hans nakke og kyssede stadig roligt med ham i tungekysset.
Amy nød ham virkelig meget og var glad for at hun havde sagt ja for hun kunne også mærke at han var forsigtig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 7 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 01:45

Dean trak sig ud igen og langsomt ind igen
han havde slet ikke lyst til og stoppede hun var bare for dejlig
han kyssede hende roligt vider i tunge kysset og nussede hende ned af hendes lår med den ene
hånd da den anden holdte ham oppe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 7 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 01:56

Amy havde det virkelig godt lige nu, Dean var bare så dejlig.
Hun kørte sin ene hånd ned på hans bryst og nussede ham der.
Amy kyssede stadig med i tungekysset og nød ham, * han må jo have prøvet det før, han er jo så dejlig og forsigtig* tænkte hun glad og kyssede og nussede ham videre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 7 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 01:59

Dean kyssede hende roligt vider i tunge kysset
han trak sig langsomt ud og forsigtig ind i hende igen
han havde prøvet det mange gang med sin gammle kæreste Hayley også slog ihjel
han var rigtig glad lige nu og følte sig rigtig godt til pas han nussede hende vider
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 7 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 02:05

Amy kyssede stadig roligt med i tungekysset imens hun nød ham.
Hun slap dog kysset, for at kysse ham ned af kinden, til hans hals hvor hun slikkede ham kort med tungespidsen og kyssede ham ned til hans skulder, hun så kort på ruden som var helt dugget, hun smilte kort og kyssede igen Dean på munden, hun nussede ham videre på brystet og holdte den anden hånd bag hans nakke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 7 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 02:08

Dean trak sig langsomt ud af hende og kyssede hende vider inden han slap
kysset selv om han ikke havde løst "Når skal vi se og få dig ud og have noget og spise" han kyssede hende blidt
og tog sine bukser og bluse på og rakte hende
hendes tøj
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 7 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 02:14

Amy sukkede lydløst og tog sit tøj på.
Hun smilte kort til ham og kyssede ham på kinden inden hun satte sig op på forsædet igen og så på ham, " det er vist heller ikke kun mig der skal have noget at spise" sagde hun og hentydede til hans svag sorte øjne og smilte svagt til ham, hun så ud af foruden selvom hun ikke kunne se så meget, " det blev vist til mere end et kys" mumlede hun stille og tænkte lidt, men hun var faktisk også ret glad for det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 7 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 02:17

Dean lo kort og kiggede på hende da bilen var tændt begyndte han og kører
"Ja undskyld" sagde han lavt "Jeg håbede ikke det gjorder ondt" han kiggede kort
på hende og sætte sangen på igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 7 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 02:21

Amy trak kort på den ene skulder og smilte til ham igen.
"Det gør ikke noget, jeg fortryder ikke noget og det gjorde ikke ondt for jeg har prøvet det før" sagde hun og smilte svagt til ham igen og så ud af ruden igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 7 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 02:24

Dean skiftede gear og smilede
"Det var godt" han nussede hende på låret med den ene hånd
og kiggede ud af ruden og de kørte stadig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 7 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 02:28

Amy smilte og fugtede sine læber.
Hun tog hans hånd som nussede hendes lår og flettede sine finger ind i hans og lagde deres hænder og hendes lår, hun så kort men smilende på ham og så derefter ud af ruden igen og tænkte lidt, * føler han mon det samme for mig?* spurgte hun sig selv i sine tanker og mumlede noget utydeligt igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 7 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 02:32

Dean smilede og kyssede ders flettede hænder på hendes hånd og lagde dem
på hendes lår "Du mumler meget min pige" sagde han med et smil
" vil du være sammen med mig
altså som kærester." sagde han spøgernde da han havde stor følser for hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 7 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 02:36

Amy så på ham og grinte kort og tænkte så lidt.
"Ja, jeg mumler mange ting, og de er ikke alle sammen vigtige" sagde hun med et skævt smil og tænkte lidt igen.
Hun så lidt overrasket på han og smilte så varmt og nikkede, " ja det vil jeg gerne" sagde hun og kyssede hans hånd som hendes hånd var flettet ind i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 7 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 02:40

Dean smilede stort
og nød hendes kys
"Det er jeg rigtig glad for" sagde han med et smil
"Når men nu er den sure tid kommet hvor skal jeg sætte dig af henne skat" sagde han lidt
trist men stadig med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 7 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 02:47

Amy så rundt og kiggede så hurtigt på Dean igen og smilte tænkende.
"Jeg kunne jo ved et "uheld" glemme min jakke i din bil også kunne du komme ned med den til mig når du har tid" foreslog hun og grinte lidt.
Hun så kort rundt igen, " du kan bare sætte mig af her, jeg skal nok klare mig, jeg er jo trosalt ikke særlig hjælpeløs skat" drillede hun og grinte lidt igen inden hun smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 7 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 02:49

Dean smilede
"Ja glem du den bare" sagde han grinede og lavede et ryk med begge øjenbryn
"Okay skat..Er du nu helt sikker" drillede han og stoppede bilen
og bøjede sig frem og kyssede ømt hendes kind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 7 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 02:59

Amy smilte og grinte lidt igen.
"Det gør jeg så" sagde hun og smilte til ham
Hun tænkte lidt, hun så sig kort om og vendte så blikket imod Dean igen og kyssede ham på hagen, " Ja skat jeg er sikker" sagde hun og smilte igen, hun tog sin jakke af og lagde den over sædet og åbnede døren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 7 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 03:00

Dean smilede
"Hey..skal jeg jeg ikke have et farvel kys min pige" sagde han spøgernde
og drillende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 7 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 03:06

Amy vendte hovedet imod Dean og smilte.
"Har jeg måske sagt farvel endnu skat" sagde hun og smilte igen.
Hun lænede sig over til ham og kyssede ham kort men ømt på munden og smilte til ham igen og nussede ham på kinden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 7 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 03:08

Dean kyssede hende ømt tilbage
"Næ det havde du vel ikke" sagde han med et smil og tog hendes hånd hun nussede ham
med og kyssede den og kiggede så på hende
"Vi ses skat pas på dig selv" Han slap hendes hånd og kiggede alvorligt på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 7 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 03:14

Amy himlede med øjnene og smilte igen til ham.
"Bare rolig skat, jeg passer altid på mig selv, bare ikke altid på den samme sikre måde" sagde hun og smilte drilsk til ham, hun kyssede ham hurtigt på kinden og steg ud, hun kiggede kort på Dean og vinkede svagt til ham, før hun lukkede døren og gik roligt hen af gaden og forsvandt ind i en gyde

//Out Razz //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vild fest, det styrer bare! - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 7 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vild fest, det styrer bare!
Tilbage til toppen 
Side 7 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: