Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Vild fest, det styrer bare!

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 4 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 03:24

Amy dansede stadig sammen med pigen, men hun følte sig mindre tryg af ikke at være tæt på Dean.
Hun vendte blikket på ham igen og smilte svagt til ham, men hun viste at han sad og snakkede med den anden vampyr.
Pigen hun havde danset med var lige gået et øjeblik og kom nu tilbage med to drenge, hvor pigen snakkede til den ene og den anden dreng snakkede til Amy og hun følte sig tvunget til at svare, men gjorde det for høflighedens skyld.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 4 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 03:26

Han rystede på hoved, "Jeg kan bedre lide det der er inde i posen" sagde han lidt ligegyldigt, men dog kom hans syge smil igen da han nu havde fået bekraftet at Dean ville bemærke(holde øje med) han hvergang de nu ville mødes.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 4 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 03:28

Dean sukkede da drengen snakkede med Amy
og på en måde blev han jaloux..Dean kørte hans blik over på
Donnie igen "Ja det er sikkert også godt for dig" han sukkede og smilede sygt tilbage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 4 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 03:32

Amy kom lidt efter løbende over til Dean og gemte sig lidt bag ham.
"Øhm.. tror du mennesker tager det personlig hvis de bliver slået?" spurgte hun og skar ansigt
Hun så op på Dean og kort over på vampyren ved siden af ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 4 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 03:33

Han kiggede overraked på hende
og trak på skulderne "Det ved jeg ikke" sagde han med et skævt smil og så så hen på Donnie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 4 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 03:37

Han nikkede bare til hendes svar hvorefter han drak det sidste i sin falske.
Og så at de to af de drenge hun havde snakket med begyndte at gå over mod Donnie Dean og Pigen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 4 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 03:39

Amy gemte sig helt bag ved Dean, da drengen og hans ven var på vej over til dem.
Hun sukkede lidt og håbede at de bare ville gå deres vej, men det så ikke sådan ud, " lad os bare sige at jeg slog den ene fordi han tog på mig" mumlede hun og tænkte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 4 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 03:41

Dean rejste sig men stadig så hun stod bag ham
han knyttede nævnerne og gjorder klar til og beskytte hende
Dean var rigtig stræk og var rigtig god til kamp sport
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 4 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 03:48

Amy´s hoved kom lidt frem bagved Dean og tænkte lidt.
Hun lukkede øjnene og ragte sin ene hånd frem imod drengene og rettede sin hånd op.
Amy mumlede lidt igen, hvorefter hun åbnede øjnene igen og drengene var begge lyst op i et svagt smil og vendte sig for at gå tilbage til sine venner.
Amy sukkede og tog hånden ned igen, men hun støttede med den ved baren, da hun blev lidt svimmel, det var lang tid siden at hun havde brugt sin evne, og det var hårdt for hende at bruge den, hvis der var mere en en følelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 4 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 03:50

Han sukkede da han så hvad der var ved at ske, men rejste sig ikke for at slås eller noget kun hvist drengene rørte ved ham ville han more sig med at sprakke deres ansigt i stenmuren for at sige det pænt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 4 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 03:51

Dean vendte sig om mød hende og sætte sig ned igen han holdte
om hende da han kunne se at hun blev lidt svimmel
"Er du Okay" spurte han nervøst
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 4 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 03:53

Han løftede øjenbrynene i det at Dean lavede denne lille bevægelse, *Det er en AF hayleys* tæntke han forbløffed men det forsvandt hurtigt igen da han ikke kunne se Vendekita mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 4 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 03:57

Amy lukkede kort øjnene og så så på Dean og nikkede med et svagt smil.
"Ja jeg har det fint, jeg skal bare vænne mig til at bruge min evne igen og det tager også lidt hårdt på mig at bruge den på mere end en person, men jeg klarer mig" sagde hun og smilte svagt igen og så stadig på Dean.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 4 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 04:02

Dean nikkede kort og havde stadig armen om hende da han så over på Donnie
"I har ikke mødt hinanden vel" sagde han spøgernde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 4 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 04:04

"Ikke i det her århundred" sagde han imens han rystede på hoved.
Hans Metalliske grå øjne stirrede længe på de to før de fjernede sig fra den og vendte sig til flasken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 4 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 04:06

Amy så kort over på vampyren og rystede så på hovedet.
"Nej det er første gang jeg ser andre vampyrer" sagde hun og holdte nu også om Dean, hun satte sig langsomt ned på hans skød selvom hun ikke viste om det var okay, men hun ville gerne flytte sig hvis han ikke ville have det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 4 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 04:12

Dean nikkede og lød hende sæt sig
"Okay" sagde han svagt og kiggede kort på Donnie og så på Amy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 4 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 04:14

Han sukkede og lod tankerne falde over på sin søster.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 4 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 04:16

Dean nussede hende på rygen og kiggede så hen på Donnie
Der lignede en der ikke havde det for godt
"Hey Donnie er du okay" Sagde han spøgernde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 4 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 04:16

Amy så tænkende på Dean, men smilte så svagt.
"Har du arbejde?" spurgte hun nysgerrigt og smilte stadig svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 4 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 04:19

Han kiggede længe på ham uden at svare, "Helt fint" sagde han bestemt.
De seneste dage havde været noget lort og nu hadede hans søster ham også.
Hayley var væk, og Kala oG Evelyn ja det hadede ham også.
Han kunne ikke lade være med at smile da han tænkte på de to engle Kala of Evelyn,m
det havde været så sjovt at torture den Kala i domkirken og Evelyn på legepladsen og i skoven.

//HHvem spørger du//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 4 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 04:21

//Jeg spørge Dean, for det er ham hun ser på//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 4 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 04:23

Dean kiggede hen på Amy igen
"Ja jeg er træner i styketræning og så maler jeg" han smilede til hende
"Hvad med dig" sagde han spøgernde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 4 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 04:25

//Okay hehe regnede jeg også med//

Donnie kiggede irreteret på de to unge vampyre, han begyndte at knurre men ikke så man kunen se det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 4 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 04:26

Amy smilte og rettede sig lidt op imens hun stadig sad på Dean skød.
"Øhm.. jeg er model også synger jeg også i mit eget band, hvad maler du?" spurgte hun nysgerrigt og smilte igen, hun kunne godt lide kunst, selvom hun ikke havde forstand på det, og hun tegnede ikke engang selv, men hun havde altid synes kunst var smukt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vild fest, det styrer bare! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vild fest, det styrer bare!
Tilbage til toppen 
Side 4 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» En vild fest - sariel
» Vild fest //Dawn//
» Aldrig sikker ved en vild fest.
» vild fest og druk//Danni//
» Druk og vild fest hell yeah!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: