Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Vild fest, det styrer bare!

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 02:28

Dean smilede kort
"Jeg kan kun give dig ret" han har en meget veltrænet over krop
og da hun nu var så tæt på ham ville hun kunne mærke at han var klar til og passe på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 02:34

Amy smilte svagt og kiggede kort rundt.
Hun tøvede lidt men vendte så blikket ned på hans bryst og lagde derefter hovedet rolig på det og sukkede svagt.
Amy kunne godt mærke hans følelse, det var en blanding, men en af dem var beskyttende. Hun viste at den følelse var der fordi han ville passe på hende, hun rykkede lidt på sit hoved imens det lå på hans bryst og lukkede kort øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 02:36

Han smilte over hele ansigtet sig velkendte syg kolde ligegyldige smil.
Han gik ind i menneske mængden bogstaveligt sådan at mange af de danse blev skubbet til side, da han kom op i baren så han ud af øjen kråven Dean med en pige, men det var ikke rigtigt lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 02:38

Dean smilede og lægede begge arme om hende
og nussede hende blidt på rygen
da volbeat begyndte det musik han elskede mest i hele verden men han
ville heller beskytte hende end danse
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 02:39

//Sådan volbeat så du jo ikke helt så slem Dean!!!!//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 02:40

Da V så Donnie sukkede hun lavt, og overvejede at smutte før han så hende. Hun vidste godt at han vidste at hun var der men derfor kunne hun vel stadig nå at gå? Disse tanker fløj igennem hendes hoved men hun blev stående hvor hun var og betragtede de to fra før
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 02:42

Amy smilte svagt, da Dean lagde armene om hende.
Hun havde begge sine hænder imod hans bryst og tænkte lidt.
Amy kunne dufte at den anden vampyr nærmede sig, det gjorde hende lidt mere nervøs
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 02:42

//Haha Donnie!!!!!// Jeg er ikke slem Razz //

Dean tøvede lidt men løftede hende op i hans arme
"Hey rolig" han mærkede hun var nervøs
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 02:46

//Bare vent til jeg får dig til at danse på borderne XD Ej det var mest sådan en joke du ved//'


Han nikkede til en tjerner som stod i baren, "Smirnoff" det var det eneste han sagde, efter efter han vendte sig og kiggede direkte på Vendekita.

//ved ikke om jeg har stavet det rigtigt//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 02:49

Amy så lidt overrasket på Dean over at han løftede hende.
Hun holdte den ene hånd ved hans nakke og smilte svagt til ham, " jeg er altid rolig, bare ikke når jeg møder andre vampyrer som måske ikke ser venlige ud" sagde hun stille og så tænkende ned og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 02:50

Han nikkede "kom vi går over i baren"
Dean havde hende i armen og gi over til baren og sætte sig med hende på skødet
"Så" sagde han med et smil og nikkede til Donnie

//Det er lige meget vi ved hvad du mener..Haha danser på borderne xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 02:56

Han vente sig da nogen kom op mod baren, han så Dean nikkede til han.
Men han smilte bare lidt mere hvorefter han nikkede kort.
Tjeneren kom med en hel flaske af det han havde bestilt, da de kendte ham kunen de lige så godt give ham det han altid bad om.
Han tog en slurk af flasken hvorefter han kiggede på de to andre igen.
Bag havde han i baghoved hvorfor Vendekita gemte sig for ham.
Han smilte da han havde tænkt den tanke hun syns jo han var ravende sindsyg.
Lige som de fleste andre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 02:57

Amy sad og lænede sig ind mod Dean, det synes hun var mest trygt.
Hun så kort hen på den anden vampyr, og studerede ham lidt, hun viste at hvis han blev vred eller prøvede på noget så kunne hun altid styre hans følelser, hun holdte den ene arm om Dean og mumlede noget uhørtligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 03:00

V stod hvor hun havde stået hele tiden og betragtede dem alle tre. Hun sagde ikke noget men holdt lidt ekstra øje med Donnie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 03:00

Dean hørte hun mumlede noget han smilede og nussede hende på rygen
"Hvad siger du" sagde han lavt ned i hendes hår
da tjenern kom
"Hvad vil du have" sagde han med et smil til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 03:04

Amy så på Dean og smilte svagt hvorefter hun rystede på hovedet.
"Ikke noget særligt" sagde hun og smilte svagt igen.
Hun så kort på tjeneren, men vendte hurtigt blikket på Dean igen og smilte svagt, " jeg behøver ikke noget, mange tak, men jeg springer over lige nu og jeg har også selv penge" sagde hun og smilte svagt igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 03:06

Dean smilede og kiggede på tjeneren
"Vi skal ikke have nogt" Sagde han ed et smil
"Ja men jeg har for mange af dem" sagde han med et skævt smil
Han kiggede over på Donnie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 03:09

Amy grinte svagt og følte sig lidt bedre tilpas.
Hun rettede sig lidt op, men hun sad stadig på hans skød.
"Tror du ikke også at jeg har det, det er derefter jeg aldrig lader nogen bruge penge på mig" sagde hun og smilte skævt til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 03:11

Der kom en mand over til Donnie, han kendte ham og hviste hvad det hvor, han kiggede rundt for at se om der var noget politi eller noget hvorefter han gav ham nogen penge og manden gav Donnie en hvid pose med noget i.
Den forsvandt ned i Donnies lomme.
Manden forsvandt ind i menenske mængden og Donnie havde hande allrede drukket halvdelen af hans smirnoff flaske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 03:12

Dean havde stadig sit blik på Donnie
Da han svarede "Okay" sagde han med et smil og kiggede kort på hende inden han kiggede på Donnie igen
Dean så det hele og rystede let på hovedet af Donnie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 03:16

Han havde sidder og kigget ned i bordet noget tid kiggede han over på de to som var begyndt at irretere ham lidt.
Men alligevel vendte han sig om for at se Vendekita.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 03:17

Amy så kort på vampyren og tænkte lidt.
En af de piger Amy havde danset sammen med for noget tid siden, kaldte på hende at hun skulle komme ud af danse med hende igen, "jeg går lige i få min. men det kan du sikkert godt klare" drillede Amy og så kort på Dean inden hun rejste sig og løb roligt men lidt elegant over til pigen og begyndte at danse sammen med hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 03:18

Dean smilede til hende
hvor efter han gik over til Donnie
"Hejsa" sagde han med et smil og kiggede ud på Amy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 03:20

"Jamen hej" sagde han og vendte det tunge blik fra Vendekita til Dean.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 03:22

Dean kiggede væk fra Amy og over på Donnie
"Der er noge der godt kan lide hvide ting i poser var" han kiggede kort på Donnie og så ned på den pose han havde i hånden og så ud på Amy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vild fest, det styrer bare! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vild fest, det styrer bare!
Tilbage til toppen 
Side 3 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» En vild fest - sariel
» Vild fest //Dawn//
» Aldrig sikker ved en vild fest.
» vild fest og druk//Danni//
» Druk og vild fest hell yeah!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: