Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Vild fest, det styrer bare!

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 04:28

Dean smilede
"Model nice..Hm jeg maler Huse og værelser og billeder når jeg er i dårligt humør" sagde ham med et smil og kiggede
hen på Donnie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 04:32

Pluselig sad Ribanalon ved siden af Donnie, hun havde lænet sig sådan at hun hvilede på bardisken, "Hvad laver du her Donnie" sagde han Metallisk, hun lignte Donnie utroligt meget og hendes øjne var lige så kolde og uhåndgribe lige som hans.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 04:33

Amy smilte svagt og tænkte lidt.
"Jeg er stadig ved at lære at stå rigtigt på mine billeder, der er mange dernede som er meget bedre til det end mig, men det er også noget nyt jeg er begyndt på, hm.. maler du ikke når du er i godt humør?" spurgte hun nysgerrigt og smilte svagt igen, hendes blik røg også hen på Donnie lidt efter og den anden vampyr som også var kommet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 04:36

Dean kiggede på pigen der kom og så så hen på Amy for at svar
"Okay..Hmm nej kun huse " sagde ham med et skævt smil
og nussede hende igen på rygen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 04:41

Amy smilte svagt og nød hans nussen.
Hun nussede ham lidt på armen, også så tænkende lidt rundt, " undskyld men jeg bliver nok nød til at gå hjem nu, ikke fordi jeg skal nå noget, men jeg har noget jeg lige skal have gjort" sagde hun og smilte svagt, hendes grå/blå øjne var begyndt at blive svagt røde og hun rejste sig fra Dean
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 04:43

Han vendte sig ligegyldigt mod sin søster, "Det samme som jeg bleger" sagde han i en metallisk tone.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 04:45

Dean rejste sig og tog fat i hendes arm
"Må jeg så ikke køre dig" spugerte han spøgernde da
hans grå øjene var på vej til og blive sorte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 04:53

Hun betraktede han vampyren så tydeligvis var i elskov med den anden, et svagt og lumsk smil kom på hendes læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 04:56

Amy tænkte lidt og bed sig i læben.
Hun var ikke meget for at andre så hende jage og specielt ikke dræbe selvom det var andre vampyrer der var i nærheden, hun følte sig bare som en anden når hun jagede, men hun følte ikke at hun kunne afvise Deans forslag og nikkede så og smilte svagt, " jo det må du godt" sagde hun og smilte svagt igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 04:59

Dean smilede og tog hendes hånd
"Så kom" sagde han med et skævt smil og begyndte og gå ud mød sin bil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 05:34

Amy´s øjne blev lidt rødere imens de gik over til hans bil.
Hun stoppede så med at gå, " jeg håber ikke at du har tænkt dig, at vi skulle jage sammen, for jeg er ikke særlig rar at jage med" sagde hun stille og så tænkende på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 05:37

Dean stoppede op og slap hendes hånd
"De er helt fint jeg sætte der af et sted og køre et andet sted hen men det koster " ham smilede
svagt og sætte sig ind i bilen og løftede begge øjenbryn en hurtig gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 05:44

Amy sukkede og smilte svagt.
Hun satte sig ind i den anden side og så på ham, " hvad koster det?" spurgte hun nysgerrigt og smilte svagt til ham igen, hun så kort ud af vinduet og så så tilbage på Dean igen og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 05:46

Dean lo kort og startede bilen han sætte en pegefinger på sine læber og kiggede
på hende og lo kort igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 05:49

Amy fattede det først da han pegede på sine læber.
Hun blev lidt overrasket over det, men smilte bare skævt, " vil du så have betalingen efter eller før i kører?" spurgte hun nysgerrigt og smilte skævt igen, hun lænede sig lidt tilbage i sædet, men så stadig på Dean
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 05:52

Han lo kort
"Jamen det valger du" sagde han med et skævt smil og tændte musiken i bilen
på den sang de begge elskede og kiggede på hende igen



//Savage Garden You Can Still Be Free With Lyrics //(Sangen)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 05:59

Amy smilte varmt over musikken, hun følte sig godt tilpas med den sang.
Hun så på Dean, med sine svag farvede røde øjne, og smilte svagt, hun lænede sig hen til ham.
Amy var ret tæt på hans ansigt nu og smilte svagt til ham igen, " jeg synes vi skulle udnytte situationen til at jeg betaler nu, imens min yndlings sang er på, så kan det også være at det bliver lidt bedre" sagde hun og grinte svagt imod hans ansigt, hun kunne mærke hans ånde svagt på hendes ansigt, selv den duftede rigtig godt, hun så ham kort i øjnene og smilte svagt igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 06:02

Dean kiggede på hende og smilede og får hun ikke skulle strake sig så meget
tog han hende og løftede hende op på hans skød
"Jamen godt så" han nussede blidt hendes kind og og lød den glide ned på hend hage
og trak hende blidt hen til hans ansigt og kyssede blidt på munden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 06:06

Amy kyssede blidt igen.
Hun lagde roligt amene rundt om hans nakke.
Amy var overrasket over hvor godt det endelig føltes at kysse Dean, hun troede bare at det var et hurtigt kys også var det var det, men sådan var det ikke, det var helt modsat, han kyssede så hun ikke havde lyst til at slippe hans læber igen.
Hun nussede ham lidt i nakken med den ene hånd, og kyssede blidt videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 06:09

Dean blev overrasked over hun ikke stoppede kysset
Så han tog chancen og uvide det lidt han havde lukket øjene og nød hendes kys
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 06:15

Amy fulgte ham med at udvide kysset lidt.
Hun kunne ikke stoppe med at kysse ham, han var for dejlig til at hun ville stoppe.
Men da hun tænkte det stoppede hun kysset og så på ham og bed sig lidt i læben, " undskyld det var vist mere over din grænse, måske er det fordi jeg er tørstig" løj hun og smilte svagt, hun så væk for ikke at få øjenkontakt med ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 06:19

Han åbnede langsomt øjene og kiggede på hende og nussede hende så det ene lår
"Hey det var okay" han tog blidt om hendes hage og drejde hendes hovede så de så på hinanden inden
han kyssede hende igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 06:24

Amy kyssede roligt igen og lukkede øjnene.
Hun tog igen hænderne om bag nakken på ham, men denne gang røg en af dem op i hans hår og nussede ham der.
Amy kunne ikke stoppe med at kysse ham, hun viste ikke hvorfor, kunne hun virkelig være faldet for ham så hurtigt?? det kunne da ikke være muligt.. Hun viste også at han ikke allerede selv følte det samme, de havde jo næsten lige mødt hinanden, men alligevel sad de og kyssede hinanden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 06:27

Dean tog tøvnde sin hånd ned til hendes lår
og hev hende lidt op imens han kyssede hend
og han var på vej om på bag sedet hun skulle bare sige stop så stoppede han
de havde jo som sagdt lige mødt hínanden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 06:32

Amy lod ham hive hende lidt op.
Hun kyssede ham roligt videre, hun nussede ham i håret med den ene hånd.
Den anden hånd lå bag hans nakke og nussede ham også der.
Lige nu føltes det slet ikke som om de lige havde mødt hinanden, det føltes for hende som om de havde kendt hinanden i meget lang tid, eller var det måske bare sådan man følte når man var vampyr??
Amy ville ikke have svar på det lige nu, lige nu ville hun bare kysse Dean
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vild fest, det styrer bare! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vild fest, det styrer bare!
Tilbage til toppen 
Side 5 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» En vild fest - sariel
» Vild fest //Dawn//
» Aldrig sikker ved en vild fest.
» vild fest og druk//Danni//
» Druk og vild fest hell yeah!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: