Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Vild fest, det styrer bare!

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 00:39

Han smilede og lyttede selv
"Ja hun er ret god til høje toner men det er jeg sikker på du også er"
Han smilede varmt til hende og han vidste godt han flirter med hende men det havde han lyst til
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 00:43

Amy viste godt at han flirtede med hende, og det var enda uden at hun brugte sin evne.
Hun smilte sødt til ham og bed sig lidt i læben, " hvis du er sikker på det, så kan jeg da synge for dig en dag, eller lade dig høre en af de cd´er jeg har lavet" sagde hun og smilte drilsk.
"Har du en evne? og hvis du har hvad er det så?" spurgte hun nysgerrigt og smilte igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 01:27

Dean smilede og kiggede på hende "Det vil jeg meget gerne..Høre dig synge..Det kan man da ikke sige nej til" Han slap lansomt hendes hånd da de holdte i hånden..Men holste stadig om hend med den anden arme for hun ikke skulle falde.Han lavede en ring af is og sætte den på hendes finger "Ja kan alt med is og kulde som jeg vil" sagde han med et smil "Hvad med dig har du en evne"
Sagde han med et sødt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 01:32

Amy betragtede den is ring han havde lavet.
Hun smilte sødt til ham, " du er dygtig, for den er rigtig flot" sagde hun og smilte igen.
Amy bed sig tænkende i læben og smilte så svagt, " min evne er lidt svær at forklare, øhm.. jeg kan styre folks følelser og bare rolig jeg har ikke gjort det på dig og har heller ikke tænkt mig at gøre det" sagde hun og sendte ham et smil igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 01:37

Dean smilede kort og bed sig i læben
"Argh det var godt..Ja bare rolig den smelter ikke" sagde han med et smil og tog hendes hånd da musik spille
lidt hurtiger men han dansede bare som de gjorder før
https://www.youtube.com/watch?v=kw5s3CB_1pE
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 01:44

Amy sendte ham et smil da han sagde at den ikke smeltede.
Hun lyttede kort til musikken da den skiftede igen, men hun lod sin opmærksomhed ligge på Dean, " har du altid boet her eller er du ligeså ny som mig" sagde hun og smilte skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 01:47

Dean smilede tilbage
"Jeg er ny ligsom dig" hun kiggede lidt på ringen og smilede kort og kiggede hurtig op på hende igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 01:49

Amy nikkede og smilte svagt.
"Hvor kommer du så fra, jeg kan høre at du har en svag accent" sagde hun og smilte svagt igen, hun så også kort på sin ring og smilte svagt for sig selv, og vendte blikket på Dean igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 01:51

Han smilede og lavede et ryk med begge øjen bryn og slikkede sig over læberne
"Chicago " sagde han med et stolt smil og drejede en hurtig gang rundt med hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 01:56

Amy smile og nikkede.
"Sejt, men jeg har aldrig selv været der" sagde hun og smilte igen.
Hun grinte lidt da han drejede rundt med hende, og smilte igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 01:59

Dean lo kort
og kiggede på hende
"Det var det vel" han sukkede glad og smilede til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 02:04

Amy smilte svagt og tænkte lidt.
"Jeg kommer fra Frankrig, en ret larmende by synes jeg selv" sagde hun og smilte igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 02:07

//Nu bliver det sjovt//


Donnie kom ind af Clubben døre hvorefter han spejdede efter en helt bestemt person.
Dog var der en kendt duft og en meget ukendt duft i clubben mørkerum hvorefter det fik et stort og sygt smil frem på hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 02:09

Dean duftede Donnie men kiggede bare på Amy
"Når kan du lide din ring" Sagde han med et skævt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 02:10

V kom ind i rummet. Hun så sig lidt omkring før hun gik hen til væggen hvor der ikke var så mange. Hun lænede sig op ad væggen og samlede tankerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 02:12

Amy duftede 2 andre vampyrer, men så kun på Dean.
Hun nikkede og smilte, " ja den er rigtig flot, jeg elsker den" sagde hun og smilte skævt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 02:13

Dean smilede stort
"Det var godt" han kiggede rundt men blikked røg hurtigt over på amy igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 02:15

V stod og betragtede dem, mens hendes tanker var alle andre tænkelige stedder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 02:15

Amy smilte og tænkte så lidt.
"Gad vide hvem de andre vampyrer er" sagde hun tænkende og vendte kort blikket rundt blandt menneskerne, men det røg hurtigt tilbage på Dean.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 02:16

Han duftede ind igen "Vendekita" sagde han lavt imens hans smil blev større.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 02:16

Dean kiggede rundt
"Hmm jeg kender kun den en duft" han sukkede og holdte lidt beder fast i hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 02:20

Hun spejdede rundt i lokalet da hun hørte sit forhadte navn "Så kald mig dog V for pokker" mumlede hun og ledte efter personen det havde sagt det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 02:20

Amy lagde godt mærke til at han holdte bedre fast i hende, det gjorde hende lidt nervøs.
" Jeg har på fornemmelsen at den ene ikke er venlig eller er det bare mig??" spurgte hun lidt nervøst og rystede kort i kroppen, hun hadede at slås, så hun håbede ikke at det udvikklede sig til det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 02:22

Han kiggede på hende '
"Hey rolig..Der sker ikke noget jeg ved ikke om han er venlig men han kan ikke lide mig tror jeg" han bed sig i læben og holdte hende stadig ind til sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest, det styrer bare! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 02:25

Amy tænkte lidt og smilte så svagt.
"Jeg tror ikke at der er mange han vampyrer der bryder sig om hinanden, de ser nok hinanden som modstandere tror jeg" sagde hun og var glad for at Dean var her, hvis hun havde været her alene med den følelse så var hun nok gået sin vej.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vild fest, det styrer bare! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest, det styrer bare!   Vild fest, det styrer bare! - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vild fest, det styrer bare!
Tilbage til toppen 
Side 2 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» En vild fest - sariel
» Vild fest //Dawn//
» vild fest og druk//Danni//
» Aldrig sikker ved en vild fest.
» Druk og vild fest hell yeah!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: