Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Marcus hjælp

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 15 Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 07:13

Hun grinte svagt og blev liggende
"Bare tro på den skat" sagde hun glad og smilte til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 15 Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 07:25

Marcus rystede bare smågrinene på hovedet og smilte svagt
Han så kort på hende, før han rejste sig fra sofaen og gik over i en skuffe og tog en æske op
Marcus vendte sig igen mod Hayley og gik tilbage til hend og satte sig på sit ene knæ og holdte æsken op
Han tænkte lidt først, men sagde så, " Hayley, jeg elsker dig utrolig højt, og vil være sammen med dig resten af mit liv, så vil du gifte dig med mig, jeg ved det er tidligt når vi kun har kommet sammen i 2 månder, men det føles rigtigt" sagde han og smilte svagt og åbnede æsken og viste hende hendes ring

http://www.gratis-fest.dk/Vielsesringe.jpg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 15 Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 07:28

Hayley kiggede overrasket på ham hun smilte stort
og rødmede let hun nikkede og var helt mundlam hun begyndte langsomt og græde af lykke
hun krammede ham og sagde så "Meget gerne" hun kyssede ham på munden og nussede ham
på kinden hun følte sig som verdens heldigste kvinde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 15 Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 07:33

Marcus lagde armene og grinte af glæde
Han havde slet ikke troet at hun ville sige ja, det gjorde ham simpelthen så glad, han kyssede hende igen og nussede hende med den hånd på ryggen som ikke holdte æsken, han slap lidt efter kysset og tog hendes ene hånd og kørte ringen ind på hendes ringefinger og kyssede derefter ømt hendes hånd og smilte varmt til hende og krammede hende igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 15 Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 07:46

Hayley smilte varmt tilbage hun
nød hans kys og krammede ham tilbage hun stoppede med og græde af glæde
og slap krammet og tørte tårene væk
"Du og jeg for altid" sagde hun glad
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 15 Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 09:04

Marcus smilte svagt og nussede hende på kinden
"Ja det er både spændene og skræmmende at tænke på ikke" drillede han og kyssede hende på kinden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 15 Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 09:06

Hun lo kort "Du driller og hvem pleger og vinde" sagde hun glad
og nød hans kys hun kyssede hans hånd den med ringen og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 15 Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 09:13

Marcus smilte skævt og trak på skulderen
"Hmm, det gør jeg" drillede han og grinte kort, han nød hendes kys og kyssede hende igen på kinden og sukkede lettet over at kunne være sammen med hende for altid
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 15 Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 09:18

Hu lo kort
"Åhh nej nu skal jeg jo have kjole på " drillede hun og nød hans kys
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 15 Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 09:20

Marcus rynkede kort panden og grinte derefter
"Åh nej, totalt katastrofe, jeg skal have smoking på og ligne en idiot" drillede han og grinte igen
"Skat, du vil se fantastisk ud i brudekjole, det er jeg 110 % sikker på" sagde han og kyssede hendes finger der hvor ringen sad
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 15 Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 09:27

Hun grinte lidt og rystede på hovedet
"Nej ikke ved siden af dig..Du vil se herre godt ud i den smoking" hun smilede og nød hans kys
"Så må jeg spøger kala om hun vil hjælpe mig med og finde en kjole " sagde hun og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 15 Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 09:30

Marcus grinte svagt og rystede på hovedet og så på hende
"Nej, jeg vil ikke, je vil se helt anderledes ud end jeg plejer og så skal jeg sikkert have slikhår" sagde han og skar ansigt og grinte igen
Han smilte svagt og nikkede, " ja Kala vil sikkert også blive en god brudepige, hun er jo venner med os begge" sagde han og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 15 Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 09:38

Hun nikkede og lo kort
"Så mangler vi bare et ja fra Kala" hun smilte stort og kiggede på ham
Buster kom ude fra køkknet..Hayly drjede hovedet og så over på den med et smil
"Kom Buster" sagde hun glad og Buster kom løbene over til dem og satte sig ved sidden af marcus
hayley nussede Buster med den ene hånd og smilte til Marcus
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 15 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 02:02

Marcus smilte skævt og så ned på buster
Han agede hans hund ned af ryggen og det fik bare buster til at logre endnu mere med halen end før og marcus grinte svagt, han så på Hayley og tog sin hånd op og nussede hende på kinden, " så skal vi også tænke på at sige det til min mor" sagde han og smilte skævt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 15 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 02:07

Hayley smilte da han nussede hendes kind
"Ja og hvordan vil du have vi gør det" sagde hun spøgerne
hun smilte stadig til ham og Buster hoppede op
i sofaen og lagde sig ved siden af Hayley med dens hovede på hendes mave
hun nussede buster med den ene hånd og den anden hånd lagde hun på marcus´'s kind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 15 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 02:10

Marcus tænkte grundigt over det og bed sig lidt i læben
"Hmm.. jeg skal nok finde på noget, men på et eller andet tidspunkt må hun jo komme hjem også kan vi sige det, jeg tror heller ikke at det vil skræmme hende efter hendes lille forandring, hun har jo fået det meget bedre skat" sagde han og smilte svagt og nussede hende stadig på kinden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 15 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 02:14

Hayley nikkede og smilte svagt tilbage hun nussede ham vider
på hans kind og nød han nussede hende hun nussede også buster vider
om lige pludslig gabte og hayley fik et lille chok da hun var helt inde
i marcus øjene hun gav et lille hop og kiggede så på buster
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 15 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 02:20

Buster slog lidt op med ørene og hoppede derefter ned fra Hayley
Marcus så efter buster som løb ud til døren og begyndte at gø, " buster tie stille, du vækker jo bare naboerne" brokkede Marcus sig og rejste sig han gik hen til buster og trak ham lidt væk fra døren idet den blev åbnet og moren kom ind, hun så ned på ham og smilte så svagt. Marcus mor havde virkelig forandret sig meget, hendes lange slite hår som Hayley så første gang var nu væk og gik hende til skulderne og var farvet i en ny brozefarve og krøllede svagt, hendes trætte udmattede ansigt var også væk og hun havde nu make-up på og så helt frisk ud nu, hun så derefter ind i stuen og smilte til Hayley, " hvor er det dejligt at se dig igen Hayley, jeg var lige bange for at Marcus havde smidt dig væk" sagde hun og gik derefter ind i stuentil hayley og krammede hende, Marcus himlede bare med øjnene og lukkede døren efter moren. Buster gik med moren og lagde sig ved sofaen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 15 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 02:25

Hayley satte sig op og krammede hende igen
"Det er også dejligt og se dig igen..nej bare rolig så nemt kommer han ikke af med mig"
hayley smilede til hende og til marcus "Men hvor ser du godt ud"sagde hun glad til
marcus mor
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 15 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 02:34

Moren smilte og satte sig ved siden af Hayley
"Tak skal du have, Marcus hjælp mig lidt på vej, du skal være glad for at have fået fat i ham, han er meget hjælpsom, men du må aldrig lade ham klippe sit hår, han fik klippet mit lidt skævt, det er derfor det blev ret kort, jeg måtte selv rette det" grinte moren og Marcus kom ind og himlede bare med øjnene igen og satte sig ved siden af buster og nussede den på hovedet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 15 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 02:37

Hayley grinte med moren og kiggede kort på marcus
"Han får heller ikke lov til og klippe mit heller hans hår" Grinede hun
Hayley kiggede på moren "Men jeg kan godt lide dit hår" sagde hun glad
hun kiggede ned på marcus igen og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 15 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 02:46

Marcus sukkede bare opgivende og rystede smilende på hovedet
"I forstår bare ikk rigtig kunst" drillede han og moren grinte af ham og så på Hayley igen og nikkede, " tak skal du have, du må også love mig ikke at gøre noget ved dit, det er flot som det er" sagde moren og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 15 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 02:49

Hayley smilede og nikkede "Tak" hun kiggede stadig på marcus
"Ellers er det dig der ikke ved hvad kunst er " drillede hun ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 15 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 02:57

Moren nikkede og smilte til Hayleyfør hun så ned på Marcus
som bar sad og rystede grinene på hovedet og så derefter på dem begge, " selvf gør jeg det, bare ikke pige fnidderfnadder kunst" drillede han og blinkede, moren smilte og rejste sig, " nå jeg vil se at komme vidre, jeg er meget træt" sagde hun og gabte svagt.
"Vent, der er lige noget vi vil fortælle dig mor" sagde Marcus og rejste sig op og moren vendte sig imod ham og smilte, " hvad er det?" spurgte hun nysgerrigt

// http://lightphilestudios.deviantart.com/art/Josephine-These-Women-130098634 , Marcus mor ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 15 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 02:59

Hayley bed sig i læben og kiggede kort ned
hun rejste sig og gik over til marcus og kiggede kort på ham
inden hun så hen på moren igen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Marcus hjælp - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 15 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Marcus hjælp
Tilbage til toppen 
Side 15 af 17Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17  Næste
 Lignende emner
-
» Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg...
» Gud, hjælp mig!!
» Hjælp...Zylo
» hjælp mig!-Sawyer
» Canada? Hjælp!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: