Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Marcus hjælp

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 15, 16, 17  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 16 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 03:05

Marcus smilte svagt og tog fat i Hayleys hånd og løftede den op så moren kunne se ringen
Moren så først lidt forvirret ud, men lidt efter gik det op for hende og hun holdte sig for munden, " er i forlovet, det er jo helt vildt, tillykke med det begge to" sagde moren utrolig glad og gik hen og krammede dem begge og begyndte at græde at glæde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 16 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 03:08

Hayley smilede og lagde armene om hende og krammede hende
"Tak" sagde hun glad og kiggede så hen på marcus
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 16 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 03:34

Moren slap dem lidt efter og tørte sine kinder, " årh hvor er jeg glad lige nu, så står jeg her og græder, årh hvor pinligt" smilte moren og rystede på hovedet, " har i talt om andet, f.eks. børn?" spurgte moren nysgerrigt og så skiftevis på dem og Marcus bed sig tænkende i læben og så derefter på Hayley
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 16 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 03:37

Hayley så tænkende tilbage på marus
hun rysted svagt på hovedet "Nej det ha vi ikke snakket om endu" hun tog et
blikket fra marcus
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 16 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 03:46

Marcus smilte svagt og så tilbage på moren
"Jeg tror du tænker lidt for meget frem mor, lad os nu lige blive gift først, så kan vi snakke om det efter den tid" sagde han og moren nikkede smilende og gik derefter ovenpå og Marcus satte sig i sofaen og sukkede lydløst
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 16 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 03:51

Hayley smilte kort til moren men
da hun gik og marcus satte sig ned kiggede hun
ned på sin mave og sukkede hun gik over og satte sig ved siden af marcus
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 16 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 03:56

Marcus bed sig tænkende i læben og så derefter på Hayley
Han smilte svagt og tog sin hånd hen og nussede hende på kinden, " vil du ikke sidde på mit skød skat, så jeg kan holde om dig" sagde han og smilte svagt igen og fortsatte sin nussen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 16 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 03:59

Hayley smilede og nikkede kort hun nød hans nussen
hun satte si op på ham med et ben på hver af hans side og kroppen ind mod ham
"Så" sagde hun glad
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 16 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 04:02

Marcus grinte svagt og smilte
Han nikkede og lagde derefter armene om hende og holdte hende blidt ind til sig og kyssede hende på håret, " jeg elsker dig skat" sagde han stille og smilte svagt og kyssede hende på håret igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 16 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 04:07

Hayley smilede og nød hans kys hun lagde også armene om ham
"Jeg elsker også dig skat" hun kyssede ham blidt på halsen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 16 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 04:17

Marcus smilte svagt og tænkte lidt
"Nårh, hmm.. har du så nogen planer for hvor du vil have vi skal giftes henne?" spurgte han nysgerrigt og smilte svagt igen og kyssede hende blidt på panden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 16 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 04:20

Hayley rystede på hovedet "Nej skat..Har du" sagde hun glad
og nød hans kys
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 16 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 05:04

Marcus trak på den ene skulder og tænkte lidt
"Det ved jeg ikke, man hører jo tit at folk bliver gift i kirker, men jeg har lyst til at prøve noget nyt" sagde han og smilte svagt til hende og kyssede hende igen på panden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 16 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 05:06

Hayley lukkede øjene da han kyssede hendes pande
"Hvad med på stranden" sagde hun glad og kyssede ham hurtigt men blidt på munden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 16 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 05:18

Marcus tænkte lidt over det og nikkede så
"Uhh, et strand bryllup, det lyder udfordrende og spændende, det kan jeg godt gå med til skat" drillede han og kyssede hende tilbage hurtigt og smile skævt til hende og tænkte lidt igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 16 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 05:22

Hayley lo kort og smilede skævt
"Du ved havd der skere når du driller skat" hun prikkede ham hurtigt i sidden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 16 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 05:24

Marcus grinte svagt og så på hende
"Ja men jeg kan godt lide at du rører ved mig skat, det er derfor jeg driller dig" sagde han og smilte skævt og kyssede hende kort på panden igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 16 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 05:28

Hayley fik en drillende farve i øjene
hun korte sine hænder ind under hans trøje
og kyssede ham hurtigt på panden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 16 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 05:34

Marcus grinte svagt og smilte til hende
"Hey hey, rolig nu tiger, hvis dine læber gør ondt, så gør min mave og ryg også" drillede han og smilte skævt til hende og kyssede hende på halsen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 16 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 05:37

Hun hev hans trøje af
"Du plejer og sige at når jeg røre dig hjælper det" sagde hun og lo kort
hun lagde sine hænder på hans bryst og kørte hænderne i hjerter
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 16 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 05:46

Marcus smilte skævt og kørte hånden ned og nussede hende på numsen
"Du gør også min lyst størrer ved at rører ved mig skat" sagde han og kyssede hende på halsen igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 16 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 05:51

Hayley smilede og nussede ham stadig i hjerter
"Du må altid røre ved mig" sagde hun glad og nød hans kys
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 16 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 06:32

//Gi' et stort bifald til - mig! xD//

Kala bankede på døren og ventede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 16 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 06:34

Marcus så hen mod døren og smilte svagt
"Vi har vist fået besøg" sagde han og løftede Hayley ned på sofaen og tog sin bluse på igen, han gk over og åbnede døren og smilte skævt da han så at det var Kala, " hey Kala længe siden" sagde han og smilte stadig skævt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 16 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 06:36

Hayley rejste sig og gik der ud hun smilede
"Hej kala" sagde hun glad
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Marcus hjælp - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 16 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Marcus hjælp
Tilbage til toppen 
Side 16 af 17Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 15, 16, 17  Næste
 Lignende emner
-
» Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg...
» Gud, hjælp mig!!
» Hjælp...Zylo
» hjælp mig!-Sawyer
» Canada? Hjælp!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: