Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Marcus hjælp

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 10 ... 15, 16, 17
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 17 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 06:36

Kala smilede sit engle blide smil til dem.
"Hej Marcus og Hayley" Sagde hun lavt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 17 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 06:38

"Du kommer lige på et godt tidspunkt, kom indenfor" sagde Marcus og åbnede døren helt, så Kala kunne komme ind og han smilte skævt til hende og så kort på Hayley
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 17 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 06:39

Hun nikkede og gik indenfor. Så sig omkring.
"Hvad mener du med et godt tidspunkt?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 17 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 06:40

Hayley smilede til hende og til marcus
hun kiggede på kala "Det siger du marcus" sagde hun glad
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 17 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 06:44

Marcus lukkede døren og smilte derefter skævt til Kala
Ha lagde en arm om Hayley, "mig og Hayley er forlovet og vi vil gerne have dig som brudepige fordi vi begge kender dig og Hayley vil gerne bede om din hjælp til at finde en kjole" sagde han og smilte igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 17 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 06:46

Hayley lagde en arm om ham
og smilede til ham "Ja" hun kiggede bedene på Kala
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 17 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 06:46

Kala blev så overrasket at hendes vinger hurtigt foldede sig ud af ryggen på hende og smadrede en vase. Spærrede øjnene op før hun hvinede: "Aj, hvor er det godt for jer! og straks omfavnede dem begge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 17 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 06:52

Hayley lagde en arm om hende og den anden var rundt om marcus
"Tak" sagde hun glad og sagde så "Har du været glad for din tattoo"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 17 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 06:53

"Ja" Svarede hun. "Hvornår skal i giftes?" Spurgte hun ivrigt. "Hvad er temaet?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 17 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 06:56

Marcus så overrasket på Kala og grinte svagt af hendes hvineri
Han kløede sig i nakken og trak lidt på den ene skulder, " øhm så langt er vi ikke kommet endnu" sagde han og smilte skævt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 17 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 07:00

Hayley grinte svagt og lagde begge arme om marcus
"Vi er noget til at det skal være på stranden" hun smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 17 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 07:02

Kala gav slip på dem begge og så lidt på den smadrede vase. "Undskyld. Er den dyr?" Spurgte hun, men fokuserede hurtigt på dem igen.
"Hm. Er det en præst der skal vie jer? Og det skal nok ikke være mens solen skinner" Mumlede hun og skævede til Hayley
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 17 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 07:03

Hayley lo kort og kiggede på Marcus
"Han fride idag så der er ikke så meget styr på det..men jeg skal nok betale for vasen"


Sidst rettet af Hayley.. Man 09 Nov 2009, 07:05, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 17 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 07:04

Marcus så kort på vasen og rystede derefter på hovedet
"Nej, jeg kan bare få min mor til at samle den, den har nemlig været itu før" sagde han og smilte skævt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Marcus hjælp - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 17 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 07:09

Hayley smilede til ham og nussede ham i sidden
"Okay" sagde hun med et skævt smil buster kom løbene hen til kala og ville nusses

//Buster er marcus s hun xD //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Marcus hjælp - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Marcus hjælp   Marcus hjælp - Page 17 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Marcus hjælp
Tilbage til toppen 
Side 17 af 17Gå til side : Forrige  1 ... 10 ... 15, 16, 17
 Lignende emner
-
» Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg...
» Gud, hjælp mig!!
» Hjælp...Zylo
» hjælp mig!-Sawyer
» Canada? Hjælp!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: