Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Forvandlingerne //Jaster//

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Forvandlingerne //Jaster// Empty
IndlægEmne: Forvandlingerne //Jaster//   Forvandlingerne //Jaster// Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 09:08

Dato : Idag
Årstid : sommer.
Dag : Tirsdag.
Vejr : vamt, lidt blæst?.
Sted : Skoven.
Tid : 14:05
Omgivelser : Skov omgivelser, men ingen mennesker.



Tine vandrede rundt inde i skoven i sin ulve form. Den sorte glatte pels glinsede og blinkede i solen ved hvert et skridt. Den brune, mave og de brune streger på halsen var blevet matte og mørke, hendes brune næsten sorte øjne lignede en klar vinternat. Hun mærkede blidt vinden lege med hendes pels og lagde sig træt ned på den bløde skov bund, hun havde nemlig været ude og lege. Hun mærkede hvordan hendes poter snorede og den bløde skov bund sænke sig blidt. Hun lukkede kort øjnene men åbnede dem igen og rejste sig op rystede sig en gang, forvandlede sig tilbage, hun vidste hun ikke var alene...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvandlingerne //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: Forvandlingerne //Jaster//   Forvandlingerne //Jaster// Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 09:13

Jaster kom løbene i sin ulveform gennem skoves træer han havde fået færten af en hun ulv og håbede snart på at finde den han løb så hurtigt han kunne og fik øje på hunulven han stoppede op ikke langt fra den og kiggede på den man kunne jo ikke rigtig snakke som denne form så hvad gjorde han og begyndte at gø lidt for at få hendes opmærksomhed det lød som om han sagde hej til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvandlingerne //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: Forvandlingerne //Jaster//   Forvandlingerne //Jaster// Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 10:38

Tine stod med ryggen til højre hånd var på venstre hofte, og omvendt,hun svang elegant med hovedet og hårdt fløj hen over skulderen. Du yndefuldt øjeblik, til hendes blik ændres, først var hendes blik surt, der efter lukkede de i og et skrig kom fra hende. Hun tog sig til hovedet og satte sig ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvandlingerne //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: Forvandlingerne //Jaster//   Forvandlingerne //Jaster// Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 10:48

Han stod i sin ulveform og kiggede på hende og kunne ikke sige noget sådan rigtig til hende for ulve kunne jo ikke snakke eller kunne de. Han kiggede på hende med sine lilla øjne kiggede bare på hende og ville sige noget men det lød ikke så godt når han var i ulveform men det var utydeligt så han kiggede bare på hende


//hun er da også i ulveform ikke??//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvandlingerne //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: Forvandlingerne //Jaster//   Forvandlingerne //Jaster// Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 10:58

//Nej? I starten af emnet var hun først ulv og så menneske.//


Tine mærkede kort efter noget dunke i hovedet. Hun skreg ikke mere. Tine ville virke så normal som muligt og ignorerede altid de anfald. Hun kiggede så over på han ulven længere væk og løb med blide skridt hen mod et træ i hans retning, Hun kneb øjnene sammen hoppede op i træet og lande så foran ham i ulveform. Tæt, men ikke meget, en halv meter?
Tine lagde stille en pote på hans snude hvorefter et 'hej' kom fra hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvandlingerne //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: Forvandlingerne //Jaster//   Forvandlingerne //Jaster// Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 11:04

Han kiggede på hende med et stille smil og begyndte så småt at blive til menneske igen men forvandlingen gjorde ondt på ham så det lyd som om han piv lidt men det var ikke så meget der gik tid før han var menneske igen "avs hader forvandlingen den gør ondt men hej"sagde han med et smil og kiggede på hende.



//så hun er menneske nu?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvandlingerne //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: Forvandlingerne //Jaster//   Forvandlingerne //Jaster// Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 11:11

//Nu bliver hun xD//


Poten faldt til jorden, hvorefter hun strakte halsen da hen smerte kom hen over rykken. Hun havde lidt sammen klemte øjne, da hendes menneskelige skikkelse igen kom, hun hade også forvandlingen og nikkede så, "Hej..." sagde hun lavt, med et lille smil.


//Så det vil nu sige de står ca en halv meter fra hinanden halvnøgne oO'//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvandlingerne //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: Forvandlingerne //Jaster//   Forvandlingerne //Jaster// Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 11:15

Han kiggede på hende *uha nøgne det er vi begge øh shit hvad kan jeg gøre*tænkte han og fandt en gren der var faldt ned og dækkede sin p** for med den "skal jeg finde noget du kan dække dig til med"sagde han og kiggede stille på hende med et lille smil "navnet er jaster"sagde han



//mere helt nøgen for det vist noget med at alt ens tøj går i stykker når de har været forvandlet til ulv//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvandlingerne //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: Forvandlingerne //Jaster//   Forvandlingerne //Jaster// Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 11:20

I mellem tiden var Tine allerede oppe i et træ, Tine var blevet meget god til at lave tøj ud af blade og grene og kort efter kom hun ned med rimelig mere tøj på end ham, "Tror jeg ikke..." sagde hun med et grin. "Skal jeg ikke finde noget til dig?" sagde Hun og grinte lidt over han ikke kunne finde på noget bedre... "Tine" præsenterede hun sig og kiggede lidt omkring dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvandlingerne //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: Forvandlingerne //Jaster//   Forvandlingerne //Jaster// Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 11:23

Han kiggede på hende oppe i træet "jeg er ikke så genert af mig men det må du da godt"sagde han med et stille grin "men det er hyggeligt at møde dig tine"sagde han og kiggede op på hende med et sødt tiltrækkende smil på sine læber det var ikke være dag han mødte en anden varulv også var det en kvinde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvandlingerne //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: Forvandlingerne //Jaster//   Forvandlingerne //Jaster// Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 11:28

Man hørte nogle grene knække og kort efter kom nogle bukser flyvende ned i hovedet på ham, Tine ventede lidt med at kravle ned til hun havde regnet med han havde fået dem på. "Passer de?" spurgte hun og hendes fødder dinglede i luften da hun sad på en tyk gren, "I lige måde" takkede hun og lagde sig derefter op grenen. Hun elskede bare at se narturen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvandlingerne //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: Forvandlingerne //Jaster//   Forvandlingerne //Jaster// Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 11:31

Han grinte og fik de mærkelige bukser på "ja det gør de"sagde han og kiggede op på hende med et stille smil "hvad med dig selv har du fået noget på"sagde han og ventede på at hun kom ned fra det træ så de kunne snakke sammen om ting som de nu kom ind på når de snakkede. Han gik lidt rundt mens han ventede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvandlingerne //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: Forvandlingerne //Jaster//   Forvandlingerne //Jaster// Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 11:35

"Jup" sagde hun med et smil og gyngede ned og landede yndefuldt på benene. "Det var Jaster du hed ikke?" spurgte hun med et kært smil, hun løftede hovedet voldsomt og et knæk kom fra hendes hals. Hun kiggede på ham, og rettede så på sit pandehår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvandlingerne //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: Forvandlingerne //Jaster//   Forvandlingerne //Jaster// Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 11:39

"ja det var mit navn"sagde han og kiggede på hende "og du er en varulv det ikke noget jeg havde troet jeg vil komme til at møde"sagde han og kiggede på hende med et sødt smil "men fortæl noget om dig selv"sagde han med et smil og ville gerne vide alt om hende "jeg er jo også varulv så ja har mine instinkter og nogen gange følger jeg dem og andre gange ikke"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvandlingerne //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: Forvandlingerne //Jaster//   Forvandlingerne //Jaster// Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 11:47

Hun grinte lidt og lod en hånd glide hele vejen i gennem håret. "Jeg hader mænd der ikke forstår kvinder!" sagde hun lidt advarende men stadig med et smil, "jeg kan godt få anfald nogen gange, under ingen ting.." sagde hun med et skævt smil, hun ville uanset hvad ikke fortælle om sin barndom. Det var det værste af det hele. Hun kiggede op mod solen og lukkede så øjnene lidt.

//Går i seng//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvandlingerne //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: Forvandlingerne //Jaster//   Forvandlingerne //Jaster// Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 12:15

"okay det kan jeg så godt forstå"sagde han med et smil og kiggede på hende med et smil "men hvad siger dine instinkter til dig hvis du da ellers lytter til dem"sagde han med et stille smil på sine læber og kiggede på hende med et smil og ville bare være venlig mod hende for ikke skræmme hende væk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvandlingerne //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: Forvandlingerne //Jaster//   Forvandlingerne //Jaster// Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 21:43

Hun smilte blidt og tænkte lidt over det, "De siger ikke så meget...." sagde hun og kiggede igen rundt om dem. Hun lavede et lille kært rynk på næsen for at huske hans lugt.
"Hvad med dine?" spurgte hun og mærkede hun stadig havde ondt i musklerne...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvandlingerne //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: Forvandlingerne //Jaster//   Forvandlingerne //Jaster// Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 01:19

"min instinkter"sagde han og kiggede på hende "hmm når jeg er ulv så leder man jo efter en man kan parre med men når jeg er menneske er det noget helt andet"sagde han med et stille grin og kiggede på hende med et smil og ville bare lære hende at kende nu og ikke alt andet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvandlingerne //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: Forvandlingerne //Jaster//   Forvandlingerne //Jaster// Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 23:20

//....//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvandlingerne //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: Forvandlingerne //Jaster//   Forvandlingerne //Jaster// Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 09:44

hun kiggede over på ham med et lille smil, "Godt at vide..." sagde hun og satte sig ned på jorden, en dyb og tung indånding kom så fra hende. Hun lod hendes hånd med de meget skarpe nejle glide roligt igennem det ikke-uglet hår. "Hvad har du lyst til at snakke om?" spurgte hun med et undrende smil


//sorry den lange tid Dx//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvandlingerne //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: Forvandlingerne //Jaster//   Forvandlingerne //Jaster// Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 09:46

"hmm det ved jeg ikke lige nu men hvad med at fortælle noget om dig selv"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og ville vide mere om hende også måske fortalte han også om sig selv til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvandlingerne //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: Forvandlingerne //Jaster//   Forvandlingerne //Jaster// Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 10:18

Med et stod hun op og bag ham "Shh!" sagde hun og togsin venstre pegefinger op til munden og blev skiløjet. "Min gær hæver..." sagde hun og kiggede så over på ham. Hun havde et tåbeligt tomt ansigt. Hun var virkelig en der skiftede humør på ingen tid, træt til hypper.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvandlingerne //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: Forvandlingerne //Jaster//   Forvandlingerne //Jaster// Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 10:29

Han kiggede på hende med sine lilla flotte øjne "okay"sagde han og kiggede bare på hende *hvad sker der lige nu*tænkte han og kiggede bare på hende med et stille sødt smil på sine læber og viste ikke lige hvad han skulle sige til hende lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvandlingerne //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: Forvandlingerne //Jaster//   Forvandlingerne //Jaster// Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 10:32

Hun tog fat i hans skuldre efter noget tids stilhed og kiggede ham så i øjnene "Jeg er færdig med at hæve!" sagde hun og grinte blidt. Hun kiggede så forbi hans ansigt og blev opfanget af den hare der hoppede rundt længere hende. "iiiiih!" hvinede hun glad, det var noget af det bedste alt lege med. Hun var blevet hyperaktiv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvandlingerne //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: Forvandlingerne //Jaster//   Forvandlingerne //Jaster// Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 10:40

Han kiggede på hende "hvad sker der lige for dig"sagde han med et stille sødt grin og kiggede så på den hare der var der "hvad med den vil du til at jage den"sagde han og kiggede på hende med et stille sødt smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Forvandlingerne //Jaster// Empty
IndlægEmne: Sv: Forvandlingerne //Jaster//   Forvandlingerne //Jaster// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Forvandlingerne //Jaster//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» PNC, 23:00 - Jaster
» Øde - Jaster
» I BC - Jaster
» På indkøb - Jaster
» en tur i byen (jaster)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den fredfyldte skov-
Gå til: