Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Forvandlingerne //Jaster//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Forvandlingerne //Jaster// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forvandlingerne //Jaster//   Forvandlingerne //Jaster// - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 10:47

"Sukker!" sagde hun hurtigt med et stort smil og nikkede ivrigt og med et løb haren og hende rundt om Jaster. Det kunne godt se dumt ud, ellers var det bare det sjoveste man kunne se. Hun stoppede så brat op, rejste sig og lod næsen være i vejret. Haren farede væk da den virkelig var blevet skramt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvandlingerne //Jaster// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forvandlingerne //Jaster//   Forvandlingerne //Jaster// - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 10:51

Han kiggede på hende med store øjne og grinte stille af hende "du er skør"sagde han og kiggede på hende med et sødt smil på sine læber og kiggede på hende med sin lilla flotte øjne de kunne nogen gange virke meget forførerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvandlingerne //Jaster// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forvandlingerne //Jaster//   Forvandlingerne //Jaster// - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 11:02

Tine kiggede på ham "Kat!" sagde hun og grinte, det var på en eller anden måde hendes måde at sige tak da det var sådan man stavede det omvendt. kat tak? Ja hun var blød i bolden. Hun kiggede så på ham, "jeg ved ikke hvad, men der er noget der lugter godt..." sagde hun og lod let sit hovede flyve lidt rundt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvandlingerne //Jaster// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forvandlingerne //Jaster//   Forvandlingerne //Jaster// - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 11:11

"det er nok haren der løb sin vej"sagde han og kiggede på hende med et sødt smil og nærmede sig og kyssede hende på kinden og kiggede på hende "sorry syns bare du sød når du er sådan der"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvandlingerne //Jaster// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forvandlingerne //Jaster//   Forvandlingerne //Jaster// - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 11:14

Hun lod sin hånd lande på hendes kind og kiggede så over op ham, "Det gør ikke noget" sagde hun og grinte så med et stort smil, første gang hun blev kysset på kinden. "Jeg er bare glad for det." sagde hun med et smil og kiggede så ham i øjnene, i hendes øjne kunne man godt se mangel på kærlighed og opmærksomhed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvandlingerne //Jaster// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forvandlingerne //Jaster//   Forvandlingerne //Jaster// - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 11:17

Han tog hendes hånd og trak hende hen til sig og kyssede hende på munden "du ser så sød ud"sagde han på en måde der virkede forførende. Han kiggede hende lige ind i øjne "er du jomfru"spurgte han og kiggede på hende med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvandlingerne //Jaster// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forvandlingerne //Jaster//   Forvandlingerne //Jaster// - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 11:24

Hun kiggede kort væk, ikke ligefrem det hun helt vil snakke om men hun vidste hun måtte sige sin sandheden, "Ved ikke om man kan sige jeg er jomfru.." sagde hun og fik et kort flashback. Hun rev sig fri fra hans hænder og svingede sig over til et træ og lod sit hovede være gemt af hendes hænder og af stammen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvandlingerne //Jaster// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forvandlingerne //Jaster//   Forvandlingerne //Jaster// - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 11:26

"har jeg ramt en hårdt punkt har jeg ikke hvis det noget du vil snakke om så vil jeg gerne lytte til dig du skal ikke holde det for dig selv du kan ha problemer der kan ha taget hårdt på dig så skal det snakkes om men jeg er her hvis det er"sagde han og kiggede hen på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvandlingerne //Jaster// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forvandlingerne //Jaster//   Forvandlingerne //Jaster// - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 11:32

En tåre gled ned af hendes kind men hun over hav sig så og satte sig ned og kiggede op på ham, hendes øjne var allerede helt røde. "Det er min far..." sagde hun og trak benene op under sig og svang armene om dem. Det var det værste ved hendes liv, hendes far.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvandlingerne //Jaster// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forvandlingerne //Jaster//   Forvandlingerne //Jaster// - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 11:39

"lad mig gæt voldtog dig har jeg ret i det"sagde han stille og rejste sig op og gik over til hende og satte sig og lagde en arm om hende for at trøste hende "det var ikke noget godt du har oplevet der"sagde han og holdte om hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvandlingerne //Jaster// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forvandlingerne //Jaster//   Forvandlingerne //Jaster// - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 11:47

Hun svarede ikke men lod bare høre på hans ord. Hendes ene hånd var sat på hendes øje og hun kunne mærke hendes tårer løbe ned af hendes arme. Hun smilte lidt da det var meget sjældent hun blev trøstet når hun græd. Det var kun af hendes søskende Amorette og Ace
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvandlingerne //Jaster// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forvandlingerne //Jaster//   Forvandlingerne //Jaster// - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 11:54

han sad og holdte om hende for trøste hende "du har brug for en god oplevelse indenfor det grundlag det kunne måske hjælp på en måde for din far gjorde det nok så det gjorde ondt på dig"sagde han og holdte om hende "men jeg siger ikke du skal jo"sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvandlingerne //Jaster// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forvandlingerne //Jaster//   Forvandlingerne //Jaster// - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 12:02

Hun rystede blidt på hovedet. Hun ville virkelig ikke ind på det område. Det område var noget af det farligste område i hendes verden. Trådte man forlangt, bang! Hun lod slapt hånden glide ned til hendes side og åbnede så øjnene lidt.

/Krea'en forsvinder. Skal lige lave et emne//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvandlingerne //Jaster// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forvandlingerne //Jaster//   Forvandlingerne //Jaster// - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 12:05

"jeg gør ikke noget så du skal selv sige til hvis du vil noget jeg er her for dig"sagde han og kiggede lidt rundt der var jo ikke andre end dem ude i skoven "vil du ha jeg skal blive siddende eller skal jeg fjerne mig"sagde han og kiggede på hende med et stille smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvandlingerne //Jaster// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forvandlingerne //Jaster//   Forvandlingerne //Jaster// - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 12:09

Hun ville ikke sige noget men lagde armene om ham, han måtte ikke gå endnu, hun havede savnet en der ville trøste hende når hun græd. Hun snøftede lidt og kiggede så op på ham hun var stoppet med at græde men ville stadig lige side lidt ved ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvandlingerne //Jaster// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forvandlingerne //Jaster//   Forvandlingerne //Jaster// - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 12:11

"så så"sagde han og havde sine arme om hende for at trøste hende hun skulle ikke lide sådan men det gjorde hun jo og han ville gerne hjælpe hende med det men det var svært men han ville gøre alt for at hjælp hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvandlingerne //Jaster// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forvandlingerne //Jaster//   Forvandlingerne //Jaster// - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 12:15

Tine trak sig lidt tilbage, hun var okay, "tak" sagde hun roligt og tørte sine øjne en gang og kiggede over på ham. Hendes hånd gled en gang gennem hendes hår og ned på hendes ben igen. Hun havde hygget sig i hans arme, men hun behøvede ikke mere. Hun havde klaret sig i nogle år uden.

//Logge om lidt...//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvandlingerne //Jaster// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forvandlingerne //Jaster//   Forvandlingerne //Jaster// - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 12:17

han kiggede på hende "så lidt"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber "bare du klare dig med det så jeg glad"sagde han og kiggede på hende med et sødt smil på sine læber.


//okay//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvandlingerne //Jaster// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forvandlingerne //Jaster//   Forvandlingerne //Jaster// - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 22:26

Tine smilte lidt og nikkede, "Jeg har klaret mig fint uden trøst i nogle år.." sagde hun og kiggede ud i skoven, den var stadig smuk. Hun samlede sit hår og satte det foran venstre skulder. Derefter rejste hun sig op, langsomt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvandlingerne //Jaster// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forvandlingerne //Jaster//   Forvandlingerne //Jaster// - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 23:41

"okay"sagde han og kiggede op på hende med et stille smil på sine læber og ville hende kun godt "hvad skal der så ske nu"sagde han og kiggede op på hende med sine lilla flotte øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvandlingerne //Jaster// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forvandlingerne //Jaster//   Forvandlingerne //Jaster// - Page 2 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 04:26

Tine vendte sig om med blikket mod ham, "Det kan jeg da ikke bestemme." sagde hun og kiggede så frem af og begyndte at gå lidt. Hun havde brug for at gå lidt, syntes hun og tog sine hænder op til sig og knuede sin højre hånd hårdt sammen. Efter kort tid begyndte en rød blod løber at løbe ned af hendes arm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvandlingerne //Jaster// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forvandlingerne //Jaster//   Forvandlingerne //Jaster// - Page 2 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 05:00

Han kiggede på hende "hvad er det du laver søde"sagde han og kiggede på hende da hun begyndte at bløde og var lidt forvirret over at hun gjorde sådan noget mod sig selv det havde han ikke set nogen gøre før mens han var sammen med dem så hvorfor gjorde hun det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvandlingerne //Jaster// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forvandlingerne //Jaster//   Forvandlingerne //Jaster// - Page 2 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 11:04

"Får mig selv til at slappe af," sagde hun og så ned langs sin arm, så hårdt var det heller ikke meningen hun skulle klemme, "Jeg har bare brug for at blive af stresset." forklarede hun og gik lidt rundt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvandlingerne //Jaster// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forvandlingerne //Jaster//   Forvandlingerne //Jaster// - Page 2 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 11:05

"okay"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og ventede bare på der skete noget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvandlingerne //Jaster// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forvandlingerne //Jaster//   Forvandlingerne //Jaster// - Page 2 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 11:09

Tine lod så sin venstre hånd glide gennem håret, mens hun kiggede ned på sin hånd med de åbne sår fra hendes negle.
Hun bed sig lidt i læberne da det begyndte at svig voldsomt og tog så hånden til munden.


//Ja så skal jeg logge. Ses i morgen//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Forvandlingerne //Jaster// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forvandlingerne //Jaster//   Forvandlingerne //Jaster// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Forvandlingerne //Jaster//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» PNC, 23:00 - Jaster
» Øde - Jaster
» I BC - Jaster
» På indkøb - Jaster
» en tur i byen (jaster)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den fredfyldte skov-
Gå til: