Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 vild by tur//Loria//

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// Empty
IndlægEmne: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 11:40

S-sheria-byen
T-20.00
O-ikke rigtig nogen
P-sorte bukser og hvid trøje og sko
V-tørt men lidt blæst
D-4/8


Jaster kom gående gennem byen med en pose i hånden hvor han havde nogen ting i som han ikke viste om han fik brug for det men han havde det på sig for en sikkerheds skyld for man viste jo ikke om han lige pludselig blev til ulv igen eller hvad han gjorde selvom han styrte det selv men han holdte lavt profil med det så ingen ville finde ud af det så han gik bare stille vider gennem byen *mon jeg møder nogen spænde folk jeg kan snakke med eller bare en person*tænkte han og gik vider og kiggede omkring sig. *mon der sker noget i aften eller ikke noget*tænkte han og gik vider med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 11:49

Loria bandt sin taske godt fast til sin gamle sorte motorcykel som nu stod pakerede i en gyde. hun kiggede sig omkring og tog brillerne af sammen med det tørklæde hun havde viklet om ansigtet. *her er dejligt stille* tænkte hun og sukkede lydløst. hun rettede sig ud og gik ud imod gaden. hendes tidsfornnemmelse er væk men det måtte da snart være aften. hun så sig omkring og sukkede igen. "ikke ret mange mennesker" mumlede hun opgivende imens hun drejede om hjørnet. sulten var ved at melde sig.

//Er skyggedæmon men det er bare ikke blevet ændret endnu, da jeg lige har oprettet hende. ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 11:53

Han gik vider og kom ind i en gyde og så en eller anden "ov undskyld hvis jeg kom og forstyrrede dig"sagde han og stod bare og kiggede på hende der var der "skal jeg gå igen eller må jeg blive"spurgte han og kiggede på hende og tjekkede hende lidt ud mens han nu var der og smilte stille for sig selv



//okay :)//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 12:05

loria stirrede på den fremmede. "det må du selv om.." sagde hun koldt og følelsesløst, men da hun kom i tanke om at hun faktisk ikke havde nogen grund til at være uhøflig for han rømmede hun sig og smilte mildt. "nej bare bliv hvis du har lyst, jeg er ny i byen" sagde hun og tog sin halvlange, slidte, stof jakke af, foldede den sammen og langde den hen over styret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 12:08

"okay så bliver jeg hvis du ny her"sagde han og kiggede på hende "er du ny her så kan jeg beder forstå at jeg ikke har set dig her før"sagde han og kiggede hende lidt an "du eller smuk"sagde han med et smil på sine læber "hvad køre du på motorcykel"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 12:19

Loria smilte og nikkede. "tak.." sagde hun da han nævnte hendes udseene. hun bedømte hans udseene, *ikke værst* tænkte hun. han var faktisk ret sød af se på, men han var varulv. det var tydeligt, hun kunne se hans aura omkring hans skygge og hun var ikke i tvivl. hun havde før spist skygger fra varulve, noget hun helst ville undgå at gøre igen, smagen var ikke ligefrem tilfredsstillende. hun sukkede lydløst før hun svarede.: "en gammel årgang, jeg husker ikke mærket." sagde hun toneløst og gabte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 12:24

"så lidt"sagde han og kiggede på hende *hun ser godt ud*tænkte han og gik hen til hende og kiggede på hende motorcykel "okay ja det kan jeg godt se på den"sagde han og kiggede så på hende igen "hvad er du til for jeg syns du ser brand godt ud"sagde han og kiggede på hende og viste ikke lige hvad der gik af ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 12:37

loria strirrede en smule chokked på den fremmede. hun overvejede det lidt, imens et stemme inde i hende bandede ham langt væk. hun gik tavs of forfærende hen til ham og gik en omgang rundt om ham alt imens hun betragtede ham. "hør her skat, du er sød...Men jeg er sulten." sagde hun stille men en undertone af en drilsk stemme. hun trak vejret roligt og betragtede ham. hendes dæmoninstinkt savnede en mand, men ligenu var hun alt for sulten til noget som helst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 12:43

"hvad mener du med sulten skatter"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og viste ikke lige hvad hun mente med at hun var sulten "er du vampyr eller sådan noget dæmon"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og ventede bare på svar
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 12:49

hun smilte kort "skygger er hvad jeg spiser" sagde hun glad. alt den snak om mad gjorde hende ikke mindre sulten. hun tog en tot hår om bag øret og kløede sig i nakken. "hvad hedder du forresten?." spurgte hun nysgerigt og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 12:52

"okay kan du ikke tage et menneske i stedet for så"sagde han og kiggede på hende med et stille smil "jeg hedder jaster og dig"sagde han og kiggede på hende med et smil på sien læber "jeg vil helst ikke ende som dit måltid"sagde han og kiggede på hende og ventede stille på hende svar
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 12:56

Loria lo mildt og oprigtigt. "bare rolig lille vovse. din skygge er ikke ligefrem særlig velsmagende. " sagde hun med et lille smil og lagde hovedet på skrå.
Hun tog sine handsker af ved at bide i spisen af dem og hivede hånden ud. derefter lagde hun dem ned i en taske som var bundet omhyggeligt fast bag på motorcyklen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 12:58

"når okay men hvad vil du så gøre ved din sult"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og var glad for at hun sagde det hun gjorde "eller vil du overhovedet gøre noget for ikke være sulten"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 13:05

loria lo mildt igen og nikkede. hun gik ud på gaden og så sig omkring. en kat var det eneste hun kunne få øje på. hun sukkede lydløst ogfjernede sit hår fra ansigtet. hun satte sig nej på hug og betragtede katten som nu havde fået øje på hende. hun håbede at den var tam da hun ikke ønskede at skulle til at fange dem. det var den heldigvis og den kom luntende imod hende imens den miawede. hun smilte og greb ud efter katten da den var tæt nok på. hun holdte dens hovede fast og greb ud efter dens skygge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 13:10

Han kiggede på hende og ventede på at hun var færdig med at 'spise kattens skygge' og alt det for han ville gerne snakke med hende og alt det halløj og se hvad der kom ud af det *hvad mon hun kan lide mon det er de der dominerende mænd for det kan jeg skam godt være*tænkte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 13:17

endelig blev hun færdig og smed den bevistløse kat fra sig. hun trak vejret dybt og følte hvordan sulten forsvandt. hun rejste sig og igen og vendte tilbage til gyde med et lille smil i mundvigen. hun havde stadig ikke nævnt sit navn, måske var det en god ide at vente lidt endnu? hun betragtede Jaster imens hun gik. *cute. * tænkte hun og smilte til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 13:18

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "hvad så smukke"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og ventede bare på at hun skulle sige sit navn "når hvad hed du så"sagde han og kiggede på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 13:26

"loria. " sagde hun og lænede sig op af muren overfor ham. *jeg håber jeg har undervuderet dig.* tænkte hun og blev en smule irriteret over hans lille kommentar. hun så på ham og prøvede at sætte en alder på ham men uden held. hun ville være kosbar, det var klart. hun overgang ikke ikke til hvem som helst. hun satte den ene fod imod muren og så på Jaster.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 13:32

han gik hen til og stod foran hende med et smil "I could fuck you up the wall here. do you want it"sagde han på den der dominerende måde som nogen piger godt kunne lide men han viste ikke med hende her hvad hun kunne lide var jo det han skulle finde ud af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 13:40

Loria stirrede koldt på ham. hun lo mildt et øjeblik og lod sin håndryg ae hans kind. "ved du hvad skat?, jeg er ikke bare et trofæ du kan knalde som du lyster også bare skride bagefter. måske skulle du prøve med nogle yngre tøser, for jeg falder ikke for det der." sagde hun muntert med en alvorlig undertone og et lille smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 13:42

"okay det var kun et forsøg men nej jeg skider aldrig med det samme efter et knald"sagde han og kiggede på hende "vil du med ud og drik"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber det kunne være sjovt at være ude med hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 13:48

"gerne." sagde hun og fulgte efter ham. hun var trods alt stadig en dame.
Og en dame krævede en vis form for respekt. hun så sig omkring mens hun fik, en smule spændte på hvor de skulle hen. han satte igen sit hår om bag ørene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 13:49

"kom"sagde han og begyndte at gå der var en bar/klub ikke så langt væk fra dem som han begyndte at gå hen mod "er du med"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og ventede på hende hvis hun ikke var med
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 13:54

Loria nikkede imens hun betragtede bygningen. hun hastede efter jaster stadig med blikket rettet imod stedet. hun så ned af sig selv og bekræftede bare at hun faktisk var en smule støvet, hendes tøj var lidt for slidt, men hun havde ikke råd til at købe noget nyt, da hun intet job havde. hun kiggede rundt på alle de mennesker der stod omkring dem da de gik ind af døren. hun sukkede lydløst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 13:56

Han gik op i baren og ventede på at hun kom "hvad vil du have jeg gir"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber det var ikke mere ret at han gav hun skulle ikke tænke på det "bare sige til og du får det"sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





vild by tur//Loria// Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
vild by tur//Loria//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Av av av! - Loria
» Faret vild? max
» vild aften - Esmaralda
» Faret vild- tristian
» Faret vild - Til Theo

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: