Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 vild by tur//Loria//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// - Page 2 Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 14:00

Loria maste sig igennem menneskerne og stod nu ved baren. hun så på Jaster og tænkte kort over hvad hun ville have. "bare vodka tak." sagde hun en smule toneløst og så på den unge mand bag baren. hun så tilbage på Jaster "tak.." mumlede hun lidt modvilligt, men ret skal være ret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// - Page 2 Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 14:03

Han bestilte det de skulle have og ham der stod bag baren hentede det til dem og kom med det: Jaster gav hende det hun ville have og havde sin egen drink i hånden og kiggede på dem der dansede og rystede let på hovede og kiggede så på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// - Page 2 Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 14:08

loria betragtede de folk omkring dem og nippede til sit glas. jaster forvirrede hende en smule, han minede hende mest om typen der gik rund og knaldede med forelskede 16 årige, hvoefter han bare knuste deres hjerte. hun væmmede sig ved det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// - Page 2 Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 14:10

Han kiggede på hende "noget galt"spurgte han og kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede bare på hende *jeg har vel ikke gjordt noget galt har jeg*tænkte han og drak lidt af sin drink og kiggede på dem der dansede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// - Page 2 Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 14:12

//smutter i seng//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// - Page 2 Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 14:16

loria så på jaster. "nej." løj hun selvsikkert med et smil. "jeg er bare ikke fest typen.." forsatte hun og lænedesig op af baren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 01:09

Han kiggede på hende med et smil "er du helt sikker"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede bare på hende *hvorfor ville hun så med bare for drik mon*tænkte han og kiggede bare stadig på hende med et sødt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 04:04

Loria smilte sødt til ham og nikkede, hun overvejede stadig hans tilbud men viste det ikke. hun kørte sin hånd igennem sig lange sorte hår og så rundt i lokalet. Jaster var sød, men han virkede som noget af en liderbuks i loria's øjne. hun gik et skridt tættere på ham da en stor flok mennesker maste sig op til baren. hun sukkede lydløst og betragtede ham roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 04:09

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "skal vi gå ovenpå hvor der er værelser man kan være på alene her ned er nemlig ikke til at være for alle de mennesker og alt det"sagde han venlig og kiggede på hende med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 04:22

Loria så roligt på ham. hun viste godt hvad det var der lå i sætningen. hun overvejede det. faktisk ville hun gerne væk fra alle de mennesker. hun havde på fornemmelsen at han var yngre end hende men hun følte sig alligevel en smule tiltrukket af den unge vovse. hun var stadig ret sulten, katten havde ikke mættet meget, så hun fik en ide. "okay så." sagde hun og smilte drilsk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 04:28

Han kiggede på hende "okay så kom med mig"sagde han og tog sin drink og hendes ene hånd og gik op af nogen trapper og ind på et værelse og gik hen og satte sig på sengen og drak lidt af sin drink og kiggede så på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 04:32

Loria smed sit glas da de gik og fulgte bare efter op af trappen uden af sige noget. da de kom ind i rummet lukkede hun døren og lænede sig op af den med armene over kors.
"jeg vil indgå en aftale.." sagde hun roligt og betragtede ham mens han sad der.
"jeg får din skygge...og du får lov til at gøre hvad du vil den næste halve time.." sagde hun unden af se væk er vise det mindste tegn på usikkerhed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 04:35

"hvad vil der så ske med mig hvis du får min skygge"sagde han og kiggede på hende og viste ikke lige hvad han skulle sige til det og alt det men han ville jo ikke miste sin skygge og alt det for han ville ikke ende som katten
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 04:44

loria bed sig kort i læben, hun troede at han ville slå til med det samme og det gjorde hende en smule usikker at hun havde bedømt han forkert. "de fleste bliver ensomme, nogle bliver sindssyge, svage væsner besvimmer... det er forskelligt, men de fleste tror ikke at de vil komme til at savne sin skygge." sagde hun roligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 04:49

Han kiggede på hende "jeg tror jeg vil savne min skygge for den er jo en del af mig og alt det"sagde han og kiggede på hende og tænkte lidt "er du usikker"sagde han og kiggede på hende på den med et stille smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 04:57

Loria gik roligt hen og satte sig ved siden af ham. *vel er jeg ej usikker!! * tænkte hun arigt unden af vise det mindste. hun rørte blidt ved hans nakke og kørte hånden ned til hans skulder og lod den ligge. "hvad siger du så?.." hviskede hun roligt ind i hans øre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 05:03

"hmm okay men så vil jeg også ha 3 timer hvor jeg kan gøre med dig hvad jeg vil"sagde han og kiggede på hende "og hvis jeg må vil jeg gerne tilføje noget til aftalen hvis jeg tilfredsstiller dig får jeg den igen"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 05:08

loria så kritisk på ham. "jeg er ingen luder.." sagde hun skarpt. "en time, men jeg beholder sin skygge lige meget hvad." sagde hun roligt. hendes lyst til han skygge blev bare støre af at han ikke ville af med den, den blev på en måde mere værd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 05:28

"en time og kvarter"sagde han og kiggede på hende med et par søde øjne og et sødt smil på sine læber og kiggede hende lige ind i øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 05:36

Loria var kold overfor hans charme."en time og et kvater...skyggen først." sagde hun selvsikkert mens hun nussede hans nakke. hun så ømt på ham og sukkede lydløst. hun var ganske tilfreds med den måde hun havde spillet, spilledet. hun have med vilje sat tiden ret kort da hun vidste at han nok ville prøve at øge den. hun kastede et kort blik så hans skygge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 05:47

Han kiggede på hende "okay men komme til at savne den"sagde han og kiggede på hende "men jeg vil først se hvad jeg har under dit tøj"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 05:57

Lora var ved at blive godt vred. "nej.!.Ikke flere forhandlinger!" sagde hun skapt og greb hårdt fat om hans hals og skubbede han tilbage i sengen. hun lagde sit hovede på skrå og betragtede ham med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 06:07

Han kiggede på hende "hvad nu"sagde han og kiggede på hende *hvorfor skulle jeg også lige gøre det her*tænkte han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 06:11

Hun svare ikke men greb ud efter hans skygge. hun lagde nakken tilbage og åbnede munden imens hun førte skyggen dertil. hun inhalerede den som var det en slags sort røg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 06:13

*bye til min skygge*tænkte han og kiggede op på hende med et stille smil og kiggede bare op på hende og ventede bare på at hun var færdig med det
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





vild by tur//Loria// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
vild by tur//Loria//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Av av av! - Loria
» Faret vild? max
» vild aften - Esmaralda
» Faret vild- tristian
» Faret vild - Til Theo

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: