Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 vild by tur//Loria//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// - Page 5 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 10:28

loria smilte muntert til ham. rejste sig op og gik helt hen til ham og skubbede ham blidt op af væggen. hun lænede sig frem og hviskede i hans øre. "nej skat." hviskede hun skarpt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// - Page 5 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 10:29

"er du sikker"sagde han og kiggede på hende som om han ville gøre alt for hende bare for at få den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// - Page 5 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 10:34

hun lo mildt og rystede så på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// - Page 5 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 10:34

"slet ikke kan du da ikke bruge mig på nogen måde"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// - Page 5 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 10:39

"nej." sagde hun og samlede sit hår i en fletning.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// - Page 5 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 10:40

"sikker jeg kan være meget nyttig tror jeg da"sagde han og kigede på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// - Page 5 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 10:44

hun lo mildt. "skygger er meget værd, sf. vil jeg ikke opgive den efter det der lige er sket." sagde hun med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// - Page 5 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 10:44

"ov come on"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// - Page 5 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 10:49

hun lo og lagde hovedet på skrå. "" en handel er vel en handel. " sagde hun stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// - Page 5 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 10:51

"en handel kan vel laves kan den ikke"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// - Page 5 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 10:53

hun betragtede ham "du har intet at tilbyde mig fjols.." sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// - Page 5 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 10:54

"kan du lide at jage med mænd som mig"spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// - Page 5 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 10:58

hun så undrene på ham "hvad mener du?." sagde hun og satte sig ned igen mens hun så på ham. "varulve?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// - Page 5 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 10:59

"slave arbejde et eller andet i den retning"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// - Page 5 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 11:00

hun lo og rystede på hovedet. "jeg er mere til vampyre søde." sagde hun ømt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// - Page 5 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 11:01

"så kan jeg være noget nyt for dig"sagde han og kiggede på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// - Page 5 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 11:05

hun betragtede han og rettede på min top. "jeg beholder din skygge, og dermed en lille del af dig skat. " sagde hun og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// - Page 5 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 11:06

"ja okay og det der er oppe i dig"sagde han og kiggede på hende med et lille grin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// - Page 5 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 11:08

hun smilte ironisk "ja, tillykke farmand." sagde hun køligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// - Page 5 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 11:09

"det der er nemt at høre du er ironisk"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede bare på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// - Page 5 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 11:11

hun rynkede brynene. "hvad ville du gøre hvis jeg faktisk blev gravid?" sagde hun ærligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// - Page 5 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 11:13

"tage mig af dig mens du var gravid og alt det sørge for du havde det godt også hvad pengene angår"sagde han og kiggede på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// - Page 5 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 11:18

hun lo. "ja somom!-" sagde hun muntert. "i ulve tænker jo kun på hvordan ik kan formere jer mest." forsatte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// - Page 5 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 11:18

"jeg gør"sagde han og kiggede på hende "jeg er lidt anderledes der"sagde han og kiggede bare på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild by tur//Loria// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// - Page 5 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 11:21

hun himlede med øjnene og rejse sig op. "jeg gider ikke at høre om det..farvel" sagde hun og tog fat i dørhåndtaget. hun håbede inderligt at hun ikke bar han barn
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





vild by tur//Loria// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: vild by tur//Loria//   vild by tur//Loria// - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
vild by tur//Loria//
Tilbage til toppen 
Side 5 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Av av av! - Loria
» Faret vild? max
» vild aften - Esmaralda
» Faret vild- tristian
» Faret vild - Til Theo

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: