Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Engle og Dæmoner? - Zolg

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Engle og Dæmoner? - Zolg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle og Dæmoner? - Zolg   Engle og Dæmoner? - Zolg - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Okt 2010, 11:53

"Pigerne derover ser på os med et meget intresant blik" sadge Zolg og pegede over på tøsserne som prøvede at få den ene pige til at sige hej til dem, Zolg smilte venligt til den ene pige som blev helt rød i hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle og Dæmoner? - Zolg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle og Dæmoner? - Zolg   Engle og Dæmoner? - Zolg - Page 2 Icon_minitimeMan 25 Okt 2010, 00:55

Sariel ga ham et lysket smil, "Hvad har du i tankerne?" spurgte han og ga et lille grin.
Hende pigen med det lange sorte hår stod og fniste og prøvede at skubbe sin veninde hen til dem men de ar generte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle og Dæmoner? - Zolg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle og Dæmoner? - Zolg   Engle og Dæmoner? - Zolg - Page 2 Icon_minitimeMan 25 Okt 2010, 22:47

"Se her" svarede han med en lille grin selv og gik hen til pigen som var noget så genert. Siden at han var en del højre end hun var bukkede han sig lidt forover og smilte sødt til pigen, hvilket fik hende til at blive helt rød i hovedet og så lidt ned, "hej, har du ikke lyst til at sidde sammen os? og jeg tror at min ven derover er lidt vild med dig" Sagde han og stilte sig op i sin fulde højde igen, han smilte til hende igen og gik så hen til Sariel igen og smilte et drilisk smil til ham og fik bestilt en lille øl som han tog en tår af da han fik den, langsomt, og med hjælp fra hende veninder kom pigen langsomt hen imod dem mens hun så genert ned i gulvet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle og Dæmoner? - Zolg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle og Dæmoner? - Zolg   Engle og Dæmoner? - Zolg - Page 2 Icon_minitimeTirs 26 Okt 2010, 04:09

Sariel grinte i sin håndflade han havde for munden. "dude!" nåede han lige at hviske inden han forsvandt hen til de kønne piger. Han sad og ville helst drikke sig mod til det men han skulle køre hjem så det blev der ikke noget af. Han vendte hovedet og blinkede til hende.
"Hvad sagde du?" hviskede han til Zolg og begyndte faktisk at rødme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle og Dæmoner? - Zolg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle og Dæmoner? - Zolg   Engle og Dæmoner? - Zolg - Page 2 Icon_minitimeTirs 26 Okt 2010, 05:15

"Du får af se" sagde han og blinkede lige kort til ham og lod som ingenting for at tag en tår af sin øl. Pigen kom helt hen til Sariel og så ned i jorden og var meget rød i hovedet "H-hej" sagde han holdte sine arme ned foran hende mens hun flettede sine fingre. Hun så kort op på ham og så så lyn hurtigt ned igen, Zolg kunne ikke lade vær med at små smile af hendes opførelse over for Sariel, det så lidt comisk ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle og Dæmoner? - Zolg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle og Dæmoner? - Zolg   Engle og Dæmoner? - Zolg - Page 2 Icon_minitimeTirs 26 Okt 2010, 05:30

Sariel stod og så på pigen og rødmede. Når han ikke var forberedt på at score så kunne han nemt få noget galt i halsen.
"H-hej" svarede Sariel og rakte hånden ud i en hilsen. Han havde en svaghed for sorthåret piger, de var så fuld af farver mente ham, selvom håret var sort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle og Dæmoner? - Zolg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle og Dæmoner? - Zolg   Engle og Dæmoner? - Zolg - Page 2 Icon_minitimeTirs 26 Okt 2010, 22:08

Zolg sad faktisk lidt og morede sig at se på dem begge to, han selv havde en lille øl i hånden som han drak lidt af mens han så på hvordan Sariel lige pludselig ikke vidste hvad han skulle sige til pigen som selv var noget så genert for at sige noget til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle og Dæmoner? - Zolg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle og Dæmoner? - Zolg   Engle og Dæmoner? - Zolg - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Okt 2010, 03:38

Sariel så smilende på pigen han vidste faktisk ikke rigtigt hvad han skulle sige, "Du har pænt hår" stammede ham og så usikkert på pigen. Hun så underligt på han men begyndte så at smile. Sariel grinte lidt med men pludselig, så tager pige fat om hans ansigt og kysser ham midt på munden. Sariel kiggede på hendes lukkede øjne med sit overrasket ansigt. Endelig slipper hun ham og han kigger underligt på pigen, hun gir et fnis og løber hen til pigerne hvor hun bliver belønnet med kram og sladder. Han sukkede og lænede sig tilbage til barbordet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle og Dæmoner? - Zolg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle og Dæmoner? - Zolg   Engle og Dæmoner? - Zolg - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Okt 2010, 08:29

Okay, selv det kom lidt som en overraskelse for Zolg, han så lidt over på pigerne og tilbage til Sariel som havde lændt sig lidt tilbage "okay det kom lidt uventede" sagde han og smilte lidt for sig selv. "Var det der uvendtet nok?" Spurgte han lidt med en grin på sine læber, han havde drukket lidt af sin øl men havde fundet ud af han ikke gad mere øl så han havde stillet den fra sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle og Dæmoner? - Zolg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle og Dæmoner? - Zolg   Engle og Dæmoner? - Zolg - Page 2 Icon_minitimeTors 28 Okt 2010, 03:12

Sariel gned sig i øjnene med fingere spidserne. "Tja, det vár uventet" sagde han med et suk. Han kløede sig i nakken og så hen over på Zolg, "hvad er du egentlig?" spurgte han en smule koldt, han var lidt nede på grund af nederlaget, det var nu ikke ment til snerre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle og Dæmoner? - Zolg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle og Dæmoner? - Zolg   Engle og Dæmoner? - Zolg - Page 2 Icon_minitimeTors 28 Okt 2010, 06:58

"Eh?" Spurgte han som om han ikke hørte hvad han sagde og så hen på ham med et halvt smil. "Øhm, jeg... øh... jeg tror ikke du har lyst til at vide hvad jeg er" sagde han og så på ham med sine is blå øjne. Zolg havde sine hænder i sine lommer fordi han ikke vidste helt hvordan han skulle svare på det spørgsmål, altså han kunne jo bare ikke sige, jo jeg er en dæmon og dræber mennesker når jeg er sulten. Han tænkte lidt på hvordan fanden han skulle sige det til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle og Dæmoner? - Zolg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle og Dæmoner? - Zolg   Engle og Dæmoner? - Zolg - Page 2 Icon_minitimeTors 28 Okt 2010, 07:05

Sariel så på ham med sine kode øjne. Han sukkede, gad vide om det var en vampyr mere? Men ikke helt alligevel, han var ikke så bleg som den anden vampyr han havde mødt. Han så koldt på ham og ville bare tage det som en mand, "Hej, Sariel jeg er Dødsengel, jeg kan se døde mennesker og snakke med dem" sagde han lige ud og stadig skuffet og følte sig slået af en tøs. Faktisk kun derfor han reagerede sådan. Han rakte hånden ud og så alvorligt på ham, nu havde han røbet sin ID for ham, så kunne han vel også gøre det samme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle og Dæmoner? - Zolg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle og Dæmoner? - Zolg   Engle og Dæmoner? - Zolg - Page 2 Icon_minitimeTors 28 Okt 2010, 08:24

Zolg så lidt overrasket på ham og hævede det ene øjnbryn, *hm så kan jeg vel ligeså godt fortælle hvad jeg er* tænkte han og prøvede at få det til at lyde så nomalt som muligt. "Tja.. en engel, eh?" Spurgte han og tog hans hånd, "Flameshiver, Zolg Flameshiver, og jeg er dæmon" svarede han med et roligt smil og gav han et fast håndtryk. Det var nu endelig lidt underligt at være i et selvskab med en engel igen, for den sidste engel han havde mødt havde han dræbt, men det var lang tid siden, men han var glad for at han ikke havde mødt Sariel som sin dæmon form.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle og Dæmoner? - Zolg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle og Dæmoner? - Zolg   Engle og Dæmoner? - Zolg - Page 2 Icon_minitimeTors 28 Okt 2010, 16:28

Sariel hævede den ene øjenbryn. Han havde aldrig mødt en dæmon før og han havde altid hørt at dem skulle han holde sig langt væk fra. Han sank en klump og smilte underligt til ham, han blev faktisk bange for ham. *hver dog en mand!* tænkte han vred til sig selv. Han gned sig lige i øjnene igen og så på ham med stadig et lidt overrasket blik. "Okay" sagde han og smilte og grinte lidt, *Fuck?* hvad skulle han nu sige og gøre?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle og Dæmoner? - Zolg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle og Dæmoner? - Zolg   Engle og Dæmoner? - Zolg - Page 2 Icon_minitimeTors 28 Okt 2010, 22:48

Zolg opfattet Sariels pludselig usikkerhed og begyndte at grine lidt af det, "tag det roligt jeg gør dig ikke noget" forsikrede han ham med et venligt smil. "Du faktisk den første engel jeg har mødt i lang tid" sagde han med et roligt smil og lændte sig op af baren med den ene arm op på baren og den anden i sin lomme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle og Dæmoner? - Zolg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle og Dæmoner? - Zolg   Engle og Dæmoner? - Zolg - Page 2 Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 21:17

Sariel smilte. Han vidste ikke rigtigt hvordan han kunne stole på ham, hvorfor skulle hab også lige spørge om hvad han var. Hvis han ikke havde gjort det så kunne de nu sidde og grine og bare tro at de begge var mennesker. Dæmon og engle er jo født fjender. Sariel gned sig i øjnene med fingerspiderne. Han sukkede lydlyst. Sariel så på ham med et smil "Hvad gjorde du ved den sidste engel du så?" Sariel måtte vide om han var i sikkerhed eller ej.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle og Dæmoner? - Zolg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle og Dæmoner? - Zolg   Engle og Dæmoner? - Zolg - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 06:05

"Øhm, det kan jeg faktisk ikke rigtig huske" forklarede han, for han havde ikke lige lyst til at fortælle ham at det var dæmon ikke ham som havde dræbt engle, og Sariel så allerede en del nervøs ud, så det ville nok være bedre hvis han ikke fortalte ham sandheden lige med det her. "Hva' med dig? første dæmon du har mødt?" Spurgte han så for at komme lidt væk fra det emne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle og Dæmoner? - Zolg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle og Dæmoner? - Zolg   Engle og Dæmoner? - Zolg - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 06:19

Sariel kløede sig igen i nakken og så på ham. "okay" svarede han.
Sariel sukkede en smule. "ja du er den første" svarede roligt og så på sine hænder.

// Fail indlæg o_o //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle og Dæmoner? - Zolg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle og Dæmoner? - Zolg   Engle og Dæmoner? - Zolg - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 08:37

Zolg blev lidt overrasket over at han var den første dæmon han havde mødt, *plejet engle ikke at leve lige så lang tid som dæmonen? *Eller måske er er ham her født ik' så lang tid siden, måske nok derfor* tænkte Zolg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle og Dæmoner? - Zolg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle og Dæmoner? - Zolg   Engle og Dæmoner? - Zolg - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 19:47

// Jeg har mistet min fantasi xD ... What to do???//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle og Dæmoner? - Zolg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle og Dæmoner? - Zolg   Engle og Dæmoner? - Zolg - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 23:18

//Giv dig selv en lussing og tag dig samme ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle og Dæmoner? - Zolg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle og Dæmoner? - Zolg   Engle og Dæmoner? - Zolg - Page 2 Icon_minitimeTirs 02 Nov 2010, 00:21

Sariel så på ham, "det her er steneren" sagde han og rejste sig fra bar stolen. Pigerne fra før stod ude ved udgangen. De stod og drak og snakkede. Bare sådan noget tøse snak. Han sukkede. "Vil du med?" sagde han og så på Zolg. Han var faktisk lidt ligeglad om han gik med eller ej, han ville bare ikke være her længere. inden han nåede at få et svar fra Zolg gik han ud mod udgangen og skuffede til den pige som kyssede han tidligere. Han ville ikke slå hende han skubbede hende bare og gik vredt videre. Han hørte en del bande ord fra gruppen men fortsatte udenfor.

// Det var bedre xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle og Dæmoner? - Zolg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle og Dæmoner? - Zolg   Engle og Dæmoner? - Zolg - Page 2 Icon_minitimeTirs 02 Nov 2010, 01:13

Zolg små løb efter Zolg og var lige ved at vældte pigen som havde kysset Sariel, "Ups" sagde han med et halv små grin hvilke gruppen bare blev endnu mere sur over. Han fik starte sin motorcykel ret hurtigt og han kom op på siden af Sariel og smile venligt til ham gennem hjelmen, "nåh, hvor har du lyst til at tage hen så?" Spurgte han glad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle og Dæmoner? - Zolg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle og Dæmoner? - Zolg   Engle og Dæmoner? - Zolg - Page 2 Icon_minitimeTirs 02 Nov 2010, 03:20

Sariel stod op af muren og kiggede op på himlen. Han begyndte hurtigt at rode i sine lommer og fandt nogle cigaretter, han tændte den og pustede roligt ud. "Aner det ikke, men kan ikke drikke så længe jeg køre" sagde han med en ligegyldig stemme. han gabte og var begyndt at være træt. Han tog et hvæs og sukkede røgen ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engle og Dæmoner? - Zolg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle og Dæmoner? - Zolg   Engle og Dæmoner? - Zolg - Page 2 Icon_minitimeTirs 02 Nov 2010, 12:47

Zolg lænede sig frem på motorcyklen så han lå på styret og så lidt ligeud men så så op på Sariel igen, "hey må jeg spørger dig om noget" Spurgte han lidt håbefuldt, det var et spørgsmål som har gået ham på et noget tid her i aften som han heletiden havde skuppet væk fordi at der skete noget andet, men nu skete der ikke noget og intet larm til at overdøve deres stemmer.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Engle og Dæmoner? - Zolg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Engle og Dæmoner? - Zolg   Engle og Dæmoner? - Zolg - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Engle og Dæmoner? - Zolg
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Solnedgang // Zolg
» et møde mellem to Dæmoner... //ray//
» Dæmoner
» Mangel på sjov - Zolg
» Engle

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: