Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Check yes, my' lady Camille eh?

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Check yes, my' lady Camille eh?    Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 3 Icon_minitimeMan 11 Jul 2011, 06:25

// det bliver først når jeg kan være ved en pc og ikke på min levende og stædige mobil, der vil bestemme selv.Den er med garanti af hankøn ! //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Check yes, my' lady Camille eh?    Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 3 Icon_minitimeMan 11 Jul 2011, 06:27

// Ey! Levende og stædig, lyder som hunkøn!//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Check yes, my' lady Camille eh?    Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 3 Icon_minitimeMan 11 Jul 2011, 09:44

// min mobil tror den er guds gave til kvinden , vi har lange samtaler om hvis skyld det er når d //et skodder...vil nu sige den lyder mest som en mand! //

// IOU....det var den fedeste udgave af careless whisper...langt bedre end originalen, bulls eye with that one , hon'
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Check yes, my' lady Camille eh?    Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 3 Icon_minitimeMan 11 Jul 2011, 10:47

//Bemærk 'lange samtale' med mindre det er dig der snakker og den der siger "hm" "ja" "nej" , så er det en kvinde !//

//Tsk, i know right? Den originale er bare på en eller anden måde gay, my'lad.. Har lige lært at spille seethers cover på guitar, awesome
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Check yes, my' lady Camille eh?    Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 3 Icon_minitimeMan 11 Jul 2011, 17:35

// skjulte talenter, Nice... Du kan jo næsten serrnade din udkårende så //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Check yes, my' lady Camille eh?    Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 3 Icon_minitimeMan 11 Jul 2011, 22:22

// Right, det kommer lige pludselig //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Check yes, my' lady Camille eh?    Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 3 Icon_minitimeMan 11 Jul 2011, 22:30

// Det vil nok de færreste kunne stå for....I believe //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Check yes, my' lady Camille eh?    Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 3 Icon_minitimeMan 11 Jul 2011, 22:38

// Tss, kommer jo an på så meget :P //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Check yes, my' lady Camille eh?    Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 3 Icon_minitimeMan 11 Jul 2011, 22:44

// ja...lille peter edderkop vil nok ikke være det bedste valg...If U know what I mean ? //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Check yes, my' lady Camille eh?    Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 3 Icon_minitimeMan 11 Jul 2011, 22:53

// Virkelig? Satans, den havde jeg ellers bare øvet på! Arj, mit personlige valg ville være 'The reason' med Hoobastank, den er awesome //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Check yes, my' lady Camille eh?    Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 3 Icon_minitimeMan 11 Jul 2011, 23:01

// Jamen...så er der jo bare tilbage at prøve det a....I dare U....frit valg i chicks på TLW, så det ikke så risikabelt som irl...keep it simple...smiler udfordrende//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Check yes, my' lady Camille eh?    Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 3 Icon_minitimeMan 11 Jul 2011, 23:05

// Haha, frit valg siger du? Godt nok, det kunne se godt med en complet stranger bare: "I'm not a perfect peeeeerson.....! There's many thing i wish i didn't dooooo. But i continue leeeeearning, i never meant to do does thingsssss to youuuu...!" - pisse godt //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Check yes, my' lady Camille eh?    Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 3 Icon_minitimeMan 11 Jul 2011, 23:23

// yup... I totally agree...pisse godt....og du ved godt at vi er nød til at have et nyt emne sooner or later, 'aight?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Check yes, my' lady Camille eh?    Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 3 Icon_minitimeMan 11 Jul 2011, 23:29

// Hvad regner du mig for? Cinderella slutter jo ikke ved ballet eh? //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Check yes, my' lady Camille eh?    Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 3 Icon_minitimeMan 11 Jul 2011, 23:36

// my mistake... Glemte lige der var flere kapitler fordi jeg dvælede lidt ved et favorit kapitel, alene overskriften er et hit ...har svært at slippe den...griner.//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Check yes, my' lady Camille eh?    Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 3 Icon_minitimeMan 11 Jul 2011, 23:38

// Heh... Stort hit ja ;) Hvornår tænker du vi fyre op for næste kapitel? //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Check yes, my' lady Camille eh?    Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 3 Icon_minitimeMan 11 Jul 2011, 23:55

// Anytime U want to , U can turn me on to...the next chapter..//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Check yes, my' lady Camille eh?    Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 3 Icon_minitimeMan 11 Jul 2011, 23:57

// Tsk :P looking forward to it, but you do know that it's youe turn to create a topic ;) //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Check yes, my' lady Camille eh?    Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 3 Icon_minitimeTirs 12 Jul 2011, 00:20

// OMG.. Jeg er synsk !...en ny evne måske?
Jeg vidste bare du ville sige det der...smiler ...jeg laver et, men venter lige til jeg har bedre tid, skal afsted til tøse frokost nu...men jeg vil glæde mig til det imellem tiden, see ya prince charming.//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Check yes, my' lady Camille eh?    Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 3 Icon_minitimeTirs 12 Jul 2011, 00:23

// synsk, telekinese, på en eller anden måde hænger de vel sammen, or you're just seeing right trough me ? Hyg dig Cinderella :P //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Check yes, my' lady Camille eh?    Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 3 Icon_minitimeTirs 12 Jul 2011, 05:32

//Thy Will Be Done...an invitation awaits you at the marked, sir //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Check yes, my' lady Camille eh?    Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 3 Icon_minitimeTirs 12 Jul 2011, 06:28

// looking forward to it, miss //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Check yes, my' lady Camille eh?    Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 3 Icon_minitimeTirs 12 Jul 2011, 07:47

// den sang...den tekst...sådan et oplæg laver du ikke igen, det er jo som skakmat i første træk! Smiler..//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Check yes, my' lady Camille eh?    Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 3 Icon_minitimeTirs 12 Jul 2011, 08:05

// Som du selv siger, 'baby, vi er skakmat', men rent faktisk er du kun i skak, den rigtige skakmat kommer
, tro mig, flabet smil //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Check yes, my' lady Camille eh?    Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 3 Icon_minitimeTirs 12 Jul 2011, 08:23

// hvorfor fornemmer jeg du lige har sat mig på passagersædet og dig i føresædet i "mit"emne ovenikøbet?//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Check yes, my' lady Camille eh?    Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Check yes, my' lady Camille eh?
Tilbage til toppen 
Side 3 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Check point Alpha
» What's going on? - Camille
» Always on the run for you - Camille
» Tillykke Camille
» Rumor Has It - Camille

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: