Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Check yes, my' lady Camille eh?

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Check yes, my' lady Camille eh?    Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 4 Icon_minitimeTirs 12 Jul 2011, 08:37

// Hmmm, måske fordi jeg bare er manden i forholdet ;) og det er bare os der køre, medmindre vi har drukket ;) //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Check yes, my' lady Camille eh?    Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 4 Icon_minitimeTirs 12 Jul 2011, 10:10

// hold så op , du hyler mig helt ud af den i dag.... Argh..jeg skriver og deleter hele tiden.....lost ...også for ord.//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Check yes, my' lady Camille eh?    Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 4 Icon_minitimeTirs 12 Jul 2011, 10:15

// Haha, jeg er noget af en charmetrold når jeg gerne vil ;) //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Check yes, my' lady Camille eh?    Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 4 Icon_minitimeTirs 12 Jul 2011, 10:33


// Nah....det ik så galt.....det kun fordi jeg var uforberedte....og åbenbart stadig er det?! griner....din bisse.//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Check yes, my' lady Camille eh?    Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 4 Icon_minitimeTirs 12 Jul 2011, 10:42

// tsk, det er okey at være bisse, hvis man bruger det til et godt formål heh //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Check yes, my' lady Camille eh?    Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 4 Icon_minitimeTirs 12 Jul 2011, 10:45

// okay okay....du ER prince charming og du ER den der trak sværdet op a stenen....content? //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Check yes, my' lady Camille eh?    Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 4 Icon_minitimeTirs 12 Jul 2011, 10:47

// og jeg ER en charmetrold når jeg gerne vil! pasta! //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Check yes, my' lady Camille eh?    Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 4 Icon_minitimeTirs 12 Jul 2011, 11:04

// ja, du er Lancelot....men eftersom jeg skal op ved halv otte tiden må jeg hoppe under dynen nu dsv....thx for tonight...its been a hell of a ride ...night prince//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Check yes, my' lady Camille eh?    Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 4 Icon_minitimeTirs 12 Jul 2011, 22:33

//Pudsigt, nåede ikke engang at se det fordi mit net gik.. Heldigt nok at du så loggede //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Check yes, my' lady Camille eh?    Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 4 Icon_minitimeOns 13 Jul 2011, 00:39

// yup...og jeg kan godt Li dine fortolkninger af held vs. uheld....de er....avantgar de //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Check yes, my' lady Camille eh?    Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 4 Icon_minitimeOns 13 Jul 2011, 02:45

// Det er sådan noget jeg bruger min tid på, atr filosofere over sådanne ting, om man kan vende held til uheld og hvordan, om der er en lys side på alt. //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Check yes, my' lady Camille eh?    Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 4 Icon_minitimeSøn 17 Jul 2011, 04:59

// brikken passer fint i der samlede puslespil, dig //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Check yes, my' lady Camille eh?    Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 4 Icon_minitimeMan 18 Jul 2011, 02:59

//Prøv at skild det puslespil ad and put back all the pieces, they just might not fit the same ;)//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Check yes, my' lady Camille eh?    Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 4 Icon_minitimeMan 18 Jul 2011, 04:03

//now...hvorfor skulle jeg ville gøre det? Efter AL det hårde arbejde !//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Check yes, my' lady Camille eh?    Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 4 Icon_minitimeMan 18 Jul 2011, 05:06

//Who knows? For at arbejde lidt mere?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Check yes, my' lady Camille eh?    Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 4 Icon_minitimeMan 18 Jul 2011, 05:09

// hey ! Smart ass....tsk tsk //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Check yes, my' lady Camille eh?    Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 4 Icon_minitimeMan 18 Jul 2011, 05:10

//Jeg er bare sej hva! Tsk tsk :P//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Check yes, my' lady Camille eh?    Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 4 Icon_minitimeMan 18 Jul 2011, 05:12

// du ihvert fald ivrig efter at få det sidste ord...hot shot.//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Check yes, my' lady Camille eh?    Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 4 Icon_minitimeMan 18 Jul 2011, 05:19

//Altid! Det går ikke at en kvinde for det sidste ord, så går verden under...//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Check yes, my' lady Camille eh?    Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 4 Icon_minitimeMan 18 Jul 2011, 05:26

//ja...eller sjælefreden , måske?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Check yes, my' lady Camille eh?    Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 4 Icon_minitimeMan 18 Jul 2011, 05:43

//Et mysterie virkelig, egentlig er denne samtale meget 'pointless'?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Check yes, my' lady Camille eh?    Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 4 Icon_minitimeMan 18 Jul 2011, 05:45

//LOL... Ej, ikke i forhold til jehovas vidner...så giver den fin mening...//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Check yes, my' lady Camille eh?    Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 4 Icon_minitimeMan 18 Jul 2011, 05:51

//De banker på vores døre for at have den samtale.. //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Check yes, my' lady Camille eh?    Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 4 Icon_minitimeMan 18 Jul 2011, 06:04

// ja..de er ihærdige...minder det dig om nogen ? //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Check yes, my' lady Camille eh?    Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 4 Icon_minitimeMan 18 Jul 2011, 06:17

//Neeeeej daaaaa.... Slet ikke mig selv -.-"//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Check yes, my' lady Camille eh?    Check yes, my' lady Camille eh?  - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Check yes, my' lady Camille eh?
Tilbage til toppen 
Side 4 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Check point Alpha
» What's going on? - Camille
» Always on the run for you - Camille
» Tillykke Camille
» Rumor Has It - Camille

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: