Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 ih jo fed fest. Freje karan

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Jul 2011, 09:14

hun så på ham med et smil. ''nej det tror jeg kke men... det er det heller ikke at en varulv kommer sammen med en vampyr når de er døds fjender vel'' sagde hun blidt og rørte hans kind med sin hånd stille og roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Jul 2011, 09:17

har du da gjort det" spurgte han og rykkede lidt tættere på hende og lagde den anden hånd på hendes talje. og kiggede hende dybt i øjnene. han kunne mærke den varme følelse i hele hroppen og sommerfuglene i maven var der også
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Jul 2011, 09:19

Freja smilede. ''nej men en af min venner har'' sagde hun stille og lod sin hånd rør hans hals og kind. ''det underligt at have den her følse igen.

//har sendt dig en pm ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Jul 2011, 09:23

"okay" sagde sor og lænede sig stille frem og kyssede hende blidt. hans krop blev fyldt med varme. han mærkede rusen af at være forælsket helt ud i tåspidserne. han stoppede og kiggede hende i øjnene og sagde så "undskyld"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Jul 2011, 09:28

freja kyssede blidt igen og holdte hans hånd i sin med et smil. ''det helt okay sordrick'' sagde hun med et smil på sine læber og rørte hans kind blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Jul 2011, 09:31

"vil du være min... hvis du er min vampyr.... så er jeg din engel.... og jeg vil elske dig og ære dig.... og være der for dig" sagde sor og syntes selv at han lød meget overdramatisk. men han kunne fornemme på hende at han dog et eller andet sted havde en god chance.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Jul 2011, 09:34

freja smilede og krammede ham. ''ja med glæde min engel'' sagde hun det lod nok lidt dumt men hun var lige glad hun var glad for ham og smilede stille og rolig. ''hvad skal vi lave søde'' spurte hun ham stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Jul 2011, 09:40

"jeg har en idé" sagde sor med et smil og tog tasken af så hans vinger kom ud i det åbne. to flotte store hvide ving udfoldede sig. et af spænderne fra tasken rev sors t-shirt i stykker så han tog den af og smed den i skraldespanden ved siden af. hans krop var veltrænet men ikke over meget. den okay lad det blive beskrevet sådan. han tog hende op i sine arme og lettede op op og helt op over skyerne. han bar freja fast så han var sikker på at der ikke skete hende noget. han stoppede da de var over skyerne og sagde "se der" og nikkede mod solen der var på vej op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Jul 2011, 09:46

freja så på ham. ''sordick vi må væk nu jeg er i fare'' sagde hun og så på ham hun skulle bare væk hun skulle ikke nyde noget at solstålerne, men der var langt til hendes lejlighed men hvor havde han sin lejlighed for det var vigtig hun kom i sikkerhed nu ellers ville der ikke være meget hver af hende nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Jul 2011, 09:49

"fuck" sagde sor "hvor bor du?" spurgte sor for at beregne om det var hurtigst at flyve hjem til ham eller hende. han dækkede hende med hele kroppen og havde ryggent vent mod det halv orange hlav blå skær i øst
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Jul 2011, 09:51

freja så op på sin kæreste. ''sheria gå gade'' sagde hun stille og så på ham. hun var bange for at midste ham nu havde de lige fundet hinanden og hun ville ikke midste ham på grund af solen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Jul 2011, 09:55

"bare rolig" sagde sor og flø'j så hurtigt han kunne (MEGET HURTIGT!!!) mod sheria gågade. han dykkede lige ned og igennem de tomme gade en meter over jorden. han holdt tæt om hende og sagde "jeg vil ikke tilleade der sker dig noget" mens han fløj. de var nu tæt på
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Jul 2011, 09:57

freja så op på ham med et smil og lagde sig ind til ham. ''stop sordrick vi er fremme nu'' sagde hun og så på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Jul 2011, 10:00

sor stoppede brat og landte på gaden med hende trygt i favnen hvorefter han satte hende ned. "hvorhen nu" spurgte han og så på hende og gav hende et kort kys. han kiggede lidt rundt på dørene

//skal logge. kommer du på imorgen?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Jul 2011, 10:03

freja tog hans hånd og løb afsted og kom hen til der hvor hun boede og åbnede opgangs døren og gik der ind med ham i hånden og løb op i sin lejlighed og låste den op og hev ham ind og lukkede døren. ''puha det var tæt på'' sagde hun og faldt langsomt ned i sin sofa.

//okay men ved ikke om jeg kommer på der kommer nok først på ik nu på søndag men søndagen efter//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 2 Icon_minitimeLør 23 Jul 2011, 00:14

han faldt stønnende ned ved siden af hende i sofa'en. "jeg sagde jo at jeg ikke ville lade der ske noget med dig" sagde han og kyssede hende varmt og blidt. et af de virkelige inderlige kys som man kunne se at han elskede hende udfra
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 2 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 03:46

freja smilede og lagde sig ind til ham. ''ja det rigtig og jeg er glad for det søde'' sagde hun stille med et smil på sine læber og så op på ham og lod sig kyssede med det var et dejligt kys og hun smilede, ''er du sulten skat'' spurte hun ham stille med sine smukke brune øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 2 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 10:05

"nah det er fint nok" sagde han og lagde armene om hende. "jeg har aldrig fløjet så hurtigt før i mit liv" sagde sor med forundren i stemmen. han hvidste ikke engang at han kunne flyve så hurtigt. det viste jo bare hvor meget han holdt af hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 2 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 10:08

freja så på ham med et smil på sine læber og smilede. ''skat hvor bor du endelig??'' spurte hun ham stille og rolig med et smil på sine læber og vavr glad for at være tæt på ham det var dejligt at have den der kriller i maven igen det var længe siden hun havde haft en siden børnehave klassen det var der hun sidst havde en.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 2 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 10:13

"et gammelt forladt pakhus i la sunisha. der er masser af plads. og der var møbler og alting da det blev efterladt" sagde han og var dog lidt trist over det. men sådan er det når man er anderleders. så må man tage det som andre har brugt tænkte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 2 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 10:16

hun smilede stille og så på ham med et smil. ''du kan da bare bo hos mig hvis du vil?'' sagde hun tille med et smil og lagde hovede på hans brystkasse og lå og tænkte på hvad han mon ville sige, hun ville ikke have han skulle sove uden for i et tomt parkhus når hun havde en stor god lejlighed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 2 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 10:20

"nej. jeg vil ikke være til besvær. jeg vil dig jo det bedste men jeg vil heller ikke være i vejen for dig" sagde han og lagde kinden på hendes hoved. hendes hår duftede. fra nu af ville han kunne genkende den duft og straks tænke på sin elskede freja
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 2 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 10:21

hun så op på ham. ''skat stop nu med de undskyldninger du er ikke i vejen du er fantastisk og bliv her nu jeg vil gerne ha du flytter ind min skat'' sagde hun stille og kyssede ham på kinbden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 2 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 10:24

"mener du det" sagde han og kiggede hende dybt i øjnene. han havde aldrig mødt en som var så gavmild så godsindet så venlig. han var næsten helt chokeret. men samtidig rigtig glad og han gav hende et kort kys før hun svarede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 2 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 10:29

hun kyssede ham blidt igen og så på ham. ''ja da ellers ville jeg ikke sige det skat'' sagde hun stille og holdte om ham med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





ih jo fed fest. Freje karan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
ih jo fed fest. Freje karan
Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: