Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 ih jo fed fest. Freje karan

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan Empty
IndlægEmne: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan Icon_minitimeFre 22 Jul 2011, 07:28

S: en satans clup
O:mange mennesker der er både berusede og på dansekiks (Extacy)
V:aner det ikke er indenfor
T:23:45
P:sort t-shirt og sorte jeans + grå allstars.

sor sad i et hjørne med en øl flake han havde ikke rigtigt drukket noget. hans liv var meget svært at opsumere for ham lige for tiden. han havde så meget at tænke over men som egentlig ikke var nødvendigt og han håbede mest af alt bare at han kunne drikke sig fuld og glemme det. han havde den hvide taske på som han havde lavet hul i så vingerne kunne være derinde. de var dog mast sammen så tasken så ud til at være proppet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan Icon_minitimeFre 22 Jul 2011, 07:34

Dørene til clubben gik op og en ung kvinde kom gående ind i en sort kjole med ildrøde flammer på, og satte sig ned på en af bar stolende og en af fyrene købte en drink til hende, hun smilede sødt og takkede for den og satte sig i en sofa ikke så langt der fra hvor sordrick sad, hun smilede stille for sig selv og håbede at finde noget sjovt at lave den aften men vidste ikke hvad der ville ske jo, hun smilede bare.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan Icon_minitimeFre 22 Jul 2011, 07:40

sor så en nydelig ung kvinde sætte sig ikke sålangt fra ham. men sor var den sociale outsider som han altid havd været så alt der kom ud da han ville hilse blev bar til et akavet "øh hej" sor kiggede væk og håbede lidt at musikken havde været så høj at den overdøvede hans akavede forsøg på at starte en samtale. han tog et sip af sin øl og kiggede lidt halvt om halvt på hende og væk igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan Icon_minitimeFre 22 Jul 2011, 07:46

freja rejste sig og gik hen og satte sig ved ham. ''hej mit navn er freja, freja nakara'' sagde hun stille med et smil på sine læber og lod sine øjne gimte i lysne og se på den ung fyr der havde sagt hej til hende, hun smilede bare mod ham og tog let en tår af sin drink med et lille sip og slikkede sig over læben for at fjerne det der sad der oppe fra hendes drink hun så på ham og villede sit hovede på ryglænet med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan Icon_minitimeFre 22 Jul 2011, 07:46

//fuck jeg har fucked helt op i overskriften//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan Icon_minitimeFre 22 Jul 2011, 07:48

//jeg overlever jo nok skal du se^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan Icon_minitimeFre 22 Jul 2011, 07:52

sor stivnede da han hørte hendes navn. hans mor hed freja. altså den gang hun ikke havde en kugle i kraniet. han lod som ingenting og sagde "jeg hedder sordrick m-men du kan bare kalde mig sor" sagde han og drak ud. han virkede da til at han kunne lide dig. ham der købte dig en drink" sagde sor der jo intet hvidste om klupper og trak en ny øl op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan Icon_minitimeFre 22 Jul 2011, 08:00

Freja grinede lidt og så på ham med et smil på sine læber og lod sig se på ham. ''ja det skal nok passe'' sagde hun stille med et smil og satte sig ordenligt. ''rart at møde dig sor'' sagde hun stille og kiggede på ham ig vidste ikke hvad de skulle snakke om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan Icon_minitimeFre 22 Jul 2011, 08:04

"ikke for at det skal lyde som en dårlig score replike. men kommer du tit her?" spurgte han med tanken om sin mor der stadig svævede omkring ham. han havde ikke tænkt på hende længe. man kunne se på ham han ikke var helt okay og han tog en god slurk af sin øl. og kiggede hende i øjnene med sine ejne mørke blå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan Icon_minitimeFre 22 Jul 2011, 08:08

frejas mystisk brune øjne afslørede ikke det store men en del hun var ret ulykkelig ingen ville være rigtig sammen med hende som kæreste kun som venner hun troede da hendes master forvandlede hende var det fordi hun var spicel men åbenbart ikke. hun sukkede og så på ham igen og slog tanken ud af sit hovede og så bare på ham og smilede. ''en gang i mellem'' sagde hun stille og så på ham med de mystiske øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan Icon_minitimeFre 22 Jul 2011, 08:12

sor smilede halvt og kunne ikke holde en enkelt tåre tilbage og den løb ud af øjen krogen i samme side som freja sad for ham han tørede den hurtigt væk og drak ud. nu havde han ikke flere øl. så han sad og kiggede lidt ud over de dansende mnnesker som var på både det ene det andet og det tredje
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan Icon_minitimeFre 22 Jul 2011, 08:15

Freja så på ham. ''hey er du okay?'' spurte hun ham stille og rørte blidt hans kind. men fjernede den hurtigt igen og tog en slurk af sin drink og tog en øl op af sin taske og gav ham den. ''du kan nok beder lide den end jeg kan'' sagde hun og smilede stille mod ham og vidste ikke hvad hun ellers skulle sige hun så op på ham også ned igen på sine lår og mærkede et sår som ikke helt var forsvundet fra da hun var på vej der over til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan Icon_minitimeFre 22 Jul 2011, 08:23

"det er ikke noget" sagde sor "ihvertfald ikke noget som jeg synes du skal belemres med" han blev helt varm og rødmede da hun rørte hans kind. det var fucking pinligt tænkte han. "tak tak" sagde han og åbnede øllen. "det er bar... min mor hed også freja. men hun blev skudt i hovedet under krigen. det samme skete med min far... og min bror smed sig på en granat for der ikke skulle ske mig noget så det er kun mig nu" sor snøftede og en glinsende tåre løb langsomt ned af hans kind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan Icon_minitimeFre 22 Jul 2011, 08:27

Freja fik ondt af ham og fjernede hans tåre. ''rolig nu det skal nok gå det er jeg sikker på'' sagde hun stille. ''min forældre vil ikke engang tale med mig mere fordi jeg er forandret'' sagde hun blidt og smilede mod ham. hendes hår sad smukt langs hendes ene skulder. hun så op i hans øjne med hendes mystiske øjne. ''og jeg... får aldrig min lillebror af se igen han var ufødt da jeg forsvandt i noget tid og mine forældre skrev jeg aldrig skulle komme tilbage igen'' sagde hun stille med et smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan Icon_minitimeFre 22 Jul 2011, 08:32

"forandret? hvad var da forandret" spurgte spr nysgerrigt og lagde sin hånd på hendes som en trøst for det med hendes lillebror. han havde aldrig været god til piger men han kunne dog se at hun havde det skidt over det. og trods at de først lige havde mødt hinanden ville han gerne hjælpe hende med noget hvis han kunne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan Icon_minitimeFre 22 Jul 2011, 08:37

freja så på ham også ned. ''det kan jeg ikke fortælle dig eller det kan jeg godt for jeg ved du er engel'' sagde huns tille og så på ham. ''jeg er vampyr min forældre ville ikke kendes ved mig da de fandt ud af jeg var det fordi de var bange for de kom noget til fordi jeg var jo en..... blodsuger'' sagde hun og sukkede af det hun sagde da hun var lidt trist over det ingen kunne lide hende i hendes familie mere. på grund af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan Icon_minitimeFre 22 Jul 2011, 08:42

sor tog hendes hånd og kiggede hende i øjnene "jeg har da kendt mange vampyre. det har allesammen været venlige. jeg tror ikke på at vampyre bare er nådesløse dyr" ellers ville jeg ikke sidde og snakke med dig. du er en af de venligste vampyre jeg har mødt" sagde sor og smilede varmt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan Icon_minitimeFre 22 Jul 2011, 08:44

Freja smilede og holdte hans hånd, var det lidt kkemi der var mellem dem nej det var umuligt hun kunne ikke få det til at hænge sammen hvis en engel skulle blive vild med en vampyr. hun så ned og smilte stille og roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan Icon_minitimeFre 22 Jul 2011, 08:49

sor slap hendes hånd og kigged elidt ned i bordet. var han begyndt at følelser for hende. nej det ville ikke passe sammen han tog en slurk af sin øl. en meg et fuld fyr kom hen og spurgte freja "hej smukke vil du danse?" hans ånde stank af sprut og bræk. og han stod og svejede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan Icon_minitimeFre 22 Jul 2011, 08:52

Freja holdte sig for næsen og rystede på hovede. ''nej tak'' sagde hun stille og sukkede da sor tog hånden til sig. naturligvis var der da ikke kemi mellem dem hun så væk og satte sig tilbage igen og så lidt på sor også ned på hende kjole og smilede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan Icon_minitimeFre 22 Jul 2011, 08:57

"jo kom nu sveske" sagde ham den fulde og prøvede at hive i hende. han var helt nede i hovedet på hende og da knækkede filmen for sor. han rejste sig op og råbte ham i ansigtet "hun gider forhelvede ikke" sor gav ham en knytnæve lige mellem øjnene og han faldt til jorden hvorefter sor gik ud på gaden og satte sig på en bænk i ren frustrtion og han satte hænderne i panden og albuerne i skødet og stønede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan Icon_minitimeFre 22 Jul 2011, 08:59

Freja tog sin taske og løb efter ham og så ham sidde på en bænk. ''sordrick? er du okay'' spurte hun ham stille og satte sig ved siden af ham. ''tak det var sødt at dig'' takkede hun for at have fået manden væk fra hende,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan Icon_minitimeFre 22 Jul 2011, 09:06

jan kiggede på hende med sine blå øjne og sagde "jeg ved ikke hvad der sker. men jeg tror jeg kan lide dig. du er sød du er venlig. jeg tror jeg en engel er faldet ofr en vampyr" han to hendes hånd og tænkte og håbed at hun havde det på samme måde. men han satte ikke for høje forventninger. han havde aldrig været god til romantik og det. han tænkte også at det var latterligt sagt af ham. "undskyld... det... var dumt sagt..." sagde han og kigged ned i jorden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan Icon_minitimeFre 22 Jul 2011, 09:08

freja smilede stille til ham og rørte hans kind og smilede. ''nej det var ikke sordrik for...'' hun ville rødme hvis hun kunne. ''jeg kan også godt lide dig ... men som mere end en ven'' sagde hun stille og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan Icon_minitimeFre 22 Jul 2011, 09:12

sor rødmede lidt. han kiggede på hende lagde stille en hånd på hendes hals og aede hhendes kind med en tommelfinger, og rykkede tættere på hende så deres ansigter var kort fra hinanden "det her er ikke normalt er det vel" hviskede han og kiggede forelsket i hendes øjne
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





ih jo fed fest. Freje karan Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
ih jo fed fest. Freje karan
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» fest!fest!dans: Fellix privat
» Yay!! Fest xD
» Wuhu!! Fest xD
» Fest nat- Sam
» Fest ..?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: