Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 ih jo fed fest. Freje karan

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 5 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 13:08

"den kender jeg ikke" sagde sor og løftede hende og gik ind i stuen og lagde hende på sofaen for at drille hende lidt. "jeg skal nok sætte den på" sagde han og gik over og ledte og satte den på da han fandt den og satte sig over ved siden af hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 5 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 13:13

freja smilede stille mod ham og holdte om nakken på ham da han løftede hende hun smilede stille og roligt og kyssede ham. ''okay skat'' sagde hun og satte sig ind til ham med et smil på sine læber og kyssede ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 5 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 13:18

han gengældte kysset. "du siger bare til hvis du begynder at fryse sagde sor og bemærkede at hun stadig var næsten nøgen. han lagde sig ned i sofaen så hun lå med ryggen op af hans mave og han lagde armene om hende så hans hænder var på hendes mave. hvorefter han kiggede på skærmen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 5 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 13:22

freja smilede stille og så på ham med et smil og kyssede ham hun rejste sig og gik ind og tog en kort kjole på og lagde sig ned til ham og startede filmen hun kunne godt lide og ligge i hans arme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 5 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 13:26

sor kunne godt lide at have hende i sine arme. der stolede han nemlig nok på sig selv til at vide at der var hun i sikkerhed. han så filmen og sagde "han danser da bedre end jeg gør" med lidt latter i stemmen

//yay nu kan man se sors ansigt//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 5 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 13:29

hun grinede og så på ham. ''du skal bare øve dig lidt skat'' sagde hun stille med et smil på sine læber og rørte ved et ar hun havde efter et sværd, hun smilede stille og kyssede ham blidt på munden.

//ja og det kan man også beder med freja nu//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 5 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 13:32

sor kyssede igen og spurgte "hvor kommer det fra" og pegede på aret og gav hende et kys og så nysgerrigt på det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 5 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 13:35

hun så påp ham. ''det bare efter et sværd jeg var dusør jæger inden min forvandling jeg skulle nedlægge en vampyr han var for hurtig med et sværd og ramte mig'' sagde hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 5 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 13:38

sor kyssede hende blidt og sagde "ingen dusør jægere skal få fat i dig. de skal slå mig ihjel først.og eftersom det er den største synd at dræbe engel. så tror jeg at du er i sikkerhed" han kyssede hende blidt på munden og så så filmen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 5 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 13:41

hun smilede blidt og kyssede ham. ''jeg elsker dig skat'' sagde hun stille og så også filmen.

//logger nu kan du komme på melle 13-15 imorgen efter middag også igen imorgen aften//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 5 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 13:44

"det ved jeg. og jeg elsker dig højere end noget andet" sagde han og kyssede hende

//tror jeg godt jeg kan men skal have trøstet min veninde en af hendes ex'er laver alt muligt for at gøre hende ked af det men jeg tror det godt//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 5 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 23:47

freja kyssede ham igen og lå dejlig tæt på ham med et lille smil på sine smukke yndige fyldige læber.

//okay//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 5 Icon_minitimeLør 30 Jul 2011, 00:27

han holdt hende tæt ind til sig. og kiggede hende i øjnene det var så pæne hendes øjne. de var som brune juveler. sor var ikke i tvivl. han havde fundet kærligheden. og den var smuk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 5 Icon_minitimeLør 30 Jul 2011, 00:35

hun smilede stillle og lænede sig ind til ham og lå tæt på ham med sine juveler som sine øjne.

//ses i aften i emnet skal ud og fejre min kæreste's nevø//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 5 Icon_minitimeLør 30 Jul 2011, 00:40

han kyssede hende varmt og inderligt. han nød at have hende lige her. men de fik næsten ikke set noget af filmen tænkte han

//okay huyggeligt. vi ses//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 5 Icon_minitimeLør 30 Jul 2011, 09:17

freja så op på ham. ''skat? er det ikke sværdt at være engel engang i mellem når du bliver sur??'' sprute hun stille og roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 5 Icon_minitimeSøn 31 Jul 2011, 01:54

"hvad mener du" spurgte sor og så undrende på hende. han prøvede at vende og dreje det i hovedet menforstod det stadig ikke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 5 Icon_minitimeSøn 31 Jul 2011, 03:05

hun så på ham med et smil. ''alså da du slog ham der manden på clubben knækkede filmen så for dig eller hvad skete der?'' spruet hun ham stille og roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 5 Icon_minitimeSøn 31 Jul 2011, 06:49

"nåå." sagde aor og man kunne se han ikke var stolt over det "jeg havde jo ikke tænkt mig at han bare skulle have lov at gå løs på dig og hive i dig på den måde" sagde sor og smilte til hende og gav hende et kys "du betyder så meget for mig skat. jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre uden dig. kunne aldrig finde på at såre dig. du har givet mig et bedre liv og ro i sindet... jeg elsker dig" sagde han og fik næsten tåre i øjnene hvorefter han kyssede hende varmt og dybdegående
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 5 Icon_minitimeSøn 31 Jul 2011, 07:01

freja så på ham med et smil på sine læber og kyssede ham igen, ''jeg elsker virkelig også dig skat'' sagd ehun stille med et smil og så å ham og satte sig op. ''jeg kommer om lidt'' sagde hun stille med et smil på sine læber hun lod sin hånd røre hans kind. ''skat jeg har lyst til at gå på club igen'' sagde hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 5 Icon_minitimeSøn 31 Jul 2011, 07:49

"okay, det kan vi vel godt" sagde sor "jeg skal bare lige hjem og hente mit tøj. vil gerne have en t-shirt på først" sagde han og grinte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 5 Icon_minitimeSøn 31 Jul 2011, 07:53

freja smilede stille. ''vi kan da bare mødes dernede? jeg skal også lige gøre mig klar'' sagde hun stille med et smil på sine læber, og rejste sig stille op og så på ham. //kan vi ikke lave et nyt emne og hvis ja kan du så ikke lave det be om//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 5 Icon_minitimeMan 01 Aug 2011, 01:40

"okay skat" sagde han og rejste sig op og gav hende et kys "vi ses om lidt" sagde han og gik ud af døren

//jo skal nok ;)//
//OUT//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 5 Icon_minitimeMan 01 Aug 2011, 02:05

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





ih jo fed fest. Freje karan - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
ih jo fed fest. Freje karan
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» fest!fest!dans: Fellix privat
» Yay!! Fest xD
» Wuhu!! Fest xD
» Fest nat- Sam
» Fest ..?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: