Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 ih jo fed fest. Freje karan

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 11:58

freja smilede. ''ja men sådan går det jo'' sagde hun stille og smilede blidt mod ham. ''skat hvor mange har du været sammen sammen med inden du mødte mig??'' spurte hun ham stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 12:00

"to. den ene var mig utro. det fungerede bare ikke med den anden.hvorfor spørger du skat. og hvor mange har du været sammen med før mig" sagde han og vendte sig om og vendte kødet og tilsatte lidt krydderi
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 12:02

freja så på ham. ''har du haft sex med dem??** spurte hun ham sitlle og vidste ikke hvordan hun skulle sige det. til ham men det var jo inden de kom sammen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 12:05

"sor kiggede lidt forundret på hende men svarede så "ja med den anden. hvorfor skat?" spurgte han og vendte sig om og heldt hende ind til sig og gav hende et kort kys
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 12:08

freja så op på ham. ''jeg har også haft det det var nu mere fordi jeg var bange for hvad du ville sige hvis jeg fortalte dig hvilken race det var med'' sagde hun nervøst. hun så ned også op på ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 12:10

"hvilken. og hvad hed han" spurgte sor og lagde en hånd på hendes skulder. og kiggede hende i øjnene han tvivlede at hun ville kunne gøre ham sur ved det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 12:14

hun så op på ham også ned igen. ''en dæmon og han hedder ray'' sagde hun og så ned, ''men det var før vi kom sammen skat'' sagde hun blidt og kyssede ham på kinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 12:18

"det er okay skat. det er ikke hvad du har gjort i din fortid men hvad du hargjort i den vi har kendt hinanden der betyder noget for mig" sagde han og kiggede i hendes øjne "jeg elsker dig stadig uanset hvad" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 12:21

hun smilede stille mod ham og sprang ham i armene. ''jeg elsker også dig skat'' sagde hun stille. og lod sin morgenkåbe glide ned uden hun opdagede det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 12:24

sor rødmede og kigged lidt forundret på hende. "øh skat øh din morgenkåbe" sagde han og vente sig mod den ærdige mad og tog den af panden o tænkte *WOARW! hun ser godt ud. der var du heldig sor perfekt personlighed og perfekt krop!*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 12:27

Freja så på ham, og smilede stille og rolig og kyssede ham. ''hvad er de...'' hun nåede ikke og sige mere før hun tog den op igen og holdte den på pldas. ''undskyld skat det var ikke med vilje'' sagde hun og vendte sig om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 12:31

sor begyndte at spise af kødet. "det er okay skat. men hvis jeg må sige noget så føler jeg mig meget heldig lige nu. du er den sødeste person der findes og så er du min kæreste. og det er alt jeg behøver. og så finder jeg så ud af at du har så god en krop. jeg fortjener virkelig ikke at være din" sagde han og begyndte at vaske den tomme tallerken af med helt røde kinder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 12:35

hun stoppede ham og åbnede opvaskemaskinen og tog talerknen og satte den i og stilte tingene på plads og smilede og gav ham et kort kys. ''tak skat og jov da naturligvis gør du da det'' sagde hun stillle og holdte om ham med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 12:38

sor lagde hovedet på skrå og holdt om hende han lænte sig op af køkkenbordet med ryggen og smilede varmt og kiggede i hendes smukke brune øjne han kyssede hende blidt og kærligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 12:41

hun lod sig blidt kysse igen hun nød at være sammen med sin kæreste. hun ville ønske hendes forældre for en gangs skylde ville lukke røven og komme på besøg hun gjorder dem jo ikke noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 12:45

sor begyndte igen at få kysset til at gå over i noget snav. han nød hvordan deres tunger lejede med hinanden. han holdt hende tæt ind til sig og kunne mærke hendes barm mod sin brystkasse
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 12:47

hun fildrede sin hånd ind i hans hår og lod også deres kys blive til snav hun nød bare at være tæt på ham, hun smilede stille mod ham og elskede ham virkelig meget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 12:50

han satte stille sine hænder på hendes skuldre og kørte dem ud så hendes badekåbe faldt ned på jorden og han lagde hænderne om hende. han kyssed mere intimt og begyndte at kysse hende ned på halsen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 12:52

hun nød det. ''skat har du llyst til mig siden du gør det her?'' spurte hun ham stille og så på ham, og stoppede ham da hun syns det var lidt for tidligt at gøre det i et forhold.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 12:55

"nej ikke nu. men derfor kan man vel stadig godt have et romantisk øjeblik. det vil jeg hellere. sex er noget der kommer senere hen i mi verden i hvert fald" sagde sor og kyssede hende på kinden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 12:57

hun så ned. ''undskyld men jeg er ikke god til det med roman tik jeg har ikke haft en rigtig kæreste siden børnehave'' sagde hun stille og så ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 12:59

han løftede hendes hoved med en pegefinger og kyssede hende og så hende i øjnene. "alt du behøver er at vise du elsker mig. og det gør du skide godt skat" sagde han og holdt hende helt tæt ind til sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 13:00

hun lagde armene om ham og kyssede ham på kinden. ''jeg elsker dig, jeg har lyst til at se en film vil du det skat??'' spurte hun stille og så på ham med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 13:02

"selvfølgelig skat hvilken en vil du se?" spurgte han og smilte og kiggede hende i de smukke brune øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 13:05

hun sad lidt og tænkte. ''drity dacing'' spurte hun og kløede sig i nakken blidt og roligt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





ih jo fed fest. Freje karan - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
ih jo fed fest. Freje karan
Tilbage til toppen 
Side 4 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» fest!fest!dans: Fellix privat
» Yay!! Fest xD
» Wuhu!! Fest xD
» Fest nat- Sam
» Fest ..?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: