Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 ih jo fed fest. Freje karan

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 3 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 10:32

"tak skat. man skulle tro at det var dig der var englen her" sagde han og vendte rundt så hun lå oven på ham. "jeg elsker dig" sagde han og kyssede hende varmt og blidt og prøvede forsigtigt med tungen for ligesom at udvikle kysset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 3 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 10:36

freja så overrasket på ham og lod sin tunge lege med hans og smilede blidt til ham men stoppede også stille og roligt. ''jeg elsker også dig skat'' sagde hun stille med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 3 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 10:40

han holdt hende tæt ind til sig. han nød at have hende lige her lige nu. han spurgte så? "hvor skal jeg så sove? jeg tænkte på at tage en lur da jeg er meget træt efter at have været ude hele natten og så den flyvetur" han smilt og aede hende på ryggen med fingerspidserne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 3 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 10:42

freja smilede og rejste sig op og tog hans hånd og førte ham ind i sit sove værelse og han så et billede på sit bor at en ung kvinde og herre og kvinden var gravid også freja imellem dem begge. ''her inde min skat'' sagde hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 3 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 10:45

sor kiggede på billedet og spurgte "er det dine forældre?" han kiggede på hende med et blik der sagde *jeg er her for dig så bare sig frem*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 3 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 10:49

hun nikkede blidt men sagde ikke et ord. ''det omkring 7 måneder siden jeg har set dem sidst, jeg må ikke engang se min lillebror'' sagde hun blidt og så ned i jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 3 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 10:57

uden at sige noget tog han hendes hånd og trak blidt i den så hun kom ned og sidde ved siden af ham. han lagde hånden på hendes hals og kyssede hende blidt og lagde den anden hånd på hendes hofte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 3 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 10:58

hun så overraskede på ham men nød det og kyssede vider med ham. ''skat hvad var det for'' spurte hun ham stille og roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 3 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 11:03

"jeg kan ikke lide at du skal have det sådan. det fortjener du ikke" saagde han og kiggede hende dybt i øjnene. hendes øjne var smukkere end aldrig før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 3 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 11:05

hun så på ham. ''det min egen skyld jeg kunne haveladet hver med at have taget den opgave det var dumt jeg var alene og ikke stærk nok'' sagde hun stille og så ned også op på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 3 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 11:08

han smilte skævt til hende og sagde "så havde du aldrig mødt mig. men jeg forstår dig godt skat han strøj hånden blidt over hendes kind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 3 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 11:10

hun så ned. ''havde jeg bare sagt nej havde mine forældre stadig ville se mig havde jeg sagt nej kunne jeg stadig være menneske godt nok en del svager men alligevelle'' sagde hun og så på ham. ''men alligevelle er jeg glad for det skete ellers ville vi aldrig have fundet sammen'' sagde hun stille med et smil på sine læber og så op på ham og rørte hans kind med sine fingrespidser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 3 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 11:21

han kyssede hende meget blidte og sagde "jeg elsker dig skat. og du må aldrig glemme at jeg vil dig det bedste" han knappede bukserne op og tog dem af hvorefter han krøb under dynen og lå og aede hendes hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 3 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 11:24

hun så på ham og smilede. ''jeg elsker også dig skat men sov du bare jeg skal lige gøre lidt rent skat'' sagde hun stille. og så på ham imens han sov var hun igang med at gøre rent oh det blev mørkt og hun løb ned købte lidt mad og fik selv spidst og hendes køleskab var fyldt igen da han vågnede havde hun også ryttet op og støvsede og vasket gulv og lå og slappede af ved siden af ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 3 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 11:28

da sor vågnede kiggede han hende lige i øjnene som de første og han kunne ikke lade være med at smile han rykkede hen og lagde armene om hende så dynen var imellem dem. "hvad er klokken skat" spurgte han og gav hende et kys på kinden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 3 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 11:31

freja smilede og kyssede ham på panden. ''den er 21'' sagde hun stille. ''hvorfor min skat'' spurte hun ham stille og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 3 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 11:37

"ville vide hvor længe jeg havde sovet" sagde han og kyssede hende. "jeg elsker dig freja. jeg elsker dig højere end noget andet her i verden. du er mit lys i mørket min sol bland skyerne. du er min freja" sagde han med sine øjne behagligt begravet i hendes.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 3 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 11:39

freja smilede og nød at høre ham sige det. og kyssede ham igen. ''jeg elsker også dig sordrick'' sagde hun stille og kyssede ham og rejste sig. ''er du sulten??'' sprute hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 3 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 11:41

"lidt" sagde han og rejste sig og tog bukser på. han lagde sig så ved siden af hende igen og spurgte "hvorfor skat"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 3 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 11:43

''så ville jeg lave noget mad til dig om lidt jeg skal bare lige have et bad'' sagde hun og rejste sig og gik ud på wc'et og tog sin kjole af og tendte for vandet og lagde sig ned i sit badekar
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 3 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 11:45

sor gik ud så han stod foran den lukkede dør og sagde "jeg kunne da også fikse noget selv" sagde han ogafventede respons
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 3 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 11:46

freja så mod døren. ''du kan alså bare åbne døren jeg ligger i badekaret nu søde'' sagde hun stille med et smil. ''men ja det kan du da også godtskat'' sagde huns tille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 3 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 11:51

nej. vil ikke komme ind hvis du ikke vil have jeg ser dig nøgen. jeg går ud i køkkenet skat" sagde han og gik ud og fandt en pande noget kød og nogle krydderier og grøntsager frem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 3 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 11:52

freja smilede lidt og efter lidt tid havde hun taget bh og G-streng på og en morgenkåbe og gik ud til ham og krammede ham. ''har du sovet godt skat?'' spurte hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ih jo fed fest. Freje karan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 3 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 11:56

"ja. men jeg får nok lidt svært ved at sove i nat. er blevet helt udvilet" sagde han og kyssede hendes stadig lidt fugtige kind
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





ih jo fed fest. Freje karan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ih jo fed fest. Freje karan   ih jo fed fest. Freje karan - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
ih jo fed fest. Freje karan
Tilbage til toppen 
Side 3 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» fest!fest!dans: Fellix privat
» Yay!! Fest xD
» Wuhu!! Fest xD
» Fest nat- Sam
» Fest ..?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: